Mykonos

• Utrecht-Centrum
  • ...

Over restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

Marie-louise B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Marian C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed restaurant en vriendelijk personeel. We komen er al jaren.
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goede locatie. Erg rumoerig vanwege livemuziekavond. Sfeer erg gezellig. Service prima. Het eten was prima en het duurde niet lang voordat het op tafel stond.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Mykonos was "het" restaurant van mijn zus. Elk jaar gaan we met de familie iets eten, niet om haar dood te herdenken maar het leven te vieren. Helaas was Mykonos niet meer wat het eerder was. Het duurde lang voor we iets te drinken kregen, het duurde lang voor het eten kwam. Het eten was goed maar niet heel bijzonder en wij vonden het erg aan de prijs. Volgende keer toch maar weer een andere Griek.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het Griekse eten is heerlijk. De mixgrill weer prima. Jammer alleen dat er later op de vrijdagavond gerookt mocht worden door gasten en personeel, terwijl wij nog zaten te eten. We hebben er zeker over geklaagd. En zij vonden het ook erg vervelend voor ons. Dus voor ons NIET meer op de vrijdagavond.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een echte vreetschuur. Werd gewoon gevraagd hoelang we nog aan tafel zaten, want er stonden mensen te wachten. Rekening werd gebracht zonder te vragen. Eten niks bijzonders, maar vooral de service was slecht.
Nietweinig .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We waren hier n.a.v. de AH restaurantactie. Verbaasd over de grote ruimte

Het eten viel tegen. Moussaka zat weinig smaak aan, gril was niets bijzonders. Toetjes bij het menu waren simpele bolletjes ijs.

Het was erg druk en de service daardoor wat langzaam.

De live muziek hoort er denk ik een beetje bij, maar met het dansen en zingen was het wat ons betreft een beetje een kermis. Je moet er van houden...

Dit actiemenu was normaal gesproken zeker geen €30 waard, niet helemaal eerlijk dus. Voor ons is zo'n resraurantactie ook om iets nieuws uit te proberen en als het bevalt vaker terug te keren. Dat doen we hier niet meer.
V. D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wat een ontzettende tegenvaller! Ik had me verheugd op een Grieks diner maar dat de gastheer zelfs durfde te vragen of het lekker was... De bladerdeeg met schapenkaas was ontzettend taai en de kaas smaakte als rubber, het hoofdgerecht de moussaka was smakeloos met veel bechamelsaus en het dessert ijs met een grote schep gekonfijte kersen..ik heb de helft laten staan. Omdat ik dit etentje cadeau kreeg heb ik er niks van gezegd..alleen dit restaurant heeft echt zijn kans gemist. Volgens mij is de AH actie er juist voor om mensen te laten zien wat je in huis hebt zodat ze terugkomen...nou voor mij nooit meer.
Hoopmjde .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg drukke avond, je zag dat de bediening er moeite mee had. Gerechten waren eenvoudig maar niet echt smaakvol. Door de drukte erg rumoerig maar ik moet wel zeggen dat er per tafel voldoende privacy is, dat heb ik elders wel eens anders mee gemaakt. OP het einde deed de pin het ineens niet, hmmm.....waarom contant betalen?
ATdeK .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de AH actie gegeten.
Voor en hoofdgerechten heerlijk! Bladerdeeg met schapenkaas, gehaktballetjes, moussaka en groentestoof. Alles geserveerd met tzaziki, feta, salade en frites. Nagerecht helaas alleen maar ijs met wat matige ingeblikte vruchten. Daar had ik achteraf liever vanaf gezien. Fijne Griekse sfeer, we zaten achterin de zaak. Prima!
Een keer eerder het tafeltje direct bij de voordeur gekregen, dat was vanwege de continue tocht bij opengaan van de deur geen aanrader.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eten komt te snel achter elkaar. Voorgerecht op en tel later hoofdgerecht en tel daarna toetje. Dat is n beetje jammer. Maar eten. Sfeer en bediening super.
Deborahstam .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gezellig restaurant, en heerlijk eten .
Zeker de moeite waard om te gaan eten .
Goede ligging . En bereikbaarheid
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Weer by Mykonos gegeten,al verschillende keren,Het personeel is zeer vriendelijk,zoals altijd,eten was perfect,en de sfeer leuk
En zoals altijd weer gezellig druk.
Lesdavisnl .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
AH actie, kleine gerechten. Dus de helft voor de helft. Eten was prima, zeker niet geweldig maar voor de prijs mag er niet over geklaagd worden.
Wvandescheur10 V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij kennen dit Griek restaurant. Het is 1 van de stamrestaurants voor ons. Het eten is prima , de bediening vriendelijk en de eigenaar is altijd in voor een praatje. Neen, voor ons perfect
Hagen G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gunstig gelegen en gezellige inrichting. Eten was zeer matig, de wijn oké. Personeel routinematig ah werk, het geheel leek gebaseerd op snelle doorstroming van de gasten. Kortom teleurstellend.
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Visschotel viel tegen en was niet een culinair Grieks hoogstandje. Sfeer was goed, jammer van de buikdanseres oma die de tafels langs ging. Dit zou zij zichzelf niet aan moeten doen. Bediening was goed.
Keesv .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hadden gereserveerd via ah restaurantactie. Bij binnenkomst kregen we het actiemenu. Er stond genoeg keuze op. Gelukkig had ik als vooraf een soep gekozen want het hoofdmenu was veel te weinig. Na het dessert hadden we allebei nog trek. We hadden een plekje midden in het restaurant toegewezen gekregen. Aangezien het restaurant 30 jaar bestond hadden ze een buikdanseres cq zangeres ingehuurd. Ik had gelijk al gegeten en gedronken toen ze begon te dansen. Ze was iets aan de maat zeg maar. Eten was wel goed.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We werden vriendelijk ontvangen met n heerlijke ouzo. Het keuze van het menu ging met n aangepaste kaart. Er waren aardig wat keuze mogelijkheden. Gevulde bladerdeeg met schapekaas, Mix Gril en ijs met slagroom en wat fruit.Dat was mijn keuze voor die avond, het was heerlijk en meer dan genoeg. Fijn personeel, gezellige inrichting en n goede sfeer. We hebben al weer n tweede diner geboekt. Kortom toppie
Trudy.vanettekoven .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Echt weer heerlijk gegeten bij mijn Griekse vrienden. Ik had een gezellige tafel gevraagd en......die kregen wij. De gerechten waren super en de Retina wijn uitstekend, lekker gekoeld. Was voor ons een avondje uit met een fantastische en vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor deze Griekse restaurant waar men nog gerechten serveert zoals dat in de Griekse keuken hoort :)