Mykonos

Lange Tiendeweg 75 2801 KG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos

Een stukje Griekenland in Gouda

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• : Betaald parkeren in de buurt. Invalide parkeerplaats voor de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
mary.geerts .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We werden weer hartelijk ontvangen met een glaasje ouzo! Het eten was ook weer prima en de bediening alle lof!
We gaan zeker weer terug, ook buiten de AH actie om.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten Bij Mykanos, De borden zijn goed opgemaakt en niet te veel. De bediening was goed en vriendelijk, wij kwamen uit Den Haag om daar te eten en komen zeker terug,
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen, gezellig personeel, heerlijk eten, grote porties, ruime keuze uit gerechten in het Albert Heijn menu aanbod. Kortom; topavond!
gonny R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
gezellige en ontspannen sfeer. zeer vriendelijk personeel. Eten smaakte goed en was ruim voldoende.
De menukaart is uitgebreid. dus voor ieder wat wils. Zeker een restaurant om aan te bevelen.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het beste Griekse restaurant van Gouda! Heerlijk eten en een vriendelijke, gastvrije bediening in Griekse sfeer. Zeer gevarieerde Griekse gerechten uit een heerlijke keuken. Uiteraard was de hoeveelheid ook ruim voldoende en kregen zelfs nog wat overbleven giros in een bakje mee naar huis. Een aanrader!
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Kom er al enige tijd, altijd goede service maar deze keer is het echt tegen gevallen. De bediening was snel afgeleid niet alleen met onze tafel bezig het resultaat was dat ik mijn eten niet kreeg, ja veel later na 10 keer sorry. Maar een kopje koffie of iets van het huis was er niet bij. Toch jammer had dit restaurant hoog staan is nu wel wat gedaald.
mary.geerts .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was weer erg lekker en werden hartelijk ontvangen met een glaasje ouzo. Prijs kwaliteit is goed en de bediening is super. We gaan er zeker weer een keer eten, ook buiten de actie om. Het is één van onze favoriete restaurants in Gouda.
D V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goede keuken, snelle bediening en meer dan genoeg op je bord.
Hier ga ik meer eten
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Sfeer is goed heel gezellig bediening is top lieve Griekse mensen het eten is er heerlijk echt een aanrader om er heen te gaan.
Gerdi B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ons favoriete Grieks restaurant. Het is daar heel gezellig zitten en het eten is altijd goed. Prima bediening. We komen hier al heel wat jaren en dat hopen we nog heel lang te kunnen doen!!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Grieks zoals je mag verwachten. Vriendelijke bediening, doch een tikkeltje afstandelijk.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten en de sfeer is goed en het is zeker niet te duur.
ANITA D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zo als gewoonlijk weer zalig gegeten en de bediening was weer fantastisch. En altijd de service die net dat beetje extra geeft. Dikke pluim
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel gezellig en heerlijk eten
Marconi P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ongedwongen sfeer, leuke inrichting en lekker gegeten!
Traditionele ouzo vooraf zorgt dat je gelijk in de Griekse sfeer komt.
h.korevaar3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
In het eten bij Mykonos proef je het griekse platteland, zoals ik dat tijdens verschillende vakanties heb meegemaakt. Goed gekruid vlees, smakelijke mouses en sauzen en een eenvoudige maar lekkere salade.
Een goed smakende wijn voltooide het geheel. Prima avond.
brunolente .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima eetgelegenheid in hartje Gouda, fijne sfeer en goed eten, niet TEVEEL, maar op elkaar afgestemd. Hier voel je op je gemak.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor het eerst bij Mykonos in Gouda gegeten.
Een knus, gezellig restaurant, erg oubollig Grieks aangekleed, 2 verdiepingen. Vriendelijk ontvangen. Een glaasje ouzo wordt gratis aangeboden.
Met de AH restaurant bon een reservering gemaakt. Zij bieden een keuzemenu aan, keuze uit enkele voorgerechten, hoofdgerechten en desserts.
Jammer dat er bij zo’n actie heel vaak voor een keuzemenu wordt gekozen door restaurants. Heeft soms ook wel een voordeel, vooral bij een Griek waar bij de keuze soms te groot is. Maar hier ben je snel klaar met kiezen.
Voorgerecht: Mijn partner had de gebakken mosselen in knoflooksaus met uien en fetakaas, ik had een trio van tzatziki, fetakaasmousse en aubergine mousse.
Als hoofdgerecht; mijn partner: schotel1; souflaki, Suzuki, giros, rijst, frites, salade en tzatziki
En ik, schotel 2; Suzuki, kipfilet, giros, rijst, frites, salade en tzatziki
Als dessert beide een Dame noir; chocolade ijs, met chocolade saus en slagroom
Geen spannende, originele Griekse gerechten, netjes geserveerd, smaak goed. Bij hoofdgerechten was het vlees goed bereid, niet taai, lekker gegrild. Jammer dat de sla zo ongeveer volledig uit kool bestaat. Porties zijn voor een Griek aan de kleine kant. Dessert; daar miste de chocolade saus…
Het was niet super druk in het restaurant, maar hebben 45 min. op voorgerecht moeten wachten. We vonden het niet erg want we zaten we relaxed en in good company vliegt de tijd toch wel…
Maar het is wel wat aan de lange kant…
Bediening kwam een beetje gehaast over en leek het niet helemaal meer onder controle te hebben.
Al met al een fijne avond gehad.
leendertroossien .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bij restaurant Mykonos in Gouda waan je je in Griekenland: Het eten is heerlijk, echt Grieks, goede kwaliteit en de bedienden zijn zeer gastvrij!