My Thai Son

Mariniersweg 74A 3011 NS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant My Thai Son

Thaise specialiteiten

My Thai Son maakt gebruik van pure en authentieke Thaise gerechten. Met My Thai Son wordt de Thaise keuken naar Nederland gehaald, perfect voor iedereen die in Thailand de keuken heeft geproefd, maar ook voor diegene die er kennis mee wilt maken. In de gerechten worden vijf fundamentele smaaksensaties in één maaltijd, en soms zelfs in één gerecht verwerkt: heet, zuur, zoet, zout en bitter. Ook wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden.

Ze gebruiken geen Ve-Tsin (smaakversterker E621), het zijn pure gerechten. Bij alle gerechten kun je aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Met allergieën en andere dieetwensen wordt uiteraard rekening gehouden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant My Thai Son

Het treinstation, de metro- en de tramhalte ‘Blaak’ zijn op loopafstand. Ook is de tramhalte ‘Kipstraat’ dichtbij.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

bxr .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Hier maandag voor het eerst geweest en het was top.

De zaal is langwerpig met het raam aan de kopse kant en achterin de zaal een mooie bar. Het interieur is verzorgd met verschillende types tafels. Voor een grote groep is er bijvoorbeeld een mooie grote rechthoekige tafel. De stoelen en tafels zijn van een goede kwaliteit en niet klein, zoals je vaker aantreft in een kleine tot middelgrote Thai.

De Engels-sprekende bediening was zeer vriendelijk en met de nodige humor, de vegetarische kaart is uitmuntend en het eten was zeer goed bereid. Mijn vrouw vroeg naar het heetste gerecht en kreeg dat dan ook: PHAD CHAH, oftewel "spicy stir-fried red curry with peppers, chili, vegetables and tofu" (gloeiende gloeiende!). Het was erg lekker. Vooraf had ze de THOD-MAN PLAA, oftewel "Four fish pies", een soort viskoekjes met een zoutige smaak zoals dat hoort. Ik had vooraf de loempiaatjes - goed van smaak - en als hoofdgerecht de PRIAO-WHAAN, "stir fried pineapple and tofu in sweet and sour sauce". Dat was een verademing. Heerlijk zoet van smaak en zeer goed bereid. Als vegetarier loop je nogal vaak tegen een zeer beperkte kaart aan maar hier is er volop keus (zie de online kaart waar alle vegetarische gerechten bij elkaar staan). De keuken leent zich daar dan ook perfect voor en hier was ik zeer zeker niet teleurgesteld. Een verademing omdat ik eindelijk eens iets nieuws op een kaart zag staan. Hou je van heet, geef dat dan even aan. Mijn gerecht mocht iets heter dus daar zal ik de volgende keer om vragen. Een aanrader: de bekende blauwe thee. Als nagerecht had ik durian-ijs. Ja, de vrucht met de sterke geur, maar oei, wat was dat heerlijk.

