Mykonos Twello

Michiel de Ruijterstraat 16 7391 CV Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos Twello

Met liefde uit Griekenland

Mykonos is een klein Grieks eilandje in de Egeïsche Zee gekenmerkt door blauwe zee en witte huizen. In Mykonos restaurant serveren ze Grieks-Mediterraanse gerechten en tapas. Met liefde en passie voor deze keuken is dit moderne no-nonsense restaurant een ware aanwinst voor Twello. De sfeer is fijn ongedwongen maar ze streven ook naar professionaliteit. En op afspraak verzorgen ze ook fantastische (huwelijks)feesten!

Meer informatie over restaurant Mykonos Twello

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mykonos Twello

Erjan G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Mag wel iets meer sfeer in
riaphil .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. We kenden het restaurant niet, maar kwamen hier door de AH-actie.
Zelf heb ik Dorade gegeten en mijn echtgenoot Mixed grill. We hebben er beiden van gesmuld.
Het eten, de sfeer en de muziek gaven ons een vakantiegevoel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, we aten met de AH actie en er was keus genoeg in de menukeuze! Vriendelijk personeel en supersnelle bediening, tussen de gerechten in had wel iets meer tijd mogen zitten.
John W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij zaten hier met 5 personen op de AH restaurant actie zegels. Keuze menu was gewoon voor elk wat wils. Wij komen er zeker nog eens terug . Eten was erg goed en meer dan genoeg.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een knus restaurant waar het eten goed is, maar door de AH-actie was het er erg druk! Leuk voor de omzet, iets minder leuk voor de eter. Desalniettemin; prettige, snelle service, zeer klantvriendelijk & goed betaalbaar.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zenuwachtige bediening, drukke indruk. We zouden er geen tweede keer naar toe gaan en zou het ook niet adviseren aan anderen!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, dit was met de bonnen van de AH actie, en wilden Mykonos uitproberen, goed bevallen dus we komen zeker een keer terug!
Hanneke N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten,we komen hier zeker weer eens terug..vlotte bediening en aardig..alles liep snel achter elkaar en was tot in de puntjes goed geregeld
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke vlotte bediening. Inrichting van de gelegenheid was matig, maar verder wel gezellig van omvang. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed
Adolf H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We vonden het echt een prima restaurant . Heerlijk gegeten.
De inrichting , vonden we zeker niet op z’n Grieks, dat vonden wij heel jammer.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Voor AH actie aparte, beperkte kaart. Geen van de gerechten met groente, de groente/salade ontbrak volledig.
Het eten (vlees: bifteki, van gehakt half om half) was erg zout, er werd automatisch gyros bij geserveerd terwijl ik had aangegeven dat ik liever geen varkensvlees eet.
Prijs-kwaliteitsverhouding zeer matig: €30,- voor tzatziki, bifteki met paar frietjes en 1 lepel rijst en yoghurt met honing. Voor mij geen herhaling.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gastvrije bediening. Goed eten.
Inrichting zou wat gezelliger en wat Griekser kunnen. Leuke avond gehad!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker eten, bediening is prettig en hartelijk. Moest wel lang wachten voordat ze de bestelling opnamen. Is niet erg, want het was erg druk, maar er werd ook niet gevraagd of we wat wilden drinken.
1 min puntje: Toen het minder druk was en de meeste gasten waren vertrokken, ging het personeel wat waarschijnlijk niets te doen had onder uit gezakt aan een tafeltje en bar zitten. Dit is geen gezicht en het was storend.
willie.lenselink L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het AH menu is erg afgepast! De soep was erg zout en het leek of die al heel lang op het vuur gestaan had. Wij hebben nog nooit bij een Griek geen salade gekregen maar hier moest dat apart besteld worden.
Wachttijd tussen het voor- en het hoofdgerecht duurde erg lang.
Wij komen vast niet meer terug!!
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
gebruikmakend via de AH actie liep de aanmelding prima .
het bevestigen van de reservering verliep snel en goed.
wij konden aan het verzoek van Mykonos voldoen om iets eerder te eten.
Achteraf een goede inschatting om een druk moment te ontlasten.
Norman H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ontvangst is prima. Het eten prima, bediening correct, het wachten is vlot. De sfeer is gezellig. Het is de moeite om gauw weer terug te komen.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was die avond erg druk, alle tafeltjes wasten bezet. Desalniettemin hadden we totaal geen 'last' van elkaar. We werden vlot geholpen. Een jongere medewerkster rende van hot naar her en bleef zeer vriendelijk, had alles onder controle. Ook in de keuken was het goed georganiseerd, in rap tempo werd er uitgeserveerd
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Ruim voldoende!
Voor de dinsdagavond goed bezocht restaurant.
Met de Ah zegeltjes waren er geen beperkingen in de keuze van de datum, wat in veel restaurants wel aan de orde is.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was druk op zaterdagavond maar we zijn vriendelijk en vlot bedient en we hebben genoten van het speciale menu van de AH actie! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Weer erg lekker gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel. Het enige minpuntje : op de bank waar we zaten zat links een diepe kuil. Zat niet geweldig. Verder niets dan lof!!!