Meer informatie over restaurant My Asia

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
We1841 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Inmiddels verschillende keren in dit restaurant gegeten en iedere keer weer verrast door de geweldige kwaliteit en de zorgzame bediening. De gerechten zijn van een constant hoog niveau waardoor ook originals zich onderscheiden tav vergelijkbare gerechten in andere Thaise restaurants. Er wordt veelvuldig gebruik gemaakt van verse kruiden en weinig vet, en dat merk je, zeker na afloop. Meestal nemen wij 1 van de 3 'rijsttafels' waarbij zeker bij de duurste een flink deel van de kaart voorbij komt. My Asia is een gelegenheid die ik bij iedereen kan aanraden die houdt van lekker en gezond eten in een prettige atmosfeer.
Nevelpanter .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten opgehaald en fantastisch gegeten. Authentiek Thais van zeer hoge kwaliteit.
We aten heerlijke smeuïge viskoekjes en flinterdunne rijstebloemflensjes ( kwoi tiauw soht) gevuld met kip, munt en een bijhorend sausje, heel subtiel van smaak.
Als hoofdgerecht namen mijn vrouw en ik een lekkere Pad Thai met runderhaas en keng paneng neua, originele Thaise curry met ossenhaas en kokossaus. Met name het laatste gerecht was verrassend lekker en geraffineerd .
Het personeel was attent, behulpzaam en heel vriendelijk ondanks de drukte in het restaurant.
De aankleding en inrichting van My Asia is sfeervol zonder poespas. Alleen zit je m.i. wel dicht
op elkaar.
EssieH .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij My Asia. Hoewel ik bij de naam niet direct denk aan authentiek Thais eten, was het eten dat wel, met als absolute favorieten de Laap kai en het dessert met kleefrijst en mango. De bediening is zeer vriendelijk, de kaart overzichtelijk en met voldoende keuze. Enig minpuntje: de rijst die geserveerd werd was duidelijk geen jasmijnrijst/pandanrijst. Als dat wordt aangepast, krijgt My Asia de volgende keer wellicht een 10 van mij!
XanderWitjes .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij My Asia in Wageningen, we zijn op alle fronten bekend met de Thaise keuken, maar er staan toch een aantal verassende gerechten op de kaart die je niet zo snel bij andere restaurants zult vinden. Tom Yam Koeng vooraf, precies pittig genoeg om alle mooie smaakjes nog te onderscheiden, als hoofdgerecht de Vulkaankip, erg leuk aan tafel geflambeerd en heerlijk mals, de Laap met ossenhaas was pittig maar zo hoort het ook.
Al met al zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar. Je ziet ook maar weinig dat de eigenaar met zoveel passie in zijn zaak werkt een lust voor het oog. Dit restaurant is echt een must als je in Wageningen bent en je wilt uit eten gaan. Tot snel!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met een gezelschap gegeten. De bediening was vergeetachtig. dan weer een drankje vergeten, dan weer een lepel. De gerechten waren niet bijzonder. De saté was wat flauw, de schotels soms Chinees zoetig en de rode curry was niet pittig zoals je bij een Thai mag verwachten. De huiswijn is van benedengemiddelde kwaliteit. Geen aanrader, tenzij je van Chinees houdt.
Beste Meesterproever,

Bedankt voor uw recensie. Ik vind het erg jammer om dit te moeten lezen. Tijdens uw bezoek had u aangegeven dat u een verrassingsmenu wilde hebben. Deze had ik samengesteld met aparte gerechtjes. Het kan zijn dat een gerecht niet in de smaak valt, maar wij doen er altijd alles aan om de Thaise keuken tot zijn recht te laten komen en we werken met alleen Thaise koks die echt authentiek Thais koken. Als u had aangegeven dat u liever wat pittiger had gegeten dan had ik daar rekening mee kunnen houden. Het zoetige wat u noemt is de "plaa sarm rot", victoriabaars in een drie smaken saus. Deze hoort zoet te zijn en wordt zo ook Thailand geserveerd.

Onze huiswijn hebben wij van wijnhandel Appeldoorn, een Verdejo waar iedereen zeer goed over te spreken is.

Als er iets niet naar wens is, dan graag even tijdens uw bezoek aangeven en niet nadien. We kunnen namelijk niet achteraf voor een oplossing zorgen. Tijdens uw bezoek kan er altijd voor een oplossing gezorgd worden.

