Museumrestaurant Tassenmuseum

Herengracht 573 1017 CD Amsterdam Nederland Kaart
31-205246452

Over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Midden in Amsterdam aan de Herengracht vind je Tassenmuseum Hendrikje. Met een collectie die bestaat uit meer dan 5.000 tassen.

Vanuit het museum kom je terecht in het gezellige museumrestaurant. Geniet hier van een kop koffie, lunch of een uitgebreide high tea.

Bij het museumrestaurant horen twee stijlkamers met historische plafondschilderingen uit de 17e en 18e eeuw, waar je op reservering kunt lunchen of high tea’en. Je kunt kiezen voor een stijlkamerlunch of een Twee-of Driegangen High Tea in stijl.

Het Museumrestaurant is elke dag geopend van 10:00 tot 16:30 uur.

Meer informatie over restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Museumrestaurant Tassenmuseum

Susan T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heel leuke high tea, echt aanrader.
Wij hebben een babyshower met 27 personen, was heel leuk, mooie kamer en alles verloopt soepel
P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een vriendelijke snelle bediening.
Mooie locatie, zeker de moeite waard om het anderen te adviseren.
Ik hoop hier zeker nog een keer terug te komen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Mijn vriendin en ik hadden een prachtige tafel in de stijlkamer de kwaliteit van de gerechten was goed de scones waren heerlijk.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke high tea met mijn dochter in prachtige ruimte, wij hadden de twee gangen variant, we kregen bij elke gang een ander potje heerlijke thee. De eerste gang met zowel wat hartige als zoete gerechtjes en de tweede met heerlijke warme scones. Echt een aanrader !
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
De presentatie van de high tea toonde in eerste instantie erg eenvoudig, maar dat was voordat wij alles geproefd hadden! Zalige producten van goede kwaliteit en al met al ruim voldoende! De locatie is geweldig. Wij hadden het geluk dat wij aan de grote ramen aan de grachtkant zaten met uitzicht op levendig Amsterdam! Zo blijf je wel gezellig zitten in een mooie stijlkamer!
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
gezellige en prachtige kamer om te lunchen en een mooi uitzicht bij het tafeltje aan het raam, zeer vriendelijke bediening die ook voldoende uitleg gaf over de gerechtjes
S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Da locatie is wonderschoon. De High Tea had een zekere verfijning. Ik vraag me wel af hoe duur het is zonder museumkaart. Ik zou
E19.50 van de prijs maken. Dat is goed in balans. Vriendelijke groet, Mw. Kooyman
penben .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Ik vond het erg duur...bijna 30 euro per person. Ik had meer verwacht. Alles was lekker, maar het was niet 30 euro waard.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
in de mooie stijlkamer aan de gracht genoten van de high tea. De thee en de hapjes waren van erg goede kwaliteit.
Geen achtergrondmuziek, gelukkig.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het was erg leuk , vriendelijk en goed opgeleid personeel met veel kennis van zaken. De ambiance is ook erg leuk in zo een oud pand geweldig waar vind je dat nog.
CharisaS .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Genoten van de 'High Tea Hendrikje'. De thee was heerlijk, de hapjes waren perfect en de bediening was erg vriendelijk. Ik had van tevoren aangegeven dat een van ons vegetariër is en daar was rekening mee gehouden. Voor herhaling vatbaar.
Ik had graag in de stijlkamer willen zitten en dit in mijn online reservering aangegeven, helaas hoorde ik pas een dag van tevoren dat dit die dag niet mogelijk was (95% van de gevallen kan het wel). Gelukkig was de serre ook een leuke plek voor een high tea.
YAvdrHeemst .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben uitermate genoten van ons bezoek en de High tea in het Tassen Museum.
De dames van de receptie en de tassen winkel waren geweldig, een voor een, vriendelijk, hulpvaardig, super aardig.
Het Klassieke High tea arrangement was heerlijk. de gangen mochten echter wat ons betrof een beetje minder snel achter elkaar geserveerd worden. Het kwam een beetje gehaast over. Dat is eigenlijk het enige puntje van aandacht.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
prima high tea op een hele leuke locatie in hartje Amsterdam met een uitstekende service.
de opbouw van de high tea qua gerechten was uitstekend en ook de kwaliteit was prima!
nicole K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben een ontzettend leuke middag gehad. De locatie is schitterend, het eten is kraakvers en lekker...en het museum is prachtig. Kortom we hebben genoten.
Toni B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ik was er met familie en vrienden op kerstavond voor een middag High Tea. Fantastische service, heerljk eten... echt een uitstekend ervaring. Echt een aanrader!
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wij, 3 zusjes hadden een speciale verjaardag te vieren en het leek ons leuk om dit tijdens ons jaarlijkse tripje naar Amsterdam te vieren met een high tea. Wij kwamen door te googelen uit bij het tassenmuseum en wat was dit een goede keus. We hebben genoten, prachtige ambiance helemaal in stijl, prachtig oud herenhuis, ontzettend leuk gezellig jong meisje wat bediende en als hele geste een cadeautje voor de jarige. En de high tea was in één woord TOP. Absolute aanrader!!!
petralemans .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Schitterende locatie, heerlijk gegeten, ontspannen sfeer, goede bediening en erg leuke combinatie met museum.
Voor herhaling vatbaar met vrienden zo maar of juist voor een speciale gelegenheid.
kelseyfranck .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hele leuke high tea in combinatie met museum. Prachtige setting in de stijlkamer, tafel mag wel wat leuker gedekt worden!
count .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Aanrader! Heel fijn personeel. Onze keuze was "Hendrikje", wat precies voldoende was. Goede combinatie met de speciale thee. De warme gerechtjes waren echt warm! In één woord: genieten!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heb niet echt verstand van thee laat staan high tea. Maar de gerechten en service waren prima en de omgeving maakt het echt af.