My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • Kom je met de auto?
    Van maandag tot en met donderdag kunt u na 18:00 gratis parkeren op de Goudsesingel. Dit is ongeveer 5 minuten lopen van het restaurant. Dicht bij het restaurant gelegen bevindt zich de parkeergarage Kiphof, met 339 parkeerplaatsen. Het starttarief voor 4
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant My Thai Son

Helma M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Top authentiek eten voor een redelijke prijs! Beetje aandacht aan gasten zou het nog beter maken!
Sfeer in het restaurant is typisch Thais, maar niet te gek. Een aanrader dus, zeker als een keer in Thailand gegeten hebt.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Wij komen graag nog eens terug.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Sfeervol restaurant waar op een authentieke wijze de gerechten bereidt worden zo dat ook in Thailand gebeurt. Hier komen wij zeker voor terug!
Hwiet K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk goed.
Helaas is er alleen een bedienend personeel aanwezig.
Dus het was te druk voor deze persoon. Het kan beter met het personeelbezetting.
Elze N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Prima eten. Een beetje een onpersoonlijke sfeer. Prijzig voor de hoeveelheid.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten. Iedere keer als we hier komen is er vriendelijk personeel, een goede sfeer en bovenal dus lekker eten.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
voor het eerst tegengevallen, slechte serveerster, ze sprak geen woord nederlands en luisterde niet naar de wensen. ik wilde veel groente, ik bedoelde natuurlijk lekkere wokgroente maar kreeg groot bord rijst met hoop tomaat en komkommer (thais?). ze was haastig terwijl het niet druk was. niet wat we gewend zijn. jammer.
J.L.M J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima restaurant, heerlijke gerechten, prettige bediening, attente gastvrouw. Restaurant dat zich goed onderscheid in kwaliteit, met een voldoende gevarieerde kaart, waar ook vast terugkomende items op te vinden zijn. Kortom, een topper wat ons betreft, waar we graag met regelmaat terugkomen en zonder twijfel anderen mee naar toe nemen.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
We hebben de rode curry met 2 pepertjes en de groene met 4 gegeten. Beiden erg smakelijk en redelijk spicy.
Vriendelijke bediening.
Hwiet K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goede smaak van gerechten. Valt niets op te merken.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Alles prima lekker gegeten
P. F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Mooie zaak, klein en gezellig. Lieve dames in de bediening, wel engels sprekend allemaal. Eten was goed maar wel prijzig.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. We zijn begonnen met de mix van starters. Als hoofdgerecht hadden we de groene curry met kip, de rody curry met rundvlees en de kip met cashew noten. Het interieur is mooi ingericht en het personeel draagt tradionele kleding. Zeker een aanrader.
Parmila F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
klein gezellig restaurant. Eten was prima. Best prijzig. Bediening was netjes en goed.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was Zaterdag avond wat te druk. Iets meer personeel of minder tafels zou beter zijn.
We moesten lang wachten op de bediening.
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer met vriendelijke bediening
Verder prima
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
..............................................................................................................................................................................
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten was erg lekker en authentiek Thais! Veelheid aan smaken en redelijk betaalbaar. De hoeveelheid varieerde wel, doch gingen wij zeker niet hongerig weg. Echt een aanrader is de groene currie mits je van goed pittig eten houdt. Wachttijd is gemiddeld maar zeker niet storend. Al met al zeker een aanrader!
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima gegeten, duurde iets langer dan normaal, maar het was ook erg druk. Bediening is vriendelijk en welwillend om te helpen met het juiste aantal pepertjes in je gerecht :)
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een heerlijke ervaring van de Thaise keuken! De ambience, het personeel en het eten waren allemaal goed verzorgd. Ik kom graag weer terug om de andere gerechten op de kaart te proberen. P.s. de posters in de toilet zijn hilarisch! Goed gedaan.
Claudette V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het eten was heerlijk en super vriendelijke bediening!