Mykonos Twello

Michiel de Ruijterstraat 16 7391 CV Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Mykonos Twello

Met liefde uit Griekenland

Mykonos is een klein Grieks eilandje in de Egeïsche Zee gekenmerkt door blauwe zee en witte huizen. In Mykonos restaurant serveren ze Grieks-Mediterraanse gerechten en tapas. Met liefde en passie voor deze keuken is dit moderne no-nonsense restaurant een ware aanwinst voor Twello. De sfeer is fijn ongedwongen maar ze streven ook naar professionaliteit. En op afspraak verzorgen ze ook fantastische (huwelijks)feesten!

Meer informatie over restaurant Mykonos Twello

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
rvdesschert .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ah actie was teleurstellend. Vlees niet lekker. Mochten niet van de kaart kiezen. Was wel druk bezocht. Bediening vriendelijk
j.voskamp9 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima ontvangst,goed eten ,maar miste alleen wat salade vooral met dit warme weer.Goede sfeer.
Net bedrijf en vriendelijke mensen
Gbh V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Afgelopen vrijdag met mijn personeel hier uit eten geweest. Was voor mij niet nieuw meer. En daarom een bewuste keus hierna toe te gaan. Het eten was prima. Ook de bediening was geweldig. Daarbij was het ook niet overdreven duur. Zeker een aanrader en een aanwinst voor Twello. Graag kom ik hier terug
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor vaderdag als kadootje bij Mykonos Twello gegeten. De kinderen zijn door het personeel geholpen bij het maken van de reservering! Bij aankomst gelijk verwelkomt door de eigenaar en begeleid naar onze tafel. Een uitgebreide kaart waar we een ruime keuze uit konden maken. Voorgerecht: keftedakia waarbij een heerlijk warm broodje werd geserveerd. Als hoofdgerecht hadden wij de mixed grill. Een smakelijke samenstelling van verschillende vleessoorten met daarbij tzatziki, rijst en frietjes. Als nagerecht hadden wij de griekse Yoghurt met honing en walnoten. Eigenlijk zat ik al bomvol maar het was te lekker om te laten staan. Wij werden goed geadviseerd in de keuze van de wijn. En er werd ons gevraagd of wij een fles koud water erbij wilde, dit was ideaal! Ik vond dat alle borden mooi zijn opgemaakt en wat mij op viel is dat er ondanks de drukte voldoende personeel rond liep. Iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het ook prettig dat de gerechten niet als een stoomtrein er door geduwd werden maar dat we echt de tijd kregen om uitgebreid te tafelen. Overigens waren borden, glazen, de tafel etc. kraakhelder wat ik zelf erg belangrijk vind omdat ik ook wel eens ergens gegeten heb waar ik aan de tafel vast plakte. Het is er inderdaad warm ( het personeel benoemd dit ook en biedt daarvoor ook excuus aan!!) maar ik heb begrepen dat er binnenkort een airco komt!! Wij komen zeker nog een keer terug! Bedankt voor deze heerlijke avond!!!
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het personeel was erg vriendelijk en dienstbaar daar mankeerde echt helemaal niks aan

Maar we hebben toch zeker 20 minuten aan de bar gezeten in dit zeer volle en benauwde en veel te warme en zakelijk ingerichte restaurant, terwijl we gereserveerd hadden en op tijd waren.

Het eten vond ik in beginsel redelijk, de reden: de salade die ik had besteld leek zo uit een bak Johma van de Sligro te komen de wel pittige tapenade van m'n buurman vond ik veel beter alsook wat m'n buurvrouw had
Echt teleurgesteld over het eten ben ik niet want alles was smakelijk en goed te eten ook al waren gerechten qua hoeveelheid en presentatie niet altijd wat ik van een Nederlandse Griek gewend ben

De yoghurt met honing was gewoon goed en typisch Grieks dat gold overigens ook voor de espresso maar ja daar kun je ook niks aan verprutsen.

