Museumcafe de Kribbe

Weerdseweg 6A 7384 CJ Wilp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Museumcafe de Kribbe

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
René B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een mooie omgeving en een leuk museum restaurant. Kleine kaart maar wel kompleet. Goed uitgedacht. Vriendelijk personeel maar veels te weinig. Op zondag begin augustus, een echte fietsdag, 22 graden. Ik schat 120 gasten en maar 3 man personeel bediening, 1 acher de bar en 2 in de open keuken. De afwas was opgestapeld tot an het plafond. Zeer lang wachten. Jammer jammer. Ik had echt met het personeel te doen. Zij bleef vriendelijk. Hier is meer uit te halen
Muriellekursen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Eten was prima, gezellige sfeer. Alleen het wachten op een drankje duurde redelijk lang. Verder vond ik de prijzen wat tegenvallen, maar de kwaliteit is prima.
Gast02 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Hier bij toeval beland tijdens een fietstochtje voor een lunch op het rustig gelegen terras vlakbij het pontje. Wat een prettige verrassing in het mooie IJssellandschap. Meestal is het toch afzien op de Nederlandse fietsterrasjes met supermarktbrood, diepvrieskroketten en soep uit een pakje. Hier niet. Mooie en eerlijke (streek-)ingrediënten. Lekker ambachtelijk brood, huisgerookte zalm, smakelijke dressing, eigengemaakte ketchup en verse jus. Attente en vriendelijke bediening. Eigenlijk heel eenvoudig. Waarom moet je daar zover voor fietsen?
David B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Op een snikhete dag komen we aan met de fiets (we gebruiken de pont over de IJssel) en zijn meteen blij dat we een rustige, schaduwrijke plek achter het gebouw kunnen vinden, aan de rand van het terras dat aan de weilanden van deze rustieke plek grenst.
We worden bijna meteen warm begroet en uitstekend geholpen door Ton, die de moeite neemt om onze gast uit Engeland te helpen in het Engels.
We nemen een prachtig opgemaakte dagsalade met gerookte zalm en een even fraai samengestelde burger van 'De Vegetarische Slager', eigengemaakte boerenfriet en, in plaats van 'gewone' tarwebrood, heerlijk spelbrood.
De salade kost €11,50 met een toeslag van €0,50 voor het speltbrood.
De burger: €10,25 incl. de toeslag voor spelt.
Een potje thee ('Jasmijn pearls'): €4,20
Decaf cappuccino: €2,45
Gewone cappucino: €2,35
Nog enkele punten:
- Ton brengt meteen een carafe met ijswater - een gastvrij gebaar - en vult het later opnieuw zonder dat we er om hoeven te vragen!
- Er wordt geen achtergrondmuziek gedraaid (gelukkig!).
- De wc's zijn schoon en prima uitgerust.
- Er is een interessante uitstalling van oude landbouwapparaten - zeker de moeite waard om te bekijken, al is het Nederlands van de teksten aan herziening toe. Dit is immers een 'museumcafé'.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Dit bovenstaande verhaal herken ik niet.
Wij zijn heel gastvrij ontvangen door de 'barvrouw'en het andere personeel na een lange fietstocht. Heel prettig was dat! We hebben heerlijk gegeten en dat was heel betaalbaar!! Bijzonder vonden wij de smakelijke gerechten van de streekproducten. Een aanrader voor iedereen. Wij vinden De Kribbe juist een mooie tussenstop tijdens het fietsen met een mooie locatie en museum stukken, zo heerlijk landelijk!!!
Het personeel krijgt van ons juist een 9, want het was voor ons prima.
Groet Cees En Coby
Joop En Dinie K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wat voor ons een leuke tussenstop moest worden tijdens onze fietstocht werd door de mevrouw achter de bar al gauw de kop ingedrukt. We hadden nog wel keurig informatie ingewonnen tijdens het uitzetten van de tocht en afgesproken dat we zouden bellen voor het aantal personen. Keurig door ons gedaan. Bij aankomst bleek onze gereserveerde tafel in beslag genomen te zijn door een andere groep. Daar konden wij niks aan doen, het personeel heeft niet niet gevraagd wie de groep was. Maar er werden plaatsen gemaakt, door een vriendelijk meneer en een jonge dame. Deze jonge dame nam ook onze bestelling op, prima. Twee personen die later kwamen i.v.m problemen bij het fietsen, werden opgewacht door een van onze organisatoren. Deze mensen kwamen samen binnen en werden toen op een uiterst onvriendelijke manier gevraagd wat ze daar moesten. Daar werd je even koud van. Toen afrekenen, discussie wie dat wel even moest doen. De vriendelijke jonge dame kwam ons helpen en ik vroeg of ik even de bon mocht zien, ja dat mocht. Klopte niet, te weinig in rekening gebracht. En ja hoor daar kwam de bardame weer aan, wat er wel aan de hand was. Wij vertelden dat de bon niet klopte, nou maak je niet druk en zit ook verschil in de prijzen voor thee en koffie. Reken maar af wat er op staat en klaar (volgens ons nog net net rot maar op) Jonge dame fooi gegeven en weg gegaan. Langs de boze mevrouw, helemaal geen bedankje of fijne dag verder. Nee niet horeca waardig. Nooit weer.