Musschenberg

Rijksstraatweg 154 6573 DG Beek-Ubbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Musschenberg

Een sfeervol en ruim ingericht restaurant waar je heerlijk kunt eten. Een chef-kok die er alles aan doet om te laten zien wat hij kan en personeel die er veel plezier in schept om het de gasten te laten genieten. Mooi plekje, niet ver van de grens met Duitsland en in een prachtige, groene omgeving. En what about the keuken? Nou, die heeft Franse/Mediterrane  invloeden met af en toe een uitstapje naar een ander werelddeel. Verrassend dus met altijd iets nieuws op het menu

Meer informatie over restaurant Musschenberg

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
6,9

Jouw recensie over het restaurant Musschenberg

Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hadden nooit gedacht dat je daar kon eten. Daar kom je niet zo gauw op. Door de AH actie zijn we er geweest. Ik begreep alleen dat zij er mee gaan stoppen. Jammer, het was erg lekker. Het was wel erg rustig voor de zaterdagavond.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ze wisten niet dat we kwamen en konden dus niet a la carte bestellen. Ik ben vegetarier en ik kreeg een pizza. Was droog. Veel personeel was op vakantie. Wij hadden bonnen van Albert Heijn. Ik zal hier niet snel meer naar toe gaan.
wim Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De eerste 10 minuten werden we genegeerd. Toen werd ons op zeer zachte fluistertoon verteld dat we niet konden kiezen, maar we kregen een voorgerecht, een hoofdgerecht met vis en een nagerecht. Terwijl de tafels om ons heen wel vlees hadden. Omdat we beiden geen liefhebber zijn van vis, zijn we maar weer weggegaan.
Jammer, maar hier gaan we nooit meer heen. Erg onvriendelijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Deze avond kon er niet a-la carte worden besteld vanwege de 4-daagse die net was geweest. Daardoor konden we kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Dat was jammer omdat we dit restaurant juist hadden gekozen omdat je hier a-la-carte zou kunnen bestellen. Maar de gerechten smaakten goed en zagen er goed verzorgd uit. We hadden wel het gevoel dat de bediening vroeg weg wilde omdat ons vrij snel na het hoofdgerecht werd gevraagd of we het toetje wilden. Toen we aangeven nog even te willen wachten werd daarna toch weer dezelfde vraag gesteld en na het toetje werd gevraagd of we af wilden rekenen terwijl we nog wel een koffie hadden willen drinken.
Het eetgedeelte binnen ziet er niet erg gezellig uit. Wij zaten in de tuin, die prachtig is.
mjamdewitt .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima sfeer en leuke bediening we hebben heerlijk gegeten in de buitenlucht in een zeer mooie omgeving
Zeker de moeite waard om te gaan eten
Marjolijn E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
onvriendelijke ontvangst.
kortaf.
wij kwamen met een AH bon lunchen.
werd ook niet gevraagt of het smaakte.
voelde ons absoluut niet welkom.
Gaan hier ook nooit meer heen
karel B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben geweldig gegeten, voor herhaling vatbaar.De bediening was erg vriendelijk Prijs kwaliteitsverhouding
ook prima.
ingridmaureen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De gerechten zijn samengesteld uit heerlijke verse producten welke heel goed bereid worden, daarnaast was de bediening uiterst vriendelijk.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Men was niet op onze komst voorbereid. Er was geen tafel gereserveerd en er werd in een andere ruimte een tafel gedekt. Bij de bereiding van het hoofdgerecht werd niet gevraagd hoe we dat wensten rare, (saignant), medium of well done. Bij 1 persoon viel dat dus tegen : de lamsrack was te doorbakken.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Buiten een rustig terras. Bier goed en goed getapt. Het lamsrack was heerlijk, evenals de zeewolf. Frieten erbij beetje standaard, puree was betere keus geweest. Restaurant binnen kaal, sfeerloos, onsamenhangend ingericht. Slecht kleurgebruik. Lampen boven bar lelijk en irritant schijnend. Bediening niet warm en gastvrij. Helaas.
chaster41 H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zeer gunstig gelegen, grote parkeerplaats. Ongedwongen sfeer en nette bediening. Het hoofdgerecht heel goed en
keurig opgemaakt op de borden. Mensen erg vriendelijk. Prima keuken. Keuze is echter beperkt en voorgerecht
iets aan de prijzige kant
anneke N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hadden kalfslende op een mooi met groenten en risotto opgemaakt bord. Was heerlijk. Ook de vegetarische bietenpizza met gorgonzola en artischok was heerlijk. De bediening was infomeel, maar goed. Toen het verzoek kwam tot enige haast, omdat een van ons eerder moest vertrekken kwam het eten snel op tafel. De koffiemachine kon niet gebruikt worden, maar op initiatief van de ober klopte de kok zelf de melk om ons toch aan een cappuchino te helpen. Prima dus.
