Musashi

Meer informatie over restaurant Musashi

• : Parkeerplaats

Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Vaste prik als we zin hebben in sushi. Vis is altijd vers en de tempurarollen zijn lekker, meestal nog goed warm en knapperig. Goede prijs kwaliteit verhouding.
D V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Af en toe bestellen wij hier. Zelf heb ik weinig ervaring met de sushi hier, hoewel de tempura roll wel erg lekker is. De spiesjes met rundvlees en gebakken rijst zijn prima, service is erg goed en snel.
Kalkman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Leuk, klein tentje om a la carte sushi te eten. Heerlijk om wat meer speciale maar ook goed gemaakte gebruikelijke rollen te eten, allen vers bereid en met zorg gemaakt. Juist omdat ze per stuk gaan, vonden we het netjes dat we niet van die kleine rolletjes kregen. We komen hier zeker terug.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Weer lekker gegeten bij dit kleine restaurantje. Mijn vriendin woont in de buurt en ze haalt vaak de sushi, maar als we even rustig willen bijpraten zonder te ver te hoeven rijden, dan gaan we naar dit sushi restaurant. Ik weet niet wat the real thing is, nooit in Japan geweest, maar kan wel vertellen dat wat wij bestellen altijd vers gemaakt wordt en uitstekend smaakt. We hebben opnieuw de sushi box deluxe besteld, de gyoza, de edamame en deze keer de ebi tempura (grote garnalen) ipv de yasai tempura (groenten ) van de vorige keer. E de misosoep ipv de oosters gegrilde lamskoteletjes. Alles wordt in meerdere rondes op tafel gebracht, zodat je van de warme en koude gerechten goed kunt genieten. De service is altijd goed en men is bereid om op aanvraag iets extra te doen: bijvoorbeeld geroosterde sesamzaadjes op een bolletje witte sesam ijs - en dat is goddelijk lekker!
De zaak zit nooit vol, je kunt met elkaar goed praten. Ik kijk uit naar een nieuwe sushi-afspraak met mijn vriendin om weer hier lekker te komen smikkelen.
Lennydoubleu .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Van de week voor 40 personen sushi besteld. Een dag van tevoren besteld, dit was geen enkel probleem. De sushi werd netjes op tijd bezorgd en was heerlijk vers. Mijn gasten hebben genoten en de shushi was sneller op dan ons lief was.
Reijer .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Ik heb hier een beetje van alles geproefd. De miso soep is een beetje aan de flauwe kant. Het is niet te zout wat goed is maar het mag van mij een wat sterkere miso smaak hebben. De zeewiersalade ligt op een bedje van dun gensneden komkommer stokjes en is besprenkeld met sesam. Het was een lekkere zeewiersalade. Het was ook niet klein maar een goede portie. Van de sushi en sashimi valt te zeggen dat die vers en ter plekke worden bereid met hoge kwaliteit vis. De rijst is zoals je verwacht een korte korrel sushi reist die goed plakt. Wel moet je het geheel in hap opeten, wat voor de kleine eter mischien een probleem kan zijn (niet voor mij, wel voor mijn moeder). De tempura was voortreffelijk. Gefrituurd op bestelling met een lekker beslag. De binnenkant van de groenten is goed gaar maar met de nodige bijt erin. Enkel het decor staat mij tegen, want iets te modern en iets te fastfoodachtig, hetgeen niet past bij de prijs of kwaliteit van het eten. Dat laatste moet je er niet van weerhouden om hier te eten, want dat maakt alles goed.
HJT .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Simpel klein restaurantje op een beetje onopvallende locatie in Noord. Een box met 24 verschillende sushi's gegeten voor 25 Euro. Heerlijke verse vis en hier en daar een persoonlijke touch van de kok met kruiden. Tot slot een tonijn handroll genomen. Een Engeltje op de tong... Aanrader! Volgende keer de verwarming iets hoger en de verlichting beetje meer sfeervol maken en het is helemaal perfect.
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Heerlijke sushi gegeten. Ze hebben een uitgebreide kaart en de service is uitstekend. Indien je vragen over een gerecht hebt worden deze keurig uitgelegd. Het decor is wat simpel en het is er niet groot. Qua prijs valt ook niet te klagen. 6 stuks maki vanaf 6 euro is niet duur. En het zijn ook geen kleine maki's. Je kunt er eten, of gaat voor de take away of je laat het bezorgen. Aanwinst voor Noord.
Selma D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Wat een aanwinst voor de buurt!
Wij kwamen hier bij toeval terecht, maar waren meteen aangenaam verrast door de hartelijke en zeer attente bediening. We hadden een paar gerechtjes besteld, waaronder een selectie van kleine sushi, de California Temaki, een paar sticks (yakitori, zalm en lamskoteletjes).
Met name de lamskoteletjes waren echt super lekker.
Wij hebben in diverse Japanse restaurants gegeten, maar wij waren echt aangenaam verrast door de goede kwaliteit en dit, zeker in verhouding tot de prijs.
Na een koffie van het huis, togen wij zeer voldaan huiswaarts.
Neem daarbij dat je ook kunt ophalen/laten bezorgen, en wij hebben er een favoriet adres bij..
Ruud & Selma de Vos
Littlehoneybee777 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
heb daar laatst gegeten. Het eten was erg lekker, ook handig dat er nu wel wat plaatjes op de menukaart staan ;)
De service is helemaal top! Echte klant is koning gevoel! Ga zo door!

Het enige minpuntje is dat de sfeer daar wat gezelliger kan. De lampen staan allemaal op fel. Ik zou het veel heerlijker vinden met meer dimlichtjes / kerstlichtjes / kaarsjes. Ook staan de tafels erg dicht op elkaar. Dus mijn enige suggestie zou zijn om het restaurant wat gezelliger te maken, dan zie je mij hier echt vaak terug!
Glodean-Jaëphra K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Heerlijk gegeten! Hun bezorgservice is snel en efficient.
Alle sushi is vers gemaakt. ik kom zéker nog vaker terug bij Musashi!
Co1960 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Uitstekend eten, heerlijk gegeten, echt een aanrader! Geef aan wat je lekker vindt en laat je verrassen door de kok. 1 1/2 maand geleden geopend, een aanwinst voor Noord!
Dave P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Super fresh sushi how sushi should be!
Quick friendly service. Kids welcome.
Makes those all-you-can-eat places look shabby - this is the real deal!
TY1234 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Afgelopen week gegeten bij het nieuwe Japanse restaurant in Amsterdam Noord. Het eten was lekker, de vis smaakte goed vers. Wat ik zelf een aanrader vind is de Ebi Nigiri en de Kamikaze roll. De Ebi Nigiri was een sushi met een goed stuk garnaal waarvan je versheid nog goed kon proeven, kortom, deze was verrukkelijk. Ook de Kamikaze roll smaakte goed en is gelijk mijn favoriet geworden. Na lange tijd gegeten te hebben bij al die 'all you can eat' restaurants, proef je hier toch echt het verschil in kwaliteit. Hier kom ik zeker snel terug!