Mykonos

De Oude Schut 3 6001 JL Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mykonos

• Mastercard , Pin
Lang

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

frank D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
een minuut geleden
Lekker eten maar.... erg kindonvriendelijk en arrogante eigenaar.
Er zou een gerecht, na 3x navragen , gebracht worden waar onze zoon zich op verheugd had. Dit gericht was vergeten, kan gebeuren... maar omdat we te lang moesten wachten hebben we het geannuleerd. Reactie eigenaar: maar we hebben het toch niet in rekening gebracht?; dat zou er nog bij moeten komen. Een klein iets (bv ijsje oid ter compensatie van de teleurstelling) zou toch enigszins service zijn geweest, in plaats daarvan werden we weggehoond door de eigenaar en uitgelachen door het personeel!!

De drukte, en andere kleine bedieningsfoutjes nog daargelaten...

Mij zien ze hier niet meer terug.

Een, voorheen, trouwe klant.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Grieks restaurant zoals er al velen in Nederland zijn. Herkenbaar interieur met versiersels en ornamenten, bankjes, zuilen en beelden. Ook bij Mykonos in Weert was het lekker druk op vrijdagavond. Personeel rent af en aan met bestellingen, drankjes en lege borden maar is absoluut vriendelijk en attent. Gerechten lijken erg op mekaar, vooral veel van alles.

Samengevat: Niets speciaals maar beslist een prima keuze voor wie lekker Grieks wilt dineren.
Met 4 personen lekker en gezellig gegeten voor nog geen 90 euro.

Joost T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Samen met mijn vrouw hier gegeten. Aangegeven dat we rustig wilden zitten ivm hersenletsel. Hier werd rekening mee gehouden met de aantekening dat er evt bij drukte toch mensen naast ons konden komen zitten.
De voorgerechten waren warm/heet (zelfs het bord) en smaakte goed. De hoofdgerechten kregen we niet op. Het was zoals altijd erg veel maar ontzettend lekker. De gyros heeft wel een "vet" smaakje. De sausen en de vegetarische gerechten zijn onovertroffen.
Hier ga ik zeker weer eten. Bij binnenkomst krijg je een ouzo en bij het vragen van de rekening werd er nog een drankje aangeboden van het huis omdat er toch wat lawaai was geweest.
Al met al een keurige bediening en service.

PS. als je aangeeft dat er een pauze tussen de gerechten moet dan wordt hier rekening mee gehouden.
Ramon R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Mykonos in Weert is ons favoriete Griekse restaurant en we hebben al veel Grieken geprobeerd. De vleesgerechten zijn goed op smaak en je krijgt lekker veel (zoals het hoort). De sfeer is gezellig en het restaurant is zo ingedeeld dat ieder zijn eigen plekje heeft. Ondanks dat we in Utrecht wonen, komen we hier regelmatig. Gewoon zo doorgaan!