Muziekcafé@Metropool

Industrieplein 10 7553 Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Muziekcafé@Metropool

Genieten van een concert is het lekkerst met een gevulde maag! Maak je avond Metropool in Hengelo compleet met een heerlijke hap alvorens je je favoriete artiest gaat bewonderen. In de keuken van ons Muziekcafé zwaait chefkok Ray van Ray’s Cooking de scepter en zijn maaltijden zijn het beste te omschrijven als smaakvol, ruim voldoende en voedzaam.

Elke maand slaagt Ray erin om een afwisselend menu samen te stellen voor een aantrekkelijke prijs. Zijn hamburgers hebben meer beef als Tupac en Biggie , zijn salades en side-dishes worden geroemd tot ver buiten onze landsgrenzen en als je eenmaal zijn noodles met kip hebt geproefd wil je nooit meer anders. Met hetzelfde gemak tovert hij een lekkere vegetarische variatie uit zijn koksmuts dus ook als je geen vlees eet kan je bij ons terecht.

Natuurlijk staan ook de medewerkers van het Muziekcafé voor je klaar om een lekker drankje bij je menu te serveren. Smulpapen, zoek niet verder en boek nu je tafel bij muziekcafé @Metropool in Hengelo!

Meer informatie over restaurant Muziekcafé@Metropool

Metropool ligt naast het treinstation en bus halte
  • : Parkeergarage ligt naats ons

Open tijdens concerten/evenementen vanaf 17:00 tot 20:30

• Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Muziekcafé@Metropool

Krista J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zeer gastvrij, vlotte bediening en heerlijk eten!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Prima restaurant als je daarna naar een concert in Metropool gaat. De muziek staat hard. En er wordt ook hardrock gedraaid.
Demy M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
gezellige sfeer, fijne muziek erbij en lekker eten voor een mooie prijs. personeel is ook erg aardig overigens. een aanrader.
E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goed gegeten, voorafgaand aan een concert. Gewoon lekkere gerechten passend bij een Muziekcafe.
Bediening was goed, iets te vaak werd gevraagd of alles naar wens was. Verder top.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Al vaker hier gegeten en goed bevallen.
Ze hebben een nieuwe kaart. Heerlijk mals vlees, lekkere bijlagen en vriendelijke bediening. Kom zeker terug!
S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima eten voor een eerlijke prijs. Heb je niet genoeg aardappeltjes, dan krijg je er gewoon wat patatjes bij. Geen lange wachttijden, precies goed. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Hartstikke leuke locatie voor een gezellig avondje uit! Met name als je vooraf een hapje gaat eten. Het is prettig dat je dan niet buiten in de rij hoeft te staan om naar binnen te gaan. Eten is prima, eenvoudig, maar lekker. De bediening is erg vriendelijk!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima restaurant, bediening is zeer vriendelijk en attent. Prima burger, stokbrood was vers, salade lekker. Aanrader voor een concert. Wel reserveren. Kan druk zijn.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, fijne muziek, aardige bediening en een aangename rekening. We waren een beetje vroeg klaar en zijn nog even in de stad geweest. Bij terugkomst kreeg mijn vrouw nog een gratis kopje koffie. Helemaal geweldig.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst. Heerlijke hamburgers gegeten in een hele goede sfeer en voor een redelijke prijs. Komen zeker terug.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Was top..........................................................................................................................................................................................
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijke hamburger gegeten en wat een vriendelijke mensen.
Als we niet zover weg woonden dan zouden we zeker nog eens terug gaan.
Stringie01 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Toen we gisteravond een hapje wilden eten werd er aangegeven dat er geen reserveringen waren terwijl ik vorige week toch echt gereserveerd heb. Er was alleen een winterbbq. We zijn dus bij Restaurant De Appel gaan eten en die krijgt op alle fronten wel 5 sterren. Muziekcafé Metropool was voor ons teleurstellend.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vooraf aan concert Guus Meeuwis hier gegeten. Stoer interieur, vlotte bediening, correct en zorgzaam. Echt lekker hip en goed eten. Ga er graag nog eens naar toe. Dank je wel voor het leuke begin van de avond.
Xandra W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. En ideaal al meteen op de locatie. Zeker een aanrader, ook als je niet bij Metropool moet zijn. Heerlijke hamburgers en de uiensoep was absoluut een aanrader!
H. H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gelegenheid voor een gewoon goede hap en een lekker drankje voor een alleszins redelijke prijs. En dat alles voorafgaande aan een topconcert! Ook de artiesten lopen er gewoon lekker informeel rond.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
An sich was het eten lekker, maar gelet de prijs voor een caesar salade en een stoofschotel kleine porties. We wilden wat brood erbij en moesten dit twee keer vragen, kwam uit het handje en om de rekening moesten we driemaal vragen. Als het heel druk was zou ik het kunnen begrijpen, maar dat was niet echt het geval.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor je concert een hapje eten? Beter kan je zo niet beginnen aan je muziekavond. Gezelig, goeie hap, top personeel..... je komt gelijk in de juiste stemming door de leuke muziek video's! Aanrader.