Museumrestaurant Tassenmuseum

Herengracht 573 1017 CD Amsterdam Nederland Kaart
31-205246452

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 18.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Een warm hartig trio van de chef
      Een warm hartig trio van de chef
  • Hoofdgerechten
      Een volle etagère met verschillende soorten luxe beleg en rilettes voor op brood. Dit wordt geserveerd met salade, humus en gezouten boter
  • Let op,
    • Er is geen nagerecht van toepassing.
      Indien u voor of nu uw lunch het Tassenmuseum wilt bezoeken, dient u museumentree te betalen.
      € 12,50 p.p. (gratis met Museumkaart)

Over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Midden in Amsterdam aan de Herengracht vind je Tassenmuseum Hendrikje. Met een collectie die bestaat uit meer dan 5.000 tassen.

Vanuit het museum kom je terecht in het gezellige museumrestaurant. Geniet hier van een kop koffie, lunch of een uitgebreide high tea.

Bij het museumrestaurant horen twee stijlkamers met historische plafondschilderingen uit de 17e en 18e eeuw, waar je op reservering kunt lunchen of high tea’en. Je kunt kiezen voor een stijlkamerlunch of een Twee-of Driegangen High Tea in stijl.

Het Museumrestaurant is elke dag geopend van 10:00 tot 16:30 uur.

Meer informatie over restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

• : We zijn het best bereikbaar vanaf de Stadhouderskade (s100), via de route Westeinde-Frederikspark en de Utrechtsestraat. Parkeren kan in parkeergarage Stopera (Waterloo plein). Rondom de Herengracht kan ook, maar let op: het is vaak moeilijk om een plek t

Gesloten op: Koningsdag, Eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Ria B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Owl B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten maar moesten vrij lang op ons eten wachten.
Mimi C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een kannetje thee 10 euro! Dit kon vermeden worden toen wij de kaart vroegen en ook aan ons gaven ipv mondeling de assortiment thee opnoemen.
Het was een slappe pot ook nog.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Samen met vriendin, genoten van lunch en heerlijke witte wijn!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Een heerlijke,verassende high tea gehad bij het op zichzelf al zeer verassende museum Hendrikje in Ansterdam.Een echte aanrader????
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Een verrassend museum,met al een even verassende high tea.Een echte aanrader,zeer de moeite waard.De high tea was heerlijk met verassende smaken.
Margo W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prima service, het was warm, dus kan kraanwater gevraagd. Daarvoor werd €1 gerekend, heel sympathiek. Daarom hebben we een royale fooi gegeven
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
wel museum jaarkaart of stadspas meenemen
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Feestelijk geserveerde lunch in prachtig grachtenpand, vriendelijke en behulpzame bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Een zeer bijzondere en interessante verzameling tassen en aanverwante artikelen. Mooi ingericht in een prachtig pand. Buiten was het heel heet, in het gebouw heerlijk koel. Goed vertoeven. Ook in de tuin.
De High Tea was goed en lekker. Precies genoeg. In een leuke ambiance. Aanrader!
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Een aanrader.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk geluncht in een mooie omgeveving.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het cadeau om onze vriendin te verrassen voor haar verjaardag was zeer succesvol. Als tassen- en high tea freak vond zij het fantastisch.
H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben een heerlijke High Tea gehad en het personeel was erg vriendelijk . Als mede door het mooie weer hebben we ons laatste glas ice thee heerlijk in de tuin genuttigd ook een mooie locatie verwacht je niet in de stad.
Dani A.
Heel goed
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
High tea Classic gedaan, was verzorgd en erg lekker. Zoete hapjes zeer smakelijk, af en toe iets té zoet (crème brûlée-hapje). Prachtige kamer, uitzicht op de gracht, fijne sfeer. Echt zoals een high tea hoort te zijn. Minpuntje vonden wij (theeliefhebbers met een eigen smaak) dat werd gezegd welke theeën bij welke gang geserveerd werden, zonder te vragen of wij die wel lustten. We moesten zelf vragen of we een andere theesoort konden krijgen.
a.deuss D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geen waar voor je geld, hoeveelheid en kwaliteit onder de maat. 6 Euro voor een fles water!? Museumbezoekers die in- en uitlopen en ongevraagd foto's van je maken ... Entourage is wel fantastisch. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Bestuurssecretariaat B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De dame bij de receptiebalie was vriendelijk. De aansluitende high tea viel enigszins tegen.
De bediening kan vlotter.
Het tassenmuseum was de moeite waard.
Daniella S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Tijdens onze High Tea Classic, kwam er een grote groep mensen binnen, die een rondleiding kregen in het Engels over de stylekamer en die de hele zaal vulden, zodat we niet rustig konden eten. Erg duur voor wat je krijgt: paar kleine hartige/zoete dingetjes voor 30 euro pp. Het mini-soepje in borrelglaasje was erg peperig/heet/niet lekker.Toen we de hartige hapjes op hadden, kwam de thee pas.Wel mooie historische zaal om te zitten(locatie is goed).Kortom: te duur voor wat je krijgt, jammer! De high-tea in het Amstelhotel is iets duurder maar wel veel beter,echt waar-voor-je-geld met perfecte bediening!