Musica

Meer informatie over restaurant Musica

• Catering , Terras
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij aankomst was er geen parkeerplek vrij er kunnen maar max 5 auto's voor de deur staan.
maar gelukkig is het midden in een woonwijk dus ben iets verder op gaan staan en je kan er ook gewoon gratis parkeren wel zo fijn als je Amsterdam bent gewent.
Bij binnen komst werden we ontvangen door een vriendelijke dame.
een maal aan tafel.
eerst maar eens de kaart door gesnuffeld.
onder het genot van een wijntje en een hapje.
hapje was van het huis en erg lekker.
voor af een carpaccio voor mij een een antipasta nog iets voor me vrouw.
dat was er best snel.
daarna het hoofd gerecht
Een tortellini met salm voor mijn en me vrouw een tris di pessee of zo iets (3 soorten vis) het zag er heerlijk uit en dat was het ook.
dit duurde wel even maar zeker niet te lang vond het wel een redelijk tijd om op het eten te wachten.
achteraf nog een ijsje genomen ik een gevulde citroen en me vrouw een gevulde Kokosnoot (weet niet meer hoe ze het noemde maar was wel lekker.

Kortom heerlijk gegeten en gedronken.
enige min puntje vond ik zelf dan de parkeerplekken voor de deur aangezien het behoorlijk regende.
maar voor de rest een top avond gehad
Jazzy80 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Dit is nu al de 2e keer dat we telefonisch een pizza bestellen en deze lauw bezorgd krijgen. In plaats van de beloofde 45 minuten 90 minuten later pas geleverd!!!! We zijn er klaar mee, ze zijn erg achteruit gegaan!
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
In mijn oude woonplaats Musica aangedaan. Niet veel veranderd door de jaren heen, zeker niet qua decor. Hier kom je niet op de eerste plaats voor het eten want de pizza's zijn vaak iets te vet zoals ook deze keer maar mogelijk is het mijn smaak gewoon niet. Toch heeft deze huiskamer wel iets, ik rij er niet voor om maar als ik in de buurt ben bezoek ik Musica weer!
Caroline-uit-Almere .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Als je de stad niet in wilt misschien een aardig alternatief, maar het restaurant is verschrikkelijk ongezellig en oudbakken. Dan maar afhalen? Helaas, de pizzas druipen van het vet. Nee, voor mij nooit meer.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Als ik al een pizza eet, eet ik deze bij Musica. Heerlijke autentieke pizza, zoals een echte Italiaanse pizza hoort te zijn. Ook andere gerechten zijn er heerlijk.
Joshuana .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Op donderdag hier gegeten met mijn vriendin. Lekker pizzas and pastas klaar gemaakt door de kok. Vriendelijk bediening ook gehad. Decor van het restaurant heeft niet zo echt mooie uitstraling. Maar het ging echt om lekker Italiaanse maaltijd en we zijn echt tevreden.
HarmSpaan .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Verreweg de beste italiaan in flevoland. Eten altijd super hier, restaurant kan wel een opknapbeurtje gebruiken. Bediening leuk en gemakkelijk. Aanrader!
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Ik kan er erg kort over zijn, heerlijke pizza's en pasta's maar de inrichting is echt aan vervanging toe!
Personeel is vriendelijk maar niet proffessioneel maar wat mij betreft gee nstorende factor. Het is gewoon een heel klein goedkoop restaurantje midden in een woonwijk dus daar kan je dat ook niet echt verwachten. In elk geval waar het om draait, het eten! is erg lekker.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Huiskamerrestaurant. Eenvoudig en lekker. Ook geschikt voor grotere gezelschappen en kinderen geen probleem. Ook afhalen/bestellen. Vaste klant.