Museumrestaurant Tassenmuseum

Herengracht 573 1017 CD Amsterdam Nederland Kaart
31-205246452

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 18.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Een warm hartig trio van de chef
      Een warm hartig trio van de chef
  • Hoofdgerechten
      Een volle etagère met verschillende soorten luxe beleg en rilettes voor op brood. Dit wordt geserveerd met salade, humus en gezouten boter
  • Let op,
    • Er is geen nagerecht van toepassing.
      Indien u voor of nu uw lunch het Tassenmuseum wilt bezoeken, dient u museumentree te betalen.
      € 12,50 p.p. (gratis met Museumkaart)

Over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Midden in Amsterdam aan de Herengracht vind je Tassenmuseum Hendrikje. Met een collectie die bestaat uit meer dan 5.000 tassen.

Vanuit het museum kom je terecht in het gezellige museumrestaurant. Geniet hier van een kop koffie, lunch of een uitgebreide high tea.

Bij het museumrestaurant horen twee stijlkamers met historische plafondschilderingen uit de 17e en 18e eeuw, waar je op reservering kunt lunchen of high tea’en. Je kunt kiezen voor een stijlkamerlunch of een Twee-of Driegangen High Tea in stijl.

Het Museumrestaurant is elke dag geopend van 10:00 tot 16:30 uur.

Meer informatie over restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

• : We zijn het best bereikbaar vanaf de Stadhouderskade (s100), via de route Westeinde-Frederikspark en de Utrechtsestraat. Parkeren kan in parkeergarage Stopera (Waterloo plein). Rondom de Herengracht kan ook, maar let op: het is vaak moeilijk om een plek t

Gesloten op: Koningsdag, Eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Serap Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Wij hebben een top babyshower gehad, alles was prachtig! 1 - punt is dat de aantal personen niet is na geteld, telefonisch had ik 10 personen aangegeven en er is 1 persoon extra aangeslagen. dat is uiteindelijk betaald, omdat het geserveerd was.
Lize V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
In ieder opzicht uitstekend
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Mariska.van.dijk V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijke 2 gangen lunch, hele vriendelijke en goede bediening en uiteraard een fantastische locatie
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Geweldig ontvangst! Pracht lunch we hadden een AH dinner card, geweldig verzorgd! En ontzettend goede service met meest vriendelijk lief meisje wat ons bediende, hartelijk dank!
Marjolijn F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Het was een heerlijke lunch, hele vriendelijke bediening en een prachtige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijke thee, smakelijke hapjes. Prachtig uitzicht op de Herengracht. Een zeer geslaagde high tea. De bediening was buitengewoon vriendelijk.
janneke D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Onze komst was bekend, bij receptie en bij de catering. Kwam gastvrij over.
Mooie ambiance.
Bediening wat afstandelijk.
Stonden grote wijnglazen op tafel, werden niet gebruikt, kon men beter weglaten.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Van een High Tea verwacht ik als laatste iets van zoetigheid.
Maar dat kon er blijkbaar binnen deze deal niet af. Jammer.
Taalbers A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hadden een bezoek aan het Tassenmuseum met een Classic High Tea voor € 31,50 aan een vriendin cadeau gedaan voor haar 80ste verjaardag. Ik vond de HIGh Tea zeer karig. Eerst een kopje heerlijke soep met een mini saucijzenbroodje en een klein kaasstengel . Daarna voor ieder 2 halve hartige sandwiches en daarna een etagère met zoete hapjes ook niet overdreven veel. Gelukkige was onze vriendin geen grote eter maar de prijs -kwaliteitsverhouding vonden we echt onder de maat en zullen we niemand adviseren. De bediening en de plek waar we zaten was uitstekend maar de High tea viel echt tegen.
Lucia L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
In een prachtig zaaltje hebben we een verrassend heerlijke lunch gehad!
De hapjes waren voortreffelijk.
Het was een fantastisch rustige omgeving,
Het personeel was heel vriendelijk.
Van Stekelenburg V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
prima 2-gangenlunch in een statig grachtenpand, het Tassenmuseum, dat zeker ook de moeite waard is te bezoeken!
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het was een heerlijke high tea in een prachtige omgeving, de 17e eeuwse stijlkamer van het museum. Echt een aanrader. De bediening was ook uitstekend, aardig en zeer attent.
Remy G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was heerlijk,hebben er erg van genoten,ook de accomodatie was super
Ambienta A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We hebben met de AH bon heerlijk geluncht. Goed verzorgd en prachtige locatie.
Letitia Korompis K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Leuk idee en lekker eten
Trudy.bakhuysen B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Mooi van binnen eten lekker.
Maar zonder AH bon zou ik dit te duur vinden
L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
prachtige stijlkamer. De high tea is van goede kwaliteit. Wordt door de bediening uitgebreid uitgelegd. Fijn dat de tafels niet allemaal tegelijk vol zitten zodat je rustig kunt praten/eten.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Geluncht in het Tassenmuseum met de AH-2=1-kaart. Verrukkelijk. Heel smaakvolle gerechtjes, leuk opgediend en een prima bediening.
Owl B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten maar moesten vrij lang op ons eten wachten.