Mykonos

Lange Tiendeweg 75 2801 KG Gouda Nederland Kaart

Over restaurant Mykonos

Een stukje Griekenland in Gouda

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• : Betaald parkeren in de buurt. Invalide parkeerplaats voor de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zaak zat vol, voorgerecht duurde best lang ( 40 min), maar smaak en opmaak van voor/hoofdgerecht en dessert maakte heel veel goed. Grote porties en met de AH restaurant bonnen niet duur (29,50 voor 2 personen).
J V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Mykonos had een prima kaart samengesteld voorAH klanten. Gemiddeld Grieks eten. Niet bijzonder maar ook niet slecht. De bediening was ietwat stug.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wezen eten bij Mykonos met de AH actie. Gezien dit de best aangeschreven Griek is in Gouda waren de verwachtingen aan de hoge kant. Jammer genoeg werden deze niet vervuld. De tafeltjes voor twee personen staan in het midden van het gangpad, in de loop, naast het speelhol voor de kinderen. Daarnaast is de ruimte tussen alle tafels minimaal. De aankleding is wel leuk, Grieks, maar niet té.

Het keuzemenu was uitgebreid en de kwaliteit goed, maar over het algemeen genomen niet erg bijzonder. De typische Griekse gerechten kwamen voorbij als keftedakia en souvlaki. Deze waren goed bereid, maar miste wat van de bekende smaak, misschien omdat het geheel wat minder zout is dan bij de andere Grieken. De gyros was de uitzondering, met meer smaak. Jammer genoeg was het wel erg droog. Een extra portie tzatziki, wat niet heel veel was, koste 6 euro meer. De andere keuze, mosselen in een knoflooksaus, waren wel zeer smakelijk maar miste vooral iets voor erbij.
Het is inderdaad de beste Griek in Gouda, maar het kan nog beter.
H.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zijn verschillende keren in Griekenland geweest,hebben daar goede herinneringen aan.Voor zover ik het mij herinner, is het eten bij Mykonos authentiek.Het is eenvoudig,erg smakelijk en goed gekruid.De huiswijn was redelijk goed en smaakvol. Wij hebben lekker gegeten.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Via AH bonnen gegeten. Keuze uit 3 menu's. Eten was goed en bediening super vriendelijke. De aankleding was gezellig echt Grieks.
Familie.noordhoek .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Fijne ontvangst. Er was een aparte kaart voor de A.H. actie, erg prettig!
Bij binnenkomst krijg je een gratis ouzo aangeboden.
Gerechten zijn eerlijk en heerlijk. Wel zou voor ons de friet en salade in aparte schaaltjes mogen worden geserveerd(nu lag alles op een bord).
De bediening was goed en nam de tijd voor het maken van je keuze.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voor het eerst bij deze Griek gegeten met de AH bonnen. Mykonos is gevestigd in een lang smal pand en het decor is een wat oubollig Griekse sfeer en het is er vrij donker.
Het AH menu: per gang keuze uit 4 gerechten, voor ieder wat wils (ook vega).
Wij kozen vooraf de gebakken mosselen in knoflook feta saus: verrassend lekker, geserveerd met stokbrood.
Het hoofdgerecht voor beide de Mykonosschotel met 3 soorten vlees: super mals en met heerlijke Grill smaak. Heerlijke rijst, koolsalade en tzaziki en wat patat erbij.
Nagerecht de Griekse yoghurt met honing, slagroom en walnoten: gewoon lekker.
Voor het menu betaal je € 29,95 voor samen.
Mooie prijs voor wat wij kregen, precies voldoende van alles.
De bediening was vlot en aardig. Bij binnenkomst krijg je een gratis ouzo aangeboden.
Mykonos is voor het eten zeker een aanrader.
Nettyspaas .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vrijdag 26 aug ,hier heerlijk gegeten .
Vegetarische versie van de gerechten.
Super verzorgd ,afwisselend en ruim voldoende .
En wat vooral echt leuk is,is de echte griekse muziek op de achtergrond.
