Muy Amigos

Marktplein 44 2691 BV 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over restaurant Muy Amigos

Mexicaanse heerlijkheden in het Westland

Op zoek naar een goed Mexicaans restaurant in het Westland? Dan ben je bij Muy-Amigos aan het juiste adres! Kom langs voor de fijne prijzen, Mexicaanse heerlijkheden en de sfeervolle omgeving. Indien het zonnetje schijnt kan je ook tafelen op het kleurrijke terras!

Meer informatie over restaurant Muy Amigos

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Marr .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Verrassende en knusse ambiance/restaurant.
Heerlijk gegeten.
Leuke kaart.
Gastvrije eigenaresse/personeel.
We komen graag nog eens terug met vrienden/familie.
Onwijs Lekker W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een zeer hartelijke ontvangst. Men wist wat onze wensen waren bij reservering(geen Kaas),dan heb je het gevoel dat men je verwachtte en weet wie je bent.
De huiswijn had een mooie body en zeer fruitig, mooie afdronk.
Er was duidelijk een keuze gemaakt om niet te kiezen voor een goedkoop slobberwijntje maar een huiswijn die zeer toegankelijk was voor ieder en toch uitspringt boven het gemiddelde.
De gerechten waren verrassend en mooi opgediend.
Waar ik bang voor was dat er veel pepers in waren verwerkt,maar dat is zeker niet het geval.
Bij veel pepers haal je de andere grondstoffensmaken weg en dat was hier zeker niet het geval.
Door de gematigde keuze van pepers waren de andere gebruikte grondstoffen precies in ballans.
Tussen de gangen door gaf men aan:neem rustig de tijd en geef maar aan wanneer de volgende gang door mag komen geen haast.
Voor ieder die bang is voor de Mexicaan vanwege hete pepergebruik:Ga hier naar toe en je zult versteld staan wat voor mooie smaken voorbijkomen zonder te hoeven blussen.
Wij komen zeker nog is terug.
Wim en Marian
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De sfeer was er gezellig en gemoedelijk. Het personeel was erg vriendelijk en gaven je het gevoel welkom te zijn en lieten aan ons het tempo over. Dus geen gehaast en gestress. Eten was erg lekker.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was erg lekker! Hebben de 4 verschillende hoofdgerechten met zn 4e kunnen verdelen. Fijn dat we zelf de snelheid van de verschillende gangen konden bepalen. Werden goed behandelt en de prijs was keurig!! Echt een aanrader ☺
Setanie1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Verse eerlijke producten die altijd zeer goed smaken. Top personeel die ervoor zorgen dat je echt uit bent. Als je in de gelegenheid bent er gewoon naar toe gaan. Aanrader.
E M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hebben er heerlijk gegeten. We hadden een mix van allerlei gerechten. Was lekker. De biefstuk was wat minder. We hadden een tafel achteraan in de hoek maar er zat jammer genoeg een grote hele luidruchtige tafel voor ons. Vriendelijke bediening.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Hier gegeten met een restaurantbon van AH. Het eten was erg lekker en mooi opgediend. Wijnen waren ook aan te raden. Meest opvallend aan het bezoek aan het restaurant is de bediening. Erg aardig, attent en klantgericht op een manier die erg natuurlijk is zeer prettig overkwam.
Alleen daarom al een aanrader!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Muy Amigos is een gezellig restaurant met een eerlijke keuken. Flexibele bediening: je bepaalt zelf hoe snel de volgende gang komt.
Een aanrader!
Anoukspies89 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, personeel is erg vriendelijk. We mochten zelf het tempo bepalen. Hebben genoten. Zeker een aanrader!
Edvandewijngaart .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het is heerlijk en gevarieerd eten in een prima omgeving met goed, attent bedienend personeel.
Het is een aanrader om hier te gaan eten
Nieuwkerk45 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Voor het eerst Mexicaans gegeten. Het eten was prima, de bediening uitstekend en de sfeer goed. We komen hier zeker nog wel eens terug
Marleenprins .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij deze Mexicaan. Het was goed weer dus lekker buiten gezeten. We hadden het AH menu en kozen de verschillende gerechten en hebben alles samen gedeeld. Op deze manier proef je veel verschillende gerechten, een echte aanrader....
Isabeau S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Muy Amigos is het enige Westlandse restaurant waar wij met regelmaat eten, omdat het eten er zo superlekker is en de bediening heel gastvrij. Bovendien heb je zelf keuze in wanneer het volgende gerecht op tafel komt, wat voor ons heel prettig is omdat we graag niet te lang zitten te eten en er dus lekker het tempo in kunnen houden. Het eten is altijd heerlijk vers en je krijgt veel! Dus lekker met een volle buik naar huis (ik lig dit al uitbuikend te typen) en dat voelt als waar voor je geld. Wat ik zelf heel prettig vind is dat het eten niet te pittig is en je dus optimaal kan genieten van de smaak en niet met je tong uit je bakkes en tranen in je ogen het restaurant verlaat op zoek naar frisse lucht en melk ;-)
Al met al een zeer gastvrij Westlands/Mexicaans restaurant met heerlijk vers eten waar je je gewoon altijd heel welkom voelt!

