My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Schipper1 S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was een tijd niet geweest, maar onder de nieuwe eigenares is alles nog beter dan het al was!
Bediening vlot en vriendelijk, aankleding gerechten verzorgd en, allerbelangrijkste, heerlijk eten.
De adviezen over spicy maar niet te veel kloppen precies!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en mooi interieur
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vandaag voor het eerst geweest.
Goede keuken​, eten was lekker.
Bediening vriendelijk.
Alleen jammer dat huisdieren toegestaan zijn.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voor het eerst hier gegeten.
Goede keuken en lekker gegeten.
Vriendelijke bediening.
Alleen jammer dat huisdieren in het restaurant zijn toegestaan.
Daarom een 7.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en snel..... Een van de beste Thaise restaurants waar ik heb gegeten. Ik kom zeker terug!
Vader V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vliegensvlugge charmante Thaise dames die in no time écht Thais eten serveren. We hebben genoten en komen snel weer terug! Nog een goede graadmeter voor de authenticiteit; kwam er een buurman met Thaise partner tegen :)
bxr .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Hier maandag voor het eerst geweest en het was top.

De zaal is langwerpig met het raam aan de kopse kant en achterin de zaal een mooie bar. Het interieur is verzorgd met verschillende types tafels. Voor een grote groep is er bijvoorbeeld een mooie grote rechthoekige tafel. De stoelen en tafels zijn van een goede kwaliteit en niet klein, zoals je vaker aantreft in een kleine tot middelgrote Thai.

De Engels-sprekende bediening was zeer vriendelijk en met de nodige humor, de vegetarische kaart is uitmuntend en het eten was zeer goed bereid. Mijn vrouw vroeg naar het heetste gerecht en kreeg dat dan ook: PHAD CHAH, oftewel "spicy stir-fried red curry with peppers, chili, vegetables and tofu" (gloeiende gloeiende!). Het was erg lekker. Vooraf had ze de THOD-MAN PLAA, oftewel "Four fish pies", een soort viskoekjes met een zoutige smaak zoals dat hoort. Ik had vooraf de loempiaatjes - goed van smaak - en als hoofdgerecht de PRIAO-WHAAN, "stir fried pineapple and tofu in sweet and sour sauce". Dat was een verademing. Heerlijk zoet van smaak en zeer goed bereid. Als vegetarier loop je nogal vaak tegen een zeer beperkte kaart aan maar hier is er volop keus (zie de online kaart waar alle vegetarische gerechten bij elkaar staan). De keuken leent zich daar dan ook perfect voor en hier was ik zeer zeker niet teleurgesteld. Een verademing omdat ik eindelijk eens iets nieuws op een kaart zag staan. Hou je van heet, geef dat dan even aan. Mijn gerecht mocht iets heter dus daar zal ik de volgende keer om vragen. Een aanrader: de bekende blauwe thee. Als nagerecht had ik durian-ijs. Ja, de vrucht met de sterke geur, maar oei, wat was dat heerlijk.

Hier komen we terug. Ben benieuwd hoe de rest op de kaart smaakt. Top bediening!
Denis S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heb mijn verjaardag hier gevierd. Warm welkom met een welkomstdrankje. Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs, goede atmosfeer. Helemaal top!
EHVD D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
met Aziatische roots en 'ervaring' met de Thaise keuken was ik hier erg benieuwd naar. allereerst een vriendelijk ontvangst en waarbij interieur er gezellig uitziet (buitenkant oogt niet gezellig maar ligt ook aan de straat waar het zich bevindt).
de rode curry en varkensvlees met basilicum besteld. ik en mijn vriend kunnen allebei goed tegen pittig maar de serveerster adviseerde maar twee pepers bij beide gerechten. blij dat we hier naar hebben geluisterd! curry was inderdaad goed pittig, maar het andere iets minder dus goede combi. vonden het echt heerlijk en de juiste smaken hebben! dit is zeker voor herhaling vatbaar, ook omdat de kosten goed in verhouding zijn.
Nandi D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Echt Thais eten zoals in Thailand, zo lukt het mij nog niet om thuis te maken. Jammer dat we alleen spa blauw mochten bestellen en geen kraanwater, want met mijn heerlijke pittige curry kon ik wel wat kraanwater gebruiken!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Komen vast terug
Els V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij hebben lekker gegeten en dat was voor de tweede keer. En wij komen zeker terug.
Mariëtte G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heel vriendelijk personeel. Uitgebreide kaart. Gezellige inrichting. Lekker gegeten!
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, inrichting gezellig, niet overdreven druk.
aardige bediening.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een ontzettend leuke avond gehad met heerlijk en erg goed eten.
Een heuse aanrader als je gek bent op de Thaise keuken!!!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Dit is zo'n fijne zaak. Om te beginnen is de bediening enorm vriendelijk en zorgzaam. Het eten is fantastisch, nog nooit iets gehad dat tegenviel. De buitenlandse zakenrelatie die ik dit keer bij me had noemde dit zelfs het beste Thaise restaurant buiten Thailand waar hij ooit gegeten had!
robw1955 K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!
CUBarney .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Fraai ingericht,maar het eten deed de omgeving vergeten; wat was het lekker. een goede pittige rode curry, een milde kip met cashewnoten. Met een Thaise mee-eter bleek het mogelijk om buiten de kaart iets te bestellen, dat naar het Thaise oordeel viel in de categorie "thuis komen".
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was druk en het ging bij een aantal klanten mis, maar niet bij ons. Na iets te lang wachten toch heerlijk gegeten. Vooraf viskoekjes, lekker. Daarmee tweemaal een curry, een kip en een eend. Veilige smaken, niet pittig maar wel zeer smaakvol. Vriendelijke bediening en een zeer schappelijke prijs!