Mykonos Grill Haus bij Dimi

Meer informatie over restaurant Mykonos Grill Haus bij Dimi

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Ferry3 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Toevallig bij dit restaurant terechtgekomen omdat in Mook een restaurant opeens een sterk beperkte menukaart aanbood i.v.m. de vierdaagse.
Daar kregen we geen spijt van.
Op het gezellige terras achter het restaurant konden we kiezen uit een zeer uitgebreid aanbod.
En die keuze viel op Bifteki en een mixed grill.
"Standaard" Grieks, en daar bleek helemaal niks mis mee. Lekker mals vlees en voldoende bijgerechten zoals salade.
Hooguit waren de frietjes iets te zout.
Aardige en vlotte bediening plus een heel redelijke prijs. kortom: dit was een plezierig verblijf.

Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We zijn blij met weer een Grieks restaurant in de buurt, nadat een andere Griekse eetgelegenheid was afgebrand. Dit restaurant zit nog niet zo heel lang in Plasmolen. We hebben intussen hier meerdere malen gegeten.
De kaart vertoont het traditionele beeld van Grieks eten in het buitenland, niet verrassend maar wel van goede kwaliteit. Niemand doet moeilijk als je gerechten wilt delen met je metgezel. Aan de achterzijde zit een groot terras en aan de voorzijde een iets kleiner. Vriendelijke en gastvrije gastvrouw en kok.
Jazzpuck .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Zeer onvriendelijke vrouw die ons bediende, we werden er gewoon bang van(4 volwassenen) was ook erg onverzorgd personeel. We waren hier met de social deal actie en bij het begin bleek er ineens een gedeelte niet meer mee te doen aan de actie. Personeel sprak geen nederlands de voorgerechten waren redelijk goed. Het hoofdgerecht vn 2 mensen was erg zout en vn 1 was het koud. Het nagerecht was een bij elkar gerapt rommeltje waarvn lleen het ijs lekker was. ook werden de borden van het hoofdgerecht tussen de niet afgeruimde voorgerecht borden geplant. Helaas dit was niet voor herhaling vatbaar.
Gertschilperoort .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Op zich aardig gegeten, was een voordelig adres met redelijk eten.
Alleen heeft de Griekse crisis hier toegeslagen, betaalden we in Mei 2105 voor een Pitaburger en een Bifteki speciaal € 19,40 nu betaalden we € 31,80 oftewel een prijsstijging van 64% !!!!!!!
Wij schrappen dit adres.