My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • Kom je met de auto?
    Van maandag tot en met donderdag kunt u na 18:00 gratis parkeren op de Goudsesingel. Dit is ongeveer 5 minuten lopen van het restaurant. Dicht bij het restaurant gelegen bevindt zich de parkeergarage Kiphof, met 339 parkeerplaatsen. Het starttarief voor 4
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant My Thai Son

Henri B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima Thais eten. Ruime porties en goede curry. Mogen best meer verse groenten in gebruikt worden. Verder gezellig ingericht!
Desiree C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik zou een gordijn voor de tussendoor aanraden. Als er nu gasten vertrekken of komen komt er best een (koude ) windvlaag naar binnen. En omdat het een druk bezochte zaak is gebeurde dat tijdens ons eten regelmatig.
Maureen R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wederom ontzettend lekker gegeten. Ook onze vrienden, die hier voor het eerst waren, waren erg onder de indruk. Er was een variatie van voorgerechten en hoofdgerechten gemaakt van mild tot scherp. Nu ook rolstoelvriendelijk door de aangebrachte oprit! Heel fijn!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een leuk aangekleed restaurant. Als je in het donker aankomt ziet het er binnen gezellig uit. De bediening was erg vriendelijk en niet opdringerig . Je krijgt alle tijd om er samen een gezellige avond van te maken.
Carmen A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten, prettige prijzen. Leuk verrassingsdessert voor ons alle drie, ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder! Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Vikesh R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wederom hier heerlijk gegeten en een geweldige service gekregen. Zeker een aanrader. Reserveer wel van tevoren om teleurstelling te voorkomen.
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
prijs kwaliteitsverhouding goed, service prima
jammer dat er geen krab voorradig was
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Ik bestelde een rode Currie met garnalen met het verzoek niet te pittig! Maar het was behoorlijk pittig . We hebben toch van het eten genoten ! Het was heel goed!
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Mooie inrichting , erg vriendelijk personeel
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keus, duidelijke uitleg en vooral vers
Daniel-DB V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben hier met een groep van 6 personen gegeten en alles liep op rolletjes. Het restaurant zat goed vol en dat is meestal een goed teken. De voorgerechtjes waren heerlijk en ook de hoofdgerechten waren zeer smaakvol. Het is Thais, dus er kunnen gerechten heel heet zijn. Daar moet je wel op letten. Maar verder complimenten voor het heerlijke eten.
Vikesh R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het afgelopen jaar ben ik hier geregeld wezen eten. Heerlijke gerechten en een goede service. Dit keer viel het eten iets tegen, maar dat kan gebeuren. Ik kom er volgende week weer eten!
Jeannet R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima zaak, goed eten. Vijf euro voor een glas matige wijn is echt veel te veel; dat maakte het etentje duurder dan nodig. Glas kraanwater was geen probleem.
Voor onervaren Thai-eters zou het leuk zijn als er een mix van een aantal hoofdgerechten beschikbaar was; bij de voorgerechten kan dat wel.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was goed, overzichtelijke kaart met niet belachelijk veel opties, fijn. De presentatie van het eten is even als de aankleding van het restaurant erg leuk. Bediening vriendelijk. Zal deze locatie aanraden en er zelf zeker nog eens komen.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk Thais met een goede kaart en we konden zelfs nog iets naar wens aanpassen (iets minder spicy).

Vriendelijke bediening

Sfeer zoals die hoort te zijn: klein en knus
J J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijke gerechten, goede verhouding porties, niet teveel, precies goed, vriendelijke bediening en altijd een welkom gevoel. Beslist onze favoriet in Rotterdam!
F H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ondanks een "volle bak" en dat op een dinsdagavond, vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten in een aangename ambiance. De prijs/kwaliteit klopt prima, je krijgt echt waar voor je geld! Ik kom al enkele jaren van tijd tot tijd in My Thai Son en heb het bedrijf zien groeien in kwaliteit en klantenkring. Daarom is bespreken een aanrader!
C. W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden hogere verwachtingen, het voorgerecht was lekker, wij hadden de Roeam, diverse schalen met kleine voorgerechtjes.
Echter het hoofdgerecht viel een beetje tegen, onduidelijke kaart, een tafelgenoot nam een gerecht met 4 pepers,zou pittig moeten zijn maar was dit dus helemaal niet. Wij dachten ook dat er standaard rijst of noodles bij het gerecht zat,echter op rekening werd dit gewoon aangeslagen. De bediening was heel gehaast,zelfs dat ik tegen mijn echtgenoot zei; je praat wel,maar ze is al weg hoor! al met al is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Angelo D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
prima vegetarisch gegeten. aanrader voor vegetariërs.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Na een dagje Rotterdam, en met een concert in Ahoy later op die avond in het vooruitzicht, op het terras een biertje genoten, en daarna binnen heerlijk gedineerd. De side dish Morning Glory is een aanrader.