Mykonos

6,2
6,2
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Tja, wat moet je hiervan zeggen? Matig tot slecht. Gyros bekleed met véél meer rode ui dan vlees. Waar je bij de Griek gewend bent juist van gyros veel te krijgen, kreeg je hier een berg uien (gesneden, dat wel) met eronder een beperkte dosis smakeloze gyros. De salade-bar was een uitdossing van groenten waar géén moeite voor gedaan was. Kwak wat sla, bonen, pepers etc in een bar en je bent klaar. De enige smaak die je toe kon brengen was via een grote fles met saus. De bediening? We kregen ons eten pas nadat gasten, die een half uur na ons binnen waren gekomen al klaar waren met hun hoofdgerecht. Ik heb spijt als haren op m'n hoofd, dat ik niet 2 kilometer verder ben gereden (de Duitse grens over) om daar te eten. Daar ben je echt gast, voor minder dan de helft van de prijs en véél lekkerder.
Piei .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Waardeloze tent.

Gevraagd voor een griekse schotel met voorgerecht voor €30pp. Volgens kelnertje geen probleem.......voor de kok wel. Wat krijg je......wat sardientjes en warme paprika. Biefstukje , lamskoteletje, 2 scampies en 4 inktvisringen.....saus? O sorry vergeten. Opmaak? Gewoon op de schaal gegooit.
Smaak? Niet aanwezig. Aangegeven bij eigenaar dat t niet naar wens was, denkt hij dat je een grapje maakt en loopt weg. Voor 6 personen €190 betaald.
Blijkt achteraf dat er ook saladebuffet was, dit wordt van te voren niet gezegd. Door een snotneus vd bediening wordt je uitgemaakt als asociaal als je er wat van zegt.
Mijden deze tent, gelukkig zijn er meer restaurants waar je je geld kunt uitgeven
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Jammer dat je minimaal een 1 moet geven, meest fantasieloze Griekse opwarmer in de wijde omgeving. Volgens mij kwamen de producten scampies en inktvisringen rechtstreeks uit de diepvries en leken in oude olie gefrituurd. Toen ik de eigenaar hierop aansprak en erover klaagde reageerde hij op de klacht met "wij hebben alleen goedkoop vlees en een slechte kok" zo Griekse gastvrijheid en zijn personeel voor joker zettend. Opdracht was simpel, maak voor 6 personen wat lekkers te eten, voorgerecht en hoofdgerecht met vis en vlees. Het mag €200,-- kosten en verras ons. Voor de 1e keer leidde bij een restaurant tot een verrassing in zeer negatieve zin. Moet we wel bij zeggen, ze waren ook de enige, die de €200,-- niet opmaakten. Wat een baggertent,
Jilljanssens .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Heerlijke vlees en vis gerechten. Jammer dat er bij een grote 2 persoons schotel geen salade bij is. En wat weinig satziekie. Voor de rest niks op aan te merken. Gewoon op tijd gaan, dan is het ook nog niet druk.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
We eten regelmatig bij Mykonos. Het eten is altijd van goede kwaliteit. Het maakt niet uit welke keuze je maakt. Het personeel is vriendelijk en je hoeft ongeacht de drukte die er is.reserveren is een must.
Okt13 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Gisteren weer gegeten bij Mykonos.
Voor ons de "lekkerste griek" in Landgraaf omstreken!
Voor het decor een minder puntje, maar dat is een kwestie van smaak.
Vroeger vóór de verbouwing vonden wij de inrichting veel knusser en gezelliger, jammer!
Maar het belangrijkste blijft toch de kwaliteit en de smaak van het eten!
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Via groupon zijn we hier gaan eten. In het begin wat problemen omdat ze zeiden dat we niet gereserveerd hadden (en de kans bestond dat we weer helemaal naar huis moesten rijden), maar met ingrijpen van de eigenaar mochten we toch gaan eten.

Eten was lekker, een andere stijl van grieks eten. Ik vond het erg lekker. Ook het toetje is iets dat ik me nog lang zal herinneren.

Het restaurant is heel groot en er loopt veel personeel rond. Er is een aparte saladebar aanwezig.