Musti Restaurant

Tongersestraat 40 6211 LP Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Musti Restaurant

Turkse klasse

Beroemd om z'n doner-kar bij het station, heeft Musti het met dit restaurant over een hele andere boeg gegooid! Geen fastfood, maar creatieve combinaties uit de Turkse keuken. In Turkije heeft iedere streek zijn eigen gerechten en ze hebben hier een mooie selectie gemaakt, inclusief veel vegetarisch. Aan de kleurrijke versiering te zien is de gehele inrichting uit Istanbul gekomen. Haydi sofraya!

Meer informatie over restaurant Musti Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning
Beetha .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prima gegeten lekkere smaken verse ingrediënten. Zeker voor herhaling vatbaar. Turks brood was perfect. Wij hadden de mix van voorgerechten voor twee personen en dat was smakelijk. Enige mino u ht j e is de prijs van wijn. 5 euro per glas is wel erg veel voor een doorsnee wijntje.
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
We hadden iets te vieren en wilden dit vieren met ergens een klein hapje te eten. Al veel gehoord over Musti, en alleen maar positieve zaken.
Ik kan deze enkel en alleen bevestigen.
Kaart is per soort gerecht goed ingevuld, keuze uit de voor- hoofd en nagerechten is prima.
Voorgerechten weer verdeeld in koude en warme gerechten.
Hoofdgerechten per vlees- of vissoort verdeeld.
eten is TOP TOP TOP.
Bijzonder lekkere voorgerechten, gekozen voor ee assorteer aan kleine gerechtjes, ze waren heerlijk, lekker bereidt, goede portie.
Hoofdgerecht gekozen voor een lamsschouder, FANTASTISCH.
Super mals, prachtig bereidt, hoog op smaak, gewoon heerlijk.
Daarnaast wordt er een salade op het bord erbij geserveerd, en alles is vers bereidt, geen kant en klare producten.
Ik kan geen oordeel geven over de wijnen niet gedronken, ditmaal gekozen voor heerlijke Turkse zwart thee.
Prijs/kwaliteit is goed, niets op aan te merken.
Ik zou het een ieder willen adviseren.
Licht zou wat minder mogen, wandlampen, hanglampen, plafonnières en inbouwspotjes!!!!!!!
Ik zou zeggen dimmer erop en ook het interieur is perfect.
Verder is de inrichting mooi en smaakvol, je voelt je echt even in het buitenland.
Wiggen zeker terug.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Musti is in Maastricht wereldberoemd voor z'n doner-kar bij het station. Er lijkt altijd een rij te staan voor de wagen, die elke keer weer een puike wrap of schotel om mee te nemen afgeeft. Blijkbaar heeft dit naar meer gesmaakt, want het Musti restaurant opende niet te lang terug z'n deuren. De kaart is alles behalve 'fastfood'. Spannende combinaties van de Turkse keuken i.c.m. voornamelijk lams- en kippenvlees (en diverse vega opties) sieren de opties. Ik kies voor het voorgerecht met yoghurt en komkommer. Een afgebakken stuk Turks brood vergezelt dit. Heerlijk. Als hoofdgerecht koos ik de gevulde kipfilet met champions, kaas, roomsaus en spinazie. Erbij pilav rijst en salade. Een bijzondere combinatie met een heerlijke smaak. De inrichting is sober en kleurrijk. De bediening buitengewoon vriendelijk. Zeker de moeite om een keer te proberen!
Mate .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Met zijn tweeen zeer goed gegeten in dit nieuwe Turkse specialiteitenrestaurant. Beetje veel licht voor Nederandse begrippen maar wel zeer authentiek. Hele inrichting is uit Istanboel gekomen, vertelde de trotse Turkse eigenaar. Alles zeer netjes met open keuken achter in de zaak. Centraal staat een reusachtige oven, waar alle gerechten vers in worden bereid.
Uitgebreide kaart met mezes en specialiteiten. We kozen voor de Alaturka Sofrasi, 8 koude en warme voorgerechten gevolgd door 4 verschillende vleesgerechten uit de oven. Alles zeer verzorgd en smakelijk. Uitgebreide Turkse wijnkaart. Vriendelijke bediening en prijs. We hebben hier met veel plezier gegeten ! Aanwinst voor Maastricht..