Museum Restaurant Boijmans Van Beuningen

Kan beter
Lang
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De lunchschotels waren absoluut uitstekend, goed brood en ruim belegd, verzorgd opgemaakt met diverse garneringen van sla, koude groentes en enkele sausjes. Alleen de organisatie en bediening waren rampzalig. Hoewel de lunchschotels ondanks de drukte snel werden opgediend, waren de gelijktijdig bestelde dranken (thee en fris) nog steeds niet gearriveerd toen we de lunch allang op hadden! Ook op ons verzoek om de erg vieze tafel even schoon te maken kwam aanvankelijk het zeer onbeleefde antwoord dat “we daar geen tijd voor hebben” maar later werd de tafel toch nog wel afgenomen met een natte doek.
G.M. B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat een afknapper na een mooie expositie. Op ons verzoek of de vieze borden weggehaald konden worden, was het antwoord: 'Nee, dat doen we niet. Daar is geen personeel voor'. De vieze resten van de voorgangers lagen op de tafel waar je handen sowieso aan bleven plakken. We hadden toen helaas al besteld bij deze ongastvrije dame. Daarna wachten tot we mochten betalen: € 30,- voor 3 bruine boterhammen met kaas en een hand vol rucola daarover heen geworpen, koffie, ijskoud water en sinas is buiten verhouding. Het was de eerste en de laatste keer.
gourmand48 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Dit is niets. Voor twee personen,ieder een boterham met kip voor ruim 16 euro. Kwartier wachten op thee en koffie. Jammer maar helaas.
pvanderplas .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Heerlijk gegeten!! Mooie verse producten en heerlijke dagsoep, bediening lekker relaxed, genoten!!
Restaurant industrieele uitstraling maar niet storend, prima!!
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Prachtig museumrestaurant met voor het feit dat je in een museum bent nog best prima prijzen. We hebben hier heerlijk geluncht. Het brood was erg vers en de combinaties waren perfect.
Ook de koffie was goed. Aanrader voor een lunch in dit overigens prachtige museum
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Op 6 januari ben ik met mijn moeder in Museum Boijmans van Beuningen geweest in het kader van mijn verjaardag. Tijdens het museumbezoek hebben we toen in het museumcafé geluncht. Ik heb toen een tomatensoep genomen. We hebben lekker gegeten in een goed restaurant.
Goudsegabber .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Op Oudjaarsdag 2015 hebben wij hier gelunched. Ik at een twaalfuurtje, wat die dag bestond uit een kopje tomatensoep en twee dikke boterhammen met oude kaas. Ook lag er salade op het bord. De tomatensoep was prima, lekker met een beetje room. De boterhammen waren dik gesneden, goed belegd en heerlijk. De salade was wat minder, vanwege de nogal zure dressing. Die vond ik er niet echt bij passen. Mijn man had een pompoentaartje met linzensoep. Het pompoentaryje was lekker, goed op smaak. De linzensoep was ook prima. De bediening was vlot en attent, en het uitzicht is erg mooi.
familiecaro .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We moesten even wachten voordat we naar een tafel werden geleid, maar werden erg correct behandeld. Het decor is prachtig, zeer ruim en uitzicht op de tuinen. De kinderen waren blij met "aangeklede" warme choco en goede chocoladetaart. Wijn en cappuccino zijn ok. Wederom zeer correcte bediening.
Sticky toffee banana cake was vers en goed. De rekening was behoorlijk, maar dat is de prijs voor goede bediening, mooi uitzicht en goed eten/drinken. Wij komen terug.
Abi G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Een museum restaurant zonder zelfbediening! Dat vinden wij helemaal niet erg.

Vanuit het restaurant heb je een mooi uitzicht op het museumpark. In een hoek staat een vitrine met dagelijkse voorwerpen uit een 17de eeuws huishouden. Op onze tafel lag een iPad waarbij je meer informatie over de voorwerpen kon bekijken (het was ons niet duidelijk of het alleen onze tafel was, of dat die ook op andere tafels mogelijk was)

De lunchkaart was niet erg uitgebreid. Mijn tafelgenoot koos voor een sandwich met geitenkaas, terwijl ik koos voor tomatensoep. De sandwich smaakte prima, en was rijkelijk belegd. De soep had een krachtige tomatensmaak, en was vergezeld van een lekker broodje.

De bediening is vlot en attent.

Het is geen straf om hier te lunchen.
Herr .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Mooie lokatie, prettig personeel, lekkere appeltaart van de Koekela, maar:
'Slagroom hebben wij hier maar zo nu en dan'
Pardon? ? ?
Dat is wat mij betreft een doodzonde, en daar is geen enkel argument voor te verzinnen, dat is gewoon laks en klantonvriendelijk.

Oh en de Blondie & de Fudge Brownie, ook van de Koekela, smaakten niet vers, maar je betaalt er wel de hoofdprijs voor.
ki .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Het is mooi in het Paviljoen! Het is nu interessant aangekleed vanwege de tentoonstelling 'Op weg naar van Eyck', maar het uitzicht op de tuin en omgeving blijft in bijna elk situatie en weerbeeld fantastisch. Het eten is prijzig en niet heel bijzonder, mooi zuurdesembrood, maar ook weer niet uitbundig, desalniettemin; het is een belangrijk instituut en je kan er ook uren een kopje thee drinken en ander werk doen in een mooi omgeving.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
bij museumbezoek lekker broodje oude kaas en 2X citroen/meringue taart gegeten. Koffie, cola en koffie verkeerd erbij: rekening 18,50. Niet al te goedkoop dus. Was erg druk in de vakantie, dus lange rij bij buffet. Eenmaal gezeten, genoten van de omgeving: uitzicht over de tuin, het museum zelf. Bediening was correct vriendelijk maar onpersoonlijk. Na afloop werd je geacht het dienblad met servies zelf weg te zetten. Dat vind ik altijd een minpunt, dat doe je bij de Hema, maar betaal je ook een andere prijs. Maar een dikke 9 voor het kader. De bedieing en het eten een ruime voldoende dus.