Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

6,9
VHermans .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Wij waren op deze sites gewaarschuwd dat het decor niet al te goed was, maar dat het eten dit goed zou maken. Ik zal dus ook verder niet zeggen over het decor en de bediening.
Wij deden mee aan de spaaractie en besloten het dan toch te proberen. Zowel het voorgerecht en hoofdgerecht, chickenwings en spareribs, waren verbrand en erg droog. Het grootste deel van de portie is dan ook terug de keuken in gegaan.
Vervolgens werd de bestelling opgenomen en bleken de 3 opties die op de menukaart stonden niet beschikbaar te zijn, er was alleen mango of aardbeienijs. Dit vond ik het toppunt, aangezien wij als eerste aan het dessert zaten en ook alle andere gasten met de spaarkaart hadden gereserveerd. De keuken wist precies hoeveel gasten er die avond zouden zijn en had zich hier dus goed op voor kunnen bereiden. Ik ben blij dat we door de spaarkaart niet het volle bedrag hebben hoeven te betalen.
Wij kunnen uw reservering niet traceren kun u een kopie naar ons mailen, wij twijfelen aan uw aanwezigheid op 9 september
gagcam .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Welk gerecht is aan te raden: ik ben een visliefhebster, maar bij Murphy's ga ik altijd voor mijn favoriete gerecht DE OSSENHAAS medium doorbakken. