Mykonos

Drakenburgstraat 3 3512 AC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten en echt super vriendelijke bediening. Topvrouw!!! Ik kom er vaker en het is altijd gezellig en het eten is heerlijk!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
allemaal te gehaast.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Leuke plek! We zijn via de AH actie gekomen. We mochten uit de hele kaart kiezen. Op vrijdag is er live muziek... wisten wij niet. Het volume vonden wij te hard maar nadat wij aan Menno hadden gevraagd of het iets zachter kon werd dat meteen gedaan. Super fijn. De andere dames die ons hebben bediend ook super gedaan! Heel oplettend en vriendelijk! Dank voor de leuke avond!
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Ga zelf maar eens proberen, weet zeker dat je terug gaat :)
Maumere P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Het vlees stelt me nooit teleur. Goed bereid, lekker gekruid en heel erg mals. De porties zijn wel heel groot en de prijs is aan de hoge kant. Zonder korting zou ik hier niet gaan eten, ondanks het eten wel heel lekker is.
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zijn met de ah bon hier wezen eten konden kiezen van de kaart heerlijk gegeten vriendelijk personeel een avonde uit.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Eten was perfect en de huiswijn prima.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het gamba hoofdgerecht voor de prijs van E23,50 bestond uit slechts 6 gamba's verstopt in een "prutje". Dit gerecht werd vergezeld met een bakje zure kool en een bakje friet met op de bodem wat rijst.
Pj D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
goede biftekki met feta erin met souvlaki i.p.v. giros kon gelukkig.
Alleen wat meer salade was fijn geweest.
lekker eten
Jgklaarenbeek K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij komen ( twee a drie keer per jaar) al ruim dertig jaar naar volle tevredenheid (ook bij de vorige eigenaar) in het restaurant, en dat willen we graag voortzetten.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Super service, vriendelijk personeel. Eten matig maar ook niet duur (alle waar naar zijn geld)
M. F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Warme, vlotte onvtangst, gezellige levendige sfeer en heerlijk eten!
Gaby P.
Alles top!
Vriendelijke bediening en goede service.
Met de AH actie gegeten, uitstekend!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de aktie van de Albert Heijn 2e diner gratis.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een gezellig restaurant, met heerlijk eten. Grote porties. Veel keus op de kaart. Moeilijk kiezen, allemaal lekker!
Personeel is zeer vriendelijk en attent.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Bediening was heel goed en vriendelijk. Het eten was niet slecht. Goed vlees (echt goed!), maar heel weinig groenten.
Coby G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gezellige sfeer en fijne, attente bediening. Zelfs met de AH actie kregen we een ouzo en drankje van het huis aangeboden. Ondanks dat het druk was hebben we niet lang op onze gerechten hoeven wachen.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vanuit België, hebben we een dagje Utrecht gedaan, en als afsluiter een heerlijk Grieks etentje. Ik had de recensies gelezen en deze waren lovend. Wij konden ons hier helemaal in vinden, het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en gastvrij. Als het wat drukker wordt, worden sommige personeelsleden ook drukker. Daar bedoel ik mee deze bediende neemt dan teveel ineens opzich waardoor het chaotisch gaat lijken. Dit laatste is zeer zeker bedoeld als positieve feedback. Zeer zeker tot de volgende keer.