Meer informatie over restaurant My Asia

Dinsdag t/m Zondag 02:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant My Asia

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Na veel positieve verhalen gehoord te hebben zijn wij afgelopen donderdag maar eens langs gegaan om dit zelf te ervaren. Wat meteen opviel was het warme welkom en het prachtige interieur en de aangename sfeer die er heerste. We hadden eigenlijk geen betere dag kunnen uitkiezen om langs te gaan want afgelopen donderdag is My Asia namelijk begonnen met een nieuw 6 gangen menu. En wat hebben wij hier van genoten. Voor een zeer aangename prijs hebben wij genoten van speciale culinaire gerechten. De bediening was zeer alert wat betreft wijn bijschenken etc. Kortom een mooie ervaring in Wageningen. My Asia heeft er een vaste gast bij !
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ik kom hier al jaren en met een reden! Het eten is altijd super vers, groenten zijn knapperig en van pittig tot mild, alles kan. Zelfs met kinderen die niets gewend zijn is er altijd voldoende op de kaart. Met de nieuwe airco achterin gaat het nu veel beter met de temperatuur, dat was in het verleden nog wel een dingetje. De eigenaar reist regelmatig naar Thailand om weer nieuwe inspiratie op te doen en hierdoor verandert de kaart regelmatig. Sinds kort is er ook veel meer keus in wijn en kan je zelfs met elke gang een bijpassend wijntje te krijgen in een arrangement. Een absolute aanrader en dus 3x10 waard! Mijn vrienden uit Londen die daar regelmatig en bij verschillende top Thaise restaurants eten zeiden dat dit de lekkerste Thai is waar ze ooit gegeten hebben!
Eddy J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Was hier 3 jaar geleden ook geweest. toen was het eten echt authentiek Thais.de ondernemer toen vertelde mij dat hij het restaurant pas had overgenomen met zijn Thaise vrouw .nu zit er weer een nieuwe eigenaar in de 3e ik moet wel zeggen dat het restaurant van binnen mooier is geworden maar het eten lijkt meer op Chinees dan Thaise (sorry).
Beste Eddy,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om wat over ons te schrijven. Jammer dat u recensie niet klopt met wat u schrijft. Ik als eigenaar van My Asia doe het nu drie jaar al met heel veel passie en gedrevenheid.Mijn moeder heeft de zaak opgezet 6 jaar geleden, ik weet niet helemaal waar u heen wilt? Komt erg afgunstig over. En een ding wij serveren echt echt Authentiek met een Fantastisch team aan Thaise koks in de keuken. Blijft jammer dat iedereen alles kan schrijven en plaatsen wat ze willen. Wij koken op het moment ook op een hoger niveau dan voorheen met wisselende nieuwe gerechten continue. Mij lijkt het beter dat u een andere Thai zoekt.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
De kaart is veranderd, meer menus zijn er te krijgen. Gerechten zijn goed op smaak. Bediening vriendelijk. Jammer dat de afzuig installatie niet voldoende is en dat de akoestiek vooral achterin heel erg slecht is als het restaurant vol zit.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Leuk ingericht restaurant, modern en strak. Als voorgerecht de proeverij, op een etagère. Er kwam maar 1, terwijl we twee hadden besteld, tien minuten later hersteld. Voorgerechten waren lekker, mooie presentatie. Hierna soep, ook lekker. Diverse hoofdgerechten om met elkaar te delen, maar het was allemaal wel heel erg zoet. Bleef aan de veilige kant, dus qua smaak niet uitgesproken. Uitleg aan tafel prima, attente bediening.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een van de beste Thaise restaurants uit de omgeving.