Tip: Persoonlijke favo van mij is het toetje Death By Chocolade!

Stella P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wil je lekker en ongedwongen wat eten. Bij Muy Amigos zit je goed. Wij hadden reserveert met de AH-actie. De keuze was goed. We hebben beide hoofdgerechten genomen en kregen 2 borden erbij zodat we van alles konden proeven. De keuze voor het nagerecht werd uitgebreid en is een heerlijk ijsje geworden. De eigenares en het personeel zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Als je wat meer pauze tussen de gangen door wil, kan dat. Al met al zeer geslaagd en we willen zeker nog een keer hier eten.
Embovideo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
He eten was heerlijk en alles was lekker konden van de verschillende gerechten genieten met zijn vieren en de bediening was zeer goed
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Goed vegetarisch gerecht. Ook de kip van mijn vriendin was uitstekend. Vriendelijke bediening.Kregen alle tijd . Konden zelf beslissen wanneer de maaltijden door konden komen.
Aanrader, leuke tent op leuke plek in leuke stadje S' Gravenzande.
Sarita D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We moesten heel lang wachten op ons 1e drankje, voorgerecht & hoofdgerecht. Iedere keer werd gezegd dat ons hoofdgerecht eraan kwam maar die kregen we pas na ruim 2 uur. De dame die ons hielp van de bediening was heel vriendelijk, maar zij kon er niets aan doen dat wij niet goed werden geholpen.

Klanten na ons die a la carte kwamen eten & geen gebruik maakten van de Albert Heijn actie werden wel snel geholpen en kregen hun eten veel eerder dan wij.

Het voorgerecht was niet Mexicaans gekruid, maar was wel te eten. Het hoofdgerecht was heel flauw, helemaal niet (Mexicaans) gekruid. Ook aan het vlees & de groentes was helemaal niets toegevoegd aan kruiden. Toen we dit aangaven aan de persoon (eigenaar?) die later aan onze tafel kwam, werd er heel moeilijk gedaan & wilde ze niet een nieuw gerecht laten maken. Alleen pepers kregen we aangeboden & wat korianderblaadjes.

Ik had een speciaal dieet doorgegeven & deze persoon gaf aan dat er heel veel moeite was gedaan voor mijn eten. Het enige wat er was gedaan bij het voorgerecht is dat de dressing werd weggelaten op mijn salade (niet eens een alternatieve dressing gekregen) & dat ik geen zure room & kaas (ook geen alternatief) kreeg, zodat ik een heel droog voorgerecht had. Zelfde geldt voor het hoofdgerecht. De groentes waren heel flauw, geen zout of kruiden. Ook de bonen (kant & klaar uit blik/pot) waren niet eens op smaak gebracht. Niet echt culinair eten.

Volgens deze persoon hadden de 'Mexicaanse koks' in hun keuken wel verstand van Mexicaans eten. Als er echt Mexicanen in de keuken hadden gestaan, had het eten heel anders & echt gesmaakt.

Ze zei dat het eten (Mexicaans) gekruid is zodat het geschikt is voor de merendeel van de klanten, maar het eten was helemaal niet gekruid. Je proefde niets van knoflook, uien, oregano, komijn of chilipoeder. Zelfs de Mexicaanse tortilla mix van de supermarkt smaakt beter dan dit.

We hebben alleen het voorgerecht gegeten & hadden een beetje van het hoofdgerecht gegeten, maar moesten de helft van het menu betalen. Met heel veel moeite werden 2 drankjes van de rekening afgehaald omdat ze eerder hadden toegezegd dat we 2 drankjes van de zaak kregen.

