Mykonos

Langendijk 79 4201 CG Gorinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mykonos

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Djanv .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na eerder in het vernieuwde testaurant gegeten te hebben vandaag weer een bezoek gebracht. Voortreffelijk gegeten in een prettige omgeving. Goed om te constateren dat er aandacht aan de akoestiek is geschonken. Vorige keer slecht, nu door aanpassingen al veel beter.
Voor lekker Grieks eten is Mykonos zeker aan te bevelen!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Spontane actie : lekker met zijn vieren bij Mykonos naar binnen gestapt. Het was al zeer druk, we konden nog net aan de grote leestafel zitten. Gezellige plek, goed overzicht. Vooraf om te delen : TRIO VAN TAPENADES : Tzatziki, tyrokafteri en melitzanosalata. Alle 3 zeer lekker/vers brood erbij. Als hoofdgerecht 2 x Gyros, 1 x Stifado en Fileto Moschou (Ossenhaastournedos met pepersaus). Gyros super gekruid, totaal niet droog wat je vaak mee maakt bij Griekse restaurants, Stifado om je vingers bij af te likken, zeer mals, lekker van smaak en de Tournedos ontzettend mals. Lekkere frisse salade, rijst met een heerlijke saus en jawel verse frites! Top gegeten, gezellige avond gehad. Ga zo door!
AnnemiekeWijnberger .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We hadden gereserveerd met een groep van 11 personen en hebben volgens mij allemaal goed (en veel!) gegeten. Het was even lastig of we op het terras konden zitten, maar dat was uiteindelijk geen probleem en heerlijk met dit warme weer. Zelf had ik vooraf de gegrilde groenten (wat veel olie er overheen maar verder lekker, goede dip ook), als hoofdgerecht de ossenhaas en lamsbiefstuk (smaakte goed en de Moussaka naast mij ook), daarna zat ik goed gevuld maar het was geen probleem om een baklava te delen. Ook erg leuk het piratenbordje voor de kinderen op het menu (gratis een leeg bordje om iets van de rest mee te kunnen eten)! De bediening was ook vriendelijk, dus al met al een mooie avond gehad bij Mykonos!
John P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gisteren heel lekker gegeten bij Mykonos. Vooral de gebakken kalfslever was echt uitstekend! Hier kan iedereen wel een lekker gerecht op de menukaart vinden. Ook het interieur is heel leuk geworden na de verbouwing van vorig jaar en de bediening is heel klantvriendelijk. Zo hoort het!
Corba .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen zaterdag met vier personen gegeten bij Mykonos. Wat een feest! Ongelofelijk hartelijke bediening en ook het eten was top. Twee personen hadden het 4 gangen menu en elke gang was perfect. Ook een ander dessert kiezen als bij het menu was geen enkel probleem. Mijn vrouw en ik hadden als voorgerecht tzaziki en als hoofdgerecht de lamskoteletten. Nog nooit heb ik zulke lekkere lamskoteletten gegeten. Perfect gegaard vlees en heel weinig vet. Precies genoeg voor de smaak en sappigheid van het vlees. Bij het eten hebben wij een fles witte Thema wijn gedronken. Een heerlijke soepele en fruitige wijn. Tja, als we weer eens in Gorinchem zijn kunnen we alleen nog maar bij Mykonos gaan eten.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Al jaren vastte klant en na de verbouwing nog positiever dan voorheen. Het restaurant is prachtig, de keuken op een geweldige plek en het personeel en het eten zoals altijd top!
We blijven graag komen en kunnen het iedereen aanbevelen.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We komen al meer dan 25 jaar bij Mykonos , eerst samen ,daarna met onze kinderen , familie ,vrienden en nu zelfs met de kleinkinderen van 3 en 1jaar oud . Het eten is erg lekker ,mijn man is gek op varkenshaas in fetasaus (psarnefri tyrosatsa) en ik vind de gebakken feta en de souvlaki heerlijk, maar ook de vis, de stoofgerechten zijn aan te bevelen . Zelfs voor de vegetariërs wordt altijd goed gezorgd .De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam .
Het nieuwe interieur bevalt goed (al missen wij de "oubollige" Griekse muurschilderingen een beetje ) maar het is heel fijn dat nu meer tafels uitzicht op de jachthaven hebben . Wij voelen ons erg thuis bij Mykonos . Bedankt ervoor !
Foodie1821 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Voor de 2e keer gegeten sinds er verbouwd is, vorige keer al zeer tevreden. Was benieuwd of ze het niveau konden volhouden, soms kakt dat na een tijdje in. Ondanks een volle zaak wederom uitstekende service, niet te lang gewacht, men komt vaak genoeg voor 'nog een drankje?' en doet suggesties, maar ook weer niet te vaak. Flesje rode 'Thema' wijn gedronken, heerlijk en mooi prijsje. De lamskoteletjes zijn zeldzaam lekker, en ook de tarama (viskuitsalade, moet je van houden) is heerlijk. Mykonos is voor ons gezelschap wederom met vlag en wimpel geslaagd!
Despina17 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik kom al jaren bij Mykonos, het eten is heerlijk en er wordt goede kwaliteit geserveerd. Na de verbouwing heeft de zaak een heel ander niveau gekregen, de zaak is mooi opgeknapt, het menu is veranderd en het totale concept is positief veranderd. Mykonos Gorinchem vind ik zelf een van de lekkerste griekse zaken in heel Nederland. Echt een aanrader! P.s. Ze hebben geweldige toetjes!!
Proever023 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Een collega had van tevoren een menu voor ons samengesteld in overleg met het restaurant, ik ben dus niet op de hoogte van de a la carte gerechten wel op de kwaliteit van het eten. Het was echt heerlijk! Vooraf een boulabaisse met verse vis zoals krab en kreeft. Hoofdgerecht gegrilde vis. Met name de gegrilde grote gamba's en scheermesjes waren echt heel erg lekker!!! Maar verder stond er ook andere vis zoals zalm. Viel ook erg in de smaak bij mijn tafelgenoten.

