Mykonos

• Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

Peter W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bediening matig, zijn zeer met elkaar bezig, eten matig, te grote porsies, misschien is dat de prijs, soms lang wachten, mensen die later binnenkwamen waren eerder aan de beurt
Mopke .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Een oude bekende van ons. Ook nu lekker gegeten, gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Gerechten werden goed verzorgd opgediend, waarvan we rustig konden genieten. Persoonlijke, attente bediening: wij komen zeker nog eens terug!
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
zaterdag 8 april gegeten bij Mykonos . s woendags gereserveerd met een diner bon. Bij aankomst geen reservering aangemeld.
Werden we in de bijzaal gezet. wat een armoe zeg en vreselijk koud.
Er waren wel heaters maar het gas was op. Dus vreselijk koud.
NA HET VOORGERECHT MOESTEN WE DIK 40 MINUTEN WACHTEN OP HET HOOFDGERECHT. tERWIJL DE MENSEN DIE NA ONS KWAMEN EERDER GEHOLPEN WERDEN. MAAR GOED. HET ETEN WAS SMAKELOOS EN KOUD. Naar de koffie en thee om de rekening gevraagd. Na 3 x om de rekening gevraagd te hebben was ik het zo zat dat ik mijn jas aangetrokken heb. lIEP de ober weer langs zonder rekening. Ik vroeg nog een keer om de rekening en zo niet ging ik weg. Toen werd er eindelijk om een andere werknemer gevraagd of die wou afrekenen. Eindelijk na 3 kwartier kon er betaald worden. Ze wisten niet hoe dat moest met een dinerbon.
Dit is de laatste keer dat ik daar gegeten heb.
Personeel onvriendelijk en de baas loop te schreeuwen tegen personeel. Vreselijk wat een chaos daar zeg.
NOOIT MEER
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Alles was top het eten de bediening
katinajoop J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Tafels veel te klein, zit ruimte krap,geen plek om je eten neer te zetten, obers luisteren niet als je niet tevreden bent, lopen gewoon weg. Zit ruimte was koud en tochtig.
David S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Leuk restaurant in de binnenstad van Utrecht, vriendelijk en behulpzaam personeel, vooraf kregen we nog een shotje, altijd goed!
Hilbert D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
prima eten en lekker (warm)
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening en het was ontzettend gezellig met de live muziek op vrijdagavond.
Bethina R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Top gegeten en leuke bediening! Dit is zeker voor herhaling vatbaar! We waren hier met de AH actie maar komen hier zeker terug!
josedegoey .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was erg druk maar de service bleef perfect. Goed eten in gezellige sfeer zou er zeker nog eens gaan eten, kwaliteit prijs erg goed
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de AH restaurant-actie was een B-gedeelte van het restaurant opgezet. Onderneming wilde duidelijk heenweg voor de winst gaan en stelde niet de klantbeleving centraal. Hoe het zonder actie bij ze werkt weet ik niet maar voor ons genoeg rede niet meer terug te gaan. Side-note: het stonk in het restaurant naar mix van zweet en knoflook, veel meer dan bij een gemiddeld restaurant: bah!
burghard1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten in een prettige atmosfeer. Vriendelijk en gastvrij personeel. Een aanrader. Vooral het voorgerecht was uitstekend. De rest prima.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met 20 wachtende mensen op een tafel niet leuk om lekker ontspannen te eten eigenaar neemt veels te vel reserveringen aan personeel rende zich rot en eigenaar popie jopie figuur het eten was matig, patat niet gaar vlees niet gaar te rose had gevraagd goed doorbakken , rauwkost zo zout en zuur brrrr 2 x gevraagd om majo kwam niet ben ik maar gaan halen nee was geen succes en dat vonden er meer zo de reacties om ons heen jammer
boterbal .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Overvol door overboekingen ah restaurantaktie.We hebben een uur op ons hoofdgrecht moeten wachten.De tent zat stampvol..mensen moesten staan wachten op een tafel.personeel rende zich rot maar bleef vriendelijk.Lange wachttijd min punt
kberho .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel die grapjes maakte met de kinderen. Keurige rekening. Ik ga zeker een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Redelijk eten tegen een redelijke prijs. Ober presenteerde eerst een verkeerde (iets duurdere) rekening, iets dat vaker schijnt voor te komen. Met AH-restaurantactie voldoende keuze.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Er zat tussen de gerechten in genoeg tijd. En wat mij bijzonder opviel was de vriendelijkheid van het personeel.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
echt slecht hoor! je word daar met je AHbonnen in het weg kijk hoekje gestopt! Zodra je zit, kijken ze je al de deur uit, eten komt met sneltrein vaart. Eten opzich was wel Lkkr. gyros was keihard. En check goed je rekening!! Je word genaaid waar je bij staat! Gaat echt negens over daar. Jammer! Heel jammer!
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gewoon slecht. Droog en koud eten en onbeschofte bediening. Werd zelfs eten gemorst op mijn overhemd en werd niets aan gedaan, zelfs geen excuus. Walgelijk, geen aanrader.
S W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
zaterdag 10 dec. gezellig dagje Utrecht en met de AH bon eten bij Mykonos mijn vrouw had 2 grote punten ei/schapenkaas en als hoofdgerecht moussaka alles met elkaar (te) ruim voldoende haar en ik had 2 gehakt balletjes met yoghurtsaus was een beetje krap maar het hoofdgerecht mix grill maakte alles goed heerlijk en voldoende en samen ijs met kersen na ook goed
de bediening komt wat rommelig over, maar ze zijn heel aardig
het was druk in het restaurant er stonden mensen te wachten op een tafeltje ,we voelden ons wat op gejaagd meer dan 10x is er gekeken als het hoofdgerecht al op was. we komen graag op een door de weekse weer