Museumcafé Tassenmuseum

Herengracht 573 1017 CD Amsterdam Nederland Kaart
31-205246452

Meer informatie over restaurant Museumcafé Tassenmuseum

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Museumcafé Tassenmuseum

ria4bos .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We vonden het héél gezellig maar erg zuinig dat we slechts recht hadden op twee potjes thee en geen keuze hadden in de theesoort/ smaak
Mijn vriendin hielt niet echt van Citroën thee. Echt jammer.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Leuke ambiance. Ben daar geweest met een vriendin voor een lichte lunch/hightea...........................................................................................................
els W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De ambiance van de stijlkamer in het Tassenmuseum zorgt voor een fijne chique sfeer. De gerechtjes waren zeer goed van kwaliteit, zowel de pittige als de zoete. En de bediening gaf interessante toelichting, alsof het een thee proeverij was. Heel prettig allemaal. Het tafelblad wiebelde een beetje en het leek me lastig om dat te melden terwijl de spullen er al op stonden...ik gaf het als tip bij het afrekenen en kreeg te horen dat ik dat had moeten zeggen want ze hadden plaatjes klaar liggen..dus wees niet beschroomd... en het is ook aan te raden om wat eerder dan om drie uur te reserveren. Want om 17.00 uur gaat het museum echt dicht.
Karin Muller D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik heb een heerlijke middag gehad met mijn vriendinnen. Een aanrader om hier naar toe te gaan. Ook de High Tea was voortreffelijk. Ik ga nog eens een keer terug.
beemsvlerk .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Altijd goed en leuk. Heerlijke gerechtjes bij de tea in een prachtig pand. Het voelt als een feestje en is dat ook. Bediening is zeer vriendelijk, kortom we komen zeker nog weer een keer terug.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het was een heerlijke high tea met verassend lekkere gerechtjes en heerlijke thee in een prachtige stijlkamer. Absoluut aan te bevelen.
anita K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima om daar een high tea te nuttigen.
Alles is er sfeer goed eten en fijn en kundig personeel.
Iemand die geen gluten kan verdragen werd geweldig met alternatieven verrast.
josjonker .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben genoten van een lekkere high tea in een mooie sfeervolle stijlkamer.
We hadden gereserveerd om 13 uur, zelfs nog een herinnering gehad de dag ervoor dat we om 13 uur verwacht werden. Het was teleurstellend dat we ruim een kwartier hebben moeten wachten voor we aan tafel mochten.
We hadden die tijd liever gebruikt om nog wat in het museum rond te kijken
noppe .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Omdat we een tafel aan het raam hadden, genoten we van het bootverkeer op de gracht; de sfeer was prettig en ontspannen en we hebben bijna 2 uur heerlijk gezeten, onze lekkernijen op gegeten en genoten van de thee
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geweldig leuk restaurant en persoonlijke en enthousiaste bediening. Zelfs een attentie voor mijn jarige vriendin.
Wij genoten van een feestelijke 2-gangenlunch met huisgemaakte producten op een prachtige locatie in Amsterdam met uitzicht op de grachten en het tegenover gelegen Waldorf Astoria Hotel waar altijd wat te zien valt.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prachtige ambiance, zeer vriendelijk personeel en de lunch was fantastisch! Een aanrader! Zeker in combinatie met het museum.
spermonmc .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Sfeervolle en gezellige gelegenheid. De high tea was goed verzorgd met prima uitleg. Wij konden rustig en zonder haasten deze middag genieten van ons bezoek.
Evelina L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heel mooie locatie, goede en aardige (heel belangrijk) bediening, aangename locatie. En ze hadden zelfs een cadeautje voor mijn moeders verjaardag geregeld, heel lief! Ik zal zeker vaker een high tea boeken!
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De high tea werd geserveerd in een prachtige stijlkamer, uitzicht op de Herengracht (pal tegenover het Waldorf Astoria Hotel) aan mooi gedekte tafels. Alle hapjes van de drie 'gangen' waren zonder uitzondering overheerlijk. Aanrader voor een gezellige middag!
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De scones op het laatst waren het lekkerste. We misten uitleg over wat er zou komen en af en toe even een check of alles ok was. De thee vond ik niet heel bijzonder.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een bijzonder museum met een prachtige collectie tassen van lang geleden tot modern. Na het museumbezoek een heerlijke uitgebreide lunch in een van de stijlkamers. Een echte aanrader voor een uitje met vriendinnen of familie. We hebben genoten!
Pauline E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Na een leuk bezoek door het museum, kregen we een heerlijk tafeltje aan het raam en hebben genoten van de classic high tea. Lekkere thee - afwisselend - en 3 smaakvolle gerechten. Een soepje, etagere lekkernijen en lekkere scones. Eet geen ontbijt of lunch vóór dat je gaat! Aan te bevelen
jose2016 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prijs verhouding niet naar wat je krijgt, aanbod thee minimaal, er werd vaak gekeken of we al klaar waren, de gangen volgden erg snel op elkaar, 1e gang nog niet klaar en de thee voor de volgende gang werd al neergezet.
Kwaliteit van de gerechten was goed.
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke High-Tea gehad met mijn zus en nichtje. We hadden twee gangen en dit is echt meer dan voldoende. Ook de thee was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Daisy .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heel leuke high tea gehad bij het Tassenmuseum. Vooraf bezochten we het museum, we hadden daar een uurtje voor uitgetrokken en dat was prima doen, en daarna in het museumrestaurant genoten van drie gangen high tea. Vooraf heerlijk soepje met minisaucijs en minikaasstengel en sandwiches met zalm en brie, heerlijk, we vonden alles lekker. Daarna een gang met zoet, o.a. chique minitaartjes met chocola en vanille en twee overheerlijke macarons met verrassende vulling. En daarna scones, warm! Net uit de oven, met o.a. lemon curd. Met bij elke gang een ruime pot thee ernaast, genoeg voor meerdere kopjes en met uitgebreide uitleg over de soorten thee door de hartelijke bediening. Topmiddag met prachtig uitzicht!