Mykonos

Drakenburgstraat 3 3512 AC Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

Jack I.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De tafel van Marian V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zoals gewend hier weer prima gegeten. Lekker mals vlees en goed verzorgde schotels. Het enige dat een beetje tegen viel was het toetje, ik had verse kersen verwacht maar dat was niet het geval. Leuke, gezellige en snelle bediening.
TrudyV65 .
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Opmerking over gerecht wat niet warm was werd goed opgepakt.Gerecht werd retour genomen en vervangen door gerecht wat wel warm was.
Turkistan .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten was betaalbaar en heerlijk. We werden snel geholpen en er werd rekening gehouden met onze wensen. Ik wil de obers en de koks hartelijk danken voor het heerlijke dinner!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prettige en vlotte bediening. We hebben heerlijk gegeten van de speciale aktie kaart. Voor zowel voor- hoofd- als nagerecht was er voldoende keuze.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk Grieks restaurant met vriendelijk personeel. Eten is lekker.
We hadden n tafelnummer gereserveerd, maar bij aankomst was die tafel helaas bezet. Jammer!!
C V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was weer heerlijk en gezellig , goede sfeer ,vriendelijke mensen ,,zelfs met de kortingsbon van AH , verliep alles prima
Marcel H B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Minpuntje was de aangepaste menukaart, maar dat deed niet af aan wat aangeboden werd! Een dikke 10 voor het voor-hoofd- en nagerecht! Komen er zeker nog een keer terug!
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vriendelijke ontvangs goed de service . Eten was goed en lekkere , kom zeker terug.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker eten in een gezelligs sfeer, midden in Utrecht stad.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuk ontvangen met drankje van het huis. Personeel soms wat druk 'rennend' langs de tafels en kwamen wel heel snel vragen wat we wilden eten daarna 1 uur gewacnt tot het eten kwam maar het was ook druk dus niet echt vreemd. Het eten was heerlijk en ruime porties. Gezellige avond gehad. Niet echt goedkoop.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten echt lekker goede bediening zeer ruime porcies inrichting zeer gezellig grieks
Hansje K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was goed. Alleen de porties zijn enorm. Van de 3 hoofdgerechten is ongeveer de helft teruggegaan naar de keuken.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
aanrader voor liefhebbers van grieks eten. Fijne atmosfeer met lekker eten en een drankje (MavrodafnI) doet een mens goed.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wederon heerlijk gegeten. Ik kom hier met veel plezier.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten genoeg keuze om te kiezen en een goede prijs .Vriendelijke bediening en goed. Zeer de moeite waard!! Komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met vriendin die Vegetarisch is. Zij vond het eten slecht. Ik ben een vleeseter, gerecht goed, patat vond ik erg slap. Voorafje wat sla met tonijn behoorde te zijn: slecht. Ws had het restaurant geen sla meer in huis, want ik kreeg gewoon tonijnsalade ( zoals je het in supermarkt koopt, , je kent het wel, zit normaal in plastic bakje).
Dat blijft eigenlijk vooral in mijn geheugen zitten: tonijnsalade.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Super gegeten en sfeervol.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijk personeel en mooie setting. Wel vonden we het binnen erg donker. Na een half uurtje waren we er aan gewend, maar dat was wel een klein minpuntje.
We komen zeker terug en zullen dit restaurant zeer zeker aanbevelen aan anderen.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Via Albert Heijn actie bij Mykanos gegeten. Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, aantal keren werd gevraagd of alles naar wens was. Ruime keuze in de gerechten . Vóór-, hoofd-en nagerecht van prima kwaliteit: heerlijk gegeten in gezellige ambiance.