Mykonos

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Akky D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten! We komen graag weer terug. Op donderdag/avond na het winkelen is het altijd gezellig.
Nog gezelliger wanneer je onverwacht je familie bij Mykonos tegenkomt. Ook zij hebben een goede keus gemaakt.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De kwaliteit van het voorgerecht Feta in bladerdeeg was teleurstellend: het bladerdeeg was taai. De overige gerechten (hoofdgerecht Stamna) waren redelijk, maar niet bijzonder. De ruimte waren we zaten, direct na de ingang was erg donker en somber, niets deed aan de Griekse zomer denken. De bediening was attent en vriendelijk/gastvrij. In combinatie met de AH dinercheque was het geheel acceptabel.
H M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hectische zaterdag op een spitsuurmoment binnengekomen.
Desondanks dat heel netjes ontvangen en werden gevraagd om even te wachten.
Vrij snel was er een tafel vrij .
Moesten wel zelf aangeven dat wij gebruik maakten van de AH aktie en kregen een andere kaart.
Wat betreft de kwaliteit van het eten die was echt goed
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was goed maar we hebben
1 uur en een kwartier op het hoofd gerecht moeten wachten. Dat was wel heel erg jammer van deze avond.
Elinde V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig restaurant, het eten wat je krijgt is in verhouding met de prijs prima. Een gezellig grieks restaurant. Vooral op vrijdagavond met live muziek.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mykonos is een klassieke Griek met bijbehorende kaart. Griekse ontvangst met Ouzo. Het vlees was lekker gekruid (voor elke soort vlees leken andere kruiden te zijn gebruikt) en goed klaar gemaakt. Lekker gegeten!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met de AH bon hiernaartoe gegaan.
Er werk flexibel omgegaan met bepaalde intoleranties die ik heb. Waardoor het toetje op de actie menu kaart aangepast werd. Echt geweldig. Er werd niet moeilijk over gedaan.
Personeel en de eigenaar waren zeer vriendelijk. Persoonlijke touch!
Het was een top avond daar!
marijke225 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gegeten, zeer vriendelijke bediening. Goede kwaliteit en prijs.
Prettige locatie. In binnenstad nabij openbaar vervoer.
Ondanks. Drukte geen hinder van geluid..
Komen zeker nog een keer terug.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We zaten onder in een soort serre. Temperatuur was aan de lage kant. Voelde niet aangenaam.
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goede bediening niks is te veel eten is super.life muziek was ook geweldig vooral als de eigenaar gaat zingen .kom er zeker nog een keer terug.
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer gezellig op de vrijdag met muziek en buikdanseres. Eten was heerlijk, wij hadden mixed gril en mousaka. Zeer vriendelijk personeel.
Eus H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Al jaren dezelfde inrichting. Toch gezellig.
Jikke R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij hebben hier met de ah bonnen gegeten. Er was een speciale kaart met genoeg keuze. Het eten was heerlijk. Erg vriendelijk personeel en goede service. Wij komen zeker terug!
Dymphi V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Mykonos. Lekker de tzizaki gehad als voorgerecht en de mix grill gehad als hoofdgerecht. We komen zeker weer terug!
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk en behulpzaam personeel echt op zijn grieks eten was smaakvol geen overdadig kruiden gebruik.Kom er zeker nog wel een keer terug.
Luka C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
zeer vriendelijke bediening, werden snel geholpen en gerechten kwamen snel op tafel. eten was goed op smaak. alleen de wijn was niet zo lekker.
anita.gerritsen G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leaker gegeten en vriendelijk personeel,wel veel lawaai kan elkaar moeilijk verstaan, maar verder niks te klagen eten was lekker????
M D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
In 1 woord superrrrrr...heerlijk gegeten..bediening was super vriendelijk..echt een aanrader..tot de volgende keer!!!