Museum Volkenkunde Midi Mondial

Steenstraat 1 2312 BS Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Museum Volkenkunde Midi Mondial

Dog .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gezellig koffiezaakje waarbij je lekkere koffie kunt drukken. Het zaakje is kleinschalig maar daarmee wel met een gezellige sfeer. Bediening was vriendelijk en we mochten zelfs na sluitingstijd nog even blijven zitten. Erg vriendelijk. Stoelen zitten wat minder comfortabel, maar aangezien het om koffie drinken gaat is dit niet een heel groot probleem.
BigKahuna .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Zijn hier ikv Geisha tentoonstelling 2 keer geweest. Prima plek om koffie en broodjes te nuttigen.
Goeie koffie, echter boodjes zijn matig geportioneerd, maar wel lekker. Verder lekkere muffins.
Riekje B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
We hebben een broodje gegeten in dit museumrestaurant. Het was heel slordig gesneden uit een bol . Grote en kleine stukken , erg verschillend van grootte ! Er was verder geen keus dus we namen het maar omdat we honger hadden. Het broodje met eiersalade en kip smaakte matig en was lastig te eten. De slechtste ervaring in een museum restaurant tot nu toe. De thee en koffie smaakten goed.