Hier gaan we nooit meer eten. Ik heb vaker Mexicaans gegeten, maar dit is geen Mexicaans (gekruid) eten.
Beste mevrouw Doebar,
Door de drukte heeft u inderdaad langer moeten wachten, waarvoor wij onze excuses hebben aangeboden. Gelukkig hebben wij u, ondanks de drukte, wel een ander tafeltje kunnen geven, omdat u last had van de rook van mensen die buiten stonden te roken. Verder een korte reactie op de door u aangegeven punten: soms lijkt het alsof andere mensen eerder hun eten krijgen, maar, en uw man zou dat kunnen weten met zijn jarenlange ervaring als chef kok, dat werkt anders. Wij maken geen onderscheid tussen onze gasten. Er staat een Mexicaan in de keuken, de black turtle beans komen niet uit blik/pot, alle kruiden die u noemt zitten in de gerechten en ja, wij gebruiken weinig tot geen zout, dit i.v.m. gasten met hartklachten, waar we ook rekening mee willen houden. Voor mensen die gekruider willen eten hebben we, op verzoek, genoeg mogelijkheden. Bovendien hebben wij echt ons best gedaan om uw gerechten aan te passen aan uw (veganistische) dieet: geen vlees, geen vis, eieren, kaas, ook geen gelatine en ook niet in sauzen, mayonaise, vetten, etc. Kortom, over smaak valt niet te twisten en helaas hebben wij aan uw verwachtingen niet kunnen voldoen.
Vriendelijke groet, Team Muy Amigos

Reactie van proever:

Beste mevrouw,

Als eerste was het prettig geweest als u ons direct een goede zitplaats had aangeboden. Bij de reservering had ik duidelijk aangegeven dat wij op een rustige plek wilden zitten. Wij kregen een plek aangeboden zowat in het verlengde van de ingang van het restaurant op de 'tocht' , in de rooklucht van buiten. Het was ook heel rumoerig beneden. Boven, waar we uiteindelijk om een zitplek vroegen, was het een heel stuk rustiger & waren er nog voldoende zitplekken.

U plakt zomaar een etiket op personen. De persoon die aanwezig was met mij, was niet mijn man, maar mijn broer.

Daarnaast is er duidelijk aangegeven dat jullie rekening houden met dieetwensen. Dat is netjes, maar dan ook vanzelfsprekend dat er bij jullie restaurant op gelet wordt. Jullie hebben de ingrediënten nagekeken, wat ik waardeer. Tegenwoordig is het ook verplicht dat restaurants een allergenenlijst hebben. Voor de producten, die ik niet mocht hebben, hebben jullie helaas geen vervangende producten gegeven, waardoor het voorgerecht & hoofdgerecht heel droog waren. De kok heeft zich niet meer voor mij hoeven uit te sloven dan voor andere gasten bij het bereiden, behalve het weglaten van o.a. de bananendressing, zure room & kaas.

De 4 gasten die voor mij zaten & a la carte aten, waren later dan ons binnengekomen, maar zij kregen hun voorgerecht sneller & hadden hun hoofdgerecht al op, voordat wij nog ons hoofdgerecht hadden gekregen.

Er is geen sorry gezegd of excuses aangeboden door jullie. Er werd alleen een drankje van de zaak aangeboden, waar ook nog moeilijk over werd gedaan tijdens het afrekenen.

Over smaak valt inderdaad niet te twisten, maar Mexicaans eten hoort naar Mexicaans eten te smaken. En het eten was niet Mexicaans gekruid. Ik weet niet of er daadwerkelijk een Mexicaanse (chef)kok in de keuken staat, maar andere Mexicaanse restaurants waar ik eerder lekker gegeten heb, weten hun eten wel Mexicaans te kruiden. Julile boden ons als alternatief geen beter gekruid eten aan, maar slechts wat pepers & korianderblaadjes. En ik proefde niets aan kruiden wat er in de Mexicaanse keuken wordt gebruikt. Ook het vlees wat mijn broer had gekregen bij het hoofdgerecht, had helemaal geen smaak. En ik weet hoe bonen smaken die echt vers bereid zijn,

Ik las op Iens een recensie van een Mexicaanse dame & zij gaf ook duidelijk aan dat jullie eten niet echt Mexicaans is. Blijkbaar hebben de meeste gasten bij jullie geen ervaring met of verstand van echt Mexicaans eten.

Heel jammer maar we hebben het geprobeerd bij jullie. Helaas hebben jullie het niet op de juiste manier goed kunnen maken.
Belle16 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Muy Amigos. Erg vriendelijke bediening. Leuk dat we van alle gerechten op de AH kaart mochten proeven. Wij gaan zeker nog eens terug!
OnsTolhuis .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mijn zus en ik kregen een leuke plekje in een soort nis. Voor de AH actie was er een speciaal menu opgesteld. We konden zelf aangeven wanneer we ons voorgerecht, hoofd of nagerecht wilden. Dat vonden wij prettig want mijn zus is geen grote eter. Ook werd spontaan aangeboden om beiden hoofdgerechten te serveren zodat we een goede indruk van de Mexicaanse keuken kregen. We kregen bij het hoofdgerecht ook nog eens aparte borden. We hebben ontzetten lekker gegeten en genoten van de gastvrijheid bij Muy Amigos. Overal een hele goede aanrader. Ik kom hier zeker nog eens een keertje eten.