Ik sta altijd open voor elk punt kritiek alleen hoe u het benadrukt vind ik onterecht. Geen Chinees komt bij ons in de buurt.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij hebben vorige week bij My Asia gegeten in Wageningen ! Een jonge ondernemer die t aan durft de stap te wagen om een voortreffelijk Thais restaurant te starten! De entourage was zeer verrassend met buiten kaarsen, binnen gekomen in een warme sfeer! Niet te groot, maar zeker genoeg plaatsen! T eten was werkelijk fantastisch eerlijk en met zorg bereid! De bediening was zeer attent en vriendelijk! Een aanwinst voor Wageningen en zeer zeker een aanrader!
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Lekker Thais eten hier, op de kaart geven pepertjes aan hoe pittig iets is en je mag dat ook nog zelf doorgeven als je iets minder of extra pittig wilt. Vriendelijke bediening, soms een klein beetje rommelig als het druk is. Goede prijs/kwaliteitverhouding van de gerechtjes!
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten is zo heerlijk dat we altijd terugkomen. Het personeel is ook erg vriendelijk en het restaurant heeft een sfeervolle uitstraling. Aanpassingen aan je bestelling doen ze niet moeilijk over, ze zijn erg behulpzaam. Maar het belangrijkste is dat het eten vooral erg lekker is!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Prima keuken, met hoog authentiek gehalte. Portiegrootte is mooi. Kleine hapjes vooraf, ruime keuze aan vlees en groentegerechten. Vlotte vriendelijke bediening. Decor minder, op toilet zowel de zeep als de handdoek papierrol los op de dispensers, jammer.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Een bovengemiddeld goed Thai restaurant. Vooraf hadden wij saté van garnalen en een Tom Kha Kai soep en vervolgens een hele gebakken vis met Thaise kruiden en gebakken noedels met groenten en ossenhaas. Als dessert kleefrijst met mango en kokosmelk en Thaise pannenkoekjes met ijs en slagroom. Alle gerechten waren van uitmuntende kwaliteit.
MariedenHartog .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Afgelopen dinsdag gezellg uiteten geweest met mijn dochter in dit leuke en gezellige restaurant in Wageningen. Meteen bij binnenkomst een zeer hartelijk ontvangst, ondanks dat we niet hadden gereserveert. Het eten was zeer uitmuntend. Ik had als voorgerecht de Thaise saté en als hoofdgerecht de vulkaankip ( zag er erg spectaculair uit, en smaakte erg goed). Het was erg fijn dat bijna elk gerecht de optie had om met tahoo of tofu bereid te worden aangezien mijn dochter vegetarisch is, zeker een pluspunt! De bediening was erg vlot , snel afgeruimd , bestelling opgenomen en regelmatig naar drinken gevraagd. Op het einde hebben we een heerlijk fair trade kopje koffie gedronken.
Dit was voor ons de eerste keer bij My Asia maar we hebben meteen gereserveerd voor de volgende keer.
Thunnissen .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Decor en service prima, al kan de 'boekhouding (wat is besteld?)' beter. Menu gekozen. Prima voorgerecht. Hoofdgerecht redelijk. Varkensvlees te droog
Kippevlees OK. Toetje viel erg tegen. Droge deegbol met bolletje chocoladijs. Is dat typisch Thais? We komen wel terug maar proberen dan wat anders.
Willem Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren eens bij My Asia geweest. We hebben het menu gekozen met 4 gangen. Vooraf een proeverij waar vooral de saté van kip erg lekker was. De soep was ook prima en heel smakelijk. Het hoofdgerecht was een drietal gerechten waarbij de kip eruit sprong. De andere twee gerechten deden ons heel erg aan 'de chinees' denken. Het toetje sprong er ook niet uit. De porties zijn zeker ruim bemeten. Al met al goed gegeten maar niet zo Thais als we verwacht hadden...
MarleenVissers .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Samen met mijn echtgenoot heb ik in december een rondreis door Thailand gemaakt, een geweldige ervaring! Wat ons met name erg is bijgebleven was de heerlijke Thaise keuken. Mijn schoonouders die in hun jonge jaren ook veel gereisd hebben , hebben eigenlijk nog maar één wens een reisje naar Thailand. Helaas is dit door medische redenen niet meer mogelijk. Maar om mijn schoonouders toch de Thaise sfeer te laten proeven hebben wij hun meegenomen naar My Asia in Wageningen.
Wij hebben daar allemaal gekozen voor het verrassing menu : menu Chang Mai, en ik en mijn echtgenoot zijn het er beide zeker mee eens dat we even het gevoel hadden dat we weer in Thailand waren. We hebben heerlijk gegeten, niks op aan te merken!
De bediening was zeer vriendelijk en vlot, niet lang hoeven wachten en regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
In de zaak heerst een prettige sfeer, en een mooi decor. De nieuwe eigenaar heeft wel aangegeven dat hij van plan is het decor wat aan te passen, erg leuk om te horen en zien dat de nieuwe eigenaar er met vol enthousiasme voor gaat !
Kortom wij hebben een zeer geslaagde avond gehad en mijn schoonouders ook!
My Asia Wageningen gaat ons nog vaak terug zien.
Nicholas S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Met grote groep gegeten na het lezen van goede recensies op Iens. Smaken zijn werkelijk verrukkelijk. Prachtig opgediend. Thom ka kai heel lekker, helaas muffe kip. Alle currys heerlijk, echter ook hier de kip weer muf van smaak. Ossenhaas met Thaise basilicum echt heerlijk!
GCDD .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Een wat ongelukkige start: onze reservering via e-mail was weliswaar ook via e-mail bevestigd maar bij onze aankomst was onze reservering niet bekend. En dat overkwam niet alleen ons maar ook een ander stel dat gelijk met ons binnen kwam. Dat moet My Asia toch beter organiseren! Eenmaal aan tafel liep het gesmeerd. Wij hadden gemeld dat we na het eten naar de schouwburg gingen en daar werd kennelijk door de bediening goed rekening mee gehouden. Men deed erg zijn best en wij waren op tijd in de schouwburg.