Toetje... cookie crumble cheesecake en warm chocolade/walnoottaartjes met warme chocola van binnen. Ja smaakte net als dat het eruit ziet.

Het is dat ik niet vaak in de buurt van Gorinchem kom anders zou ik inmiddels als weer terug geweest zijn! Misschien in de zomer nog eens lekker buiten aan het terras!

Bediening vriendelijk. Inrichting lekker fris zonder kitcherige opsmuk zoals je vaak ziet bij Griekse restaurant.
Moshe1 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prachtig verbouwde zaak, prima gegeten, authentiek Grieks, zonder zakjes en potjes. Alle gerechten met zorg bereid, kraakvers, mooi gepresenteerd, voldoende hoeveelheden, smaakvol en op goede temperatuur uitgeserveerd. Vlotte en aangename bediening, zeer schappelijke prijsstelling, zeker gezien de kwaliteit van het gebodene. Schone toiletten, keurige gardarobe, leuk uitzicht over de haven, beslist en aanrader !
C_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Na vaak genoten te hebben van de keuken van Mykonos ben ik zaterdag bij het vernieuwde restaurant gaan eten. Wat is dit een aanwinst voor Gorinchem. De kwaliteit van het eten is zeer verbeterd en ik was aangenaam verrast over hoe mooi het eten gepresenteerd werd. Het decor en de uitstraling van het restaurant zijn heel open geworden. De moderne stijl geeft het gevoel dat je op een mooie zomerse locatie aan het eten bent.
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Met een vriend gaan eten bij Mykonos . De zaak is erg mooi geworden.
Het eten is me tegengevallen. Het voorgerecht met bladerdeeg was te doen,maar verder niets bijzonders. Het hoofdgerecht viel me tegen. Kleine porties. Waarom zo'n klein bakje frites erbij? Je mag toch meer verwachten gezien de prijs? In elke geval grotere porties lijkt me...

Speciale aandacht voor het onvriendelijke personeel dat geen enkele aandacht aan haar gasten schenkt! Alleen als je klaar bent de standaard vraag; 'Heeft het gesmaakt?' Tussendoor geen enkele aandacht of een vriendelijke lach. Tja....Verder was het erg rustig met 3 tafels bezet.

Geen aanrader dus.

