Muy Amigos

Marktplein 44 2691 BV 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over het restaurant Muy Amigos

Mexicaanse heerlijkheden in het Westland

Op zoek naar een goed Mexicaans restaurant in het Westland? Dan ben je bij Muy-Amigos aan het juiste adres! Kom langs voor de fijne prijzen, Mexicaanse heerlijkheden en de sfeervolle omgeving. Indien het zonnetje schijnt kan je ook tafelen op het kleurrijke terras!

Meer informatie over restaurant Muy Amigos

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 16.00 uur

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hadden AH diner maar dat konden we ook krijgen als proeverij en dat gaf een totaal beeld over wat er binnen het AH diner mogelijk was. Goed idee dus en het was ook lekker.
Padefa .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Als je binnen komt voel je je gelijk welkom. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH aktie en het leuke was dat dat ook heel goed werd aangegeven op elke tafel. Het was gelijk duidelijk waaruit je kon kiezen. We hebben heerlijk gegeten, de porties zijn groot. Als nagerecht namen we de cheesecake die was ook heerlijk. Dus goed geslaagd bij Muy Amigos! We komen zeker weer terug!
Carin L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben bij Muy Amigos gegeten met het gezin. Het was erg geslaagd: de ontvangst en bediening was erg vriendelijk en het eten heerlijk. We kregen, omdat twee van ons erg van pittig houden, nog een extra in de vorm van drie pepervariaties en die logen er niet om!

Carin Leenders, Hoek van Holland
Stella P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met de AH actie gereserveerd.
Vriendelijk ontvangst en vlotte bediening.
Tussen de gangen door zelf de keuze of je direct de volgende gang wil of een pauze in wil lassen.
Keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
We mochten beide kiezen en kregen hierbij 2 borden, zodat we beide van alles konden genieten.
Alles was erg lekker en ruim voldoende!
Gastvrouw verstaat haar vak!
Zij heeft voor iedereen aandacht en maakt het nog gezelliger dan het al is!
IEsjakie .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuk restaurant met vriendelijk personeel. Wat we gegeten hebben was lekker maar menu keuze (AH diner actie) vonden wij wel (te) beperkt tov de prijs. Advies om iets meer keuze te doen, dan komen we zeker een keer terug.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook werd er goed rekening gehouden met mijn glutenintolerantie. Complimenten!
J V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik en mijn vrouw hebben hier gegeten met het menu van Albert Heijn. Dit was onze eerste ervaring en we komen hier zeer zeker terug.
Erg gastvrij ontvangst. We kregen een erg duidelijke uitleg over de gerechten. De keuze was klein maar zeer en zeer smaakvol. Zalig voorgerecht. Heerlijk mals vlees bij ons hoofdgerecht een goede sfeer in dit restaurant en een serveerster zoals je ze eigenlijk nergens meer ziet. Vriendelijk spontaan en plezier in haar werk.
Onze complimenten.
Wilt u heerlijk eten in een gezellig restaurant moet u hier zijn.
Vriendelijke groeten.
Ewout En Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel maar niet te formeel (wij houden van een lachmoment waar t zo uit komt). Super lekker eten, echt een aanrader!!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
15 jarige vriendschap met een vriendin gevierd met o.a. heerlijk eten bij Muy Amigos. Super gezellig, heerlijk eten e geweldige gastvrouwen. Het eten was te veel dus hebben nog wat mee naar huis kunnen nemen!
Super leuk restaurant met heerlijke gerechten.
Hannie R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de Albert Hein restaurant actie! Prettige bediening ! Het restaurant is gezellig ingericht je hebt weinig last van andere gasten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
lekker gegeten we hadden de ah aktie en kregen lekker te eten en het was genoeg op de site kun je het menu vinden aanradertje
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellig restaurant, vlotte bediening, lekker eten, komen we zeker weer eens langs.

marr .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Verrassende en knusse ambiance/restaurant.
Heerlijk gegeten.
Leuke kaart.
Gastvrije eigenaresse/personeel.
We komen graag nog eens terug met vrienden/familie.
Onwijs Lekker W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een zeer hartelijke ontvangst. Men wist wat onze wensen waren bij reservering(geen Kaas),dan heb je het gevoel dat men je verwachtte en weet wie je bent.
De huiswijn had een mooie body en zeer fruitig, mooie afdronk.
Er was duidelijk een keuze gemaakt om niet te kiezen voor een goedkoop slobberwijntje maar een huiswijn die zeer toegankelijk was voor ieder en toch uitspringt boven het gemiddelde.
De gerechten waren verrassend en mooi opgediend.
Waar ik bang voor was dat er veel pepers in waren verwerkt,maar dat is zeker niet het geval.
Bij veel pepers haal je de andere grondstoffensmaken weg en dat was hier zeker niet het geval.
Door de gematigde keuze van pepers waren de andere gebruikte grondstoffen precies in ballans.
Tussen de gangen door gaf men aan:neem rustig de tijd en geef maar aan wanneer de volgende gang door mag komen geen haast.
Voor ieder die bang is voor de Mexicaan vanwege hete pepergebruik:Ga hier naar toe en je zult versteld staan wat voor mooie smaken voorbijkomen zonder te hoeven blussen.
Wij komen zeker nog is terug.
Wim en Marian
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De sfeer was er gezellig en gemoedelijk. Het personeel was erg vriendelijk en gaven je het gevoel welkom te zijn en lieten aan ons het tempo over. Dus geen gehaast en gestress. Eten was erg lekker.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was erg lekker! Hebben de 4 verschillende hoofdgerechten met zn 4e kunnen verdelen. Fijn dat we zelf de snelheid van de verschillende gangen konden bepalen. Werden goed behandelt en de prijs was keurig!! Echt een aanrader ☺
setanie1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Verse eerlijke producten die altijd zeer goed smaken. Top personeel die ervoor zorgen dat je echt uit bent. Als je in de gelegenheid bent er gewoon naar toe gaan. Aanrader.
E M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hebben er heerlijk gegeten. We hadden een mix van allerlei gerechten. Was lekker. De biefstuk was wat minder. We hadden een tafel achteraan in de hoek maar er zat jammer genoeg een grote hele luidruchtige tafel voor ons. Vriendelijke bediening.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Hier gegeten met een restaurantbon van AH. Het eten was erg lekker en mooi opgediend. Wijnen waren ook aan te raden. Meest opvallend aan het bezoek aan het restaurant is de bediening. Erg aardig, attent en klantgericht op een manier die erg natuurlijk is zeer prettig overkwam.
Alleen daarom al een aanrader!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Muy Amigos is een gezellig restaurant met een eerlijke keuken. Flexibele bediening: je bepaalt zelf hoe snel de volgende gang komt.
Een aanrader!