We hebben erg lekker gegeten van diverse gerechten die bij het serveren werden toegelicht en mooi werden gepresenteerd. Alle gerechten waren ruim genoeg. De bij het eten geschonken rode huiswijn was goed. De verhouding prijs en kwaliteit is prima in orde. Mooi restaurant. Al met al komen we hier vast nog wel eens terug.
Rotterdammerin .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Afgelopen week met een groep van vier gegeten bij My Asia, dat doen we regelmatig sinds de opening een paar jaar terug, omdat het eten altijd goed is en de bediening uitermate vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is in dit restaurant ook dik in orde.

Als voorgerecht Tom Yam (hete soep), en tweemaal een mixed voorgerecht (verschillende voorgerechtjes). De soep was goed op smaak en had die typisch Thaise mild-citroenige smaak. Van het mixed voorgerecht beviel het rijstflensje (kwoi tiauw soht) uitstekend; smakelijke combinatie van fris (munt) en zoet en prachtige kleurrijke opmaak.

Als hoofdgerecht namen we verschillende curry's (masaman en rode curry) en een gerecht (rundvlees) in oestersaus. Omdat de hoofdgerechten in schalen op rechauds worden opgediend en de borden apart worden gedekt kun je ook makkelijk gerechten met elkaar delen.

Mijn rode curry (twee pepertjes volgens het menu) was lekker pittig, zoals het hoort; er zat ook wat ananas in en dat combineert uitstekend met de verder hete smaken. De tahoe was opvallend goed bereid, dat is vaak toch niet meer dan een smaakloze spons, maar deze tahoe had de smaak van de curry goed aangenomen. De masaman curry was mild en romig; de toevoeging van pinda's en stukjes aardappel geeft deze curry echt body, weer heel anders dan de pittige rode variant. Zelf heb ik het oestersaus-gerecht met beef niet geproefd, maar de tafelgenoten waren positief. De opmaak van de gerechten (servies en garnering) is overigens prachtig; ik ben hier nog nooit teleurgesteld geweest door de aanblik van een gerecht.

Als bijgerecht namen we een Som Tam, een flink pittige salade van papaya met een dressing van onder meer vissaus. Van die iets vissige smaak moet je houden; ik vond het een lekkere salade, maar een tafelgenoot vond het te pittig (op het menu staan dan ook twee pepertjes aangegeven).

Als nagerecht, omdat het zo lekker is, niet omdat ik nog honger had, gebakken banaan, geserveerd met ijs en slagroom.

Met het nieuwe jaar is er ook een nieuwe gastheer, de zoon van de chef-kok; hij doet dat hartstikke goed, een aanwinst voor de Wageningse horeca. Tot de volgende keer!
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Onlangs hier gegeten. Communicatie tussen klant en personeel verliep soms wat moeizaam omdat het echte authentieke Thaise mensen zijn. Normaal gesproken vind ik dit verschrikkelijk. In dit geval vond ik het meerwaarde hebben en voelde ik me echt even in Thailand. Het eten was fantastisch verfijnd zoals je van een Thaise keuken verwacht. Dit restaurant serveert zijn gerechten zoals je ze in Thailand ook krijgt. Al met al een goede ervaring en fijne service. Ik ga hier zeker terug komen
Yogi R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik ben hier vrijdag met collega's geweest en we hebben fantastisch gegeten. Mijn twee collega's uit Rusland hadden nog nooit Thais gegeten en waren dan ook blij verrast door alle nieuwe smaken die ze proefden. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. Hier gaan we zeker vaker naar toe!
Alle lege borden aan het eind waren het bewijs! :)

Aanrader!
Wiekentaal12 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gisteren aten we voor het eerst bij My Asia en we werden blij verrast .
Mooie zaak en een heel hartelijke ontvangst .
We hebben wat ervaring met Thais eten en kregen dan ook een big smile
bij het lezen van de kaart . Dat beloofde wat .
En ja hoor , onze hoopvolle verwachting kwam uit . Het werd genieten
van fijne authentiek Thaise gerechten met goede , verse ingrediënten .
We kregen hier het gevoel dat we weer in Thailand op vakantie waren
en dat voelde als een warm bad . De witte huiswijn smaakte er heerlijk bij .
Voldaan vroegen wij de vriendelijke gastheer om de rekening , en het
moet gezegd , ook die viel ons niet tegen .
Al met al een bijzonder geslaagde avond en het moge duidelijk zijn dat
ze ons hier terug gaan zien .