Anennan .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We werden enthousiast ontvangen bij Mykonos, de sfeer is er heel gezellig en de bediening vriendelijk en correct. Het eten is overheerlijk en echt zeer goed gevulde borden. Kortom zeer geslaagd! Een echte aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Mijn vrouw en ik komen al meer dan 25 jaar een paar keer per jaar bij dit gezellige familierestaurant. Hebben buiten Griekenland nooit een beter gevonden. Bijna altijd is het eten er echt genieten en op de minste dagen toch zeker goed. Ook bij de AH-actie krijg je waar voor je geld. Met een speciale kaart met per gang 4 keuzes (incl. een vegetarische) en ook dan met de bekende kwaliteit en hoeveelheid.
Nou was het gisteren zelfs voor deze Griekse mensen extreem heet buiten en we zijn eigenlijk voor de hitte het restaurant in gevlucht. Binnen was het goed te doen en met de gebruikelijke attente bediening hebben we ons tegoed gedaan.
Bij binnenkomst vroeg mevrouw of we de Ouzo op prijs stelden en daarmee begon ons dinertje.
Als voorgerecht een mosselschotel die zeer in de smaak viel. Het hoofdgerecht, de 'grillcombinatie' was gewoon goed. Klinkt ietwat negatief, maar dat komt, omdat de ideale grillsmaak die we gewend zijn net niet gehaald werd. Geen echte klacht dus; een 7 I.p.v. een 8 of meer. Dame Blanche Griekse stijl smaakte goed en we gingen voldaan terug naar Rotterdam.
Komen zeker terug!
Gerwelby .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
eten was prima we hebben niet lang hoeven te wachten een paar minpuntjes weinig frites bij het hoofdgerecht en toetje was heerlijk alleen erg weinig op de bord kon ik wel drie borden toetjes van op groetjes van ger en wilma
Skdijkstra .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ze hebben een aardig AH-menu samengesteld, maar het smaakte allemaal wat flauwtjes, zeker de giros. De bediening was prima.
Skruidenier .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vriendelijk personeel. Het eten was lekker.Alleen jammer! Dat een 3 gangen menu 15€ is en met een AH.zegelkaart 29.00€ .Uiteindelijk niks 2e 3 gangen menu gratis.
Ka0le8 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
In een leuk restaurant hebben wij heerlijk gegeten, leuke en tevens goede bediening waar bij het drinken van een glaasje wijn ook water wordt aan geboden.
Jvanandel1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Goed eten, prima bediening, alleen het tafeltje dat ons werd toegewezen was niet bepaald gezellig. In het midden, voor de trap naar de 1e verdieping.
Verder prima.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Gezellig interieur, lekker gegeten, vriendelijke bediening, goede service bij aanpassing van gerecht ivm allergie voor kaas. Er werd tijdens het eten gevraagd of de aanpassing naar het zin was. Wij zullen Mykonos zeker aanraden en komen graag terug.
Saskialydsman .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Het eten was prima! En goede service, want men dacht ook a/d mensen met allergie en dat is net zo--zo niet belangrijker--als de mensen, die vega eten. Ik zal de kennissen er op attenderen, om keer bij julliie te gaan eten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met partner gegeten een samengesteld menu. Vooraf FLORINIS GEVULD rode vleespaprika’s gevuld met gesmolten fetakaas lekker in een onhandig klein bakje, aansluitend ILIAS SCHOTEL suflaki speciaal, giros, 1 suzuki, 1 schnitzel, tzaziki en frites  behoorlijk hoeveelheid mals vlees en als dessert BAKLAVA helaas laatste stukje (toegegeven door eigenaresse) en deze was ongevuld. misser. Als genoegdoening een kopje koffie aangeboden gekregen die doodleuk weer op de bon stond. Pijnlijk.
Leuk sfeertje met wat informeel geklede serveersters ,snelheid zat er goed in. Het menu was dusdanig samengesteld dat er twee bedragen konden uitkomen en dat was niet even duidelijk
Hverhoef .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
het eten was goed, maar wel weinig keus. zeker voor de hollandse mens. wij houden niet zo van gesmolten kaas en visproducten dus bleef er niet veel over om te kiezen. maar we hadden een kippannetje en dat was erg goed.
Dboekhou .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Lekker gegeten borden waren rijk al was het allen maar een speciale kaart voor Shell diner de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam