Mykonos

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Brenda19790 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Opvallend was de fantastische bediening. Wat een attente, vriendelijke mensen! Ahhh die "gek" Griek zo lief en grappig. Wij werden uitstekend geholpen en het was duidelijk te merken dat ieder personeelslid er echt voor ging en zich voor iedere tafel verantwoordelijk voelde. Echt klasse. We hebben ook bijzonder lekker gegeten. Er is een uitgebreidde kaart en als je een schotel graag een beetje naar persoonlijke smaak aangepast ziet is dat geen enkel probleem. Top avond dus. Een echte aanrader!
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Matig eten, wel voldoende grote porties. Moussaka leek op een spons, met 2 stukjes aubergine. Niet lekker. Vleesgerecht ging wel. Zout op tafel was houdbaar tot 2014, peper tot 2015, plakkerige flesjes. Toen we er iets van zeiden, zei de ober dat het wel goed zou komen. Maar er gebeurde verder niets. Bediening tijdens het eten niet meer gezien, erg druk met bestellingen en mensen die eten kwamen ophalen. Na afruimen bediening niet meer gezien. Naar de bar gegaan om af te rekenen en toetje en koffie ergens anders genomen. Niet voor herhaling vatbaar. Inrichting op eerste gezicht gezellig, als je dode plantjes overal niet meerekent. Prijzen aan de hoge kant, zeker als je achteraf beoordeelt.
Ruud1965 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 6. Helaas erg rustig in het restaurant.
De bediening door de eigenaar was keurig. Uitleg bij de gerechten waar nodig.
Niet goedkoop, maar ruime porties. Gingen voldaan weg!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij gingen met een groep van 20 personen eten bij Mykonos. Het eten was matig we kregen maar weinig verschillende tapas. De ober liet een stapel borden vallen waardoor 1 van ons onder de saus kwam te zitten. Er werd niet verontschuldigd niks!!! We vroegen of de wijnglazen iets voller konden want er zat zo weinig in. Toen we moesten afrekenen werd er dubbel wijn gerekend zodat we 7 euro per glas moesten afrekenen schandalig! Ons zien ze hier nooit meer!
P P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met 8 personen Mezedes (tapas) gegeten. Alles van uitstekende kwaliteit. Goed van smaak en gekruid. Leuke bediening.
Drankjes en huiswijn erg duur. Frisdrank in kleine glaasjes.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Wij zijn echte liefhebbers van de Griekse keuken, en komen hier regelmatig.
De smaak en verzorging van de gerechte is altijd goed.
Maar de individuele smaak varianten van de diverse vleessoorten bij bijvoorbeeld een Griekse schotel, komt nog wel eens qua kruiden / bereiding / smaak eentonig over.Je kunt hier terecht voor alla Carte menu's alsook voor een z.g. Grieks Meze ( tapas) menu.

De prijzen zijn in mijn ogen inderdaad iets boven gemiddeld, ter vergelijking met andere Griekse uitbaters.

Bediening doet altijd goed zijn best, en zoals hiervoor al eens eerder aangegeven voelt het hier als vaste klant een beetje als thuis komen.
Over het algemeen genomen een goed doorsnee Grieks restaurant.
Niets meer en niets minder.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Ik ben gegaan voor de Lamskoteletten en inktvis ringen. Alles was lekker en goed op smaak, kwam op tijd op tafel en we werden zeer vriendelijk bediend door de eigenaar. Het decor doet inderdaad denken aan griekenland. Wij komen hier zeker een keer terug.
Xavier M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Heerlijke avond gehad bij Mykonos, live muziek en echte gastvrijheid. Vriendelijke bediening en erg lekker eten. De lamskoteletjes zijn onweerstaanbaar lekker, ook de andere gerechten smaken goed. In combinatie met de Rapsani wijn die ze bij Mykonos schenken smaakt het helemaal perfect. Zelfs de cappuccino is lekker hier, het dessert kon er niet meer bij dankzij de grote porties die ze hier serveren. De likeur van het huis is een vriendelijk gebaar naar de klanten toe en wordt erg gewaardeerd! Al met al een fantastisch restaurant met zeer enthousiaste vriendelijke bediening voor een gezellig avondje uit.
Silvy12 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Heerlijk gegeten! Wij gaan graag Grieks eten, zijn al in veel Griekse restaurants geweest. Dus hebben vergelijkingsmateriaal maar Mykonos doorstaat de vergelijking met gemak.

Op aanraden van de eigenaar de "Tip van de chef" besteld, bestaand uit verschillende voorgerechten, een mixed grill en dessert. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van het vlees en in het bijzonder de lamskoteletten, deze smolten op de tong.