Hier komen we terug. Ben benieuwd hoe de rest op de kaart smaakt. Top bediening!
Denis S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heb mijn verjaardag hier gevierd. Warm welkom met een welkomstdrankje. Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs, goede atmosfeer. Helemaal top!
EHVD D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
met Aziatische roots en 'ervaring' met de Thaise keuken was ik hier erg benieuwd naar. allereerst een vriendelijk ontvangst en waarbij interieur er gezellig uitziet (buitenkant oogt niet gezellig maar ligt ook aan de straat waar het zich bevindt).
de rode curry en varkensvlees met basilicum besteld. ik en mijn vriend kunnen allebei goed tegen pittig maar de serveerster adviseerde maar twee pepers bij beide gerechten. blij dat we hier naar hebben geluisterd! curry was inderdaad goed pittig, maar het andere iets minder dus goede combi. vonden het echt heerlijk en de juiste smaken hebben! dit is zeker voor herhaling vatbaar, ook omdat de kosten goed in verhouding zijn.
Nandi D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Echt Thais eten zoals in Thailand, zo lukt het mij nog niet om thuis te maken. Jammer dat we alleen spa blauw mochten bestellen en geen kraanwater, want met mijn heerlijke pittige curry kon ik wel wat kraanwater gebruiken!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Komen vast terug
Els V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij hebben lekker gegeten en dat was voor de tweede keer. En wij komen zeker terug.
Mariëtte G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heel vriendelijk personeel. Uitgebreide kaart. Gezellige inrichting. Lekker gegeten!
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, inrichting gezellig, niet overdreven druk.
aardige bediening.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een ontzettend leuke avond gehad met heerlijk en erg goed eten.
Een heuse aanrader als je gek bent op de Thaise keuken!!!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Dit is zo'n fijne zaak. Om te beginnen is de bediening enorm vriendelijk en zorgzaam. Het eten is fantastisch, nog nooit iets gehad dat tegenviel. De buitenlandse zakenrelatie die ik dit keer bij me had noemde dit zelfs het beste Thaise restaurant buiten Thailand waar hij ooit gegeten had!
robw1955 K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!
CUBarney .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Fraai ingericht,maar het eten deed de omgeving vergeten; wat was het lekker. een goede pittige rode curry, een milde kip met cashewnoten. Met een Thaise mee-eter bleek het mogelijk om buiten de kaart iets te bestellen, dat naar het Thaise oordeel viel in de categorie "thuis komen".
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was druk en het ging bij een aantal klanten mis, maar niet bij ons. Na iets te lang wachten toch heerlijk gegeten. Vooraf viskoekjes, lekker. Daarmee tweemaal een curry, een kip en een eend. Veilige smaken, niet pittig maar wel zeer smaakvol. Vriendelijke bediening en een zeer schappelijke prijs!
Maxim F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Fantastisch gegeten! De kwaliteit van het eten was top, echt een authentieke Thaise smaak! Verder een geweldige service en er hangt een fijne sfeer. Ik kom hier zeker nog vaker terug! :)
Maxim F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Fantastisch gegeten! De kwaliteit van het eten was top, echt een authentieke Thaise smaak! Verder een geweldige service en er hangt een fijne sfeer. Heb in tijden niet meer zo lekker gegeten. Ik kom hier zeker nog vaker terug! :)
sander D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Restaurant heeft een gezellige sfeer, de bediening en kwaliteit van het eten is zeer matig. Na het bestellen erg lang moeten wachten , tafel naast ons uitte het zelfs als 'zijn ze ons vergeten'. Na bestellen van een flesje wijn werd direct ingeschonken zonder eerst even te proeven. Daarna bleek dat ze het voorgerecht vergeten waren op te serveren en was het hoofdgerecht al klaar, dus snel nog voorgerecht en direct erna het al wat kouder geworden hoofdgerecht erachteraan. Kwaliteit van eten is minder goed dan je zou verwachten. De echte Thaise keuken is beter wat in dit restaurant aan de klanten wordt aangeboden. Bij de betaling ging het ook mis, kreeg de rekening van een andere tafel voorgeschoteld, jammer maar terugkomen doen we niet meer hier, gelukkig zijn er betere Aziatische restaurants in Rotterdam.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Sfeer is prima alleen stonden onze tafels wel dicht op elkaar dat was hinderlijk toen naast ons wat luidruchtige koppels kwamen zitten. Het eten was prima alleen hebben wij als bijgerecht groente besteld en dat was maar goed ook want bij mijn hoofdgerecht zat geen groente en dat beïnvloed wel de prijs. Verder moesten wij vrij lang wachten totdat wij konden bestellen en tussen voorgerecht en hoofdgerecht ookan dat kan beter.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten was heel erg goed en lekker. Jammer van de bediening. Die was slecht. Duurde heel lang (>40 min voor bv ons hoofdgerecht) voordat we onze gerechten kregen.
Ook kregen we aan het begin van de avond te horen dat we niet alles van de kaart konden kiezen.

Tja elke keer "sorry" zeggen daar vullen we onze magen niet mee, doen juliie de beleving van lekker uit eten bij "my tai son" te niet en wekt bovenal irritaties op. Zonde.

Sorry dat ik jullie geen fooi heb gegeven.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Afgelopen week met een vriendin voor het eerst hier gaan eten. Het restaurant is heel leuk ingericht en het was gezellig druk. De dames in de bediening zijn over het algemeen vriendelijk, maar letten echt totaal niet op. Je moet overal om vragen en het is lastig om iemand aan te schieten omdat ze echt alleen maar voor zich kijken. Erg vervelend als je in een gesprek zit, maar ook al een tijdje een leeg glas hebt. Je moet je gesprek echt op pauze zetten en actief de aandacht van de bediening trekken. Het eten is echt heerlijk, maar de hoeveelheid pepertjes op het menu zijn totaal geen indicatie van de pittigheid van het gerecht. Wij hebben vooraf de gemixte voorgerechtjes gedaan. Leuke mix van lekkere hapjes. Als hoofdgerecht bestelden we de salade met beef (medium pittig) en de curry met eend (heel pittig). Uiteindelijk hebben we de pittigheid van de salade af moeten blussen met onze pittige curry die een stuk milder bleek. Heerlijk gegeten maar ze moeten de pittigheid wel juist aangeven.