Mykonos

Langendijk 79 4201 CG Gorinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mykonos

6,9

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Eten was prima. Niet bijzonder, maar we hebben wel lekker gegeten. Bediening beduidend minder. Een serveerster kwam erg chagrijnig op ons over. Een andere serveerster die we later kregen was juist heel leuk en vriendelijk. Service vonden we minder. Ze kwamen tussendoor niet vragen of we iets wilden drinken. Ik wilde het menu, maar moest wegens voedselinterantie een ander toetje kiezen (kon niet anders). Het toetje dat ik wilde was op de kaart goedkoper, maar ik moest tóch bijbetalen! Dat vond ik niet netjes, bovendien onlogisch. Jammer.
Ezra D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben lekker gegeten, maar de bediening was waardeloos. Borden werden niet uitgehaald, nieuwe drankjes werden niet gevraagd en het was vooral lang wachten. Geen excuses, geen gebaar. Jammer. Eten was prima, maar de volgende keer zoeken we echt een andere Griek.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Naar aanleiding van de positieve recensies een tafel gereserveerd afgelopen zaterdag 18 november.
Ons voorgerecht was goed, garnalen saganaki. Vervolgens hebben we bijna een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Wij hadden samen de mixed grill Mykonos. Wat een teleurstelling. Het vlees was zo doorgegaard dat het daardoor helemaal droog was geworden. Volgens mij hebben ze al het vlees tegelijk op de grill gelegd en het er ook tegelijk weer afgehaald. Conclusie; ossehaas en varkenshaas compleet doorgegaard! Zo zonde!! Wij hebben het ook aangegeven bij het afrekenen. Ze zouden het doorgeven aan de keuken...tsja...
kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hier met een vriendin voor de eerste keer gegeten. Het was een echte verassing vanaf de entree tot aan het eten en de bediening. Alles tip top in orde en echt genoten van het eten en alles eromheen. En dat terwijl ik niet een groot fan ben van de Griekse keuken. We hadden een 4 gangen menu en ik kon als toetje ook voor koffie en/of thee kiezen. Ik vond de Gamba's echt voortreffelijk. Tussen het tussengerecht en het hoofgerecht zat bijna 50 min. Dat was wel iets te lang. Het was ook erg druk. Ik vind het echt een aanrader.
alek D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een op en top grieks restaurant met een luxe tintje. Eten is goed, personeel vriendelijk en het restaurant ziet er verzorgt en schoon uit. Met Een deels open keuken wat ik voor de meeste griekse restaurants niet aan zou raden ivm de hygiene en chaos in de keuken maar voor mykonos wel. Tot op heden het beste griekse reataurant waar wij ooit gegeten hebben, komen zeker terug
Djanv .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na eerder in het vernieuwde testaurant gegeten te hebben vandaag weer een bezoek gebracht. Voortreffelijk gegeten in een prettige omgeving. Goed om te constateren dat er aandacht aan de akoestiek is geschonken. Vorige keer slecht, nu door aanpassingen al veel beter.
Voor lekker Grieks eten is Mykonos zeker aan te bevelen!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Spontane actie : lekker met zijn vieren bij Mykonos naar binnen gestapt. Het was al zeer druk, we konden nog net aan de grote leestafel zitten. Gezellige plek, goed overzicht. Vooraf om te delen : TRIO VAN TAPENADES : Tzatziki, tyrokafteri en melitzanosalata. Alle 3 zeer lekker/vers brood erbij. Als hoofdgerecht 2 x Gyros, 1 x Stifado en Fileto Moschou (Ossenhaastournedos met pepersaus). Gyros super gekruid, totaal niet droog wat je vaak mee maakt bij Griekse restaurants, Stifado om je vingers bij af te likken, zeer mals, lekker van smaak en de Tournedos ontzettend mals. Lekkere frisse salade, rijst met een heerlijke saus en jawel verse frites! Top gegeten, gezellige avond gehad. Ga zo door!
