Museumrestaurant Tassenmuseum

Herengracht 573 1017 CD Amsterdam Nederland Kaart
31-205246452

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 18.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Een warm hartig trio van de chef
      Een warm hartig trio van de chef
  • Hoofdgerechten
      Een volle etagère met verschillende soorten luxe beleg en rilettes voor op brood. Dit wordt geserveerd met salade, humus en gezouten boter
  • Let op,
    • Er is geen nagerecht van toepassing.
      Indien u voor of nu uw lunch het Tassenmuseum wilt bezoeken, dient u museumentree te betalen.
      € 12,50 p.p. (gratis met Museumkaart)

Over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Midden in Amsterdam aan de Herengracht vind je Tassenmuseum Hendrikje. Met een collectie die bestaat uit meer dan 5.000 tassen.

Vanuit het museum kom je terecht in het gezellige museumrestaurant. Geniet hier van een kop koffie, lunch of een uitgebreide high tea.

Bij het museumrestaurant horen twee stijlkamers met historische plafondschilderingen uit de 17e en 18e eeuw, waar je op reservering kunt lunchen of high tea’en. Je kunt kiezen voor een stijlkamerlunch of een Twee-of Driegangen High Tea in stijl.

Het Museumrestaurant is elke dag geopend van 10:00 tot 16:30 uur.

Meer informatie over restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

• : We zijn het best bereikbaar vanaf de Stadhouderskade (s100), via de route Westeinde-Frederikspark en de Utrechtsestraat. Parkeren kan in parkeergarage Stopera (Waterloo plein). Rondom de Herengracht kan ook, maar let op: het is vaak moeilijk om een plek t

Gesloten op: Koningsdag, Eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
we hadden toegang en lunch, wat ons afviel is dat je hetgeen je drinkt bij de lunch, potje thee
er overheen moet betalen.
bij de prijs in lijkt ons beter.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Geen hartelijk welkom en trage bediening
Geen aanrader voor het spoorarangement helaas
Vond het ondanks dat het een aanbieding was geen goede prijs kwaliteit verhouding
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Leuke ambiance. Wij hadden het geluk om een tafeltje achter het raam te krijgen met uitzicht op de gracht. Mooie ambiance rustige sfeer. Ik ben doof heb twee gehoor apparaten en achter ons zaten 6 dames maar ik kon mijn vriendin goed verstaan .Heerlijk thee gedronken en High Tea genuttigd. Was prima !
R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Ondanks een bevestigd mailbericht, dat 2 personen vegetarisch waren, was dat niet doorgekomen.
Ook de tafel was niet gedekt toen we aankwamen. Verder was de high tea ok.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
De setting is prachtig en de service was vriendelijk en snel! Wij vonden de high-tea zelf wel tegenvallen. Prijs/kwaliteit is wat mij betreft niet oké. Het hartige gedeelte; de soep het saucijzenbroodje en de kaasstengel waren prima. De sandwiches; droog en het leek wel of ze niet vers waren. (tip voor het restaurant - gebruik voor de sandwiches vers en mooi brood - bijv. boerenbrood. Dit oogt mooier en is gewoon veel lekkerder!) Het zoete gedeelte vonden wij wel echt te zoet! Er zit weinig nuance in de smaak - het is vooral veel suiker. Hier lijkt me ook dat veel onderdelen niet vers zijn.
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Super leuke dag.. mooi museum in mooi oud Adams grachtenpand.
Heerlijke high tea. Vriendelijke bediening
Hartelijk ontvangst dr de dames van t museum..
Voor herhaling vatbaar...
Andere kijk op de handtas????
C P Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het was druk deze vrijdag met groepen en groepjes voor de High Tea. Wellicht waren vele geïnspireerd door de NS-actie? De wachttijden waren daardoor wat langer. Maar de zilte en zoete versnaperingen van de etagère waren het wachten zeker waard. Heerlijk. De twee soorten thee (Assam en Ginger) pasten er prima bij.
Ondanks de drukte bleven de dames van de bediening erg vriendelijk en ook de kok behield zijn goede humeur.
Prachtig pand en een heel leuk museum. Ook voor mannen!
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wij gebruikten de high tea. Prettige bediening, goede uitleg.
Heerlijke witte wijn en daarna de hartige en zoete hapjes en smaakvolle thee. Aan te bevelen.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
gezellig, leuk en smakelijke hap die we gepresenteerd kregen. echt de moeite waard.
Wilna H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Hartelijk ontvangst,prachtige ambiance,heerlijk eten en professionele aardige bediening.mooie verse bloemen op tafel,inrichtingmooi aangepast aan het interieur.
Maddy B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Genoten van een goed verzorgde en smakelijke High Tea in een prachtige kamer na een bezoek aan een geweldig leuk museum!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gehightead bij het museum in een mooi ambiance. Wij hadden de high tea met 2 gangen. Lekkere gerechtjes, maar wat ons betreft wel een beetje uit verhouding qua prijs. De hoeveelheid was prima en leuk geserveerd, maar de prijs (zeker als je ook toegnag tot het museum koopt) is wat ons betreft uit verhouding (40 euro pp). Er zijn leukere dingen die je voor dat geld kan doen!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heel sfeervol, mooi plekje bij het raam, geweldig pand,voor herhalingvatbaar, aardige bediening, mooie herinnering aan tassenmuseum
O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Ik heb de lunch samen met mijn dochter als een mooie belevenis ervaren. Mooie locatie rustige plek. Bijzondere ervaring.
Else P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Museum is erg leuk om een keer te zien. De high tea is erg goed van kwaliteit en de ambiance in de stijlkamers is echt ontzettend mooi.
Loes T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Gezellige en prettige omgeving met een beetje nostalgie naar vervlogen tijden. Uitstekende verzorging ook met lekkere en gevarieerde hapjes!
GEERTRUIDA HELENA MARIA D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Prachtige locatie! Heerlijk rustige omgeving. Mooie anbiance. Heerlijk geluncht. ????
Dani A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Top service ????
B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wat een mooie ambiance en een gezellige rustige sfeer om te genieten van een luxe high tea. Ideale gelegenheid met de familie om bij te praten.
V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijke High Tea, in een prachtige omgeving en uitstekende bediening.
Wij waren er op een rustig moment, dat had natuurlijk invoeld op de beleving.