Mykonos

Drakenburgstraat 3 3512 AC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

Marja O.
LetitiaM D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker eten, grote porties, vriendelijke bediening, gezellig restaurant!
Tim J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goed eten, gezellig sfeer, top lokatie
Laine G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hadden gereserveerd om 19.00 uur..., om 19.45 uur gingen we pas aan tafel! Het eten arriveerde rond 20.30 uur... ! Het was een complete chaos, idioot druk en teveel wachtende klanten voor een vrijkomend tafeltje! Op het personeel valt niets aan te merken! Zij bleven ondanks de hectiek zeer vriendelijk en verloren de klanten niet uit het oog! Het eten viel helaas tegen, het vlees was te droog en daarnaast een berg lauwe frietjes, is niet meer van deze tijd. Jammer!
Laurentius W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Goede service. Keuze is ruim van de menukaart. Echt een aanrader.
Laurentius W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Goede service. Ze waren vriendelijk en behulpzaam Door de drukte moet je iets langer wachten.
Ruime keuze voor ieder wat wil's.
Echt een aanrader om daar te gaan eten.
Ramona S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lkkr eten!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben uren zitten wachten tot t eten kwam. Het was extreem luidruchtig vanwege live optredens waardoor je elkaar niet meer kon verstaan , jammer
Herry E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij de Griek goed en lekker voor gerecht. Hoofdgerecht mix grill was perfect lekker ijs met kersen na. Goede service lekkere wijnen komen zeker terug
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, en wat een geweldig personeel. Ook zo gezellig ingericht. Ondanks dat wij met de AH-bon kwamen, werden wij super geholpen. Wij gaan zeker weten nog wel meerdere keren bij jullie eten. We hebben zelfs 2x een drankje van het huis gehad. Één keer omdat er nog geen tafel vrij was, en toen nog een keertje. Toprestaurant
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten. Bij binnenkomst even moeten wachten, ondanks de reservering. We kregen wel een glaasje ouzo maar stonden erg onhandig in een gangetje waar de hele tijd personeel langs rende. Het personeel werkte heel hard (complimenten!), maar kwam daardoor enigszins gehaast over. We werden steeds snel bediend, alleen toen we wilden afrekenen (en mijn gezelschap ook echt moest vertrekken om tijdig het OV te halen) duurde het opeens lang. Twee keer moeten vragen om de rekening en vervolgens nog minutenlang wachten omdat het pinapparaat elders in het restaurant in gebruik was... Maar het belangrijkste, het eten, was prima. Veel keuze, ik denk dat we nog een keer terugkomen, maar dan misschien niet op zo'n drukke zaterdagavond.
Margaret L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De eten was goed, de wachttijd ook behalve dat zij hadden ons nagerecht vergeten doordat wij hadden het met de voor en hoofd gerecht besteld en het was erg druk in de restaurant. Het geluidsniveau was aan de hoge kant door een pianist en zanger en maakt het mogelijk om te praten maar het was ook leuk.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Hoefde niet te wachten, mooie ruime tafel, mochten van de kaart kiezen met de AH actie.
Tip: lever je Ah kaart in voordat je ga bestellen zodat er geen misstanden ontstaan.
Eten was heel lekker, alleen voor het nagerecht heel weinig keus.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heel erg lekker eten, hele leuke sfeer en ontzettend aardig personeel. Een van de weinige restaurants in Utrecht waar ik totaal niet het gevoel kreeg dat ze het liefst hadden dat ik zo snel mogelijk weer buiten stond. Absoluut een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Tak D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Vandaag toevallig deze zaak in gelopen en blij verrast door wat we aantroffen. Het eten was heerlijk en dit in de echte griekse setting die je van een restaurant mag verwachten. Wij waren erg vroeg rond de klok van vier en waren de enigste gasten op dat moment. Een uurtje later zat de zaak stampend vol. Dat geeft al een indicatie van de prijs kwaliteitsverhouding van dit
establishment. Ook een dik compliment voor de vriendelijke en servicegerichte dame en jongeman die ons bediende. Zeker een aanrader deze zaak!
Kèren H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijk eten, gezellige sfeer en de vrouw in de bediening was erg aardig, grappig en goed in efficiente bediening!