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We hadden gereserveerd met een groep van 11 personen en hebben volgens mij allemaal goed (en veel!) gegeten. Het was even lastig of we op het terras konden zitten, maar dat was uiteindelijk geen probleem en heerlijk met dit warme weer. Zelf had ik vooraf de gegrilde groenten (wat veel olie er overheen maar verder lekker, goede dip ook), als hoofdgerecht de ossenhaas en lamsbiefstuk (smaakte goed en de Moussaka naast mij ook), daarna zat ik goed gevuld maar het was geen probleem om een baklava te delen. Ook erg leuk het piratenbordje voor de kinderen op het menu (gratis een leeg bordje om iets van de rest mee te kunnen eten)! De bediening was ook vriendelijk, dus al met al een mooie avond gehad bij Mykonos!
John P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gisteren heel lekker gegeten bij Mykonos. Vooral de gebakken kalfslever was echt uitstekend! Hier kan iedereen wel een lekker gerecht op de menukaart vinden. Ook het interieur is heel leuk geworden na de verbouwing van vorig jaar en de bediening is heel klantvriendelijk. Zo hoort het!
Corba .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen zaterdag met vier personen gegeten bij Mykonos. Wat een feest! Ongelofelijk hartelijke bediening en ook het eten was top. Twee personen hadden het 4 gangen menu en elke gang was perfect. Ook een ander dessert kiezen als bij het menu was geen enkel probleem. Mijn vrouw en ik hadden als voorgerecht tzaziki en als hoofdgerecht de lamskoteletten. Nog nooit heb ik zulke lekkere lamskoteletten gegeten. Perfect gegaard vlees en heel weinig vet. Precies genoeg voor de smaak en sappigheid van het vlees. Bij het eten hebben wij een fles witte Thema wijn gedronken. Een heerlijke soepele en fruitige wijn. Tja, als we weer eens in Gorinchem zijn kunnen we alleen nog maar bij Mykonos gaan eten.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Al jaren vastte klant en na de verbouwing nog positiever dan voorheen. Het restaurant is prachtig, de keuken op een geweldige plek en het personeel en het eten zoals altijd top!
We blijven graag komen en kunnen het iedereen aanbevelen.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We komen al meer dan 25 jaar bij Mykonos , eerst samen ,daarna met onze kinderen , familie ,vrienden en nu zelfs met de kleinkinderen van 3 en 1jaar oud . Het eten is erg lekker ,mijn man is gek op varkenshaas in fetasaus (psarnefri tyrosatsa) en ik vind de gebakken feta en de souvlaki heerlijk, maar ook de vis, de stoofgerechten zijn aan te bevelen . Zelfs voor de vegetariërs wordt altijd goed gezorgd .De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam .
Het nieuwe interieur bevalt goed (al missen wij de "oubollige" Griekse muurschilderingen een beetje ) maar het is heel fijn dat nu meer tafels uitzicht op de jachthaven hebben . Wij voelen ons erg thuis bij Mykonos . Bedankt ervoor !
Proever023 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Een collega had van tevoren een menu voor ons samengesteld in overleg met het restaurant, ik ben dus niet op de hoogte van de a la carte gerechten wel op de kwaliteit van het eten. Het was echt heerlijk! Vooraf een boulabaisse met verse vis zoals krab en kreeft. Hoofdgerecht gegrilde vis. Met name de gegrilde grote gamba's en scheermesjes waren echt heel erg lekker!!! Maar verder stond er ook andere vis zoals zalm. Viel ook erg in de smaak bij mijn tafelgenoten.

