Mykonos

• Mastercard , Pin
  • Terras
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Grieks restaurant zoals er al velen in Nederland zijn. Herkenbaar interieur met versiersels en ornamenten, bankjes, zuilen en beelden. Ook bij Mykonos in Weert was het lekker druk op vrijdagavond. Personeel rent af en aan met bestellingen, drankjes en lege borden maar is absoluut vriendelijk en attent. Gerechten lijken erg op mekaar, vooral veel van alles.

Samengevat: Niets speciaals maar beslist een prima keuze voor wie lekker Grieks wilt dineren.
Met 4 personen lekker en gezellig gegeten voor nog geen 90 euro.

Sjaak Onderwater .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Mykonos heeft een buitenterras wat vanwege het warme weer aardig vol zit. Veel bezoekers wekt verwachtingen voor de kwaliteit van het eten. We kiezen er voor om binnen (airco) te gaan zitten waar het lekker koel is. Omdat we met 5 personen zijn raadt de gastheer ons een zitje aan met meer ruimte. De bediening is attent en behulpzaam.
De gegrilde gerechten en de vis zijn van zeer goede kwaliteit. Bij het kiezen van een glutenvrij gerecht wordt zeer goed geadviseerd en meegedacht. Door het vervangen van een aantal onderdelen van een gerecht op de kaart wordt dit ook bijzonder lekker.
Ik kan Mykonos vanwege de kwaliteit van het eten en de goede service zeker aanbevelen.
Mammie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Onvriendelijk personeel, en het eten kwam volgens ons allemaal uit de steamer. Alles smaakte hetzelfde of het nu vis of vlees was. Maar zoals het een goede Hollander betaamt het was veel! Maar wij hebben dan toch liever wat minder en een betere kwaliteit!!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Samen met mijn vrouw hier gegeten. Aangegeven dat we rustig wilden zitten ivm hersenletsel. Hier werd rekening mee gehouden met de aantekening dat er evt bij drukte toch mensen naast ons konden komen zitten.
De voorgerechten waren warm/heet (zelfs het bord) en smaakte goed. De hoofdgerechten kregen we niet op. Het was zoals altijd erg veel maar ontzettend lekker. De gyros heeft wel een "vet" smaakje. De sausen en de vegetarische gerechten zijn onovertroffen.
Hier ga ik zeker weer eten. Bij binnenkomst krijg je een ouzo en bij het vragen van de rekening werd er nog een drankje aangeboden van het huis omdat er toch wat lawaai was geweest.
Al met al een keurige bediening en service.

PS. als je aangeeft dat er een pauze tussen de gerechten moet dan wordt hier rekening mee gehouden.
Ramon .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Mykonos in Weert is ons favoriete Griekse restaurant en we hebben al veel Grieken geprobeerd. De vleesgerechten zijn goed op smaak en je krijgt lekker veel (zoals het hoort). De sfeer is gezellig en het restaurant is zo ingedeeld dat ieder zijn eigen plekje heeft. Ondanks dat we in Utrecht wonen, komen we hier regelmatig. Gewoon zo doorgaan!