Mykonos

• Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

katinajoop J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
David S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Leuk restaurant in de binnenstad van Utrecht, vriendelijk en behulpzaam personeel, vooraf kregen we nog een shotje, altijd goed!
Hilbert D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
prima eten en lekker (warm)
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening en het was ontzettend gezellig met de live muziek op vrijdagavond.
Bethina R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Top gegeten en leuke bediening! Dit is zeker voor herhaling vatbaar! We waren hier met de AH actie maar komen hier zeker terug!
josedegoey .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was erg druk maar de service bleef perfect. Goed eten in gezellige sfeer zou er zeker nog eens gaan eten, kwaliteit prijs erg goed
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de AH restaurant-actie was een B-gedeelte van het restaurant opgezet. Onderneming wilde duidelijk heenweg voor de winst gaan en stelde niet de klantbeleving centraal. Hoe het zonder actie bij ze werkt weet ik niet maar voor ons genoeg rede niet meer terug te gaan. Side-note: het stonk in het restaurant naar mix van zweet en knoflook, veel meer dan bij een gemiddeld restaurant: bah!
burghard1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten in een prettige atmosfeer. Vriendelijk en gastvrij personeel. Een aanrader. Vooral het voorgerecht was uitstekend. De rest prima.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met 20 wachtende mensen op een tafel niet leuk om lekker ontspannen te eten eigenaar neemt veels te vel reserveringen aan personeel rende zich rot en eigenaar popie jopie figuur het eten was matig, patat niet gaar vlees niet gaar te rose had gevraagd goed doorbakken , rauwkost zo zout en zuur brrrr 2 x gevraagd om majo kwam niet ben ik maar gaan halen nee was geen succes en dat vonden er meer zo de reacties om ons heen jammer
boterbal .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Overvol door overboekingen ah restaurantaktie.We hebben een uur op ons hoofdgrecht moeten wachten.De tent zat stampvol..mensen moesten staan wachten op een tafel.personeel rende zich rot maar bleef vriendelijk.Lange wachttijd min punt
kberho .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel die grapjes maakte met de kinderen. Keurige rekening. Ik ga zeker een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Redelijk eten tegen een redelijke prijs. Ober presenteerde eerst een verkeerde (iets duurdere) rekening, iets dat vaker schijnt voor te komen. Met AH-restaurantactie voldoende keuze.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Er zat tussen de gerechten in genoeg tijd. En wat mij bijzonder opviel was de vriendelijkheid van het personeel.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
echt slecht hoor! je word daar met je AHbonnen in het weg kijk hoekje gestopt! Zodra je zit, kijken ze je al de deur uit, eten komt met sneltrein vaart. Eten opzich was wel Lkkr. gyros was keihard. En check goed je rekening!! Je word genaaid waar je bij staat! Gaat echt negens over daar. Jammer! Heel jammer!
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gewoon slecht. Droog en koud eten en onbeschofte bediening. Werd zelfs eten gemorst op mijn overhemd en werd niets aan gedaan, zelfs geen excuus. Walgelijk, geen aanrader.
S W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
zaterdag 10 dec. gezellig dagje Utrecht en met de AH bon eten bij Mykonos mijn vrouw had 2 grote punten ei/schapenkaas en als hoofdgerecht moussaka alles met elkaar (te) ruim voldoende haar en ik had 2 gehakt balletjes met yoghurtsaus was een beetje krap maar het hoofdgerecht mix grill maakte alles goed heerlijk en voldoende en samen ijs met kersen na ook goed
de bediening komt wat rommelig over, maar ze zijn heel aardig
het was druk in het restaurant er stonden mensen te wachten op een tafeltje ,we voelden ons wat op gejaagd meer dan 10x is er gekeken als het hoofdgerecht al op was. we komen graag op een door de weekse weer
Marie-louise B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Bij Mykonos is het gezellig vertoeven.Wij hadden als voorgerecht keftedaki (griekse gehaktballetjes) genomen die waren heerlijk alleen krijg je er elders 3 en bij Mykonos twee.Het Hoofdgerecht was lekker mixed grill en ook voldoende.Als nagerecht hadden wij Dame Blanche die was altijd veel beter bij Mykonos dan de meeste andere restaurants dat is helaas niet meer.Je kreeg altijd wat meer ijs en waar je Dame Blanche voor besteld een bakje warme chocolade erbij om over het ijs te gieten.Nu zaten er een paar spetters chocola op het ijs.Dit was teleurstellend voor ons omdat we beter gewend waren van Mykonos.Misschien minder door de de Albert-Heijn aktie.
Marian C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed restaurant en vriendelijk personeel. We komen er al jaren.
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goede locatie. Erg rumoerig vanwege livemuziekavond. Sfeer erg gezellig. Service prima. Het eten was prima en het duurde niet lang voordat het op tafel stond.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Mykonos was "het" restaurant van mijn zus. Elk jaar gaan we met de familie iets eten, niet om haar dood te herdenken maar het leven te vieren. Helaas was Mykonos niet meer wat het eerder was. Het duurde lang voor we iets te drinken kregen, het duurde lang voor het eten kwam. Het eten was goed maar niet heel bijzonder en wij vonden het erg aan de prijs. Volgende keer toch maar weer een andere Griek.