jolo62510 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vriendelijk ontvangst,nette bediening rustig gelegen,in de tuin gedineerd. Ruime parkeergelegenheid.
Heerlijk 4gangen diner. Aanrader................... .........
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Soep was erg zoutig, evenals de frietjes Musschenberg burger was koud , het broodje was ontdooid in de magnetron, dat was duidelijk te proeven drank besteld , maar vergeten te serveren
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met onze vriendengroep (8 personen) genoten wij twee dagen achtereen van een voortreffelijk driegangenmenu. Een hartelijke ontvangst, een prima kok, prettige bediening, een sfeervolle ruimte met open haard. Wij waren zeer tevreden.
raaptepper .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
De ontvangst was zeer gastvrij. Vriendelijke gastheer en gast vrouw. Vlotte bediening, enthousiaste kok.
De lasagne was erg smaakvol, zo ook het varkenshaasje.
lagizer R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij hebben ons laten verrassen door de kok. We kregen gerechten die niet dagelijks zijn. De waterkerssoep was heerlijk. De tweede keer was het voorgerecht , zalm.., op 5 verschillende manieren bereidt,een lust voor het oog en smaakte voortreffelijk. Een zeer entousiaste kok, die graag zijn gasten bediend en waar nodig uitleg geeft. Een klein intiem restaurant, zeker een aanrader!!
mosshuub .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Hoe wordt een viergangen wilddiner een ware belevenis? Door heerlijke wildgerechten als zwijnsham, fazant en hertenbiefstuk te serveren bij het haardvuur. Door met een goede Corbière het glas te heffen en af te sluiten met espresso met heerlijke zelfgemaakte bonbons en limoncello na. Als toegift liepen we met een trotse kok door de sneeuw naar de kruidentuin. Een avond om nooit te vergeten!
tedhoeks .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Mijn familiefeest in de Musschenberg was een succes. Een heel gezellige sfeer in een soort "woonkamer" met uitstekende gerechten en lekkere wijnen Wij hebben genoten van dit feestmaal. De bediening heeft zich veel moeite gedaan het ons zo goed als mogelijk naar de zin te maken. De Musschenberg is een aanrader!
Kalmthout .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Op zaterdag 30 mei 2015 vierden we in De Musschenberg onze 40-jarige bruiloft met 35 familieleden. Borrelen op het terras achter in een net ontluikend zonnetje was een feest. Bediening was hartelijk of liever warmhartig: betrokken, vriendelijk lachend, nabij en toch niet op de voorgrond tredend... zelden zo meegemaakt, fantastisch! Het naar boven hellende grasveld met bomen achter, bleek een werkelijk perfect decor voor het maken van een aantal schitterende familiefoto's.
Het diner vond plaats in het restaurant waar op ons verzoek twee tafels waren gedekt: keurig, echt tafellinnen, op ons verzoek ook voorzien van fraaie bloemstukjes. De gerechten waren boven ieders verwachting. Als entree gegrilde Franse coquilles, geglazuurd met kreeftencoulis op een bedje van dunne plakjes rode bieten. Dit gegarneerd met gegrilde pastinaakslierten, licht gedroogde moerbeien en druppels limoenfantasie... het was me toch lekker! Voor twee familieleden die vegetarisch waren had de kok een gelijkend schilderijtje bereid, maar dan zonder coquilles. Ook zij hadden zelden zo'n lekker voorgerecht gehad. Het tussengerecht was een consommé Madrilène met lente-ui en tomaat; heerlijk. Maar het kon niet op: het hoofdgerecht, kalfs-entrecote met saus van eekhoorntjesbrood en asperges sloeg alles: hoe krijgt de kok het voor elkaar om voor 35 personen beetgare en toch net iets krokante asperges warm op het bord te krijgen. Verrukkelijk. Het nagerecht, parfait van sinaasappel met saus van passiefruit en een Grand Clos 2003 als dessertwijn, maakte het diner compleet, terwijl de twee kinderen die erbij waren juichten bij het zien van het feestelijk opgemaakte ijsje.
Er waren buiten ons gezelschap nog enkele andere gasten in een andere ruimte, absoluut niet storend voor de feestvreugde.
Kortom geen seconde spijt gehad van onze keuze. Ideale keuze voor een gezelschap van genoemde omvang. Het restaurant biedt de gelegenheid om op dinsdag en in het weekend à la carte te eten en wil dat wat gaan uitbreiden, hoorden we. Daar gaan we zeker een keer gebruik van maken.
Misschien was nog wel het meest bijzondere dat we tevoren met de kok en de bediende ruim hebben kunnen overleggen, waarbij de flexibiliteit bij de Musschenberg opvallend was.
Piet van Kalmthout, Inge van Schie