Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

6,9
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Warrige bediening maar heerlijk vlees.
annemie R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima eten, steak uistekend en royale smakelijke friten.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten met AH bon !
Vooraf ; Mexicaanse tomatensoep en Argentijnse ham met meloen : heerlijk.
Hoofdgerecht ; Zuid-Amerikaanse lendebiefstuk met gegrilde groenten, salade en friet : SUPER !
Nagerecht ; Dame blanche : prima.
Voorgerecht en nagerecht werden heel warm opgediend , dat is ook een pluspunt.
Kortom : een aanrader!
Miagiesbergen G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was goed, hoewel ik het voorgerecht best veel vond.
Er kwamen ook mensen binnen die n hond bij hadden, in principe had je er geen last van, maar vindt gewoon dat honden niet in n restaurant thuis horen(en ben echt wel n hondenliefhebber) .
Dan 1 van de serveerster was n andere tafel aan t afruimen, en wat wij toen zagen hadden we nog nooit gezien, ze pakten gewoon de friet die de mensen hadden laten staan , gooide er zelfs nog extra zout op en at er gewoon van, dit kan echt niet. Als je dit überhaupt wil doen dan toch echt waar de klanten dit niet zien !
Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
was goed maar de beloofde 20% korting via u site niet gekregen zeer jammer
A. M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten is heerlijk. Persoonlijk vind ik de kaart wel aan de prijs. Ruim € 20,00 voor een fles rode huiswijn........
Maar heerlijk gegeten.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wanneer je de locatie binnen komt heb je even zoiets van oké ?
Het is er een beetje donker en de tafels staan iets te dicht achter elkaar, maar dat wordt weer goed gemaakt door het eten.
Een keurig opgemaakt voorgerecht en het hoofdgerecht zou iets mooier opgemaakt mogen zijn de bijgerechten zagen er goed uit..
Het toetje was goed.
Helaas heb ik er zelf niet van kunnen genieten vanwege buikklachten maar het zag er goed uit en degene die bij me waren hebben genoten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. En de bediening was vriendelijk en goed.
Was een beetje warm binnen.
Alles okay dus, we gaan volgende keer weer,
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk genieten van gegrild mals vlees met smakelijke sausen. Het 3-gangen menu voldeed helemaal aan onze wensen en de gegrilde ossehaas was buitengewoon van smaak. In het restaurant had ondanks de drukte een vlotte en vriendelijke bediening. Wij hebben genoten van onze avond bij Murphy's grill
Lisette M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We kwamen binnen en na een tijdje kwam er een hele vriendelijke mevrouw ons welkom heten. We mochten zelf een plaatsje kiezen gezellig bij het raam. Na niet al te lang wachten kregen we ons eten en dat was heerlijk. het vlees was mals en de salade en frietjes waren ook heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Pierre J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Waren in dit kwalitatief goede restaurant al verscheidene malen geweest, maar nu met AH actie.
Je kon niet van de kaart kiezen maar van een AH menukaartje, waardoor de keuzes(4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten, 4 nagerechten) beperkt zijn. Eigenlijk best jammer dat je niet van de normale menukaart kan kiezen. Een Eye-rib nemen was b.v. niet mogelijk. Bij navraag bleek dat alle vleessoorten van de AH actie maar 200 gram per stuk waren.
Daarentegen waren zowel voorgerecht, hoofdgerecht(het vlees is echt top hier) als nagerecht verrukkelijk lekker.
Zonder AH actie is dit restaurant al een aanrader.
Cristhel D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik heb er samen met mijn vriend gegeten. Het was een knus restaurant waar we goed hebben gegeten. De prijs-kwaliteitsverhouding was voor ons goed. Er was nog een gezin dat ophef maakte over de prijs-kwaliteitsverhouding ivm. kleine kinderen. Persoonlijk zou ik er niet gaan eten met jongere kinderen. Je krijgt veel eten voor het bedrag wat je betaald, maar qua drinken voor kinderen is het minder.
G.J.H. P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier met 8 personen goed en lekker gegeten. Alleen duurde het voor ons gevoel lang voordat het voorgerecht op tafel kwam nadat er stokbrood met kruidenboter was gebracht.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een authentiek, sfeervol restaurant. Waar vooral de vlees en vis gerechten, op een houtskool gril klaargemaakt, uitmuntend zijn.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We zijn nu voor de 3de keer geweest
Bij murphy's steakehous en niet voor
Niets want wat kun je hier genieten
Van het beste vlees op de best mogenlijke manier voor berijd!!.
Complimenten voor de kok en de
Service,want hier zou je iedere week
Wel willen aanschuiven!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Bij aankomst hadden wij enige twijfel. Restaurant heeft geen gezellige uitstraling, erg ouderwets. Maar wat hebben wij hier super lekker gegeten!! Wij komen zeker nog eens terug!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Dit was het zoveelste bezoek aan dit restaurant en hebben weer voortreffelijk gedineerd. Alles was naar wens. De inrichting is erg verouderd en dus toe aan een update.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De ontvangst en bediening was erg gastvrij. Het eten verrukkelijk zelden zo lekker gegeten! . Je denkt als je binnenkomt; zou het wat wezen? maar het is een aanrader! Zeker de moeite waard!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Bediening was aardig. Maar het eten was flauw. En niks bijzonder. Geen smaak aan de biefstuk. Bij de spareribs als voorgerecht zat helemaal niks verder.
J.H. G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het vlees was zeer smakelijk! maar het was wel wat stug. (mogelijk was het iets te koel voor het bereiden.)
Het voorgerecht (ham met meloen) was prima. Suggestie: Doe was dressing bij de sla.
Verder : de moeite waard om nog een terug te komen.