Mykonos Twello

Michiel de Ruijterstraat 16 7391 CV Twello Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Grieks Yoghurt
      Karamela

Over het restaurant Mykonos Twello

Met liefde uit Griekenland

Mykonos is een klein Grieks eilandje in de Egeïsche Zee gekenmerkt door blauwe zee en witte huizen. In Mykonos restaurant serveren ze Grieks-Mediterraanse gerechten en tapas. Met liefde en passie voor deze keuken is dit moderne no-nonsense restaurant een ware aanwinst voor Twello. De sfeer is fijn ongedwongen maar ze streven ook naar professionaliteit. En op afspraak verzorgen ze ook fantastische (huwelijks)feesten!

Meer informatie over restaurant Mykonos Twello

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mykonos Twello

Cor M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Duidelijk merkbaar dat we via de ah actie klant waren.........konden i.p.v. dessert (wat ik niet mag omdat ik diabetes patiënt ben) geen thee en koffie krijgen.
Mike En Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Vriendelijk en lekker
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heel gezellig en Heel vriendelijk personeel
T eten was prima en genoeg
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een andere verwachting van het restaurant .Het eten was heel simpel.
Personeel aardig en deden wel hun best.Niet voor herhaling vatbaar.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Was hier via AH restaurant actie. Men kon mijn bevestigde reservering niet vinden. Toch gewoon het menu gegeten van de actie. Het was erg druk in het restaurant, coördinatie niet optimaal. Eten was redelijk.
Vonnebonneke W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten en super lieve eigenaar!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben heel lekker gegeten en de bediening was prima allemaal heel vriendelijk zeker dat we nog wel terug komen
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend leuk personeel die het je helemaal naar de zin wil maken. Top avond!
René D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker Grieks eten voor een schappelijke prijs: € 115 voor 4 personen, inclusief drankjes. (Twee personen hadden een drie gangen menu, één had drie gangen en ééntje had hoofdgerecht en snoepte met de anderen mee. )
Nette bediening: Drie mannen, één slanke, één gezette meneer en één met een dikke buik. Twee dames in de bediening, waarvan een slanke donkere mooie meid. Dus visueel ook gevariëerd!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten.
Het was erg ongedwongen!
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Fantastisch eten, fijne bediening.
Lineke D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben lekker gegeten. Vriendelijk ontvangst.
Fransisca L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Er heerste en gezellige sfeer ,personeel erg vriendelijk en belangstellend
Raymon D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Onlangs hier gegeten met mijn partner. Gekozen voor de schotel Apollo voor 2 personen. Is een aanrader. Gerecht was erg smaakvol, en bediening vriendelijk, hoewel ze wel vaker mogen langskomen voor een drankje op te nemen oid. Prijs voor de extra fritessaus was veel te hoog. Locatie, sfeer en aankleding verder niet heel erg bijzonder maar ook niet ongezellig.
Tonia B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het is altijd gezellig en heerlijk om bij Mikonos aan tafel te gaan. Het eten is voortreffelijk en de sfeer gemoedelijk. Wij komen zeker weer genieten in dit kleine knusse restaurant. Mikonos is een aanwinst voor Twello.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De lekkerste vegetarische moussaka die ik ooit heb gegeten ! Ze schenken ook Malamatina, de enige echte Retsina. Super blij om. Mijn man had voor de Mykonos schotel gekozen. Het vlees (lamsboutje, ossenhaas puntje en souvlaki) was super goed gebakken, goed rosé. De tsipouro en Griekse koffie smaakten ook perfect. We gaan er, als we weer in de buurt zijn, zeker nog eens eten.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Tja, wat moet ik zeggen: personeel en eigenaar hebben hoge gunfactor, maar qua aankleding, sfeer, bediening en vooral de kwaliteit van het eten is er nog veel te verbeteren..Prijs-kwaliteitsverhouding is, zelfs met Groupon, discutabel. Als je geen fijnproever bent is het misschien acceptabel, maar persoonlijk leg ik liever wat bij voor een echtavondje uit eten.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Vanavond met mijn moeder wezen eten bij Mykonos, net als afgelopen jaar met kerst. We waren toen blij verrast over de kwaliteit van het eten.. Nu een jaar later kan ik wederom herhalen dat we onze vingers er bijna bij opgegeten hebben.. Wat een superrestaurantje is dit, de ontvangst, bediening is buitengewoon goed, allervriendelijkst, niets is teveel, het eten, een kerstmenu, vrij samen te stellen 3 gangen menu was ronduit voortreffelijk, alle lof.. Ik woon zelf in Noord Holland maar ik maak graag een ritje richting Twello om te genieten van dit Griekse hoogstandje.. A van Gelder
Erjan G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Mag wel iets meer sfeer in