Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

6,9
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuk oud restaurant waar wij ieder jaar wel een keer naar toe gaan. Heel aardige mensen, goede bediening .
Het eten is prima en er zijn genoeg gratis parkeerplaatsen in de buurt.
ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
het eten was heerlijk we komen zeker terug en ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen om aan de honderdtwintig leestekens te komen
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De steaks waren subliem op maat gegrild, de biefstuk smolt in je mond.
De bediening was goed en de wijn glazen goed vol.
Joy V.
Eten was uitmuntend!
Spareribs vooraf (pikant is écht heet) waren meer dan genoeg, echt heerlijk qua smaak. Hoofdgerecht de lendebiefstuk was per-fect bereid. Zowel de rare als medium-rare. We komen veel tegen dat dit erg moeilijk lijkt te zijn om goed klaar te maken maar bij Murphy's was dit geen probleem. Veel patatjes en bijgerechtjes. Dame blanche na was ook lekker. Simpel maar een lekker toetje.
Bediening af en toe wat rommelig maar dat mocht voor ons de pret niet drukken; was meer de communicatie onderling bij hen waardoor het soms verkeerd ging qua bestelling.
Inrichting wat gedateerd maar wij vonden het wel wat hebben.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar; een aanrader voor diegene die van een goed stuk vlees houdt.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Hebben lekker gegeten was erg lekker!!
Wij vind het een aanrader.
toine-christine .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voor AH-actie toch een zeer uitgebreide kaart, ervaring elders was duidelijk minder. Heerlijke gerechten, vriendelijke medewerkers, prijs/kwaliteit zeer goed ! Zeer hygienisch !!! Toiletten alles zeer schoon. Open keuken, "You see what you get !" Opvallend voorbeeld; Een vaste klant wilde de kok een hand geven, kok had handschoenen aan, de kok gaf zijn elleboog niet zijn hand, want die hand ging daarna weer verder met eten te bereiden. Ik had het nog nooit gezien. Wij gaan daar zeker nog veel keren eten !!!! Parkeren voor de deur is gratis!!
Ada H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. En meer dan genoeg bijgerechten.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker
walrus3004 B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Klik , klak , kliko . Een ander samenvatting voor deze zeer teleurstellende ervaring is er niet. Het eten in de breedste zin van het woord is, zeer matig van kwaliteit en ook nog eens slecht klaar gemaakt , er is totaal geen zorg aan besteed. In Oosterhout kun je voor minder geld eindeloos veel beter eten ,waarschijnlijk al in de naast gelegen friet tent . ons zien ze hier NOOIT meer terug om met de woorden van mijn vrouw te eindigen ,Het interieur is aftands en dat is het eten ook.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Oudbollige inrichting in het gedeelte waar wij zaten. Geen gezellige omgeving. Prijs vonde
we iets teveel voor het gebodene. 30,00 euro per couvert zou redelijker zijn geweest. Kregen wel behoorlijk volle glazen wijn en dat zie je niet meer zoveel.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zo als inmiddels bekend is het eten super lekker. De AH kortingskaart ingeleverd, maar ook dat menu is heerlijk. De spareribs zijn voortreffelijk en ook de kipsalade is super. Heerlijk gemarineerd en gebakken. Ook deze kip was heerlijk als hoofdgerecht. De malse ossenhaas was perfect gegrild en op smaak gebracht. De bediening was deze keer top. Erg vriendelijk en attent. Kortom, het was weer top daar.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met AH actie gegeten dus voordelig, zonder de AH-actie is de prijs-kwaliteitverhouding redelijk. Vlees was heerlijk. Het interieur is gedateerd. Bediening vriendelijk.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Aankleding in restaurant is achterhaald,eten kwam in een hoog tempo. Eten was lekker,sausjes zouden wat smaakvoller mogen. Het was ruim voldoende.
wendyvanginneken .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten is er super super super lekker. Alles smaakt even mals, je kunt het vlees onderhand wegzuigen zo zacht. Echt een aanrader voor echte vleeseters. Ik weet zeker dat wij hier nog vaak heen zullen gaan.
C V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We blijven terug gaan! Voor de zoveelste keer en het is elke keer weer ZEER goed.
... dusss binnenkort zien ze ons weer verschijnen!!!!!!
h.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zoals altijd bij dit restaurant is de kwaliteit en smaak van het vlees voortreffelijk. Ook alle bijgerechten zijn van een zeer goede kwaliteit. Kortom: we blijven terugkomen.
M. L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super gegeten via de AH actie met het 6 personen, biefstuk was heerlijk mals klaargemaakt, zoals ook het overige vlees goed was bereid. De hoeveelheid aan voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was te veel en heerlijk, maar helaas konden we niet al het voorgeschotelde eten op. De bediening was super en het personeel was erg vriendelijk. Het is zeker een aanrader en wij zullen zeker nog terugkomen!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Murphy's Grill via de AH restaurantactie! De spareribs waren overheerlijk en de beef van de grill ook. Jammer dat we niet in de buurt wonen want hier zou ik wel elke week willen eten, geweldig!
Groetjes van Carin & Erwin uit Eindhoven.
Chelien Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij waren met 10 personen en we waren het er allemaal over eens dat we heerlijk gegeten hebben. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. En een goed glas wijn erbij. We komen hier zeker terug.