Mykonos

Lange Tiendeweg 75 2801 KG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos

Een stukje Griekenland in Gouda

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• : Betaald parkeren in de buurt. Invalide parkeerplaats voor de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
D V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goede keuken, snelle bediening en meer dan genoeg op je bord.
Hier ga ik meer eten
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Sfeer is goed heel gezellig bediening is top lieve Griekse mensen het eten is er heerlijk echt een aanrader om er heen te gaan.
Gerdi B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ons favoriete Grieks restaurant. Het is daar heel gezellig zitten en het eten is altijd goed. Prima bediening. We komen hier al heel wat jaren en dat hopen we nog heel lang te kunnen doen!!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Grieks zoals je mag verwachten. Vriendelijke bediening, doch een tikkeltje afstandelijk.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten en de sfeer is goed en het is zeker niet te duur.
ANITA D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zo als gewoonlijk weer zalig gegeten en de bediening was weer fantastisch. En altijd de service die net dat beetje extra geeft. Dikke pluim
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel gezellig en heerlijk eten
Marconi P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ongedwongen sfeer, leuke inrichting en lekker gegeten!
Traditionele ouzo vooraf zorgt dat je gelijk in de Griekse sfeer komt.
h.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
In het eten bij Mykonos proef je het griekse platteland, zoals ik dat tijdens verschillende vakanties heb meegemaakt. Goed gekruid vlees, smakelijke mouses en sauzen en een eenvoudige maar lekkere salade.
Een goed smakende wijn voltooide het geheel. Prima avond.
brunolente .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima eetgelegenheid in hartje Gouda, fijne sfeer en goed eten, niet TEVEEL, maar op elkaar afgestemd. Hier voel je op je gemak.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor het eerst bij Mykonos in Gouda gegeten.
Een knus, gezellig restaurant, erg oubollig Grieks aangekleed, 2 verdiepingen. Vriendelijk ontvangen. Een glaasje ouzo wordt gratis aangeboden.
Met de AH restaurant bon een reservering gemaakt. Zij bieden een keuzemenu aan, keuze uit enkele voorgerechten, hoofdgerechten en desserts.
Jammer dat er bij zo’n actie heel vaak voor een keuzemenu wordt gekozen door restaurants. Heeft soms ook wel een voordeel, vooral bij een Griek waar bij de keuze soms te groot is. Maar hier ben je snel klaar met kiezen.
Voorgerecht: Mijn partner had de gebakken mosselen in knoflooksaus met uien en fetakaas, ik had een trio van tzatziki, fetakaasmousse en aubergine mousse.
Als hoofdgerecht; mijn partner: schotel1; souflaki, Suzuki, giros, rijst, frites, salade en tzatziki
En ik, schotel 2; Suzuki, kipfilet, giros, rijst, frites, salade en tzatziki
Als dessert beide een Dame noir; chocolade ijs, met chocolade saus en slagroom
Geen spannende, originele Griekse gerechten, netjes geserveerd, smaak goed. Bij hoofdgerechten was het vlees goed bereid, niet taai, lekker gegrild. Jammer dat de sla zo ongeveer volledig uit kool bestaat. Porties zijn voor een Griek aan de kleine kant. Dessert; daar miste de chocolade saus…
Het was niet super druk in het restaurant, maar hebben 45 min. op voorgerecht moeten wachten. We vonden het niet erg want we zaten we relaxed en in good company vliegt de tijd toch wel…
Maar het is wel wat aan de lange kant…
Bediening kwam een beetje gehaast over en leek het niet helemaal meer onder controle te hebben.
Al met al een fijne avond gehad.
leendertroossien .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bij restaurant Mykonos in Gouda waan je je in Griekenland: Het eten is heerlijk, echt Grieks, goede kwaliteit en de bedienden zijn zeer gastvrij!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De lange bankjes vind ik een klein minpuntje omdat je niet kan aanschuiven .zit niet zo comfortabel.
Niet fijn met rugklachten.
Verder heerlijk gegeten .
Zeker als je van Griekenland houd en het eten .maaltijd was voldoende
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Aparte AH actie kaart geeft wel keus, maar leidt tot standaard gerechten en schotels. Weinig verrassend dus, maar wel gewoon goed verzorgd en lekker.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zaak zat vol, voorgerecht duurde best lang ( 40 min), maar smaak en opmaak van voor/hoofdgerecht en dessert maakte heel veel goed. Grote porties en met de AH restaurant bonnen niet duur (29,50 voor 2 personen).
J V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Mykonos had een prima kaart samengesteld voorAH klanten. Gemiddeld Grieks eten. Niet bijzonder maar ook niet slecht. De bediening was ietwat stug.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wezen eten bij Mykonos met de AH actie. Gezien dit de best aangeschreven Griek is in Gouda waren de verwachtingen aan de hoge kant. Jammer genoeg werden deze niet vervuld. De tafeltjes voor twee personen staan in het midden van het gangpad, in de loop, naast het speelhol voor de kinderen. Daarnaast is de ruimte tussen alle tafels minimaal. De aankleding is wel leuk, Grieks, maar niet té.

Het keuzemenu was uitgebreid en de kwaliteit goed, maar over het algemeen genomen niet erg bijzonder. De typische Griekse gerechten kwamen voorbij als keftedakia en souvlaki. Deze waren goed bereid, maar miste wat van de bekende smaak, misschien omdat het geheel wat minder zout is dan bij de andere Grieken. De gyros was de uitzondering, met meer smaak. Jammer genoeg was het wel erg droog. Een extra portie tzatziki, wat niet heel veel was, koste 6 euro meer. De andere keuze, mosselen in een knoflooksaus, waren wel zeer smakelijk maar miste vooral iets voor erbij.
Het is inderdaad de beste Griek in Gouda, maar het kan nog beter.
h.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zijn verschillende keren in Griekenland geweest,hebben daar goede herinneringen aan.Voor zover ik het mij herinner, is het eten bij Mykonos authentiek.Het is eenvoudig,erg smakelijk en goed gekruid.De huiswijn was redelijk goed en smaakvol. Wij hebben lekker gegeten.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Via AH bonnen gegeten. Keuze uit 3 menu's. Eten was goed en bediening super vriendelijke. De aankleding was gezellig echt Grieks.
familie.noordhoek .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Fijne ontvangst. Er was een aparte kaart voor de A.H. actie, erg prettig!
Bij binnenkomst krijg je een gratis ouzo aangeboden.
Gerechten zijn eerlijk en heerlijk. Wel zou voor ons de friet en salade in aparte schaaltjes mogen worden geserveerd(nu lag alles op een bord).
De bediening was goed en nam de tijd voor het maken van je keuze.