Mykonos

Lange Tiendeweg 75 2801 KG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos

Een stukje Griekenland in Gouda

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• : Betaald parkeren in de buurt. Invalide parkeerplaats voor de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

Simone W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij komen er graag, het eten is super lekker, er zijn nog meer Griekse restaurants in Gouda maar onze voorkeur is
en blijft Mykonos. Wij vinden het vlees veel sappiger en lekkerder gekruid dan bij de andere... het is altijd feest als wij daar weer heen gaan.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima ontvangst heerlijke gerechten en vriendelijke bediening(komen absoluut terug)
ruime voldoende keuze,hele gezellige sfeer
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten en personeel was erg vriendelijk. Ook uitleg bij de gerechten als we niet wisten wat het was. En zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ik kom zeker weer terug.
n.bakay .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren niet erg zout, wat heel fijn was..het smaakte alles ons erg goed..genoten van de persoonlijke aandacht. Zeer aan te bevelen.
Sary G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijke zaak echt grieks en een leuke fam die de zaak rund.
Altijd goed ontvangst .
Het eten is altijd goed warm ,en lekker.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Voor de eerste keer bij Mykonos geweest. Het is ons goed bevallen. Voor de AH-actie kreeg je wel een aparte (beperkte) kaart, Maar van elk van de drie gangen had je toch wel keus uit 6 of 7 soorten. Ook de hoeveelheid wat je kreeg was ruim voldoende.
mary.geerts .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We werden weer hartelijk ontvangen met een glaasje ouzo! Het eten was ook weer prima en de bediening alle lof!
We gaan zeker weer terug, ook buiten de AH actie om.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten Bij Mykanos, De borden zijn goed opgemaakt en niet te veel. De bediening was goed en vriendelijk, wij kwamen uit Den Haag om daar te eten en komen zeker terug,
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen, gezellig personeel, heerlijk eten, grote porties, ruime keuze uit gerechten in het Albert Heijn menu aanbod. Kortom; topavond!
gonny R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
gezellige en ontspannen sfeer. zeer vriendelijk personeel. Eten smaakte goed en was ruim voldoende.
De menukaart is uitgebreid. dus voor ieder wat wils. Zeker een restaurant om aan te bevelen.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het beste Griekse restaurant van Gouda! Heerlijk eten en een vriendelijke, gastvrije bediening in Griekse sfeer. Zeer gevarieerde Griekse gerechten uit een heerlijke keuken. Uiteraard was de hoeveelheid ook ruim voldoende en kregen zelfs nog wat overbleven giros in een bakje mee naar huis. Een aanrader!
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Kom er al enige tijd, altijd goede service maar deze keer is het echt tegen gevallen. De bediening was snel afgeleid niet alleen met onze tafel bezig het resultaat was dat ik mijn eten niet kreeg, ja veel later na 10 keer sorry. Maar een kopje koffie of iets van het huis was er niet bij. Toch jammer had dit restaurant hoog staan is nu wel wat gedaald.
mary.geerts .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was weer erg lekker en werden hartelijk ontvangen met een glaasje ouzo. Prijs kwaliteit is goed en de bediening is super. We gaan er zeker weer een keer eten, ook buiten de actie om. Het is één van onze favoriete restaurants in Gouda.
D V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goede keuken, snelle bediening en meer dan genoeg op je bord.
Hier ga ik meer eten
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Sfeer is goed heel gezellig bediening is top lieve Griekse mensen het eten is er heerlijk echt een aanrader om er heen te gaan.
Gerdi B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ons favoriete Grieks restaurant. Het is daar heel gezellig zitten en het eten is altijd goed. Prima bediening. We komen hier al heel wat jaren en dat hopen we nog heel lang te kunnen doen!!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Grieks zoals je mag verwachten. Vriendelijke bediening, doch een tikkeltje afstandelijk.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten en de sfeer is goed en het is zeker niet te duur.
ANITA D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zo als gewoonlijk weer zalig gegeten en de bediening was weer fantastisch. En altijd de service die net dat beetje extra geeft. Dikke pluim
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel gezellig en heerlijk eten