Nu die airco nog !?!?!?
(geen overbodige luxe!)
goudkuipje .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was druk.op.de zaterdagavond.
Eten was erg.lekker en bediening.zeer.vriendelijk.
Klein nadeel.als het druk.is en warm weer.wordt het ook warm binnen. Een raam open helpt dan beperkt
gerjannedejonge .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met de AH actie gegeten. Wel een aparte kaart, maar ruime keuze!! Alles mooi opgediend en zeer smakelijk. De bediening is erg aardig en de eigenaar vriendelijk en adviseert goed. Bij het weggaan krijg je een hand. Net of je bij hem thuis op bezoek bent geweest. Voor herhaling vatbaar!
Ellie B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vanavond gegeten bij Mykonos. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Wij hebben genoten en komen zeker terug. Een echte aanrader en een aanwinst in Twello!
A B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zondag 21 mei op de terugweg naar huis zijn wij hier gaan eten met de ah restaurantactie. Wat een aangename verrassing het is net als thuis komen wat een vriendelijkheid vooral de man gekleed in zwart kwam regelmatig even langs lopen met een klein praatje en een klopje op je rug.Het eten was overheerlijk we hadden vooraf de tomaten dagsoep zelden zon heerlijke soep gehad,gevolgd door mixed grill en een souvlakischotel heerlijk mals vlees en veel Wij komen hier zeker terug. Bijlsma uit groningen
Angelika V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We zijn hier gaan eten met de spaarkaart van de Albert Heijn.
Kregen wel een aparte kaart, maar met ruime keuze om een 3 gangen diner samen te stellen.
Aardige eigenaar en vriendelijke bediening. Top gegeten voor een prikkie! Een aanrader!
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Fantastisch lekker gegeten, maar diep bedroefd dat er totaal geen Griekse sfeer is. Het is daarom niet voor herhaling vatbaar. De locatie is te modern en je kunt er niet intiem zitten. Een gemiste kans met zulk voortreffelijk eten. Verder was een glaasje Ouzo van het huis, ook een leuk idee geweest. Dat hebben wij gemist. En mijn wijnglas (een heel klein glas overigens) was nog niet eens voor een kwart gevuld. Het was in 1 slok weg. Dat is echt teleurstellend.
Yolande M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
normaal gereserveerd, maar in de boeking stond Albert Heijn bonnen?? Was wel snel geregeld
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Voortreffelijke maaltijd, attente bediening. Voor de AH-actie (tweede 3-gangenmenu gratis) kregen wij een afzonderlijke menukaart. Daar stonden geen prijzen op. Toen we de rekening kregen viel ons die daardoor wat tegen.
Fam_B .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ontzettend lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Je kunt merken dat de eigenaar trots is op zijn zaak en je graag laat genieten van de kookkunsten van zijn vrouw, die de keuken runt. Het eten is zo lekker dat je geen hap wilt laten staan. Ook voor de AH restaurantactie heb je ruime keus voor een 3 gangenmenu. Echt een aanrader!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Als je er binnen komt dan komt de gastheer/eigenaar netjes naar u toe en groet u vriendelijk.
Het personeel is ook zeer vriendelijk
Het eten is erg perfect een aanrader voor iedereen
Deventer1978 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Van buiten zou je niet zeggen dat het een gezellig grieks restaurant is. Maar dat is het wel. De bediening is heel vriendelijk. Ik kreeg automatisch een glimlach op mijn gezicht. Eten was super lekker. Het vlees perfect gegaard en goed op smaak. Beste tzatziki welke ik bij een grieks restaurant heb gegeten. Hij was romig maar toch fris en licht. De borden zijn mooi opgemaakt en de bijgerechten worden apart geserveerd.
Yolande M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten super mals vlees leuk vriendelijk personeel
Komen zeker terug
Yolande
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekker relaxed, vlees smolt in je mond, lekker voorgerecht, en nagerechten zagen er ook prima uit
Als je alle ingrediënten op je bord samen pakt in een hapje proef je werkelijk van alles maar de samenstelling klopt perfect
Zeker voor herhaling vatbaar
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
super lekker eten en erg vriendelijke bediening. moeders kookt en dat proef je. We komen er vaak en graag en bevelen het aan iedereen aan.
luukgelsing .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijke tapas vooraf. Geen overladen schotels wel heerlijk mals en gekruid vlees. Eindelijk weer eens een goed Grieks restaurant.