Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

6,9
Elebia .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Op doorreis Antwerpen Den Helder op internet deze steakhouse gevonden. Wij hebben zeker geen spijt dat wij hier zijn gestopt.
Het eten is echt aan te raden. Ook de bediening (Gilainie) heeft ons op een zeer nette prettige wijze geholpen.wij gaan zeker in de toekomst hier vaker genieten van een op houtskool gegrilde steak.prijs kwaliteit goed.
Barry W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Als je ambiance belangrijk vindt, ben je hier aan het verkeerde adres. Decor is duidelijk gedateerd en niet meer van deze tijd. Kom je echter voor een ongekend goed stuk vlees, dan is dit 'the place to be'. Ik heb héél wat steakhouses bezocht (nationaal en internationaal), maar deze staat qua smaak echt duidelijk in de hoog op het lijstje. Het vlees wordt op een échte met houtskool gestookte grill bereid en dat proef je. Botermals en vol van smaak!! Aanrader!!
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Het eten was werkelijk waar voortreffelijk. Voor het eerst Wagyu gegeten en dat smaakte echt geweldig, mede door het feit dat het zo goed bereid was. Niks geen poespas maar gewoon waar voor je geld! Inrichting voelt enigszins gedateerd aan maar daar proef je niks van! Aanrader!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
je kunt er lekker eten voor een betaalbare prijs
service is goedhet eten des te lekerder
komen al heel lang en nog steeds is het goed
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Wegens afwezigheid van mijn vrouw maar eens uit mijn werk hier wezen eten met een collega. We hebben alleen een hoofdgerecht genomen.
Pikante King Ribs: Smaakte erg lekker. En eindelijk ook eens echt pikant!
Argentijnse steak: Boterzacht. Smolt op de tong...

De garnering is wat simpel, (bakje sla, bakje gemixte diepvriesgroente en "Vlaamse" frieten), maar voldoet.

Ergo: Prime gegeten voor het geld.

Wel is de inrichting een beetje aan vernieuwing toe... en een iets persoonlijkere bediening zou ook wel mogen.
Joost O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
De kwaliteit van het eten in dit restaurant is ruim voldoende. Niet meer en niet minder. De smaken zijn vrij eenzijdig en passen goed bij de grill-keuken. Rook- en zoete barbecuesmaken en als je er van houdt kan het behoorlijk pittig worden, een beetje Cajun. De bediening draait op routine en maakt geen contact. Niet dat ik daar altijd op zit te wachten maar ik voel me graag welkom. Koeltjes allemaal. Op de menukaart staan gerechten uit zo'n beetje alle windrichtingen. Veel keuze dus. De garnering bij mijn voorgerecht bestond uit een kwart tomaatje. Dat was alles. Fantasieloos en zeker niet wat we verwachtten nadat we andere recensies hadden gelezen. De ossenhaas was botermals en mijn tafelgenoten roemden de kip en de spareribs. De groenten bij de gerechten waren overduidelijk niet vers en de salade erg simpel maar smakelijk. Tot slot het decor. Bijna voldoende. En dat is een 5. Met een pittige rekening sloten we af. Al met al een beetje een tegenvaller en we zullen dit restaurant niet snel aanraden. En dat is toch het belangrijkste criterium.