Murphy's Grill

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

6,9
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Wegens afwezigheid van mijn vrouw maar eens uit mijn werk hier wezen eten met een collega. We hebben alleen een hoofdgerecht genomen.
Pikante King Ribs: Smaakte erg lekker. En eindelijk ook eens echt pikant!
Argentijnse steak: Boterzacht. Smolt op de tong...

De garnering is wat simpel, (bakje sla, bakje gemixte diepvriesgroente en "Vlaamse" frieten), maar voldoet.

Ergo: Prime gegeten voor het geld.

Wel is de inrichting een beetje aan vernieuwing toe... en een iets persoonlijkere bediening zou ook wel mogen.
Joost Oomen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
De kwaliteit van het eten in dit restaurant is ruim voldoende. Niet meer en niet minder. De smaken zijn vrij eenzijdig en passen goed bij de grill-keuken. Rook- en zoete barbecuesmaken en als je er van houdt kan het behoorlijk pittig worden, een beetje Cajun. De bediening draait op routine en maakt geen contact. Niet dat ik daar altijd op zit te wachten maar ik voel me graag welkom. Koeltjes allemaal. Op de menukaart staan gerechten uit zo'n beetje alle windrichtingen. Veel keuze dus. De garnering bij mijn voorgerecht bestond uit een kwart tomaatje. Dat was alles. Fantasieloos en zeker niet wat we verwachtten nadat we andere recensies hadden gelezen. De ossenhaas was botermals en mijn tafelgenoten roemden de kip en de spareribs. De groenten bij de gerechten waren overduidelijk niet vers en de salade erg simpel maar smakelijk. Tot slot het decor. Bijna voldoende. En dat is een 5. Met een pittige rekening sloten we af. Al met al een beetje een tegenvaller en we zullen dit restaurant niet snel aanraden. En dat is toch het belangrijkste criterium.