Mykonos

Drakenburgstraat 3 3512 AC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Geen gedoe maar gewoon lekker eten. Goede bediening, scherp en alert. Typische Griek-sfeer, met klassieke inrichting. Zeker de moeite waard!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Lekker gegeten met z'n drietjes. prettige ontvangst, vlotte vriendelijke bediening, een gezellige sfeer en lekker eten. De porties zijn wel erg riant, een grote eter kan zich hier uitleven maar wij krijgen het niet allemaal weg. Er werd wel een "doggy bag" aangeboden maar bij gebrek aan een hondje zijn we daar niet op in gegaan. Hopelijk is het restant goed terecht gekomen want weggooien van die lekkere hap is zonde. Evengoed is dit restaurant al jarenlang een aanrader voor de smulpaap, wij zijn er nog nooit teleurgesteld.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gisterenavond hier gegeten, gereserveerd via Quandoo. Vriendelijk ontvangen en werden gewezen op een actiemenu van de dag. Deze gekozen en helemaal geen spijt van gehad. Zijn fervente Griekenland-gangers en vonden het eten heerlijk, de pikilia (diverse voorgerechten als courgette-dip, feta, keftedakia, aardappelsalade), de mixed grill (geen taai doorgebakken vlees oid.), gyros mals en niet droog. Zeker een aanrader om terug te komen!

Efcharisto
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heel erg lekker gegeten in een zeer gastvrij restaurant.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Altijd net alsof ik thuis kom!!!
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
de kipsalade was goed gevuld.
Waarom brood bij de salade?

We hebben lekker gegeten.
UItzicht op n schutting is niet uitnodigend.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prima restaurant mrt zeer vriendelijke bediening. Vooral de gastvrouw verdient hier de complimenten voor de goede aandacht die zijn eenieder geeft. Beslist een aanrader!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
goed en gezellig personeel, en zeer
goede prijs kwaliteit verhouding
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Zo als altijd hartelijke ontvangst gezellig en weer hebben heerlijk gegeten. De gegrilde zalm was voortreffelijk
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Prima eten, maar niet meer dan dat. Warrige bediening met wat foutjes hier en daar. Wel een goede sfeer.
Ivar V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Tussen de gangen door stonden de lege borden lang nog voor ons neus. De bediening is een beetje te gemaakt grappig/ amicaal (alsof je er al jaren komt).
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prima prijs/kwaliteit
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Altijd goed eten en vriendelijke bediening
lennart H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ontvangst was zoals je in Griekenland gewend bent, warm en service gericht! En het eten was heerlijk, wij gaan hier zeker nog terug komen.
Fons G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en een fijne bediening ook
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening en super eten.
Arlette H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik kom al zo lang ik me kan herinneren in Mykonos. Het leuke is dat de eigenaar, Kostas, dat ook weet. Ik ben opgegroeid met familie-etentjes die altijd in Mykonos waren en waar ik me klem at aan de grote Griekse witte bonen met tomatensaus. Inmiddels kom ik er nog maar een of twee keer per jaar, maar toch kan ik het aanraden (alleen niet op vrijdag als je niet van livemuziek houdt).
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Mykonos! Precies wat we nodig hadden na een drukke dag shoppen! Heerlijke gerechten en leuke bediening. Ook een leuke sfeer in het restaurant en er was zelfs live muziek. Wij komen zeker nog eens terug!
Liesje K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een hapje eten bij Mykonos is altijd een feestje! Leuke bediening en lekker eten. Mijn tafelgenote en ik zijn voor diverse voorgerechtjes gegaan dit keer. Deze ‘mezes’ werden op 1 grote schaal geserveerd en dat is gewoon heel gezellig eten :) Mykonos: my favo Greek restaurant in Utrecht! Tot snel!
Griekefriek V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Menuprijzen op internet gemiddeld 2 euro minder dan op de kaart.