My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • Kom je met de auto?
    Van maandag tot en met donderdag kunt u na 18:00 gratis parkeren op de Goudsesingel. Dit is ongeveer 5 minuten lopen van het restaurant. Dicht bij het restaurant gelegen bevindt zich de parkeergarage Kiphof, met 339 parkeerplaatsen. Het starttarief voor 4
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Carin Q.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vikesh R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
De hoofdgerechten zijn zeer smaakvol en zalig. De voorgerechten vind ik iets minder smaakvol, maar zeker wel het proberen waard.
Kur A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel fijn dat het rolstoel toegankelijk is. Ze hebben een eigen plan, goede service!
Eten is heerlijk! Smaakt goed, vers en juiste smaak.
marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij hebben hier al een paar maal gegeten. Maaltijden zijn gevarieerd, met heel verse ingrediënten. De bediening is vlot en vriendelijk, spreekt goed engels en prima nederlands. Atmosfeer is Thais zonder kitscherig te zijn. Wij vinden de scherpte van de gerechten heel lekker maar op verzoek wordt alles aangepast (zonder dat dit overigens aan smaak af doet).
Ireen K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Superlekker gegeten. Bediening was wel erg langzaam. Moesten meerdere keren aangeven dat we wilden bestellen en nieuw water wilden.
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Had misschien te hoge verwachtingen. Voorgerechten echt heerlijk. Service wat chaotisch. Te weinig menu kaarten en volgens mij net te weinig personeel. Hoofdgerechten vielen tegen niets bijzonders en salade erg pittig terwijl we mild hadden gevraagd maar was pittiger dan de groene curry. De inrichting thais mag iets minder rommelig maar ik ben nog steeds gek op de thaise keuken dus wie weet waai ik weer eens aan.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij de keuze van de voorgerechten door de dames aan tafel. Hele leuke avond gehad met heerlijk eten.

Enig klein kritiekpuntje is dat er van meerdere producten werd aangegeven dat die niet meer voorradig waren waardoor niet alle gerechten van de kaart konden worden besteld. Maar wij komen zeker terug, want het positieve overheerste!
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Superlekker gegeten, gezellig thais restaurant met supervriendelijke en snelle bediening. Glutenvrij was ook geen probleem. Leuke prijs-kwaliteit verhouding.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eigenlijk hoef je niet veel woorden vuil te maken aan deze zaak; "absolute aanrader" dekt de lading wel.
Vriendelijke bediening, gezellige sfeervolle inrichting en zeer smaakvol eten.
Als voorgerecht hebben we de My Thai Son mix besteld, allemaal heerlijke hapjes die smaakten naar meer.
Ik had als hoofdgerecht de geroosterde eend in pittige rode curry, de pittigheid (medium) was precies goed en alles ging tot de laatste druppel curry op :-)

De desserts vond ik niet heel bijzonder, die slaan we de volgende keer over maar zullen die inruilen voor een extra bijgerecht.
Kortom; tot de volgende keer!
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
heerlijk gegeten, de curry's waren romig, pittig en zeer smakelijk. hier moet je gegeten hebben. de bediening was prima, snel en zag er traditioneel uit. een zaak om terug te komen.
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben vandaag voor de eerste keer heerlijk gegeten bij My thai son! Ook de bediening was erg vriendelijk! We zullen zeker terug komen!
Chrissy B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Super lekker gegeten ! Echt authentiek Thais. Kom zeker terug!
Fred F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima eten, maar entourage en bediening niet bijzonder
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prettige sfeer ,goede service,,porties voldoende en alles goed op smaak .
Acoustiek wat minder .
Voor herhaling vatbaar .
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Vriendelijk personeel, het was druk voor een dinsdagavond. Het eten was erg goed, echt authentiek Thais. Komen zeker nog een keer terug
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Leuke sfeer. Restaurant zat helemaal vol. Porties meer dan voldoende. Aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.
Charlene G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Fijn ontvangen, lekker gegeten. Eten werd op tafel warm gehouden, zodat je van het eten kan genieten en niet alles snel naar binnen hoeft te werken
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Super lekker gegeten. Massaman curry en een bami. Net zoals we in Thailand gegeten hebben. Service kan ietsje beter maar de zaak zat ook wel echt stampvol dus was begrijpelijk.
Torsten Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was erg lekker en snel geserveerd. De service was ook erg goed. Serveerster maakte een praatje met ons over het eten en de ingrediënten. Erg goed op de hoogte. Ook als er iets anders, extra's of speciaals gewenst is is dat geen probleem.
Schipper1 S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was een tijd niet geweest, maar onder de nieuwe eigenares is alles nog beter dan het al was!
Bediening vlot en vriendelijk, aankleding gerechten verzorgd en, allerbelangrijkste, heerlijk eten.
De adviezen over spicy maar niet te veel kloppen precies!