Heerlijke authenieke smaken en pittigheid wordt naar wens aangepast in mijn geval goed pittig zoals het in Thailand ook gegeten wordt.
Wij komen regelmatig en vinden het vooral leuk dat de kaart vaak genoeg verandert zo kun je steeds nieuwe dingen proeven.
eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk ontspannen buiten gegeten. De bediening was prettig en dacht met ons mee. Het eten was verrassend lekker en was niet zo heet gekruid. Dit stond trouwens goed aangegeven op de kaart.
Dieter V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Super gegeten. Kan hier wel een heel verhaal gaan houden maar ik kan heel kort zijn. Ga snel reserveren en ervaar zelf maar hoe heerlijk je hier kan eten. Van mij krijgen ze een 10
Eelco G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zeer gastvrij, lekkere verse smaak volle gerechten. Pas een nieuwe kaart, heerlijke chef speciaal Eend. Wel even reserveren in het weekend want heel veel mensen weten dit goede restaurant te vinden in het weekeind !!
Nevelpanter .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten opgehaald en fantastisch gegeten. Authentiek Thais van zeer hoge kwaliteit.
We aten heerlijke smeuïge viskoekjes en flinterdunne rijstebloemflensjes ( kwoi tiauw soht) gevuld met kip, munt en een bijhorend sausje, heel subtiel van smaak.
Als hoofdgerecht namen mijn vrouw en ik een lekkere Pad Thai met runderhaas en keng paneng neua, originele Thaise curry met ossenhaas en kokossaus. Met name het laatste gerecht was verrassend lekker en geraffineerd .
Het personeel was attent, behulpzaam en heel vriendelijk ondanks de drukte in het restaurant.
De aankleding en inrichting van My Asia is sfeervol zonder poespas. Alleen zit je m.i. wel dicht
op elkaar.
EssieH .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij My Asia. Hoewel ik bij de naam niet direct denk aan authentiek Thais eten, was het eten dat wel, met als absolute favorieten de Laap kai en het dessert met kleefrijst en mango. De bediening is zeer vriendelijk, de kaart overzichtelijk en met voldoende keuze. Enig minpuntje: de rijst die geserveerd werd was duidelijk geen jasmijnrijst/pandanrijst. Als dat wordt aangepast, krijgt My Asia de volgende keer wellicht een 10 van mij!
XanderWitjes .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij My Asia in Wageningen, we zijn op alle fronten bekend met de Thaise keuken, maar er staan toch een aantal verassende gerechten op de kaart die je niet zo snel bij andere restaurants zult vinden. Tom Yam Koeng vooraf, precies pittig genoeg om alle mooie smaakjes nog te onderscheiden, als hoofdgerecht de Vulkaankip, erg leuk aan tafel geflambeerd en heerlijk mals, de Laap met ossenhaas was pittig maar zo hoort het ook.
Al met al zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar. Je ziet ook maar weinig dat de eigenaar met zoveel passie in zijn zaak werkt een lust voor het oog. Dit restaurant is echt een must als je in Wageningen bent en je wilt uit eten gaan. Tot snel!
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met een gezelschap gegeten. De bediening was vergeetachtig. dan weer een drankje vergeten, dan weer een lepel. De gerechten waren niet bijzonder. De saté was wat flauw, de schotels soms Chinees zoetig en de rode curry was niet pittig zoals je bij een Thai mag verwachten. De huiswijn is van benedengemiddelde kwaliteit. Geen aanrader, tenzij je van Chinees houdt.
Beste Meesterproever,

