Mykonos

• Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant Mykonos

Griekse eetcultuur in Utrecht

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

Levendig
boterbal .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Overvol door overboekingen ah restaurantaktie.We hebben een uur op ons hoofdgrecht moeten wachten.De tent zat stampvol..mensen moesten staan wachten op een tafel.personeel rende zich rot maar bleef vriendelijk.Lange wachttijd min punt
kberho .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel die grapjes maakte met de kinderen. Keurige rekening. Ik ga zeker een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Redelijk eten tegen een redelijke prijs. Ober presenteerde eerst een verkeerde (iets duurdere) rekening, iets dat vaker schijnt voor te komen. Met AH-restaurantactie voldoende keuze.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Er zat tussen de gerechten in genoeg tijd. En wat mij bijzonder opviel was de vriendelijkheid van het personeel.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
echt slecht hoor! je word daar met je AHbonnen in het weg kijk hoekje gestopt! Zodra je zit, kijken ze je al de deur uit, eten komt met sneltrein vaart. Eten opzich was wel Lkkr. gyros was keihard. En check goed je rekening!! Je word genaaid waar je bij staat! Gaat echt negens over daar. Jammer! Heel jammer!
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gewoon slecht. Droog en koud eten en onbeschofte bediening. Werd zelfs eten gemorst op mijn overhemd en werd niets aan gedaan, zelfs geen excuus. Walgelijk, geen aanrader.
S W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
zaterdag 10 dec. gezellig dagje Utrecht en met de AH bon eten bij Mykonos mijn vrouw had 2 grote punten ei/schapenkaas en als hoofdgerecht moussaka alles met elkaar (te) ruim voldoende haar en ik had 2 gehakt balletjes met yoghurtsaus was een beetje krap maar het hoofdgerecht mix grill maakte alles goed heerlijk en voldoende en samen ijs met kersen na ook goed
de bediening komt wat rommelig over, maar ze zijn heel aardig
het was druk in het restaurant er stonden mensen te wachten op een tafeltje ,we voelden ons wat op gejaagd meer dan 10x is er gekeken als het hoofdgerecht al op was. we komen graag op een door de weekse weer
Marie-louise B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Bij Mykonos is het gezellig vertoeven.Wij hadden als voorgerecht keftedaki (griekse gehaktballetjes) genomen die waren heerlijk alleen krijg je er elders 3 en bij Mykonos twee.Het Hoofdgerecht was lekker mixed grill en ook voldoende.Als nagerecht hadden wij Dame Blanche die was altijd veel beter bij Mykonos dan de meeste andere restaurants dat is helaas niet meer.Je kreeg altijd wat meer ijs en waar je Dame Blanche voor besteld een bakje warme chocolade erbij om over het ijs te gieten.Nu zaten er een paar spetters chocola op het ijs.Dit was teleurstellend voor ons omdat we beter gewend waren van Mykonos.Misschien minder door de de Albert-Heijn aktie.
Marian C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed restaurant en vriendelijk personeel. We komen er al jaren.
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goede locatie. Erg rumoerig vanwege livemuziekavond. Sfeer erg gezellig. Service prima. Het eten was prima en het duurde niet lang voordat het op tafel stond.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Mykonos was "het" restaurant van mijn zus. Elk jaar gaan we met de familie iets eten, niet om haar dood te herdenken maar het leven te vieren. Helaas was Mykonos niet meer wat het eerder was. Het duurde lang voor we iets te drinken kregen, het duurde lang voor het eten kwam. Het eten was goed maar niet heel bijzonder en wij vonden het erg aan de prijs. Volgende keer toch maar weer een andere Griek.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het Griekse eten is heerlijk. De mixgrill weer prima. Jammer alleen dat er later op de vrijdagavond gerookt mocht worden door gasten en personeel, terwijl wij nog zaten te eten. We hebben er zeker over geklaagd. En zij vonden het ook erg vervelend voor ons. Dus voor ons NIET meer op de vrijdagavond.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een echte vreetschuur. Werd gewoon gevraagd hoelang we nog aan tafel zaten, want er stonden mensen te wachten. Rekening werd gebracht zonder te vragen. Eten niks bijzonders, maar vooral de service was slecht.
nietweinig .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We waren hier n.a.v. de AH restaurantactie. Verbaasd over de grote ruimte

Het eten viel tegen. Moussaka zat weinig smaak aan, gril was niets bijzonders. Toetjes bij het menu waren simpele bolletjes ijs.

Het was erg druk en de service daardoor wat langzaam.

De live muziek hoort er denk ik een beetje bij, maar met het dansen en zingen was het wat ons betreft een beetje een kermis. Je moet er van houden...

Dit actiemenu was normaal gesproken zeker geen €30 waard, niet helemaal eerlijk dus. Voor ons is zo'n resraurantactie ook om iets nieuws uit te proberen en als het bevalt vaker terug te keren. Dat doen we hier niet meer.
V. D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wat een ontzettende tegenvaller! Ik had me verheugd op een Grieks diner maar dat de gastheer zelfs durfde te vragen of het lekker was... De bladerdeeg met schapenkaas was ontzettend taai en de kaas smaakte als rubber, het hoofdgerecht de moussaka was smakeloos met veel bechamelsaus en het dessert ijs met een grote schep gekonfijte kersen..ik heb de helft laten staan. Omdat ik dit etentje cadeau kreeg heb ik er niks van gezegd..alleen dit restaurant heeft echt zijn kans gemist. Volgens mij is de AH actie er juist voor om mensen te laten zien wat je in huis hebt zodat ze terugkomen...nou voor mij nooit meer.
hoopmjde .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg drukke avond, je zag dat de bediening er moeite mee had. Gerechten waren eenvoudig maar niet echt smaakvol. Door de drukte erg rumoerig maar ik moet wel zeggen dat er per tafel voldoende privacy is, dat heb ik elders wel eens anders mee gemaakt. OP het einde deed de pin het ineens niet, hmmm.....waarom contant betalen?
ATdeK .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de AH actie gegeten.
Voor en hoofdgerechten heerlijk! Bladerdeeg met schapenkaas, gehaktballetjes, moussaka en groentestoof. Alles geserveerd met tzaziki, feta, salade en frites. Nagerecht helaas alleen maar ijs met wat matige ingeblikte vruchten. Daar had ik achteraf liever vanaf gezien. Fijne Griekse sfeer, we zaten achterin de zaak. Prima!
Een keer eerder het tafeltje direct bij de voordeur gekregen, dat was vanwege de continue tocht bij opengaan van de deur geen aanrader.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eten komt te snel achter elkaar. Voorgerecht op en tel later hoofdgerecht en tel daarna toetje. Dat is n beetje jammer. Maar eten. Sfeer en bediening super.
deborahstam .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gezellig restaurant, en heerlijk eten .
Zeker de moeite waard om te gaan eten .
Goede ligging . En bereikbaarheid
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Weer by Mykonos gegeten,al verschillende keren,Het personeel is zeer vriendelijk,zoals altijd,eten was perfect,en de sfeer leuk
En zoals altijd weer gezellig druk.