Mykonos

Lange Leidsedwarsstraat 45 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206223759

Meer informatie over restaurant Mykonos

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Mykonos

A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij komen al jaren bij Mykonos eten. Het eten is echt lekker. De bediening is uiterst vriendelijk en de sfeer is prima. Ik hoop hier dus ook nog jaren te komen.
Marjorie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Al jaren ons favoriete griekse restaurant met heerlijke mezedes. Tzaitziki en souvlaki leken wat opgeleukt met groenten, erg smaakvol!
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vorige week donderdag hier met mijn man gegeten. Vrij dwingend naar een tafeltje gewezen terwijl de zaak maar voor 10% bezet was. Duurde lang voordat we een drankje kregen. Het eten was erg lekker maar ik vond de rekening tegenvallen. Verder hangt er een soort vochtige geur in het restaurant wat niet erg prettig is.
Milan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Heerlijk Souvlaki en mixed grill gegeten samen met mij hiusgenoten. Mooi restaurant en prima bediening. Wij komen terug als nog een keer in Amsterdam ben.