My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

Drie keer raden wat de specialiteit van dit restaurant is. Precies, de Thaise keuken! Voortreffelijke gerechten met een Aziatische insteek worden hier met een brede glimlach van de chef bereid. Een ontspannen en gemoedelijke sfeer dragen bij aan een zorgeloze avond en de vriendelijke bediening verliest je geen minuut uit het oog!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

CUBarney .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Maxim F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Fantastisch gegeten! De kwaliteit van het eten was top, echt een authentieke Thaise smaak! Verder een geweldige service en er hangt een fijne sfeer. Ik kom hier zeker nog vaker terug! :)
Maxim F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Fantastisch gegeten! De kwaliteit van het eten was top, echt een authentieke Thaise smaak! Verder een geweldige service en er hangt een fijne sfeer. Heb in tijden niet meer zo lekker gegeten. Ik kom hier zeker nog vaker terug! :)
sander D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Restaurant heeft een gezellige sfeer, de bediening en kwaliteit van het eten is zeer matig. Na het bestellen erg lang moeten wachten , tafel naast ons uitte het zelfs als 'zijn ze ons vergeten'. Na bestellen van een flesje wijn werd direct ingeschonken zonder eerst even te proeven. Daarna bleek dat ze het voorgerecht vergeten waren op te serveren en was het hoofdgerecht al klaar, dus snel nog voorgerecht en direct erna het al wat kouder geworden hoofdgerecht erachteraan. Kwaliteit van eten is minder goed dan je zou verwachten. De echte Thaise keuken is beter wat in dit restaurant aan de klanten wordt aangeboden. Bij de betaling ging het ook mis, kreeg de rekening van een andere tafel voorgeschoteld, jammer maar terugkomen doen we niet meer hier, gelukkig zijn er betere Aziatische restaurants in Rotterdam.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Sfeer is prima alleen stonden onze tafels wel dicht op elkaar dat was hinderlijk toen naast ons wat luidruchtige koppels kwamen zitten. Het eten was prima alleen hebben wij als bijgerecht groente besteld en dat was maar goed ook want bij mijn hoofdgerecht zat geen groente en dat beïnvloed wel de prijs. Verder moesten wij vrij lang wachten totdat wij konden bestellen en tussen voorgerecht en hoofdgerecht ookan dat kan beter.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten was heel erg goed en lekker. Jammer van de bediening. Die was slecht. Duurde heel lang (>40 min voor bv ons hoofdgerecht) voordat we onze gerechten kregen.
Ook kregen we aan het begin van de avond te horen dat we niet alles van de kaart konden kiezen.

Tja elke keer "sorry" zeggen daar vullen we onze magen niet mee, doen juliie de beleving van lekker uit eten bij "my tai son" te niet en wekt bovenal irritaties op. Zonde.

