Mykonos

Lange Leidsedwarsstraat 45 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206223759

Over het restaurant Mykonos

Bij restaurant Mykonos in Purmerend kan je echt Grieks genieten! Het restaurant is een familiebedrijf en al 28 jaar een begrip in de stad. Destijds hebben de eigenaren, met mediterraans bloed, de stad kennis laten maken met de authentieke gerechten uit de Griekse keuken.

Proef hier de echte traditionele Griekse gerechten, gemaakt volgens grootmoeders recept! Er wordt in de keuken gebruik gemaakt van Griekse kwaliteitsproducten. Heerlijke kruiden en verse ingrediënten staan hierin centraal. Op deze manier krijgen de gerechten hun echte authentieke Griekse smaak en aroma. De kaart biedt voor ieder wat wils. Of je nu komt voor mezedes (tapas), vis-, vlees of vegetarische gerechten: Mykonos biedt het allemaal. Uiteraard kan er ook altijd rekening worden gehouden met specifieke dieetwensen.

Het restaurant is goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Kom het echte Griekenland proeven bij Mykonos en reserveer nu!

Meer informatie over restaurant Mykonos

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

Diana N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super fijne service , hartelijk en persoonli jk .het was weer super!! Onze dochter mocht zelfs mee de keuken in , wat ze geweldig vobd ..bedankt
Ilona88fabian .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ik bestelde een voorgerecht en een hoofdgerecht alletwee hadden ze niet. Moest helemaal overnieuw kiezen. Het voorgerecht was niet slecht. Bij het hoofdgerecht mochten we onze saus kiezen dillesaus werd het. Dillesaus bleek geen dillesaus en zo ontzettend smerig van smaak. Als goedmakertje kregen we een ander bakje saus was ook geen dillesaus en nog viezer van smaak. Al met al zien ze me hier nooit meer.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Beste Griek in Purmerend, gezellig, eten altijd dezelfde kwaliteit echt een aanrader voor iedereen wie van lekker eten houdt
Michele D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We gingen voor het tapas menu en dit vooraf ook aangegeven. Helaas duurde het erg lang voordat men de bestelling op kwam nemen en tussen het bestellen van de tapas zat wel 25 minuten wat echt te lang is. De kwaliteit van de tapas is goed. We hebben lekker gegeten. Wellicht stond men ook met te weinig personeel op het piek moment.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit.. Gezellige sfeer, goede service en uiterst vriendelijk personeel.
Komen zeker nog een keer langs.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wij komen vaak bij Mykonos het eten is perfect en de gastvrijheid is geweldig, ze staan voor alles klaar en niets is te veel.
Echt een aanrader voor mij een dikke tien.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geweldige ervaring. Zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend personeel. Een echte aanrader. Goed toegankelijk voor minder validen
A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij komen al jaren bij Mykonos eten. Het eten is echt lekker. De bediening is uiterst vriendelijk en de sfeer is prima. Ik hoop hier dus ook nog jaren te komen.
Marjorie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Al jaren ons favoriete griekse restaurant met heerlijke mezedes. Tzaitziki en souvlaki leken wat opgeleukt met groenten, erg smaakvol!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vorige week donderdag hier met mijn man gegeten. Vrij dwingend naar een tafeltje gewezen terwijl de zaak maar voor 10% bezet was. Duurde lang voordat we een drankje kregen. Het eten was erg lekker maar ik vond de rekening tegenvallen. Verder hangt er een soort vochtige geur in het restaurant wat niet erg prettig is.
Milan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Heerlijk Souvlaki en mixed grill gegeten samen met mij hiusgenoten. Mooi restaurant en prima bediening. Wij komen terug als nog een keer in Amsterdam ben.