Mykonos

Meer informatie over restaurant Mykonos

• Terras
Lamkem .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Al meerdere keren hier gegeten en elke keer is het weer uitstekend.

Het eten is goed, veel keuze en meer dan genoeg.
Het restaurant ziet er van binnen soms wat rommelig uit wat aankleding en vooral afwerking maar je hebt wel gelijk de Griekse sfeer te pakken.

De bediening is vriendelijke, netjes en weet wat ze doen.
We komen hier zeker vaker terug.
Jody .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Zeer slecht. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Eigenaresse was erg sagerijnig en eten was echt niet lekker. Smaakte alsof het uit pot of blik kwam. Vlees was taai. Alleen de giros was wel lekker.
Als nagerecht een bakje gemengd fruit besteld en dat leek verdacht veel op de fruitcocktail uit een blik van de supermarkt.

Na een dagje Efteling was dit voor ons een zeer teleurstellende afsluiting.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Met een kleine groep gegeten. Het eten is heerlijk! Het vlees is sappig en niet droog. De moussaka is lekkerder dan ik soms in Griekenland zelf heb gehad. Aanrader is schotel 40. De service was ook vriendelijk en behulpzaam.
Keesch .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Met een vrij grote groep (10 personen, waarvan 5 kinderen) zonder reservering kunnen eten.

De kindermenu's waren oke, maar niet meer dan dat. Zelf had ik lamskotelet, prima bereid en goed op smaak. De vis die een andere groepsgenoot had, was wat minder geslaagd (droog en enigszins smakeloos).

Restaurant is geschikt voor families met kinderen. Ik zag daarnaast ook stelletjes en vriendengroepen. Afwisselend publiek dus. De bediening was correct en vlot.
Shelly H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Gewoon een goed, gezellig Grieks restaurant. Ook wij komen na een bezoek aan de Efteling, twee keer per jaar en dat bevalt ons prima. Met zijn vieren (twee kinderen) nemen we een schotel voor 2 personen met wat feta, tzatziki en gyros extra. We zijn met grote eters maar dit is genoeg. Voor de kinderen een goed excuus om nog een desert te mogen verwachten. En voor ons een lekkere koffie na.
We hadden een vleesschotel en vlees was absoluut niet droog. Ook de grotere stukken niet. Niets op aan te merken dus.
In de zomer is het terras een pluspunt. Ruim en mooie gelegenheid voor de kinderen om er te spelen. En ook gezellig ingericht.
Kortom, bij volgende bezoek aan de Efteling komen wij weer graag terug!
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Mykonos en Efteling het blijft een fijne combinatie. Dit keer vonden wij het eten wat minder. Geen Tzatziki bij de vleesschotels, souvlaki gortdroog, friet melig. Pluspunten waren: mooie gevarieerde Pikilia van warme voorgerechten (goede prijs-kwaliteitverhouding) lekker verse koolsalades en goede sappige lamskoteletten.
Jacky Smit .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Wat een geluk heb je toch als je zo dicht bij dit restaurant woont, ik kom er dan ook regelmatig. Sinds kort is het keuze weekmenu gewijzigd en daar staan heerlijke gerechten op die niet op de gewone A la carte kaart staan. De bediening is vlot en attent. En deze zomer is de tuin prachtig geworden, bij mooi weer waan je je echt in Mykonos.
Marcel_en_Nelleke .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Een van de betere griekse restaurants.

De bekende gerechten staan hier op de menukaart en ook de chef specials smaken goed. Een redelijke graadmeter van de versheid is altijd de salade die erbij geserveerd wordt. Die staat weliswaar al klaar in de keuken (waar je in kunt kijken als je halverwege in de zaak staat) maar is behoorlijk vers te noemen.

Al met al is het eten er gewoon goed en veel en het is er echt bijna altijd erg druk wat een goed teken is. De bediening aan tafel gaat bijna altijd erg snel maar heel af en toe worden er wat dingen vergeten, maar de laatste paar keer ging het gewoon goed.

Minpuntje is dat de prijs voor de drankjes aan de hoge kant is.
M D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Na ons jaarlijks bezoek aan de Efteling gaan wij altijd hier eten. Eigenaren zijn trots en dat merk je. Goed eten en klantvriendelijkheid staat voorop. Gyross schotel is ons favoriet. Ook hebben ze heerlijke toetjes!
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Mykonos is voor ons favoriet na een bezoek aan de Efteling, 10 min verderop. Nu gegeten op het ruime terras in de tuin. Tuinterras oogt een beetje rommelig maar het was heerlijk om op deze zomeravond buiten te eten. Het eten is traditioneel grieks en goed klaargemaakt. Onze kinderen waardeerden de kindermenus, veel keus en met appelmoes. Genoeg personeel, maar toch erg lang moeten wachten op de koffie, kwam wel vlot bij 2 e keer vragen.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Vanavond zijn we hier wezen eten ter ere van het feit van vrouwlief 40 is geworden. Na wat zoeken op internet hebben we deze Griek gevonden.
Het restaurant heeft een inrichting die overeenkomt met de meeste Grieken in Nederland. De tafeltjes zijn wel lekker ruim en de zaak ziet er gezellig uit. We werden zo'n beetje halverwege de zaak weggezet in de buurt van de bar. Dit heeft als nadeel dat er continu mensen langs lopen, zowel van de bediening, als de mensen die eten af komen halen.
De voorgerechten stonden binnen 5 minuten op tafel. Dit varieerde van tomatensoep, tot keftedes, mosselen met cocktailsaus en een tonijnsalade. Deze gerechten vielen bij iedereen in de smaak. Maar hierna begon het wachten. Terwijl andere tafels wel hun hoofdgerechten kregen (terwijl ze laten besteld hadden) bleef onze tafel leeg. Toen we na ruim 45 minuten hier naar vroegen zagen we daarna de desbetreffende dame de bestelbonnetje doorzoeken. Vijf minuten later staat ze weer aan tafel met de salade die bij de hoofdgerechten hoort met de melding dat alles bij na klaar is. 10 Minuten later komende hoofdgerechten. Zeg dan eerlijk dat je ons vergeten bent. Dit was namelijk een erg slechte leugen om dit te verbloemen. Erg jammer. vandaar dus ook de onvoldoende voor de service. Een tafel vergeten is tot daar aan toe, maar er over liegen levert strafpunten op.
Het hoofdgerecht (specialiteit van de chef) was OK. De Vlaamse (!!) frieten, welke leken op standaard diepvriesfrieten, hadden iets te lang onder de warmhoudlamp gelegen en waren wat klef/melig. De souvlaki was wat droog. De rest daarentegen was prima te eten. Wat wel mist is wat tzaziki bij zo'n gerecht. Dat zou toch echt standaard moeten zijn.
De hoeveelheden waren flink. Dusdanig groot zelfs dat het dessert er bij ingeschoten is.
Kortom: Wel OK gegeten, maar niet bijzonder. Slordig dat onze tafel vergeten is, onvergefelijk hoe het is opgelost.
Jac K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Een echt sfeervol restaurant met kundige en erg vriendelijke bediening! Het eten is er heel erg lekker ( BekriMeze& Souzoukakia)!
Een echte aanrader dus!