Museumrestaurant Tassenmuseum

Herengracht 573 1017 CD Amsterdam Nederland Kaart
31-205246452

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 18.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Een warm hartig trio van de chef
      Een warm hartig trio van de chef
  • Hoofdgerechten
      Een volle etagère met verschillende soorten luxe beleg en rilettes voor op brood. Dit wordt geserveerd met salade, humus en gezouten boter
  • Nagerecht
      Er is geen nagerecht van toepassing
      Er is geen nagerecht van toepassing

Over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Midden in Amsterdam aan de Herengracht vind je Tassenmuseum Hendrikje. Met een collectie die bestaat uit meer dan 5.000 tassen.

Vanuit het museum kom je terecht in het gezellige museumrestaurant. Geniet hier van een kop koffie, lunch of een uitgebreide high tea.

Bij het museumrestaurant horen twee stijlkamers met historische plafondschilderingen uit de 17e en 18e eeuw, waar je op reservering kunt lunchen of high tea’en. Je kunt kiezen voor een stijlkamerlunch of een Twee-of Driegangen High Tea in stijl.

Het Museumrestaurant is elke dag geopend van 10:00 tot 16:30 uur.

Meer informatie over restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

• : We zijn het best bereikbaar vanaf de Stadhouderskade (s100), via de route Westeinde-Frederikspark en de Utrechtsestraat. Parkeren kan in parkeergarage Stopera (Waterloo plein). Rondom de Herengracht kan ook, maar let op: het is vaak moeilijk om een plek t

Gesloten op: Koningsdag, Eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben een heerlijke High Tea gehad en het personeel was erg vriendelijk . Als mede door het mooie weer hebben we ons laatste glas ice thee heerlijk in de tuin genuttigd ook een mooie locatie verwacht je niet in de stad.
Dani A.
Heel goed
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
High tea Classic gedaan, was verzorgd en erg lekker. Zoete hapjes zeer smakelijk, af en toe iets té zoet (crème brûlée-hapje). Prachtige kamer, uitzicht op de gracht, fijne sfeer. Echt zoals een high tea hoort te zijn. Minpuntje vonden wij (theeliefhebbers met een eigen smaak) dat werd gezegd welke theeën bij welke gang geserveerd werden, zonder te vragen of wij die wel lustten. We moesten zelf vragen of we een andere theesoort konden krijgen.
a.deuss D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geen waar voor je geld, hoeveelheid en kwaliteit onder de maat. 6 Euro voor een fles water!? Museumbezoekers die in- en uitlopen en ongevraagd foto's van je maken ... Entourage is wel fantastisch. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Bestuurssecretariaat B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De dame bij de receptiebalie was vriendelijk. De aansluitende high tea viel enigszins tegen.
De bediening kan vlotter.
Het tassenmuseum was de moeite waard.
Daniella S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Tijdens onze High Tea Classic, kwam er een grote groep mensen binnen, die een rondleiding kregen in het Engels over de stylekamer en die de hele zaal vulden, zodat we niet rustig konden eten. Erg duur voor wat je krijgt: paar kleine hartige/zoete dingetjes voor 30 euro pp. Het mini-soepje in borrelglaasje was erg peperig/heet/niet lekker.Toen we de hartige hapjes op hadden, kwam de thee pas.Wel mooie historische zaal om te zitten(locatie is goed).Kortom: te duur voor wat je krijgt, jammer! De high-tea in het Amstelhotel is iets duurder maar wel veel beter,echt waar-voor-je-geld met perfecte bediening!
B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
het was uitmuntend verzorgd en de high tea en de theeën erg lekker. bediening heel vriendelijk, gastvrij en goed op de hoogte van het product. kortom het was goed toeven in het tassenmuseum met de high tea.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Met tien personen een High Tea genuttigd. Eerst beneden koffie gedronken aansluitend het museum bezocht en daarna de High Tea. Het sloot allemaal goed op elkaar aan, we werden erg hartelijk ontvangen en goed begeleid.
Een verjaardag om noot te vergeten in een mooie omgeving en met heerlijk eten!
Een aanrader.
Maria A. M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijke high tea op mooi servies geserveerd in een 17e eeuws kamer op een prachtige locatie. Een aanrader in combinatie met bezoek aan een voor een fashionliefhebber schitterende museum.
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Leuk! Mooie plek voor een high tea en lekker gegeten. Zoetigheid wat over was hebben de moeders mee naar huis genomen op aanbieden van personeel Hendrikje. Erg leuk.
N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Gezellig met mijn vriendin/buurvrouw onze verjaardagen gevierd met een classic high tea, nadat we het museum hadden bezocht. We hebben van beide gebeurtenissen enorm genoten.
margriet L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
de high tea die we hebben gehad was heel lekker en van zeer goede kwaliteit. Het was zoveel dat we het niet opkonden , maar we kregen een mooi doosje mee, waarin de de niet gegeten lekkernijen in konden doen en mee naar huis hebben genomen.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heel erg leuk en gezellig! Prachtig pand en heerlijke high tea! We kregen twee grote potten thee (een zwarte thee en een groene thee). En verschillende hartige en zoete hapjes. Hele nette bediening, gewoon top!
Jetty W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prachtig pand gezellige tafel aan het raam met uitzicht op de gracht. Lekkere hapjes. De elektra viel uit daar kan niemand iets aan doen.
Fien R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hebben genoten van de sfeervolle ambiance. Altijd prettig met een groep een eigen ruimte tot je beschikking te krijgen. In ons geval werd dat De Stijlkamer.
Alles is gelopen zoals afgesproken. De glutenvrije lunch was ook prima verzorgd.
Omdat onze gasten een half uur te laat verschenen, moest alles worden verschoven, maar dat ging in goed overleg en zonder problemen.
Een minpuntje: Ik miste bij de lunch olie en azijn (dressing) voor over de gemengde salade
Andreas V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We boekten een lunch voor 22 personen en iedereen was in de wolken. We kregen precies geserveerd wat afgesproken was. De presentatie op de etagères, was mooi en origineel en de lunch was meer dan voldoende en heel lekker. Als afsluiter van een bezoek aan het tassenmuseum, was dit echt wel een voltreffer.
TerrierBas .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We hebben genoten van de high tea. Alles war erg lekker en we waren zeer voldaan nar afloop.
Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Het was sfeervol in het restaurant, met een goede, vriendelijke (en gezellige) bediening. Zowel de hartige broodjes/sandwich/soep als de drie soorten thee waren prima! Allemaal goed verzorgd en op elkaar afgestemd.
We konden op ons gemak genieten, ook van de locatie en het uitzicht op de gracht.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
mooie, rustige locatie voor een prima lunch in de stijlkamer. Voldoende, smaakvol en mooi geserveerd!
oma, kinderen en kleinkinderen hebben genoten!
Vriendelijk personeel.