Muziek & Eetcafe Woodies Zwolle

Melkmarkt 34 8011 MD Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Muziek & Eetcafe Woodies Zwolle

Proef gezelligheid bij Eetcafé Woodies food, drinks & music aan de Melkmarkt in het centrum van Zwolle. Hier komt het beste van 3 werelden samen!

Tijdens je bezoek aan Eetcafé Woodies beleef je in een gemoedelijke huiskamersfeer de passie voor mensen, decoratie, sfeer en alles wat anders is dan standaard! Smakelijke gerechten, heerlijke dranken en luisteren naar muziek. Werkelijk al je zintuigen worden geprikkeld!

Met veel passie en creativiteit is er een smaakvol en gezond menu gecreëerd. De heerlijke gerechten voeden buiten de maag ook de ziel. Het draait bij Eetcafé Woodies om samen zijn: tijd om naar elkaar te luisteren, te lachen en goede gesprekken te voeren, heerlijk samen meezingen met de muziek of gewoon slap ouwehoeren!

Reserveer snel en ervaar het beste van 3 werelden bij Eetcafé Woodies in het centrum van Zwolle!

Geef gerust je favoriete nummer door en wie weet wordt hij zelfs live gezongen.

Meer informatie over restaurant Muziek & Eetcafe Woodies Zwolle

• Mastercard , Pin

Jouw recensie over het restaurant Muziek & Eetcafe Woodies Zwolle

Peter E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Woodies doet niet mee met Iens en de AH actie. Moesten dus de volle pond betalen!,
Dit restaurant dus ukt jullie assortiment halen...
Olaf F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Veel keuze in bieren. Wel wat aan de prijzige kant. Helaas weinig bijzondere bieren op de tap, dus veel uit fles of blik.
Het eten was simpel maar smaakte goed. Kipsaté bv. is alleen een spies kip met wat satésaus en een paar kroepoekjes. Mega portie spareribs is niet zo heel erg mega en is ook alleen maar een sparerib. Geen extra's op het bord. Je krijgt er los groente en wat patat bij.
Bediening doet het leuk en goed. Geven je wat extra aandacht en proberen een biertje te adviseren als je erom vraagt.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk genoten van lekker eten en drinken onder het genot van live muziek van Erwin Nijhof. Een geweldige muzikant. Een geweldige combinatie.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Eten is niet duur maar daar smaakt het ook naar, het smaakt namelijk niet. We hebben allebei ons bord maar half leeggegeten. Dessert besteld maar niet gekregen. Omdat we naar de bios gingen hadden we geen tijd om het aan te geven en nogmaals te wachten dus maar gemeld bij het afrekenen. Niet voor herhaling vatbaar. Sfeer wel gezellig.
Rik E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Eten was lekker, de ribs konden iets malser. (Zat nog te vast aan het bot) Ook werd er vaak gevraagd voor een nieuw drankje (ik snap dit ivm de inkomsten) let hier op dit kan als opdringend worden ervaren verder was de bediening top en snel dus een heerlijke avond gehad en zeker lekker gegeten tegen een goede prijs!!
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Woodies is een leuk muziek café voor een drankje of een hapje maar niet geschikt voor een groep. We waren vandaag met een groep collega’s en hadden een menu besteld. Het eten kwam veel later dan afgesproken. Zonder enige tekst of uitleg over wat er zou komen werden een paar schaaltjes vlees op tafel gezet met salade. Vervolgens veel later de patat en toen dat bijna op was kwam de mayonaise. De dame die het drinken kwam brengen was ronduit onbeleefd. ‘ je moet wel reageren als ik iets vraag,’zei ze. Hetwas verder redelijk van smaak.
Argusuiteten .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Afgelopen zondag hier gegeten met 5 personen, maar niet voor herhaling vatbaar. Heel veel keus in bier, maar daar is ook alles mee gezegd... Er was live muziek, niet onze smaak, kan gebeuren. Er was alleen geen ontkomen aan. Service was beroerd, bij reserveren (3 weken van te voren) aangegeven dat er 1 iemand lactose vrij eet, dat het fijn zou zijn als er een toetje geregeld kon worden. 1 dag van te voren nog na gebeld, zou geregeld worden. Niks... Eigenaresse /bedrijfsleidster kwam nog aan tafel om aan te geven dat ze 1 dag van te voren toch niets meer had kunnen regelen, terwijl dit dus al 3 weken daarvoor aangegeven was (ze vragen zelf om dieetwensen door te geven bij boeken). Geen excuses niks. Daarna gooit een serveerster nog gloeiend hete thee over iemand heen, weer geen excuses. Zondag om 20:30 werden we er uit gegooid, de tent ging dicht. Eten was ok voor de prijs, maar niet meer dan dat.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuk, gezellig restaurant. Eten smaakt erg goed, voor een leuke prijs. Dit was de tweede keer dat ik hier gegeten heb, maar zeker niet de laatste keer.
Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ik ben samen met mijn vriend geweest. Het was echt heerlijk. Wel een tijdje moeten wachten, maar dat was zeker de moeite waard! Echt een aanrader. Erg gezellig binnen en buiten. Muziek was live en de serveersters waren erg vriendelijk. Patatjes hadden ze laten vallen, maar we kregen meteen een nieuwe.
De tafel van Karin B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De blonde dame in de bediening heel vrolijk en erg gastvrij.. Toppertje...
Jon S.
Vriendelijk en klantgericht, er was iets fout gegaan en dat werd professioneel opgelost! Serveersters erg vriendelijk.
M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Leuke tent eten was prima goede sfeer en prima plek erg vriendelijk personeel toiletten zagen er ook goed verzorgd uit en toegankelijkheid was ook goed
Helma J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten, carpaccio was beter en smakelijker dan een vorige keer. Biefstuk mals. Keuze dessert beperkt, mag wat uitgebreider wat mij betreft.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vriendelijk personeel, kippenkluifjes zijn zeker aan te raden je likt je vingers er bij af.
E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Kort gezegd was alles prima. Het eten kwam vlot, voldoende keus. Gezellige sfeer, mede door de live muziek. Kortom prima eetcafé.
Gerinde B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vond het eten vooral veel, ik kreeg het allemaal nauwelijks op en vond het een beetje zonde. Ik vond de inrichting erg druk en wist niet of er nou werd gegaan voor een Amerikaans thema of voor iets Frans of iets dergelijks, maar dat zal dan wel weer aan mijn smaak liggen.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
heerlijke sfeer en goede bediening. Als vinyl liefhebber helemaal top. - menukaart op LP.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Simon E.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Gezellig restaurant. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Lekker eten voor een bijpassende prijs. Aanrader voor een lekkere no-nonsense maaltijd
P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik kreeg de tip van mijn broer en ben hier samen met mijn vriendin geweest, en het was alleen maar gezellig en goed! De medewerkers zijn vriendelijk en zijn in voor een praatje. Dit restaurant zal ik alleen maar aanbevelen, en dit was zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest.
A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top avond. Wederom top.
T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten! Zeer gastvriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Voor zowel samen met de partner als met een vriendengroep een goede keus!