My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • Kom je met de auto?
    Van maandag tot en met donderdag kunt u na 18:00 gratis parkeren op de Goudsesingel. Dit is ongeveer 5 minuten lopen van het restaurant. Dicht bij het restaurant gelegen bevindt zich de parkeergarage Kiphof, met 339 parkeerplaatsen. Het starttarief voor 4
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant My Thai Son

Idoia C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Shirley D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. uitgebreide kaart en pittige gerechten kunnen ze aanpassen dus voor ieder wat wils Zoetzure gerecht met garnalen waren wij minder enthausiast over maar smaken verschillen.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Echt super goed eten en zeer vriendelijke bediening.
Echt top.
Tot de volgende keer
Wij komen niet vaak maar als we in Rotterdam zijn gaan we daar heen
Jess M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het is een echt Thais restaurant, maar met wat kritiek punten. Binnen klinkt het erg hol en rumoerig, daarom zijn we buiten gaan zitten. Overigens 3 share voorgerechtjes, 2 hoofdgerechten en 2 toetjes + fles rose met 2 personen 93,00 kwijt. Het hoofdgerecht met 2 pepertjes was niet te eten zo heet, de pitjes van de peper zaten door het hele bami gerecht. Niet even snel een hapje eten kwa prijs, maar zo voelt het wel als je na 1,5 uur weer buiten staat. Volgende keer probeer ik een andere Thai.
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heel leuk geheel, prima sfeer, goede bediening, en het eten was heel goed.
Shantie A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Ik was er samen met mijn moeder en tante voor het eerst. Mooie sfeervolle inrichting. We werden er welkom geheten. Je werd in het Engels benaderd, jammer want mijn moeder en tante kunnen dit niet zo goed. Eten snel opgediend. Als voorgerecht mix van 10, was heerlijk. Hoofdgerecht viel tegen. Veel te grote porties en miste de typische Thaise smaken. Hebben de rest mee mogen nemen, want vond zonde om weg te gooien. Personeel vriendelijk, kwamen steeds vragen of het goed ging. Eenmalig is leuk, maar niet echt een aanrader.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Na net terug te zijn gekomen van een vakantie in Italië is het een verademing om hier wat anders dan pasta en pizza te kunnen eten. Heerlijke curry gegeten die precies smaakt zoals in Thailand.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De gerechten zijn heerlijk, maar wel erg duur voor wat je krijgt. Een beetje rundvlees met wat groenten en een beetje witte rijst, 17 euro.
Het gaat ook in hoog tempo dus we stonden na iets meer dan een uur alweer buiten.
Gert23 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gisteren had ik een deel van de familie uitgenodigd om bij My Thai Son te gaan eten. Zelf ben ik hier vaker geweest. Het is een fijne en gezellige avond geworden. De gerechten waren perfect klaar gemaakt met de juiste smaken en op verzoek niet te pittig. We hadden diverse gerechten genomen en hebben dit met elkaar gedeeld. Ook de dames van de bediening waren vriendelijk en alles was goed geregeld. We komen zeker een keer terug.
Kur A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
heerlijk as always
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Was weer heeeerlijk! Perfecte bediening, adviseren goed en zeer vriendelijk.
Roosmarie A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Te weinig bediening in een volle zaak leverde onaanvaardbare wachttijden op. 10 min voor (enige) drankje, 25 min en 2x aandringen voor bestellen. Voorgerecht duurde nog eens 30 min en hoofdgerecht 40 min. Eten was lekker maar niet bijzonder en zeker te duur. Een schaaltje brocolli/ kool voor € 10 is belachelijk. En bij een vleesgerecht van €18 had dat schaaltje witte rijst ook gewoon bij gemogen ipv apart berekenen.
Geen idee wat eraan de hand was maar dit was eens maar nooit meer.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuk gezellig restaurant. Eten was smaakvol, echter ben ik de Curry gerechten gewend waar wel wat groente in zit, hier zat jammer genoeg helemaal niets van groente in.
Verder heel leuke inrichting.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Komen hier aantal keer per jaar en elke keer is het prima eten! Gerechten zijn lekker en de bediening is zeer vriendelijk.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke intieme sfeer en vriendelijke bediening. Aanrader!
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker pittig Thai eten. Mooi decor. Het wachttijd kan lang zijn als het druk is.
Gert23 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Vanmiddag was ik in de buurt van de Mariniersweg en heb een maaltijd afgehaald wat dat scheelt weer koken. Was erg lekker kip in rode curry. Kan ik aanbevelen en kom er graag.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker thais eten in een gezellige informele setting.
Ruime keuze zodat ook kinderen lekker konden meedineren (9 en 11).
jenny S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst. Voor herhaling vatbaar en dan weer een ander heerlijk gerecht uitproberen! Een aanrader!
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Erg lekker gegeten, maar bediening was onderbezet of niet goed georganiseerd. We moesten in ieder geval telkens zelf hun aandacht trekken als we wat wilden drinken. Ook hebben we wel een kwartier met onze inmiddels lege borden voor onze neus gezeten. Afrekenen idem.