My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • Kom je met de auto?
    Van maandag tot en met donderdag kunt u na 18:00 gratis parkeren op de Goudsesingel. Dit is ongeveer 5 minuten lopen van het restaurant. Dicht bij het restaurant gelegen bevindt zich de parkeergarage Kiphof, met 339 parkeerplaatsen. Het starttarief voor 4
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant My Thai Son

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Komen hier aantal keer per jaar en elke keer is het prima eten! Gerechten zijn lekker en de bediening is zeer vriendelijk.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke intieme sfeer en vriendelijke bediening. Aanrader!
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker pittig Thai eten. Mooi decor. Het wachttijd kan lang zijn als het druk is.
Gert23 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Vanmiddag was ik in de buurt van de Mariniersweg en heb een maaltijd afgehaald wat dat scheelt weer koken. Was erg lekker kip in rode curry. Kan ik aanbevelen en kom er graag.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker thais eten in een gezellige informele setting.
Ruime keuze zodat ook kinderen lekker konden meedineren (9 en 11).
jenny S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst. Voor herhaling vatbaar en dan weer een ander heerlijk gerecht uitproberen! Een aanrader!
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Erg lekker gegeten, maar bediening was onderbezet of niet goed georganiseerd. We moesten in ieder geval telkens zelf hun aandacht trekken als we wat wilden drinken. Ook hebben we wel een kwartier met onze inmiddels lege borden voor onze neus gezeten. Afrekenen idem.
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
2e keer dat we hier kwamen. Vanwege Pasen ontvangen met prosecco en een heerlijke amuse. Met 4 personen 4 gerechten gedeeld na lekkere voorgerechten. De proeverij van voorgerechten, erg leuk en lekker, saté, heerlijk mals met goede pindasaus en garnalen met bacon, ook al erg lekker. Daarna groene curry met kip, die was iets te pittig, volgende keer maar iets minder pittig nemen, rode curry met beef, heel smaakvol, kip met cashewnoten en garnalen in zoet zuur. Stuk voor stuk lekkere gerechten, met verse groenten en geurige witte rijst. We komen vast weer terug!
sbentir26 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met zijn 4en gegeten. Ik ben bekend met de Thaise keuken en dit was geen Thais. Mix van voorgerechten was nog wel ok maar hoofdgerecht smaakte nergens naar en was eerder Chinees. Service was ook niet echt goed (oa bijgerecht kwam veel later dan hoofdgerecht). Daarbij Al met al en zeker icm de best hoge rekening zal ik hier niet nogmaals naartoe gaan.
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
zoals uit hierboven aangegeven, blijkt dat alles piekfijn in orde was; de ontvangst was zeer vriendelijk, het eten prima, prima prijzen.
Sherida H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met iets grotere kinderen. Gerechten waren goed op smaak, vers en ruim voldoende. Er werd rekening gehouden met specifieke wensen.

Bediening was prettig en correct. Voor ca. €100 met een verzadigd gevoel naar huis.
Jacoline J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Het eten wat erg lekker, zeker een aanrader. En het restaurant ziet er ook mooi en gezellig uit. Alleen wilde het personeel in eerste instantie geen tap water geven, terwijl wij al meerdere drankjes hadden besteld. Uiteindelijk wel een kleine karaf gekregen.
Jacko V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima eten. Fijne sfeer. Bediening zou je iets meer mogen sturen in keuzes maar dat is een kleinigheid.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Weer na de 5e keer heerlijk gegeten met mijn broer en schoonzus.. een hele relaxte sfeer en fijne bediening. Echt een aanrader als je van thais eten houdt.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk eten in een mooi, modern, schoon en
Thaisgetinte inrichting.Vriendelijk personeel.
Shara B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De beste . Echt authentiek Thais eten . Een echte aanrader en de prijs is ook top allemaal heen gaan . Vandaag word het mijn 10 e keer
Huibert V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk eten, wel een snelle hap. Minder geschikt voor een avondje “uit” eten.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Als je een liefhebber van de thaise keuken bent dan ben je goed bij my thai son.
Nicoline L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Redelijk gegeten, niet bijzonder, maar absoluut niet slecht voor een zaterdagavond. Kwaliteit eten en bediening netjes, maar niet bijzonder. Als je in Rotterdam woont een prima tentje, maar niet een restaurant waar je voor om gaat rijden.
nancyjonkers .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De bediening/service liet te wensen over! Gerechten werden bijna op tafel “gegooid!” Bij het afrekenen wordt er verder geen aandacht aan je besteed, bon wordt geprint (rekening klopte ook niet) en toetjes werden achter de balie door het personeel opgegeten. Het eten daarentegen was heeeerlijk.