Bjprins .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Vooraf de TALAGANI PSITO (schapenkaasje van de grill) genomen......hmmmm heerlijke starter!!
Als hoofdgerecht een klassieke MIX MYKONOS met allerlei lekkere Griekse vleesspecialiteiten.....en als nagerecht.....een koffie want ik was tonnetje rond. Het vlees was van goede kwaliteit, dat heb ik wel eens anders gezien bij Griekse restaurants waar ze meer voor de kwantiteit gaan....zeer vriendelijke bediening....kortom prima plek om nog eens terug te komen. Een echte aanrader.
Rudie B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Onlangs Dorade gegeten!! Was super, super, super, super lekker! Gezellige, open en relaxte ruimte. Zeer vriendelijke bediening. De prijzen tov service, kwaliteit, kwantiteit en locatie zijn uitstekend. Mooi restaurant met open inkijk in de keuken. Een must-have-been eetgelegenheid!! Van mij absoluut een dik verdiende dikke 10!
Churrasco .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Kom hier regelmatig.
Vind de vernieuwde zaak erg mooi.
Toch vind ik het eten minder.
De porties zijn bijna gehalveerd, en minder smaakvol als voorheen.
Helaas .....
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn familie mijn verjaardag gaan vieren bij Mykanos. Ik had niet gereserveerd maar er was gelukkig binnen nog plaats genoeg. Het restaurant heeft een stevige metamorfose ondergaan en het ziet er in vergelijking met vroeger echt heel mooi uit. Binnen was het wel warm ( net als buiten ) en dat kun je verwachten op 1 van de heetste dagen van het jaar. Hoewel er rond de 5 bedieningsmedewerkers aan het werk waren verliep de service chaotisch. Wij hadden dorst en hebben over de gehele avond het moeten doen met 2 drankjes. We wilde graag meer bestellen maar er was geen bediening te bekennen of ze waren te druk. Misschien een kleine tip: als het warm is en je hebt het druk. Zet gewoon kannen met water klaar en wat glazen. Doe gewoon er wat ijs bij en vraag of mensen dit willen hebben. Het was voor ons echt oncomfortabel.
Daarnaast was onze bestelling niet doorgekomen in de keuken waardoor wij 60 tot 90 minuten moesten wachten op het voorgerecht. Gelukkig bood de aardige dame van de bediening ons iets te drinken aan maar met een klein jongetje van 1 jaar is het op deze manier lang wachten....
Het eten was lekker! Wij hadden een gemixt voorgerecht. Mijn vriend had een mega souvlaki wat heel smaakvol was. We wilde eigenlijk nog meer bestellen maar zagen het niet zitten om nog langer te wachten.
Alles staat en valt toch met een goede organisatie in het bedrijf en wij lopen op deze manier toch echt een hoop mis. Mijn verjaardag vier ik hier niet meer. Ik hoop nog wel een keer terug te keren en hoop op beter. Dit was echt slecht.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Voor de 2e keer heerlijk gegeten bij de vernieuwde Mykonos! Wij genieten altijd van een tafel vol voorgerechten. Een topper is de feta saganaki, krokant gebakken feta met een sublieme limoen chutney! Zeker na de verbouwing voelt het hier echt als een avondje uit! Het ziet er super sfeervol uit.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Na jaren een wat oubollige uitstraling heeft de eigenaar het pand verbouwt en aangepast aan deze tijd wat zeer goed is gelukt. Op zijn aanraden aantal gerechten geprobeerd en zeer aangenaam verrast mooie verse gerechten met pure smaken zoals het hoort. Kunnen andere horecaondernemers een voorbeeld aannemen. Kortom een aanrader wij gaan hier zeker vaker eten vanwege de authentieke Griekse gerechten de ambiance en zeker de leuke en snelle bediening.
Isabel24 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Wij waren nog niet geweest na de verbouwing en waren erg benieuwd. Vroeger kwamen we hier ongeveer 2 a 3 x per jaar. Het is een verbetering vergeleken met vroeger; de inrichting is nu heel sfeervol, veel wit en lichte kleuren. De bar staat nu beneden en de keuken ook. Je wordt dus meteen ontvangen. Wij kozen een plekje boven aan het water. Ook daar mooie tafels en stoelen, sfeervolle verlichting en originele details. De bediening (hele aardige jongen) was enthousiast, vertelde over de nieuwe kaart en vroeg ons of hij ons mocht helpen. We konden kiezen uit de traditionele gerechten (verschillende soorten gegrild vlees) maar als we wilden konden we ook van de moderne Griekse keuken proeven dmv het verrassingsmenu van de kok van Euro 29,50 pp. We kozen het verrassingsmenu. We kregen een carpaccio van tonijn met een coquille en limoensaus. Daarna een griekse salade met 3 verschillende soorten kaas en heerlijke vinaigrette. En daarbij een soort beignet van feta en courgette - heel lekker. Daarna kregen we kalfsvlees met gegrilde groenten en zelfgemaakte frites. Tot slot kregen we lamsvlees met groenten en een venkelsaus. Alles klopte! Wij hebben er een flesje wijn bij genomen op advies van onze gastheer (iets minder dan 20 euro). We waren in totaal met de wijn erbij Euro 80 kwijt. Qua prijs/kwaliteit een dikke 10. Betaalbaar en origineel. Aanrader!