De bediening is vriendelijk en hanteert een Griekse manier van werken, wat ik persoonlijk wel kan waarderen in dit type restaurant. De inrichting van het restaurant is modern Grieks en lijkt redelijk nieuw te zijn.

Kortom een fijne sfeer, aardige bediening en goede service. Maar ook belangrijk, het eten is van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!!
Menz .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
We zijn afgelopen zaterdag met ons zoontje (1,5) heerlijk uit eten geweest. We hebben tapas gegeten en dat was echt erg lekker. Maar ook de bediening was erg leuk. Ze gingen allemaal aan de haal met ons zoontje, kwamen gelijk met allemaal speelgoed te voorschijn waardoor wij ook echt konden genieten van het eten.

Kort om, een leuk vriendelijk restaurant, waar je makkelijk met je kleintje naar toe kan.
Toine L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Top restaurant voor een leuke avond uit! Goede prijs kwaliteit verhouding en geen te kleine porties. Het gratis likeurtje na en een handdruk bij vertrek geeft de avond een speciale en leuk einde.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Een fantastisch restaurant met heerlijk eten, een fijne bediening met heel goede gastheren. Ook als je op dieet staat, weten ze een heerlijk gerecht samen te stellen, je hoeft alleen maar te vertellen wat je wel en niet hebben mag echt TOP!
Vooral de Tapas is fantastisch en ook de visgerechten (mijn favoriet) zijn heerlijk,
Kortom, we komen hier zeker vaak eten, want waar het goed is kom je terug.
Wassmo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Mykonos, een oude bekende in Purmerend. Ook maar weer eens een hapje eten. De locatie is dan wel veranderd na de verhuizing van Padjedijk naar de Peperstraat, maar de oubollige inrichting is onveranderd. Zouden er echt mensen zijn die dit mooi vinden en alles precies zo terug wilden na de verhuizing, zoals de eigenaar ons trots vertelde?
Het eten bij Mykonos is ok. Niet heel bijzonder wat mij betreft. Ik had erg veel zin in Grieks maar was wat teleurgesteld over de smaken. Het apart bijbestellen en betalen van tzatziki (5,75) omdat het niet bij een soort mixed grill of ander prijzig vleesgerecht zit, bevreemd me. De prijzen vind ik een beetje te hoog voor de kwaliteit; we moeten ruim 80 euro afrekenen voor voorgerecht (bladerdeeg met feta kost 7,75, gebakken garnaal in knoflook bijna 10 euro), hoofdgerecht, witte wijn en tzatziki voor 2 personen.
De eigenaar is erg aanwezig. Hij praat veel met zijn vaste klanten en bedient zelf ook, met een studente, maar er lijkt geen vaste tafelverdeling en vaste bediening per tafel. Beetje chaotisch op deze drukke avond, maar das dan wel heel Grieks (-;
Aan het eind van de maaltijd zien we ook deze keer dat de eigenaar aan tafel gaat zitten bij vaste klanten en ze een ouzootje van het huis inschenkt. Ben je geen vaste klant, dan heb je pech... (Als je van ouzo houdt tenminste)
Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken; Mykonos is zo'n restaurant dat misschien ooit betere tijden heeft gekend maar waar je nog steeds komt omdat de eigenaar je zo hartelijk groet als je vaste klant bent. Beetje het vakantiegevoel? Voor echt goed Grieks eten moet je wel verder kijken naar mijn mening.
Sandra-Goedhart .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
We hebben weer heerlijk en gezellig gegeten hier. Stokbrood, ouzo en drankje na van het huis, bediening is ook fantastisch.
An1985 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Erg lekker grieks eten. Goede bediening, persoonlijk, lekker stokbroodje+kruidenboter van het huis + ouzo en een drankje bij het dessert, kortom : Een aanrader!
LMooijer .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Wij hebben een schitterende avond gehad toen er eind mei een live band was. De ober zong en danste zelfs mee, de borden vlogen rond en het eten was ook goed. Wat wil je nog meer? Ik hoop dat ze snel weer een live band regelen, want dan ben ik er weer bij.
JanEnEllen .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Wat was het eten hier lekker. De tzatziki is werkelijk heerlijk.
Met vers, warm brood. Gezellige Griekse muziek.Een prettige
bediening. Mijn man had de vleesschotel. Ik de visschotel.
Een verse salade. Geweldige frietjes,ook de knoflooksaus was
heel erg lekker. Het (gratis) likeurtje was een verrassing! Wij hebben vanavond de lekkerste Griek van Purmerend ontdekt!