My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

Drie keer raden wat de specialiteit van dit restaurant is. Precies, de Thaise keuken! Voortreffelijke gerechten met een Aziatische insteek worden hier met een brede glimlach van de chef bereid. Een ontspannen en gemoedelijke sfeer dragen bij aan een zorgeloze avond en de vriendelijke bediening verliest je geen minuut uit het oog!

Meer informatie over restaurant My Thai Son

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Carlos V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
leuke ontvangt, zeer gastvrij. Leuke en sfeervol personeel. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het restaurant zelf zag er netjes en verzorgt uit. Zeker een aanrader.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke gezellige personeelsleden en lekker eten! Kunt lekker genieten van het thaise eten. Het gefrituurde vanille ijs is een aanrader!!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel vriendelijke bediening in gezellige drukte. Kokossoep was heerlijk. Hoofdgerechten Pad Thai en kip met cashewnoten combineerden prima. Eerlijke prijs voor eerlijk eten.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Erg lekker eten afgehaald. Personeel is heel erg vriendelijk. Ik had de Laab en de rode curry, lekker pittig. Ik kom zeker nog eens terug.
Maureen R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Aardige bediening, goede sfeer. Ik had verteld, dat ik nog nooit Thais gegeten had en gevraagd om een voorstel. Er is een gerecht gemaakt wat niet op de kaart stond. Heerlijk! Zeker een aanrader.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vanavond, 28 oktober hier gegeten. Wij hebben al in meerdere goede Thaise restaurants in den lande gegeten maar na vanavond kan My Thai Son aan de favorieten worden toegevoegd. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend en de bediening zeer gastvrij en vriendelijk. Topper dus!
Proevertje101 ..
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Authenthieke Thai met vlotte en vriendelijke bediening. Als je thaise pit niet gewend bent dan kun je dat aangeven, en wie er wel van houdt komt hier vol zijn kosten. Porties zijn goed en de smaak uitstekend. Enig minpuntje is dat er geen thaise drankjes op de kaart staan.
Groteflis G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Voor een maandagavond was het restaurant goed gevuld. De inrichting is smaakvol, de tafels staan voldoende uit elkaar om in alle rust te dineren. De bediening was snel en hartelijk. In no time kregen we een amuse. We kozen het voorgerecht voor twee personen (menu roeam) wat lekker smaakte maar sommige gerechtjes waren te lauw. De hoofdgerechten zijn overvloedig en smakelijk, we kozen een curry (Phad Med-Manuang) en een kipschotel met cashewnoten (Phad Meo-Mamuang). Om ons heen zagen we mooi opgemaakte schotels de we nog wel eens willen uitproberen.
Een pluspunt is dat we heel relaxed hebben gegeten in een prettige omgeving.
Cameraverhuur .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prachtig interieur en fantastische bediening. Door mijn 25 jaar heen en weer reizen naar Thailand weet ik wel iets van het eten daar. De gerechten hier zijn een van de beste die ik in Nederland heb gegeten. Dikke pluim voor de koks. Ik ga snel weer terug.
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
heerlijk! wij waren een beetjes in de waar over welke taal wij moeten spreken! Engels of Nederlands. Maar het eten was verrukkelijk
A.hehanussa .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De dorade vond ik echt lekker, eigenlijk lekkerder dan de tientallen restaurants die ik in Thailand zelf heb mogen bezoeken. Ook de Kangkoen(fonetisch) en de Nam Pla vond ik heerlijk. De bediening en de sfeer is fantastisch. Een minpuntje is de tocht als de deur open staat en je dus aan de kant van het 'gangpad' zit, maar dat heeft ons welbevinden niet beinvloedt!
Patrick_p .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Top zaak, de smaakvolle en pittige Thaise gerechten smaakte uitstekend.
Nette ,schone zaak en zeer vriendelijk personeel.
Wij komen zeker terug
Sergiom .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Verse ingrediënten, goede smaken en vriendelijk personeel. Als of je in Thailand bevind, je kan wel hinder ondervinden van frituurwalm.
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijke curry gegeten. Zoals een curry hoort te zijn. Bomvol smaak en lekker spicy. Bediening vlot en attent. Zeker aan te raden voor liefhebbers van de Thaise keuken.
Rtahamata .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Neem altijd de krokant gebakken Dorado (indien voorradig) met witte rijst en groenten is een waar genoegen. Weer een heerlijk gegeten bij Thai Son.simpel!
Annettetenwolde .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijk eten in een mooi restaurant. Het eten is naar wens aanpasbaar zodat er voor iedereen iets lekkers bij zit!
De sfeer is echt Thais.
Melliesa .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk! Echt een aanrader. Kwamen nogal laat aan, rond 21.30u, maar nog volop bedrijvigheid en een gezellige sfeer. Het eten was overheerlijk, mijn curry was perfect, de soep van vriend was lekker en heel mooi in sierlijke soepkom opgediend; de loempiaatjes bijzonder smakelijk! Bediening aardig en snel, en geeft duidelijke uitleg bij de soms niet heel heldere menukaart (suggestie: geef een beetje meer uitleg op de kaart over de gerechten!). De prijs is alles behalve een aanslag op je portomonee, we waren samen 40 euro kwijt. Niks op aan te merken of aan uit te leggen. Gewoon (1 van) de lekkerste Thai van Rotterdam!
ErwinCP123 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De bediening zou wat efficiënter kunnen maar de vriendelijkheid maakt heel veel goed. Heerlijk eten en een hele ongedwongen sfeer. Voor ons een aanrader en zeker niet de laatste keer.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Eten was verrukkelijk,jammer dat ze een bepaalde nagerecht niet hadden wat op de menu kaart stond. Zeer vriendelijke bediening,dat ons regelmatig vroeg of alles naar wens was.
NatasjaOisterwijk .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Gisteren zijn wij voor de eerste keer naar My Thai Son geweest. Hoewel mijn partner en ik regelmatig bij Thaise restaurants eten, beviel deze erg goed. Een mooi interieur en vriendelijke mensen. Ook genoeg vegetarische opties. Leuk waren de extra details, zoals een amuse en de warme handdoekjes na afloop. De locatie - midden in het centrum van Rotterdam - zorgt ervoor dat dit makkelijk te combineren is met bijvoorbeeld winkelen.