Sorry dat ik jullie geen fooi heb gegeven.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Afgelopen week met een vriendin voor het eerst hier gaan eten. Het restaurant is heel leuk ingericht en het was gezellig druk. De dames in de bediening zijn over het algemeen vriendelijk, maar letten echt totaal niet op. Je moet overal om vragen en het is lastig om iemand aan te schieten omdat ze echt alleen maar voor zich kijken. Erg vervelend als je in een gesprek zit, maar ook al een tijdje een leeg glas hebt. Je moet je gesprek echt op pauze zetten en actief de aandacht van de bediening trekken. Het eten is echt heerlijk, maar de hoeveelheid pepertjes op het menu zijn totaal geen indicatie van de pittigheid van het gerecht. Wij hebben vooraf de gemixte voorgerechtjes gedaan. Leuke mix van lekkere hapjes. Als hoofdgerecht bestelden we de salade met beef (medium pittig) en de curry met eend (heel pittig). Uiteindelijk hebben we de pittigheid van de salade af moeten blussen met onze pittige curry die een stuk milder bleek. Heerlijk gegeten maar ze moeten de pittigheid wel juist aangeven.
Winny A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het eten is lekker. Daar is alles mee gezegd. Na anderhalf uur hadden we alleen een voorgerecht op. Het duurde vreselijk lang. Omdat we geen zin hadden om te wachten, zijn we niet voor een toetje gegaan. We vroegen om de rekening, en tot mijn verbazing zag ik dat er meer dan €15 aan onbestelde dranken was meegerekend?? Een paar extra drankjes en voorgerechtjes, op een bepaalde manier ingevoerd dat je het zo over het hoofd zou zien (en zeker met een grote groep!). Ik gaf het aan en hun reactie gaven mij het idee dat zij dit met opzet hadden gedaan en dat dit niet de eerste keer was. Kreeg er een naar gevoel van. Ik kom hier nooit meer.
Els L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Bij binnenkomst zijn we netjes ontvangen en naar onze plaats gewezen. Het restaurant was bij binnenkomst voor 1/3 gevuld en langzamerhand stroomde er meer mensen binnen hetgeen weinig invloed had op de snelheid van de bediening. De inrichting was mooi, op iedere tafel een vaasje met echte orchidee takjes. Het eten vonden wij heerlijk en genoeg. Wij gaan absoluut nog een keer om weer anderen gerechten te proeven.
Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten en zeer goed bevallen. Zo kun je eens wat terugdoen voor de sponsor van je tafeltennisclub ;-)
De reservering was niet helemaal goed doorgekomen, 2 pers terwijl ik voor 4 had gereserveerd. Maar plek genoeg. Zelden zo'n sfeervol restaurant gezien. Hoewel je de gerechten naar eigen wens op pittigheid kon bestellen, hebben we daar niet veel van gemerkt. Mijn gerecht met 2 pepertjes leek net zo pittig als die met 4 pepertjes. Maar voor mij prima want dan proef ik tenminste nog wat ik eet. En wat ik proefde smaakte heerlijk. Extra rijst was geen probleem en stond later ook niet op de bon. Voor het durian ijs werden we vooraf netjes gewaarschuwd..... mochten zelfs eerst een bolletje proeven. Van de nagerechten moet je niet heel veel verwachten, maar Thailand is dan ook geen Nederland. Tot slot nog koffie en thee, waarbij ons de blauwe thee aangeraden werd. Ook die was een belevenis op zich. Wel 3,50 per glas, maar je moet wat overhebben voor orchideeën in je thee. Wij komen terug!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Gezellige zaak en eindelijk eens een restaurant waar het niet koud is ;-)
Misschien omdat het rustig was, maar er waren leuke gesprekjes met de vriendelijke bediening.
Eten en drinken prima!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Bij aankomst bleek dat ze ons tafeltje weggegeven haddenof zo. Anyway de reservering was niet goed gegaan. Door taalbarriere is mij niet duidelijk hoe dit nu zat. Vervelend wel, want nu kregen we een piepklein tafeltje naast de deur. Het eten kon er nauwelijks opstaan, je bent steeds bang om iets om te gooien.
Niet geschikt voor mensen met een roelstoel. Met mijn rollator ging het net. En omdat iknog wel kan lopen kon ik naar de wc. Kun je dat allemaalniet,ander restaurant zoeken.
Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit.
glendavanveen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Onverwachts op maandagavond 13 februari, pre Valentijn diner met m'n liefje. Wij kregen om te beginnen een amuse. Vooraf kozen wij het menu roem met z'n 2tjes. Lekkere hapjes. Mijn man koos kip met cashewnoten met een Thais biertje en ik rundvlees paneang en een merlot. Alles smaakte lekker, het was pittig maar niet te. De bediening was heel attent en vriendelijk. Prijs viel mee, wij gaan hier zeker nog eens eten.
annevde .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Super eten! De gebakken rijst is super. Kom je maar weinig zo goed tegen. Al een paar keer gegeten en steeds weer zo genieten van vers eten en heerlijke smaken. De sfeer is heel gemoedelijk en relaxed. Bediening stijlvol en zeer vriendelijk. Toilet ook helemaal in stijl en zeer schoon. Wij zijn hier al verschillende keren geweest en gaan nog vaak terugkomen.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Leuk geholpen. Topavond!
Beste Armand,

Bedankt voor uw recensie! Wij hopen u weer een keer te mogen ontvangen!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Niet voor het eerst dat we hier gegeten hebben en zeker niet de laatste keer. Zoals gebruikelijk was het eten weer smaakvol en de bediening erg goed en vriendelijk.

De gerechten hebben de volle smaak die Thaise gerechten horen te hebben.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen dinsdag met tweetjes en gisteren met viertjes gegeten bij My Thai Son. Alle 6 de verschillende hoofdgerechten waren super zowel met kip , vlees als garnalen. Super bediening en echt Thaise inrichting en belangrijk de toiletvoorziening super inrichting en heel schoon. Wij komen graag terug uit Bergen op Zoom om heerlijk Thais te eten.
Beste Leo,

Hygiëne is bij ons heel belangrijk. Fijn dat om te horen dat dit gewaardeerd wordt! Wij zien u graag weer een keer terug.
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een heel gezellig ingericht restaurant met vriendelijk personeel.
We kregen een goede uitleg over de gerechten en het was allemaal heel smakelijk.
De gerechten werden niet te snel achter elkaar opgediend
, waardoor we heel relaxt hebben gedineerd. Bedankt voor de fijne avond
Beste Rinus,

Bedankt voor uw recensie. Heel fijn om te horen dat u en uw gezelschap een fijne avond hebben gehad. Waarom vond u ons restaurant rumoerig?
Tusha S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg fijn goed en lekker restaurant, de authentieke uitstraling en het personeel hebben ook echt een bijdrage aan de sfeer en indruk.