Mykonos

Lange Tiendeweg 75 2801 KG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos

Een stukje Griekenland in Gouda

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Mykonos een voet over de drempel zet. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mykonos

• : Betaald parkeren in de buurt. Invalide parkeerplaats voor de deur.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

wilma A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
super eten en geweldig personeel
wilma A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
een super goed restaurant eten top personeel geweldig er is voor ons maar 1 grieks restaurant een 10 geven wij ze komen zeker terug
Debstar75 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kom zeker snel weer terug. Ik vind dit persoonlijk de beste griek uit Gouda (ze bestaan niet voor niks 33 jaar)
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
In eerste instantie was ik wat scepties t.o.v. een speciale AH menukaart, dit omdat er niet zoveel op stond. Tevens waren alle gerechten vrij klein, maar achteraf precies goed qua samenstelling van keuze voor de AH menukaart alswel de hoeveelheid. Heel goed samengesteld !!!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zoals altijd is het eten hier echt heerlijk, het vlees is super mals. In ons gezelschap zat ook iemand die voor de vis schotel ging, en iemand die voor de vegetarische schotel ging ... ook deze borden gingen leeg. Personeel ook heel erg vriendelijk. Al met al ... Mykonos stelt nooit teleur bij ons.
diana.duijvesteijn .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het etentje bij Mykonos van de AH Katie was perfect. Heerlijke gerechten, voldoende keus, vlotte vriendelijke bediening, echt een aanrader. Hier gaan we zeker terugkomen ????????
Jacobijntje .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De 2 persoons tafels in de middenrij liggen een beetje ongunstig i.v.m. de voordeur, de trap naar boven en de nauwe doorgang voor de bediening achteraan. Soms had ik wat last van wind door weggaan/binnenkomen van klanten of het snel langslopende personeel. Dat was echter heel voorkomend en het meenemen van vlees en salade die we niet meer op konden was geen enkel probleem. Er is een hoge trap naar boven, maar pluspunt is dat daar ook een toilet is! Er is een kleine garderobe voor de tafels die geen haakjes aan de buitenkant van de bankjes hebben. Er hing een gezellige sfeer en ook al hebben we er wel 3 uur zitten bij te praten onder het eten, we hadden geen enkel moment het gevoel dat we 'weggekeken' werden. We hebben heerlijk gegeten en het feit dat ze ook hier Rivella schenken is voor mij een pluspunt!
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de kaart van AH , 2e driegangenmenu gratis, gingen we naar Mykonos. Ontvangst goed. Personeel vriendelijk. Heerlijk gegeten. Het waren geen grote porties. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
mary.geerts P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was weer erg gezellig en goed. De bediening prima. Wel een tip: misschien ook iets met vis op de kaart! Niet alleen mosselen, dit ivm dat veel mensen een mossel allergie hebben.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
4 x het menu van AH gehad. Porties zijn precies goed afgestemd. Smaakvol en vers. We komen heel wel vaker ook zonder AH-actie.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hadden nog een afspraak in de avond, toen we dat hadden aangegeven werkte het personeel helemaal mee.
Prima eten gezellig onderkomen, gewoon super
Sary G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijke gegeten ,fijn personeel erg vriendelijk.wij waren er met vrienden.
De gerechten zijn goed ,en voldoende .
Alleen jammer dat je niet op zaterdag kan.
loes V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Goed restaurant vriendelijk personeel. We komen hier al jaren .
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima authentieke griek.
Altijd vriendelijk en goed eten.
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij komen er graag, het eten is super lekker, er zijn nog meer Griekse restaurants in Gouda maar onze voorkeur is
en blijft Mykonos. Wij vinden het vlees veel sappiger en lekkerder gekruid dan bij de andere... het is altijd feest als wij daar weer heen gaan.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima ontvangst heerlijke gerechten en vriendelijke bediening(komen absoluut terug)
ruime voldoende keuze,hele gezellige sfeer
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten en personeel was erg vriendelijk. Ook uitleg bij de gerechten als we niet wisten wat het was. En zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ik kom zeker weer terug.
n.bakay .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren niet erg zout, wat heel fijn was..het smaakte alles ons erg goed..genoten van de persoonlijke aandacht. Zeer aan te bevelen.
Sary G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijke zaak echt grieks en een leuke fam die de zaak rund.
Altijd goed ontvangst .
Het eten is altijd goed warm ,en lekker.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Voor de eerste keer bij Mykonos geweest. Het is ons goed bevallen. Voor de AH-actie kreeg je wel een aparte (beperkte) kaart, Maar van elk van de drie gangen had je toch wel keus uit 6 of 7 soorten. Ook de hoeveelheid wat je kreeg was ruim voldoende.