Mykonos Twello

Michiel de Ruijterstraat 16 7391 CV Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos Twello

Met liefde uit Griekenland

Mykonos is een klein Grieks eilandje in de Egeïsche Zee gekenmerkt door blauwe zee en witte huizen. In Mykonos restaurant serveren ze Grieks-Mediterraanse gerechten en tapas. Met liefde en passie voor deze keuken is dit moderne no-nonsense restaurant een ware aanwinst voor Twello. De sfeer is fijn ongedwongen maar ze streven ook naar professionaliteit. En op afspraak verzorgen ze ook fantastische (huwelijks)feesten!

Meer informatie over restaurant Mykonos Twello

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Mykonos Twello

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was druk op zaterdagavond maar we zijn vriendelijk en vlot bedient en we hebben genoten van het speciale menu van de AH actie! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Hettt R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Weer erg lekker gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel. Het enige minpuntje : op de bank waar we zaten zat links een diepe kuil. Zat niet geweldig. Verder niets dan lof!!!
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijk , ondanks de drukte had men tijd voor je. AH actie klant werd met veel gevoel voor service behandeld. En reserveren kort voor tijd ging prima. ook al waren wij actie klanten dat voelde niet zo, TOP. Elders wel anders ervaren. We komen hier vanaf nu zeker vaker.
kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de gezelligste Grieken van Nederland.
Borden keurig opgemaakt en bediening heel vriendelijk.
Gebouw niet om aan te zien (nieuw, half onder een soort flatje) maar daar zie je niks van als je binnen heerlijk zit te eten.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer tevreden over de gerechten en de prijsstelling. De inrichting doet niet echt Grieks aan. Bediening is netjes en voorkomend.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben lekker gegeten voor een redelijke prijs. Pittige en gekruide gerechten; lekker mals vlees en smakelijke nagerechten. Hoewel wat excentrisch gelegen in Twello, komen we er graag nog eens terug.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We werden weer vriendelijk ontvangen. Wachttijden zijn kort. Voorgerechten van bladerdeeg waren zeer smakelijk. Hoofdgerecht gyros special was een goed gevuld smakelijk pannetje. De schotels van grillgerechten prima van smaak. Toetje van Griekse yoghurt heerlijk met honing en walnoten. Caramelijs prima. Kopje koffie na en bij vertrek een hand van de eigenaar.
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We boften enorm, We hadden live Griekse muziek, en dans, waarbij je werd uitgenodigd om mee te dansen. Geweldig om te zien hoe de borden kapot werden gegooid.
wrveldhuyzen .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. Het personeel was echt vriendelijk en behulpzaam.
Kortom: Wij komen nier vast nog wel vaker.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Op het laatste moment geboekt maar alles was prima geregeld. Voorgerecht, gehaktballetjes in tomatensaus werd geserveerd met een vers gebakken broodje met sesam-en maanzaad. Hoofdgerecht mixed grill. Het vlees was zeer mals. Het was in zijn geheel zeer smakelijk en met aandacht geserveerd. Ook de bediening was zeer attent en gaf persoonlijke aandacht ondanks dat het restaurant tot de laatste tafel bezet was. Al met al een prima ervaring en we komen zeker eens terug.
ditbenik1 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben met de AH bonnen gegeten. We kregen een aparte kaart maar was ruim genoeg. We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren ruim voldoende. De smaak van het eten was prima. De manier van opdienen was uitstekend. Kortom we hebben genoten en gaan hier zeker nog eens naar toe terug.
EmmyHulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
3 gangen menu van AH actie was prima! Bediening vlot. Parkeerplaats vlakbij. De griekse muziek was erg nadrukkelijk en luid aanwezig.
Wilfried G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel en goed bediening !
Qua inrichting en sfeer mag er zeker wat verbeteren, nu erg kaal en toch rommelig, niet sfeervol
b R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
prima eten voor een gunstige prijs. hoeveelheden ruim voldoende. bediening vlot en zeer vriendelijk. eigenaar persoonlijk aanwezig. ruimte heeft weinig sfeer en te veel tafels. daardoor rumoerig.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Hier gegeten via de ahrestaurantactie. Voortreffelijk menu! En vooral volop keuze. Hier gaan we beslist nog een keer heen.
Truus R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
Bediening was egg vriendelijk en correct. Vlotte wisseling tussen de gerechten en netjes geserveerd. Enige minpuntje is dat wat groente bij het hoofd gerecht wel lekker zou zijn geweest en nu niet aanwezig was.
Mooi schoon restaurant.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was erg lekker. Het was eigenlijk te druk, waardoor we lang moesten wachten op bijv een eerste drankje. Het personeel is erg aardig. Zeker een aanrader.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.. we hebben een leuke avond gehad.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, authentieke smaak beleving.
Personeel erg vriendelijk. Er wordt serieus rekening gehouden met dieetwensen.
Voor herhaling vatbaar.
ingridpaula .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gegeten via AH restaurantactie. Er was een aparte kaart hiervoor. Genoeg keuze. Wel aangepaste porties (overigens groot genoeg) Zeer vriendelijk personeel. Korte wachttijden. Alles smaakte prima.