My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • Kom je met de auto?
    Van maandag tot en met donderdag kunt u na 18:00 gratis parkeren op de Goudsesingel. Dit is ongeveer 5 minuten lopen van het restaurant. Dicht bij het restaurant gelegen bevindt zich de parkeergarage Kiphof, met 339 parkeerplaatsen. Het starttarief voor 4
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant My Thai Son

J J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijke gerechten, goede verhouding porties, niet teveel, precies goed, vriendelijke bediening en altijd een welkom gevoel. Beslist onze favoriet in Rotterdam!
F H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ondanks een "volle bak" en dat op een dinsdagavond, vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten in een aangename ambiance. De prijs/kwaliteit klopt prima, je krijgt echt waar voor je geld! Ik kom al enkele jaren van tijd tot tijd in My Thai Son en heb het bedrijf zien groeien in kwaliteit en klantenkring. Daarom is bespreken een aanrader!
C. W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden hogere verwachtingen, het voorgerecht was lekker, wij hadden de Roeam, diverse schalen met kleine voorgerechtjes.
Echter het hoofdgerecht viel een beetje tegen, onduidelijke kaart, een tafelgenoot nam een gerecht met 4 pepers,zou pittig moeten zijn maar was dit dus helemaal niet. Wij dachten ook dat er standaard rijst of noodles bij het gerecht zat,echter op rekening werd dit gewoon aangeslagen. De bediening was heel gehaast,zelfs dat ik tegen mijn echtgenoot zei; je praat wel,maar ze is al weg hoor! al met al is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Angelo D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
prima vegetarisch gegeten. aanrader voor vegetariërs.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Na een dagje Rotterdam, en met een concert in Ahoy later op die avond in het vooruitzicht, op het terras een biertje genoten, en daarna binnen heerlijk gedineerd. De side dish Morning Glory is een aanrader.
Sailin S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Pffff Nederlanders vinden buitenlandse eten altijd lekker ????.. sorry hoor heb hier ook gegeten en vond het echt niet lekker! Het verbaast mij gezien alle goede reacties
Jons V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zover wij konden vergelijken met vakanties in Thailand was de smaak erg authentiek. Koffie en thee werd vergeten en kwam later, maar op de zaak, dus goede service! We gaan zeker terug.
Ratna W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was heerlijk en de zaak was sfeervol. Helaas duurde het lang voor het eten werd opgediend. Wij hebben voor dat wij het toetje konden bestellen vaak bij de bediening moeten aangeven dat wij nog wat wilde bestellen. De thee werd geserveerd en het toetje pas na de thee/koffie.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen. Het delen van gerechten was prima net als het aanpassen van de scherpte van het eten.
Vidya J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Overheerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
JF A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
maaltijd en inrichting doen authentiek thais aan (inclusief jeugdportret van wijlen koning Bhumibol). Plezierig gegeten. Beste thai restaurant in de directe omgeving.
Grady R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Betreft inrichting en geluid kan ik niet goed oordelen, omdat we op het terras zaten.
Verder niet anders dan lof .we hebben heerlijk gegeten, porties waren groot genoeg en de smaken voortreffelijk.
Ik had n heerlijk dessert: gebakken banaan met slagroom en caramelsaus die er nog net in kon.
Beslist voor herhaling vatbaar.
Arno en Desi O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten, portie' s zijn goed. Kwaliteit ook goed. Als het druk is, is het erg luidruchtig. Wij komen hier vast en zeker terug.
Jogita B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten is heerlijk vooral de zeebaars in tamarinde saus is een echte aanrader. Het personeel is attent en vriendelijk. De aankleding is zeer mooi tot aan de toilet aan toe. Enig minpuntje is dat er weinig voor de kinderen op het menu staat.
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. De deepfried zeebaars was iets aan de harde kant maar van binnen lekker mals en de bijgaande saus was echt heerlijk. P
Imke R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten. Werd goed rekening met de allergie gehouden ! Werden suggesties gegeven om het gerecht aan te passen ivm de allergie. De bediening kan beter met elkaar communiceren omdat binnen vijf minuten werd er drie keer aan ons gevraagd of wij wat wilden drinken terwijl wij al besteld hadden.
Carin Q.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Eerste keer hier gegeten. Super lekker en ruim.voldoende! Buikje vol! Inrichting super mooi. Echt thais!
Vikesh R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
De hoofdgerechten zijn zeer smaakvol en zalig. De voorgerechten vind ik iets minder smaakvol, maar zeker wel het proberen waard.
René V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en leuke prijzen!
Kur A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel fijn dat het rolstoel toegankelijk is. Ze hebben een eigen plan, goede service!
Eten is heerlijk! Smaakt goed, vers en juiste smaak.