Muziekcafé@Metropool

Industrieplein 10 7553 Hengelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Muziekcafé@Metropool

Metropool ligt naast het treinstation en bus halte
  • : Parkeergarage ligt naats ons

Open tijdens concerten/evenementen vanaf 17:00 tot 20:30

• Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Muziekcafé@Metropool

Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijke hamburger gegeten en wat een vriendelijke mensen.
Als we niet zover weg woonden dan zouden we zeker nog eens terug gaan.
Stringie01 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Toen we gisteravond een hapje wilden eten werd er aangegeven dat er geen reserveringen waren terwijl ik vorige week toch echt gereserveerd heb. Er was alleen een winterbbq. We zijn dus bij Restaurant De Appel gaan eten en die krijgt op alle fronten wel 5 sterren. Muziekcafé Metropool was voor ons teleurstellend.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vooraf aan concert Guus Meeuwis hier gegeten. Stoer interieur, vlotte bediening, correct en zorgzaam. Echt lekker hip en goed eten. Ga er graag nog eens naar toe. Dank je wel voor het leuke begin van de avond.
Xandra W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. En ideaal al meteen op de locatie. Zeker een aanrader, ook als je niet bij Metropool moet zijn. Heerlijke hamburgers en de uiensoep was absoluut een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gelegenheid voor een gewoon goede hap en een lekker drankje voor een alleszins redelijke prijs. En dat alles voorafgaande aan een topconcert! Ook de artiesten lopen er gewoon lekker informeel rond.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
An sich was het eten lekker, maar gelet de prijs voor een caesar salade en een stoofschotel kleine porties. We wilden wat brood erbij en moesten dit twee keer vragen, kwam uit het handje en om de rekening moesten we driemaal vragen. Als het heel druk was zou ik het kunnen begrijpen, maar dat was niet echt het geval.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor je concert een hapje eten? Beter kan je zo niet beginnen aan je muziekavond. Gezelig, goeie hap, top personeel..... je komt gelijk in de juiste stemming door de leuke muziek video's! Aanrader.