Mykonos Twello

Michiel de Ruijterstraat 16 7391 CV Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos Twello

Met liefde uit Griekenland

Mykonos is een klein Grieks eilandje in de Egeïsche Zee gekenmerkt door blauwe zee en witte huizen. In Mykonos restaurant serveren ze Grieks-Mediterraanse gerechten en tapas. Met liefde en passie voor deze keuken is dit moderne no-nonsense restaurant een ware aanwinst voor Twello. De sfeer is fijn ongedwongen maar ze streven ook naar professionaliteit. En op afspraak verzorgen ze ook fantastische (huwelijks)feesten!

Meer informatie over restaurant Mykonos Twello

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Truus R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
Bediening was egg vriendelijk en correct. Vlotte wisseling tussen de gerechten en netjes geserveerd. Enige minpuntje is dat wat groente bij het hoofd gerecht wel lekker zou zijn geweest en nu niet aanwezig was.
Mooi schoon restaurant.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was erg lekker. Het was eigenlijk te druk, waardoor we lang moesten wachten op bijv een eerste drankje. Het personeel is erg aardig. Zeker een aanrader.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.. we hebben een leuke avond gehad.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, authentieke smaak beleving.
Personeel erg vriendelijk. Er wordt serieus rekening gehouden met dieetwensen.
Voor herhaling vatbaar.
ingridpaula .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gegeten via AH restaurantactie. Er was een aparte kaart hiervoor. Genoeg keuze. Wel aangepaste porties (overigens groot genoeg) Zeer vriendelijk personeel. Korte wachttijden. Alles smaakte prima.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eigenlijk was het allemaal prima, vriendelijke bediening en voldoende keuzemogelijkheid in het menu,
Ik heb één opmerking. Ik miste bij het hoofdgerecht iets van groente, een schaaltje sla of zo. Voor mij was er veel te veel vlees ( mix gril) en helemaal geen groente, de verhouding daarvan kan echt beter. Zonder dat het menu daarvan veel duurder wordt.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De vriendelijkheid van het personeel plus de kwaliteit van het eten maakt dit een prima gelegenheid om met familie en vrienden te gaan eten. Helaas is het pand modern en aan de rand van een winkelcentrum gelegen.
Dit is bijzaak maar als ik dan toch een puntje van kritiek mag hebben is dit het enige.
Everlien Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Porties waren voor ons meer dan voldoende. Hadden voor 1 persoon een Griekse salade bijbesteld maar deze was erg groot!
Hettt R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Erg lekker gegeten, bijzonder vriendelijk personeel. Enig minpuntje: het vlees was niet erg warm, toen het op tafel kwam.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed ontvangen, aangepaste menukaart maar genoeg keuze, personeel vriendelijk.
Vrij modern en gezellig ingericht. Een aanrader!
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gegeten met ahactie. Eten was goed. Porties voor ons goed, maar zijn klein. Bij het hoofdgerecht frietjes en rijst, geen salade of andere groente. Bij ahactie aparte kaart met voldoende keuze
rozenbloem .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
wij kwamen 10 min later,dit is goed opgelost, ondanks de grote drukte bleef het personeel vriendelijk, een klein beetje een ga os welk personeel welke tafel bediend, korte wachttijd, helaas was er geen groente geserveerd.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Perfect
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Uitstekend gegeten. Goede service. Juiste tempo en prima volume verdeling. Zeer vriendelijke/behulpzame mensen. Kortom aanrader.
magda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
genoeg keuze ook bij AH diner alleen geen ouzo bij het eten vooraf en de gewone gasten wel maar voor de rest alles zeer goed geregeld en smakelijk eten en vriendelijke gastheer zeker voor herhaling vatbaar vr gr leen en magda van weverwijk
rvdesschert .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ah actie was teleurstellend. Vlees niet lekker. Mochten niet van de kaart kiezen. Was wel druk bezocht. Bediening vriendelijk
j.voskamp9 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima ontvangst,goed eten ,maar miste alleen wat salade vooral met dit warme weer.Goede sfeer.
Net bedrijf en vriendelijke mensen
Gbh V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Afgelopen vrijdag met mijn personeel hier uit eten geweest. Was voor mij niet nieuw meer. En daarom een bewuste keus hierna toe te gaan. Het eten was prima. Ook de bediening was geweldig. Daarbij was het ook niet overdreven duur. Zeker een aanrader en een aanwinst voor Twello. Graag kom ik hier terug
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor vaderdag als kadootje bij Mykonos Twello gegeten. De kinderen zijn door het personeel geholpen bij het maken van de reservering! Bij aankomst gelijk verwelkomt door de eigenaar en begeleid naar onze tafel. Een uitgebreide kaart waar we een ruime keuze uit konden maken. Voorgerecht: keftedakia waarbij een heerlijk warm broodje werd geserveerd. Als hoofdgerecht hadden wij de mixed grill. Een smakelijke samenstelling van verschillende vleessoorten met daarbij tzatziki, rijst en frietjes. Als nagerecht hadden wij de griekse Yoghurt met honing en walnoten. Eigenlijk zat ik al bomvol maar het was te lekker om te laten staan. Wij werden goed geadviseerd in de keuze van de wijn. En er werd ons gevraagd of wij een fles koud water erbij wilde, dit was ideaal! Ik vond dat alle borden mooi zijn opgemaakt en wat mij op viel is dat er ondanks de drukte voldoende personeel rond liep. Iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het ook prettig dat de gerechten niet als een stoomtrein er door geduwd werden maar dat we echt de tijd kregen om uitgebreid te tafelen. Overigens waren borden, glazen, de tafel etc. kraakhelder wat ik zelf erg belangrijk vind omdat ik ook wel eens ergens gegeten heb waar ik aan de tafel vast plakte. Het is er inderdaad warm ( het personeel benoemd dit ook en biedt daarvoor ook excuus aan!!) maar ik heb begrepen dat er binnenkort een airco komt!! Wij komen zeker nog een keer terug! Bedankt voor deze heerlijke avond!!!
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het personeel was erg vriendelijk en dienstbaar daar mankeerde echt helemaal niks aan

Maar we hebben toch zeker 20 minuten aan de bar gezeten in dit zeer volle en benauwde en veel te warme en zakelijk ingerichte restaurant, terwijl we gereserveerd hadden en op tijd waren.

Het eten vond ik in beginsel redelijk, de reden: de salade die ik had besteld leek zo uit een bak Johma van de Sligro te komen de wel pittige tapenade van m'n buurman vond ik veel beter alsook wat m'n buurvrouw had
Echt teleurgesteld over het eten ben ik niet want alles was smakelijk en goed te eten ook al waren gerechten qua hoeveelheid en presentatie niet altijd wat ik van een Nederlandse Griek gewend ben

De yoghurt met honing was gewoon goed en typisch Grieks dat gold overigens ook voor de espresso maar ja daar kun je ook niks aan verprutsen.

Nu die airco nog !?!?!?
(geen overbodige luxe!)