Museumrestaurant Tassenmuseum

Herengracht 573 1017 CD Amsterdam Nederland Kaart
31-205246452

Over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Midden in Amsterdam aan de Herengracht vind je Tassenmuseum Hendrikje. Met een collectie die bestaat uit meer dan 5.000 tassen.

Vanuit het museum kom je terecht in het gezellige museumrestaurant. Geniet hier van een kop koffie, lunch of een uitgebreide high tea.

Bij het museumrestaurant horen twee stijlkamers met historische plafondschilderingen uit de 17e en 18e eeuw, waar je op reservering kunt lunchen of high tea’en. Je kunt kiezen voor een stijlkamerlunch of een Twee-of Driegangen High Tea in stijl.

Het Museumrestaurant is elke dag geopend van 10:00 tot 16:30 uur.

Meer informatie over restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Els N.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
in de mooie stijlkamer aan de gracht genoten van de high tea. De thee en de hapjes waren van erg goede kwaliteit.
Geen achtergrondmuziek, gelukkig.
CharisaS .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Genoten van de 'High Tea Hendrikje'. De thee was heerlijk, de hapjes waren perfect en de bediening was erg vriendelijk. Ik had van tevoren aangegeven dat een van ons vegetariër is en daar was rekening mee gehouden. Voor herhaling vatbaar.
Ik had graag in de stijlkamer willen zitten en dit in mijn online reservering aangegeven, helaas hoorde ik pas een dag van tevoren dat dit die dag niet mogelijk was (95% van de gevallen kan het wel). Gelukkig was de serre ook een leuke plek voor een high tea.
YAvdrHeemst .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben uitermate genoten van ons bezoek en de High tea in het Tassen Museum.
De dames van de receptie en de tassen winkel waren geweldig, een voor een, vriendelijk, hulpvaardig, super aardig.
Het Klassieke High tea arrangement was heerlijk. de gangen mochten echter wat ons betrof een beetje minder snel achter elkaar geserveerd worden. Het kwam een beetje gehaast over. Dat is eigenlijk het enige puntje van aandacht.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
prima high tea op een hele leuke locatie in hartje Amsterdam met een uitstekende service.
de opbouw van de high tea qua gerechten was uitstekend en ook de kwaliteit was prima!
nicole K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben een ontzettend leuke middag gehad. De locatie is schitterend, het eten is kraakvers en lekker...en het museum is prachtig. Kortom we hebben genoten.
Toni B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ik was er met familie en vrienden op kerstavond voor een middag High Tea. Fantastische service, heerljk eten... echt een uitstekend ervaring. Echt een aanrader!
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wij, 3 zusjes hadden een speciale verjaardag te vieren en het leek ons leuk om dit tijdens ons jaarlijkse tripje naar Amsterdam te vieren met een high tea. Wij kwamen door te googelen uit bij het tassenmuseum en wat was dit een goede keus. We hebben genoten, prachtige ambiance helemaal in stijl, prachtig oud herenhuis, ontzettend leuk gezellig jong meisje wat bediende en als hele geste een cadeautje voor de jarige. En de high tea was in één woord TOP. Absolute aanrader!!!
petralemans .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Schitterende locatie, heerlijk gegeten, ontspannen sfeer, goede bediening en erg leuke combinatie met museum.
Voor herhaling vatbaar met vrienden zo maar of juist voor een speciale gelegenheid.
kelseyfranck .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hele leuke high tea in combinatie met museum. Prachtige setting in de stijlkamer, tafel mag wel wat leuker gedekt worden!
count .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Aanrader! Heel fijn personeel. Onze keuze was "Hendrikje", wat precies voldoende was. Goede combinatie met de speciale thee. De warme gerechtjes waren echt warm! In één woord: genieten!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heb niet echt verstand van thee laat staan high tea. Maar de gerechten en service waren prima en de omgeving maakt het echt af.
Nathaly K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wat een heerlijke high tea met klasse. Ontzettend genoten en gesmuld van al het lekkernij. Service was op en top! Een aanrader
Gabrielle J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zo'n mooie locatie waarbij er geen zorg en oog is voor de kwaliteit van het personeel: negeren, lang laten wachten, onbeleefde bejegening maken het tot een teleurstellend bezoek. In de winkel daarentegen hielpen ons twee geweldig vriendelijke dames die ons wegwijs maakten.
ria4bos .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We vonden het héél gezellig maar erg zuinig dat we slechts recht hadden op twee potjes thee en geen keuze hadden in de theesoort/ smaak
Mijn vriendin hielt niet echt van Citroën thee. Echt jammer.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Leuke ambiance. Ben daar geweest met een vriendin voor een lichte lunch/hightea...........................................................................................................
els W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De ambiance van de stijlkamer in het Tassenmuseum zorgt voor een fijne chique sfeer. De gerechtjes waren zeer goed van kwaliteit, zowel de pittige als de zoete. En de bediening gaf interessante toelichting, alsof het een thee proeverij was. Heel prettig allemaal. Het tafelblad wiebelde een beetje en het leek me lastig om dat te melden terwijl de spullen er al op stonden...ik gaf het als tip bij het afrekenen en kreeg te horen dat ik dat had moeten zeggen want ze hadden plaatjes klaar liggen..dus wees niet beschroomd... en het is ook aan te raden om wat eerder dan om drie uur te reserveren. Want om 17.00 uur gaat het museum echt dicht.
Karin Muller D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik heb een heerlijke middag gehad met mijn vriendinnen. Een aanrader om hier naar toe te gaan. Ook de High Tea was voortreffelijk. Ik ga nog eens een keer terug.
beemsvlerk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Altijd goed en leuk. Heerlijke gerechtjes bij de tea in een prachtig pand. Het voelt als een feestje en is dat ook. Bediening is zeer vriendelijk, kortom we komen zeker nog weer een keer terug.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het was een heerlijke high tea met verassend lekkere gerechtjes en heerlijke thee in een prachtige stijlkamer. Absoluut aan te bevelen.
anita K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima om daar een high tea te nuttigen.
Alles is er sfeer goed eten en fijn en kundig personeel.
Iemand die geen gluten kan verdragen werd geweldig met alternatieven verrast.