My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

Drie keer raden wat de specialiteit van dit restaurant is. Precies, de Thaise keuken! Voortreffelijke gerechten met een Aziatische insteek worden hier met een brede glimlach van de chef bereid. Een ontspannen en gemoedelijke sfeer dragen bij aan een zorgeloze avond en de vriendelijke bediening verliest je geen minuut uit het oog!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten en zeer goed bevallen. Zo kun je eens wat terugdoen voor de sponsor van je tafeltennisclub ;-)
De reservering was niet helemaal goed doorgekomen, 2 pers terwijl ik voor 4 had gereserveerd. Maar plek genoeg. Zelden zo'n sfeervol restaurant gezien. Hoewel je de gerechten naar eigen wens op pittigheid kon bestellen, hebben we daar niet veel van gemerkt. Mijn gerecht met 2 pepertjes leek net zo pittig als die met 4 pepertjes. Maar voor mij prima want dan proef ik tenminste nog wat ik eet. En wat ik proefde smaakte heerlijk. Extra rijst was geen probleem en stond later ook niet op de bon. Voor het durian ijs werden we vooraf netjes gewaarschuwd..... mochten zelfs eerst een bolletje proeven. Van de nagerechten moet je niet heel veel verwachten, maar Thailand is dan ook geen Nederland. Tot slot nog koffie en thee, waarbij ons de blauwe thee aangeraden werd. Ook die was een belevenis op zich. Wel 3,50 per glas, maar je moet wat overhebben voor orchideeën in je thee. Wij komen terug!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Gezellige zaak en eindelijk eens een restaurant waar het niet koud is ;-)
Misschien omdat het rustig was, maar er waren leuke gesprekjes met de vriendelijke bediening.
Eten en drinken prima!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Bij aankomst bleek dat ze ons tafeltje weggegeven haddenof zo. Anyway de reservering was niet goed gegaan. Door taalbarriere is mij niet duidelijk hoe dit nu zat. Vervelend wel, want nu kregen we een piepklein tafeltje naast de deur. Het eten kon er nauwelijks opstaan, je bent steeds bang om iets om te gooien.
Niet geschikt voor mensen met een roelstoel. Met mijn rollator ging het net. En omdat iknog wel kan lopen kon ik naar de wc. Kun je dat allemaalniet,ander restaurant zoeken.
Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit.
glendavanveen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Onverwachts op maandagavond 13 februari, pre Valentijn diner met m'n liefje. Wij kregen om te beginnen een amuse. Vooraf kozen wij het menu roem met z'n 2tjes. Lekkere hapjes. Mijn man koos kip met cashewnoten met een Thais biertje en ik rundvlees paneang en een merlot. Alles smaakte lekker, het was pittig maar niet te. De bediening was heel attent en vriendelijk. Prijs viel mee, wij gaan hier zeker nog eens eten.
annevde .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Super eten! De gebakken rijst is super. Kom je maar weinig zo goed tegen. Al een paar keer gegeten en steeds weer zo genieten van vers eten en heerlijke smaken. De sfeer is heel gemoedelijk en relaxed. Bediening stijlvol en zeer vriendelijk. Toilet ook helemaal in stijl en zeer schoon. Wij zijn hier al verschillende keren geweest en gaan nog vaak terugkomen.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Leuk geholpen. Topavond!
Beste Armand,

Bedankt voor uw recensie! Wij hopen u weer een keer te mogen ontvangen!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Niet voor het eerst dat we hier gegeten hebben en zeker niet de laatste keer. Zoals gebruikelijk was het eten weer smaakvol en de bediening erg goed en vriendelijk.

De gerechten hebben de volle smaak die Thaise gerechten horen te hebben.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen dinsdag met tweetjes en gisteren met viertjes gegeten bij My Thai Son. Alle 6 de verschillende hoofdgerechten waren super zowel met kip , vlees als garnalen. Super bediening en echt Thaise inrichting en belangrijk de toiletvoorziening super inrichting en heel schoon. Wij komen graag terug uit Bergen op Zoom om heerlijk Thais te eten.
Beste Leo,

Hygiëne is bij ons heel belangrijk. Fijn dat om te horen dat dit gewaardeerd wordt! Wij zien u graag weer een keer terug.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een heel gezellig ingericht restaurant met vriendelijk personeel.
We kregen een goede uitleg over de gerechten en het was allemaal heel smakelijk.
De gerechten werden niet te snel achter elkaar opgediend
, waardoor we heel relaxt hebben gedineerd. Bedankt voor de fijne avond
Beste Rinus,

Bedankt voor uw recensie. Heel fijn om te horen dat u en uw gezelschap een fijne avond hebben gehad. Waarom vond u ons restaurant rumoerig?
Tusha S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg fijn goed en lekker restaurant, de authentieke uitstraling en het personeel hebben ook echt een bijdrage aan de sfeer en indruk.
Imad K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk eten. De curry's zijn vers bereid en kennen een authentieke smaak. De garnalen waren super vers in het wokgerecht dat ik nam. De huiswijn, een soepele Merlot, paste uitstekend bij de pittige gerechten.
Carlos V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
leuke ontvangt, zeer gastvrij. Leuke en sfeervol personeel. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het restaurant zelf zag er netjes en verzorgt uit. Zeker een aanrader.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke gezellige personeelsleden en lekker eten! Kunt lekker genieten van het thaise eten. Het gefrituurde vanille ijs is een aanrader!!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel vriendelijke bediening in gezellige drukte. Kokossoep was heerlijk. Hoofdgerechten Pad Thai en kip met cashewnoten combineerden prima. Eerlijke prijs voor eerlijk eten.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Erg lekker eten afgehaald. Personeel is heel erg vriendelijk. Ik had de Laab en de rode curry, lekker pittig. Ik kom zeker nog eens terug.
Maureen R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Aardige bediening, goede sfeer. Ik had verteld, dat ik nog nooit Thais gegeten had en gevraagd om een voorstel. Er is een gerecht gemaakt wat niet op de kaart stond. Heerlijk! Zeker een aanrader.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vanavond, 28 oktober hier gegeten. Wij hebben al in meerdere goede Thaise restaurants in den lande gegeten maar na vanavond kan My Thai Son aan de favorieten worden toegevoegd. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend en de bediening zeer gastvrij en vriendelijk. Topper dus!
Proevertje101 ..
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Authenthieke Thai met vlotte en vriendelijke bediening. Als je thaise pit niet gewend bent dan kun je dat aangeven, en wie er wel van houdt komt hier vol zijn kosten. Porties zijn goed en de smaak uitstekend. Enig minpuntje is dat er geen thaise drankjes op de kaart staan.
Groteflis G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Voor een maandagavond was het restaurant goed gevuld. De inrichting is smaakvol, de tafels staan voldoende uit elkaar om in alle rust te dineren. De bediening was snel en hartelijk. In no time kregen we een amuse. We kozen het voorgerecht voor twee personen (menu roeam) wat lekker smaakte maar sommige gerechtjes waren te lauw. De hoofdgerechten zijn overvloedig en smakelijk, we kozen een curry (Phad Med-Manuang) en een kipschotel met cashewnoten (Phad Meo-Mamuang). Om ons heen zagen we mooi opgemaakte schotels de we nog wel eens willen uitproberen.
Een pluspunt is dat we heel relaxed hebben gegeten in een prettige omgeving.
cameraverhuur .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prachtig interieur en fantastische bediening. Door mijn 25 jaar heen en weer reizen naar Thailand weet ik wel iets van het eten daar. De gerechten hier zijn een van de beste die ik in Nederland heb gegeten. Dikke pluim voor de koks. Ik ga snel weer terug.