Mykonos Twello

Michiel de Ruijterstraat 16 7391 CV Twello Nederland Kaart

Over restaurant Mykonos Twello

Met liefde uit Griekenland

Mykonos is een klein Grieks eilandje in de Egeïsche Zee gekenmerkt door blauwe zee en witte huizen. In Mykonos restaurant serveren ze Grieks-Mediterraanse gerechten en tapas. Met liefde en passie voor deze keuken is dit moderne no-nonsense restaurant een ware aanwinst voor Twello. De sfeer is fijn ongedwongen maar ze streven ook naar professionaliteit. En op afspraak verzorgen ze ook fantastische (huwelijks)feesten!

Meer informatie over restaurant Mykonos Twello

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
super lekker eten en erg vriendelijke bediening. moeders kookt en dat proef je. We komen er vaak en graag en bevelen het aan iedereen aan.
Luukgelsing .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijke tapas vooraf. Geen overladen schotels wel heerlijk mals en gekruid vlees. Eindelijk weer eens een goed Grieks restaurant.
Twellonaar .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima gegeten, goed gekruid, vlees juiste gaarheid. Ook vegetarisch kunnen ze goed met (dit keer als daghap) een lekkere vega-moussaka.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De kaart met gerechten is niet te groot maar toch genoeg keuze. De gerechten worden mooi gepresenteerd op het bord. De bediening en gastheer zijn vriendelijk en zeer gastvrij.
123max .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
de bediening is vriendelijk, de bestelde gerechten zijn ruim voldoende en lekker. Er kan wat meer aandacht worden besteed aan de bijgerechten. Wat meer verse produkten gebruiken.
Joke.schie .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Bediening was goed en de prijs naar redelijkheid. In de aankleding mis ik wel de Griekse sfeer. Dat is jammer.
Paul_Twello .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een goed restaurant met een leuke ambiance.
Het eten was erg lekker.
Tevens genoeg keuze op de menukaart.
Vriendelijke bediening, dus zeker een aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Smaakvol grieks eten. Griekse schotel was erg goed. Bediening ook oke, met een glaasje ouzo aan het einde, zo hoort dat. Prima keus!
Hortensia.35 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Bediening was goed, porties meer dan voldoende. Prettige sfeer.koude meloensoep verrassend lekker .
Smaakvol gegeten.

Entourage in verband met de bouw ernaast iets minder.
Een aanrader.
Hjhberg .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het tableau met warme en koude tapas vooraf was een grote verrassing met allemaal lekkere gerechten. Het lam (hoofdgerecht) was heerlijk gekruid en goed klaargemaakt. De porties zijn niet echt klein. Helaas waren we zonder onze mannen dus hadden wij geen plaats meer voor een toetje. Wel kregen we na het eten nog een heel lekker likeurtje van het huis. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader om te gaan eten in elk geval.
Toverfee .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Hartelijke begroeting bij het binnenkomen. Aardige eigenaar. Erg attent.
Heerlijk gegeten. Het vlees was erg mals.
Mooi en schoon ingericht. Aanrader.