Mykonos

Lange Tiendeweg 75 2801 KG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos

Een stukje Griekenland in Gouda

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• : Betaald parkeren in de buurt. Invalide parkeerplaats voor de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

Dominiuqe V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Altijd goed zoals altijd
mrjd .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Mykonos is voor ons al zo'n 25 jaar een restaurant waar we graag samen, met vrienden en familie
komen, het eten heeft altijd een constante kwaliteit en alles is verder prima verzorgd.

Helaas was gisteravond een enorme tegenvaller.

• Er wordt voor de deur geadverteerd met een menu wat niet te verkrijgen is op de zaterdag.
• De bediening (boven) was onvriendelijk en onbeholpen (overigens geldt dat niet voor de nieuwe dame voor wie het de eerste avond was).
• Er werd Ouzo over de tafel gegooid, maar niet opgeruimd en ook geen nieuwe gebracht.
• Zonder wat te zeggen of te kijken werden er spullen op tafel gezet.
• Het voorgerecht was veel kleiner dan anders, en de pepers ontbraken.
• We hebben ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht.
• Bij navragen werd verteld dat we beneden konden betalen, toen we naar beneden wilden lopen werd er (hard) geroepen: ‘je moet wachten op de rekening!’.
• Bij het afrekenen beneden werd nog eens gevraagd of alles naar wens was, waarbij we beiden aangaven: ‘nee niet echt’, en dat we beter gewend waren. Daarop werd gereageerd met: ‘Oh’.

We hebben er alle begrip voor dat als het druk is het wat langer kan duren. Maar alles bij elkaar was
het zo een teleurstellende ervaring. Op z’n minst had er interesse getoond kunnen worden in
waarom e.e.a. niet naar wens was.
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Vriendelijk personeel en lekker eten, geen enkele wanklank. We hadden een leuke avond.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima maaltijd voor een prettige prijs.
Ferry B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Glutenvrij Grieks eten!! Top!!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Mykonos was/is al onze favoriete restaurant..
Heb geen minpunt op te noemen dus heel kort en krachtig top tent!!!!!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, nog nooit teleurgesteld!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gewoon goed
Nadia K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bediening was goed, vriendelijk en attent. De sfeer prima. De mixed grill goed, de musaka viel echter tegen. Die was duidelijk niet vers. Jammer. Geen aanrader.
mary.geerts P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het was weer erg goed en gezellig. De bediening was vriendelijk en gastvrij.
wilma A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
super eten en geweldig personeel
wilma A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
een super goed restaurant eten top personeel geweldig er is voor ons maar 1 grieks restaurant een 10 geven wij ze komen zeker terug
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
In eerste instantie was ik wat scepties t.o.v. een speciale AH menukaart, dit omdat er niet zoveel op stond. Tevens waren alle gerechten vrij klein, maar achteraf precies goed qua samenstelling van keuze voor de AH menukaart alswel de hoeveelheid. Heel goed samengesteld !!!
Debstar75 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kom zeker snel weer terug. Ik vind dit persoonlijk de beste griek uit Gouda (ze bestaan niet voor niks 33 jaar)
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zoals altijd is het eten hier echt heerlijk, het vlees is super mals. In ons gezelschap zat ook iemand die voor de vis schotel ging, en iemand die voor de vegetarische schotel ging ... ook deze borden gingen leeg. Personeel ook heel erg vriendelijk. Al met al ... Mykonos stelt nooit teleur bij ons.
diana.duijvesteijn .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het etentje bij Mykonos van de AH Katie was perfect. Heerlijke gerechten, voldoende keus, vlotte vriendelijke bediening, echt een aanrader. Hier gaan we zeker terugkomen ????????
Jacobijntje .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De 2 persoons tafels in de middenrij liggen een beetje ongunstig i.v.m. de voordeur, de trap naar boven en de nauwe doorgang voor de bediening achteraan. Soms had ik wat last van wind door weggaan/binnenkomen van klanten of het snel langslopende personeel. Dat was echter heel voorkomend en het meenemen van vlees en salade die we niet meer op konden was geen enkel probleem. Er is een hoge trap naar boven, maar pluspunt is dat daar ook een toilet is! Er is een kleine garderobe voor de tafels die geen haakjes aan de buitenkant van de bankjes hebben. Er hing een gezellige sfeer en ook al hebben we er wel 3 uur zitten bij te praten onder het eten, we hadden geen enkel moment het gevoel dat we 'weggekeken' werden. We hebben heerlijk gegeten en het feit dat ze ook hier Rivella schenken is voor mij een pluspunt!
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de kaart van AH , 2e driegangenmenu gratis, gingen we naar Mykonos. Ontvangst goed. Personeel vriendelijk. Heerlijk gegeten. Het waren geen grote porties. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
mary.geerts P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was weer erg gezellig en goed. De bediening prima. Wel een tip: misschien ook iets met vis op de kaart! Niet alleen mosselen, dit ivm dat veel mensen een mossel allergie hebben.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
4 x het menu van AH gehad. Porties zijn precies goed afgestemd. Smaakvol en vers. We komen heel wel vaker ook zonder AH-actie.