Museumzicht

Meer informatie over restaurant Museumzicht

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 20:00

AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik heb een pannenkoek met gember en kaas gegeten. Die was smakeloos, ongare pannenkoek en er zat nauwelijs smaak aan de geraspte kaas die erop gesmolten was. Geen aanrader. Mijn vriend had een pannekoek met champignons en bacon. Die was niet veel beter. Deze had wat meer smaak door de bacon maar ook hier was de pannenkoek zelf niet gaar en smakeloos.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ik ben niet iemand die snel in de pen klimt om een negatieve recensie te schrijven, veel liever deel ik mijn zorg met de uitbater in de hoop dat zij er iets van opsteken. Helaas was dat hier niet het geval. Erg lang moeten wachten op je bestelde gerechten is zeker vervelend te noemen. We bestelde in dit restaurant vrij eenvoudige gerechten zoals twee kindermenu's en saté met friet. Na drie maal vragen naar ons eten kwam plots een wat oudere man tussen al het bedienend jeugd vertellen dat ze bezig waren voor ons. Na geruime tijd, in totaal 50 minuten, hadden we uiteindelijke ons bestelde gerechten. Toen ik tijdens het afrekenen aangaf dat we niet helemaal tevreden waren kreeg ik als excuus dat ze het druk hadden. Dat snap ik zeker maar de discussie naar mij als gast was onbevredigend. Heel jammer is dat de gast niet serieus wordt genomen en zijn onprettige ervaring als 'jammer' wordt weg gehoond. Als je op die wijze handelt heb je het horecavak niet begrepen en kun je gastvrijheid nooit uitstralen. Een gepast excuus naar de gast, zonder een slap verhaaltje zou op z'n plaats zijn. Ik kan met meer dan dertig jaar horeca-ervaring heel goed zien of het druk is, of dat ze je totaal vergeten zijn! ben eerlijk, zeg het gewoon. Daarmee voorkom je vervelende recensies zoals deze. Museumzicht, veel sterkte in ontwikkelen naar echte horeca attitude! Ook voor de je medewerkers.
Tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Hier met mijn vader wezen eten. Een boerenomelet besteld en zeer duidelijk gevraagd of dit zonder spekjes kon vanwege een vegetarisch dieet. Dit zou de serveerster regelen. Toch zaten er spekjes in het eten, die heb ik er zelf maar uitgepeuterd. Toen mijn vader er toch wat van zei later was de reactie "oh" en liep de serveerster vervolgens weg.
DebSch .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Met 12 personen tussen de middag pannenkoeken gegeten. Waren op dat moment de enige klanten. Pannenkoeken waren half gaar, dik en kleiner dan de gemiddelde pannenkoek bij een restaurant. Een fout in de bediening, die onervaren oogden, kwam er 1 pannenkoek later. 1 pannenkoek terug gestuurd die zo goed als helemaal niet gaar was. Niet tevreden over dit bezoek!
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
We waren (zowat) de enigen in het (pannenkoeken)restaurant, maar dat mocht de pret niet drukken. Beide voor een combi menu gekozen bestaande uit soep, pannenkoek naar keuze en ijs naar keuze. Mosterdsoep (v/d dag) was lekker. De pannenkoek helaas wel aan de kleine kant, maar smaak was in orde. Vanille ijs met poffertjes en slagroom ging er ook goed in. Bediening was vriendelijk, maar oogde onervaren, wat ook wel weer z'n charme had. Wat onduidelijkheden over het te betalen bedrag aan het eind, maar na 10 minuten wachten kwam dit uiteindelijk toch nog goed. We hadden geen haast en ging met een volle buik weg.