Museumrestaurant Van Gogh Museum

31-205705200

Meer informatie over restaurant Museumrestaurant Van Gogh Museum

Mariannevreke .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
De zelfbedieningsbalie is onhandig ingericht, de (enorme) rij voor de kassa staat blokkeert de mensen die nog drankjes of eten uitzoeken, en je kan je volle zware blad niet goed ergens neerzetten voor je dan eindelijk de enige kassa bereikt hebt; kortom, een beroerd ontwerp van de architect. Het broodje was bovendien duur, karig belegd en taai. De ambiance en sfeer van de inrichting is niet heel bijzonder, maar wel ok. Mijn advies: ga elders een broodje eten.
BigKahuna .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Zijn hier afgelopen jaren twee keer geweest. Goed geportioneerde salade, alleen heel erg duur.
Service redelijk, niet echt vriendelijk.
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Samen met vriendin na een lezing in het auditorium een heerlijk soep met brood genuttigd. Prima in orde. Er zijn vriendelijke mensen in de bediening.
Harriette L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
goed en uitgebreid assortiment voor museumrestaurant, aantrekkelijk gepresenteerd en snel beschikbaar. Heerlijke salade tonijn en goede soepen, prima broodjes, kortom dik in orde