Muziek & Eetcafe Woodies Zwolle

Melkmarkt 34 8011 MD Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Muziek & Eetcafe Woodies Zwolle

Proef gezelligheid bij Eetcafé Woodies food, drinks & music aan de Melkmarkt in het centrum van Zwolle. Hier komt het beste van 3 werelden samen!

Tijdens je bezoek aan Eetcafé Woodies beleef je in een gemoedelijke huiskamersfeer de passie voor mensen, decoratie, sfeer en alles wat anders is dan standaard! Smakelijke gerechten, heerlijke dranken en luisteren naar muziek. Werkelijk al je zintuigen worden geprikkeld!

Met veel passie en creativiteit is er een smaakvol en gezond menu gecreëerd. De heerlijke gerechten voeden buiten de maag ook de ziel. Het draait bij Eetcafé Woodies om samen zijn: tijd om naar elkaar te luisteren, te lachen en goede gesprekken te voeren, heerlijk samen meezingen met de muziek of gewoon slap ouwehoeren!

Reserveer snel en ervaar het beste van 3 werelden bij Eetcafé Woodies in het centrum van Zwolle!

Geef gerust je favoriete nummer door en wie weet wordt hij zelfs live gezongen.

Meer informatie over restaurant Muziek & Eetcafe Woodies Zwolle

• Mastercard , Pin

Jouw recensie over het restaurant Muziek & Eetcafe Woodies Zwolle

Jan Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Goed voor elkaar. Leuke inrichting. Muziek prima (leuk met beeld). Eten is heerlijk. Goede prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Leuk restaurant, goed eten. Service goed. ontvangst kan iets beter. Evt iemand die bij de deur staat. Maar al met al zeker een aanrader
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Personeel is altijd vriendelijk en correct. Eten is prima. Leuke muziek. Altijd een warm en blij gevoel daar. Top plek.
E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten, super gezellig eet Cafe leuke bediening.
Goede muziek.
Kortom mijn favoriete plek in Zwolle en omstreken
A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Zeer matig eten. Miste gewoon ingrediënten. Geen gezelligheid en personeel ook matig van kennis.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Leuke tent. Gezellig ingericht en leuke muziek. Advies om het nog beter te maken door een sluisdeur aan te brengen, als de deur opengaat is het best koud in de loop.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Redelijk gegeten, jammer dat het koud was en pas na ruim 1 uur geserveerd werd! Gezellige sfeer dat wel...
Rexrex B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Vrijdagavond 20.30u - Leuke muziek, lekkere stoelen, relaxte sfeer en goed eten. Voor herhaling vatbaar. Tip: reserveer voor een plekje, het kan druk zijn.
E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Super leuke avond gehad.
Zeer gezellige sfeer, lekker eten, goede muziek. Zowel artiest als achtergrond muziek. leuk personeel.
Ober vroeg om ID bij mijn zoon en zijn vriendin dat vonden wij erg goed word bijna niet gedaan!
Wij hebben gelijk weer gereserveerd.
Dus tot gauw!
Rexrex B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vrijdagavond 20.30u - Leuke muziek, relaxte sfeer en goed eten. Voor herhaling vatbaar. Tip: reserveer een plekje, het kan druk zijn.
Dita S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Mooie zaak, vriendelijk personeel, heerlijk eten! Gezellige sfeer en goede muziek! TOP!
Woppet11brenda .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij gaan altijd graag naar Wooodies. Hun super burger is echt super lekker. Wij komen daar dan ook echt apart voor naaar Woodies! Stom van ons om van te voren een broodmandje te eten, want we konden het niet helemaal op. De ambiance is zoals je dat nergens anders ziet in Zwolle. Het enige wat we toch als iets minder beschouwen zijn de grote tv schermen. Hierop laten ze de videoclip zien van de muziek die je hoort. Raak je toch wat door afgeleid. Het heeft ons overigens nog niet tegen gehouden om bij Woodies te eten!
Eddie S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Super gezellige tent waar je lekker kunt eten. Geen sterren niveau maar gewoon een lekkere hap van goede producten. En een top bier kaart.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het nagerecht cafe met lekkernij voor 5,95 is wel erg duur. Wij hadden er twee besteld en kregen dus 2 Kopjes koffie en 1 plankje met 2 mini stukje chocola 1 caramel blokje en 2 pindarotsje en 2 toefjes slagroom.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, goede sfeer, fijne muziek maar zeker niet storend. Lekkere gerechten in goede porties. Zeer uitgebreide bierkaart met ook goede suggesties van het bedienend personeel. Aanrader als je het mij vraagt!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Bijzonder prettige gelegenheid om relaxed te eten, vriendelijke bediening - ontspannen sfeer.
Dat mijn recensie uit minimaal 120 tekens moet bestaan "vinden wij niet raar, maar wel héél bijzonder".
Er van uitgaande dat ik inmiddels aan deze eisen heb voldaan, verblijf ik met vriendelijke groeten ...

R!ck
Jennine V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We waren met 4 volwassenen en een klein meisje van 2,5 jaar oud. We kregen ons drinken en hebben een paar borrelhapjes besteld. De kleine kreeg een boekje waar ze stickers mee kon plakken en later kreeg ze een muts van brugze zot, en ze was er helemaal weg van!! Wat kun je een kind toch blij maken met zoiets. We voelden ons erg welkom, en kregen echt een thuisgevoel!!
We komen zeker nog een keer vaker langs.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Erg gezellige tent. Vriendelijk personeel, leuke muziek (zowel live als via meerdere video-walls).

We hadden allebei een schnitzel besteld. Sorry dat ik het moet zeggen, maar dat was toch een "fabriekslap", die je in een snackbar verwacht. Rest van het gerecht was prima. Door de matige kwaliteit van het vlees was de gevraagde 18 euro per gerecht echt te veel.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer goed gegeten. Leuke sfeer en goede service. Zeker een aanrader. Helemaal voor een bierliefhebber want het assortiment aan speciaal biertjes is groot.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018