Toetje... cookie crumble cheesecake en warm chocolade/walnoottaartjes met warme chocola van binnen. Ja smaakte net als dat het eruit ziet.

Het is dat ik niet vaak in de buurt van Gorinchem kom anders zou ik inmiddels als weer terug geweest zijn! Misschien in de zomer nog eens lekker buiten aan het terras!

Bediening vriendelijk. Inrichting lekker fris zonder kitcherige opsmuk zoals je vaak ziet bij Griekse restaurant.
arjan S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Met een vriend gaan eten bij Mykonos . De zaak is erg mooi geworden.
Het eten is me tegengevallen. Het voorgerecht met bladerdeeg was te doen,maar verder niets bijzonders. Het hoofdgerecht viel me tegen. Kleine porties. Waarom zo'n klein bakje frites erbij? Je mag toch meer verwachten gezien de prijs? In elke geval grotere porties lijkt me...

Speciale aandacht voor het onvriendelijke personeel dat geen enkele aandacht aan haar gasten schenkt! Alleen als je klaar bent de standaard vraag; 'Heeft het gesmaakt?' Tussendoor geen enkele aandacht of een vriendelijke lach. Tja....Verder was het erg rustig met 3 tafels bezet.

Geen aanrader dus.

Bart-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Vooraf de TALAGANI PSITO (schapenkaasje van de grill) genomen......hmmmm heerlijke starter!!
Als hoofdgerecht een klassieke MIX MYKONOS met allerlei lekkere Griekse vleesspecialiteiten.....en als nagerecht.....een koffie want ik was tonnetje rond. Het vlees was van goede kwaliteit, dat heb ik wel eens anders gezien bij Griekse restaurants waar ze meer voor de kwantiteit gaan....zeer vriendelijke bediening....kortom prima plek om nog eens terug te komen. Een echte aanrader.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn familie mijn verjaardag gaan vieren bij Mykanos. Ik had niet gereserveerd maar er was gelukkig binnen nog plaats genoeg. Het restaurant heeft een stevige metamorfose ondergaan en het ziet er in vergelijking met vroeger echt heel mooi uit. Binnen was het wel warm ( net als buiten ) en dat kun je verwachten op 1 van de heetste dagen van het jaar. Hoewel er rond de 5 bedieningsmedewerkers aan het werk waren verliep de service chaotisch. Wij hadden dorst en hebben over de gehele avond het moeten doen met 2 drankjes. We wilde graag meer bestellen maar er was geen bediening te bekennen of ze waren te druk. Misschien een kleine tip: als het warm is en je hebt het druk. Zet gewoon kannen met water klaar en wat glazen. Doe gewoon er wat ijs bij en vraag of mensen dit willen hebben. Het was voor ons echt oncomfortabel.
Daarnaast was onze bestelling niet doorgekomen in de keuken waardoor wij 60 tot 90 minuten moesten wachten op het voorgerecht. Gelukkig bood de aardige dame van de bediening ons iets te drinken aan maar met een klein jongetje van 1 jaar is het op deze manier lang wachten....
Het eten was lekker! Wij hadden een gemixt voorgerecht. Mijn vriend had een mega souvlaki wat heel smaakvol was. We wilde eigenlijk nog meer bestellen maar zagen het niet zitten om nog langer te wachten.
Alles staat en valt toch met een goede organisatie in het bedrijf en wij lopen op deze manier toch echt een hoop mis. Mijn verjaardag vier ik hier niet meer. Ik hoop nog wel een keer terug te keren en hoop op beter. Dit was echt slecht.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Na jaren een wat oubollige uitstraling heeft de eigenaar het pand verbouwt en aangepast aan deze tijd wat zeer goed is gelukt. Op zijn aanraden aantal gerechten geprobeerd en zeer aangenaam verrast mooie verse gerechten met pure smaken zoals het hoort. Kunnen andere horecaondernemers een voorbeeld aannemen. Kortom een aanrader wij gaan hier zeker vaker eten vanwege de authentieke Griekse gerechten de ambiance en zeker de leuke en snelle bediening.
Isabel24 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Wij waren nog niet geweest na de verbouwing en waren erg benieuwd. Vroeger kwamen we hier ongeveer 2 a 3 x per jaar. Het is een verbetering vergeleken met vroeger; de inrichting is nu heel sfeervol, veel wit en lichte kleuren. De bar staat nu beneden en de keuken ook. Je wordt dus meteen ontvangen. Wij kozen een plekje boven aan het water. Ook daar mooie tafels en stoelen, sfeervolle verlichting en originele details. De bediening (hele aardige jongen) was enthousiast, vertelde over de nieuwe kaart en vroeg ons of hij ons mocht helpen. We konden kiezen uit de traditionele gerechten (verschillende soorten gegrild vlees) maar als we wilden konden we ook van de moderne Griekse keuken proeven dmv het verrassingsmenu van de kok van Euro 29,50 pp. We kozen het verrassingsmenu. We kregen een carpaccio van tonijn met een coquille en limoensaus. Daarna een griekse salade met 3 verschillende soorten kaas en heerlijke vinaigrette. En daarbij een soort beignet van feta en courgette - heel lekker. Daarna kregen we kalfsvlees met gegrilde groenten en zelfgemaakte frites. Tot slot kregen we lamsvlees met groenten en een venkelsaus. Alles klopte! Wij hebben er een flesje wijn bij genomen op advies van onze gastheer (iets minder dan 20 euro). We waren in totaal met de wijn erbij Euro 80 kwijt. Qua prijs/kwaliteit een dikke 10. Betaalbaar en origineel. Aanrader!
Aster V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
De oude Griek is omgetoverd tot een moderne, lichte toplocatie. Dit was echt de soort plek waar het Gorinchem nog aan ontbrak; geweldig en vers eten in een schone hippe zaak, met uitmuntende service. Ook bijzonder is dat alle producten Grieks zijn, van de thee tot de wijnen tot het tafelwater; overal is overna gedacht. Wij hebben sinds de verbouwing hier nu meerdere malen gegeten en hebben elke avond weer genoten van de service en de mooie gerechten.
Ibrahim Y.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Wat is Mykonos mooi geworden zeg. Niet alleen is het interieur mooi, maar ook het eten is fantastisch. De gerechten zijn erg authentiek en doen mij denken aan mijn familie. Wat een smaken en wat een presentatie. Vriendelijk ontvangen, goed geholpen en met een glimlach gingen wij de deur uit. Chapeau hoor, jongens!

Dit is de Griek 2.0, wen er maar aan mensen :)