My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • Kom je met de auto?
    Van maandag tot en met donderdag kunt u na 18:00 gratis parkeren op de Goudsesingel. Dit is ongeveer 5 minuten lopen van het restaurant. Dicht bij het restaurant gelegen bevindt zich de parkeergarage Kiphof, met 339 parkeerplaatsen. Het starttarief voor 4
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant My Thai Son

Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was Zaterdag avond wat te druk. Iets meer personeel of minder tafels zou beter zijn.
We moesten lang wachten op de bediening.
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer met vriendelijke bediening
Verder prima
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
..............................................................................................................................................................................
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten was erg lekker en authentiek Thais! Veelheid aan smaken en redelijk betaalbaar. De hoeveelheid varieerde wel, doch gingen wij zeker niet hongerig weg. Echt een aanrader is de groene currie mits je van goed pittig eten houdt. Wachttijd is gemiddeld maar zeker niet storend. Al met al zeker een aanrader!
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima gegeten, duurde iets langer dan normaal, maar het was ook erg druk. Bediening is vriendelijk en welwillend om te helpen met het juiste aantal pepertjes in je gerecht :)
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een heerlijke ervaring van de Thaise keuken! De ambience, het personeel en het eten waren allemaal goed verzorgd. Ik kom graag weer terug om de andere gerechten op de kaart te proberen. P.s. de posters in de toilet zijn hilarisch! Goed gedaan.
Claudette V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het eten was heerlijk en super vriendelijke bediening!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Eten was prima al zou het voor ons wel iets pittiger mogen. Bediening was goed en vol aandacht. Leuke gezellige ( huiselijke) sfeer . Wachtijd voor het eten en tussen de gangen was aan de lange kant.
D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Kleine tafels, personeel wat onrustig.
Anysha B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Het is een prachtige sfeer heel mooi ingericht, service was erg fijn en het eten was wel lekker een gerecht was te zout maar voor de rest prima
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het eten is heerlijk. De bediening is vriendelijk en kundig m.b.t. haar aanbevelingen over de gerechten.
Ik heb er drie keer heerlijk gegeten. Van garnalen, rund vlees, geroosterd spek en kleine hapjes.
Idoia C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Authentiek thai! Mooi sfeer en lekker eten
Shirley D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. uitgebreide kaart en pittige gerechten kunnen ze aanpassen dus voor ieder wat wils Zoetzure gerecht met garnalen waren wij minder enthausiast over maar smaken verschillen.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Echt super goed eten en zeer vriendelijke bediening.
Echt top.
Tot de volgende keer
Wij komen niet vaak maar als we in Rotterdam zijn gaan we daar heen
Jess M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het is een echt Thais restaurant, maar met wat kritiek punten. Binnen klinkt het erg hol en rumoerig, daarom zijn we buiten gaan zitten. Overigens 3 share voorgerechtjes, 2 hoofdgerechten en 2 toetjes + fles rose met 2 personen 93,00 kwijt. Het hoofdgerecht met 2 pepertjes was niet te eten zo heet, de pitjes van de peper zaten door het hele bami gerecht. Niet even snel een hapje eten kwa prijs, maar zo voelt het wel als je na 1,5 uur weer buiten staat. Volgende keer probeer ik een andere Thai.
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heel leuk geheel, prima sfeer, goede bediening, en het eten was heel goed.
Shantie A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Ik was er samen met mijn moeder en tante voor het eerst. Mooie sfeervolle inrichting. We werden er welkom geheten. Je werd in het Engels benaderd, jammer want mijn moeder en tante kunnen dit niet zo goed. Eten snel opgediend. Als voorgerecht mix van 10, was heerlijk. Hoofdgerecht viel tegen. Veel te grote porties en miste de typische Thaise smaken. Hebben de rest mee mogen nemen, want vond zonde om weg te gooien. Personeel vriendelijk, kwamen steeds vragen of het goed ging. Eenmalig is leuk, maar niet echt een aanrader.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Na net terug te zijn gekomen van een vakantie in Italië is het een verademing om hier wat anders dan pasta en pizza te kunnen eten. Heerlijke curry gegeten die precies smaakt zoals in Thailand.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De gerechten zijn heerlijk, maar wel erg duur voor wat je krijgt. Een beetje rundvlees met wat groenten en een beetje witte rijst, 17 euro.
Het gaat ook in hoog tempo dus we stonden na iets meer dan een uur alweer buiten.
Kur A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
heerlijk as always
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Was weer heeeerlijk! Perfecte bediening, adviseren goed en zeer vriendelijk.