Bedankt voor uw recensie. Ik vind het erg jammer om dit te moeten lezen. Tijdens uw bezoek had u aangegeven dat u een verrassingsmenu wilde hebben. Deze had ik samengesteld met aparte gerechtjes. Het kan zijn dat een gerecht niet in de smaak valt, maar wij doen er altijd alles aan om de Thaise keuken tot zijn recht te laten komen en we werken met alleen Thaise koks die echt authentiek Thais koken. Als u had aangegeven dat u liever wat pittiger had gegeten dan had ik daar rekening mee kunnen houden. Het zoetige wat u noemt is de "plaa sarm rot", victoriabaars in een drie smaken saus. Deze hoort zoet te zijn en wordt zo ook Thailand geserveerd.

Onze huiswijn hebben wij van wijnhandel Appeldoorn, een Verdejo waar iedereen zeer goed over te spreken is.

Als er iets niet naar wens is, dan graag even tijdens uw bezoek aangeven en niet nadien. We kunnen namelijk niet achteraf voor een oplossing zorgen. Tijdens uw bezoek kan er altijd voor een oplossing gezorgd worden.

Ik sta altijd open voor elk punt kritiek alleen hoe u het benadrukt vind ik onterecht. Geen Chinees komt bij ons in de buurt.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij hebben vorige week bij My Asia gegeten in Wageningen ! Een jonge ondernemer die t aan durft de stap te wagen om een voortreffelijk Thais restaurant te starten! De entourage was zeer verrassend met buiten kaarsen, binnen gekomen in een warme sfeer! Niet te groot, maar zeker genoeg plaatsen! T eten was werkelijk fantastisch eerlijk en met zorg bereid! De bediening was zeer attent en vriendelijk! Een aanwinst voor Wageningen en zeer zeker een aanrader!
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Lekker Thais eten hier, op de kaart geven pepertjes aan hoe pittig iets is en je mag dat ook nog zelf doorgeven als je iets minder of extra pittig wilt. Vriendelijke bediening, soms een klein beetje rommelig als het druk is. Goede prijs/kwaliteitverhouding van de gerechtjes!
Lientje P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten is zo heerlijk dat we altijd terugkomen. Het personeel is ook erg vriendelijk en het restaurant heeft een sfeervolle uitstraling. Aanpassingen aan je bestelling doen ze niet moeilijk over, ze zijn erg behulpzaam. Maar het belangrijkste is dat het eten vooral erg lekker is!
kees D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Prima keuken, met hoog authentiek gehalte. Portiegrootte is mooi. Kleine hapjes vooraf, ruime keuze aan vlees en groentegerechten. Vlotte vriendelijke bediening. Decor minder, op toilet zowel de zeep als de handdoek papierrol los op de dispensers, jammer.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Een bovengemiddeld goed Thai restaurant. Vooraf hadden wij saté van garnalen en een Tom Kha Kai soep en vervolgens een hele gebakken vis met Thaise kruiden en gebakken noedels met groenten en ossenhaas. Als dessert kleefrijst met mango en kokosmelk en Thaise pannenkoekjes met ijs en slagroom. Alle gerechten waren van uitmuntende kwaliteit.
MariedenHartog .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Afgelopen dinsdag gezellg uiteten geweest met mijn dochter in dit leuke en gezellige restaurant in Wageningen. Meteen bij binnenkomst een zeer hartelijk ontvangst, ondanks dat we niet hadden gereserveert. Het eten was zeer uitmuntend. Ik had als voorgerecht de Thaise saté en als hoofdgerecht de vulkaankip ( zag er erg spectaculair uit, en smaakte erg goed). Het was erg fijn dat bijna elk gerecht de optie had om met tahoo of tofu bereid te worden aangezien mijn dochter vegetarisch is, zeker een pluspunt! De bediening was erg vlot , snel afgeruimd , bestelling opgenomen en regelmatig naar drinken gevraagd. Op het einde hebben we een heerlijk fair trade kopje koffie gedronken.
Dit was voor ons de eerste keer bij My Asia maar we hebben meteen gereserveerd voor de volgende keer.
Thunnissen .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Decor en service prima, al kan de 'boekhouding (wat is besteld?)' beter. Menu gekozen. Prima voorgerecht. Hoofdgerecht redelijk. Varkensvlees te droog
Kippevlees OK. Toetje viel erg tegen. Droge deegbol met bolletje chocoladijs. Is dat typisch Thais? We komen wel terug maar proberen dan wat anders.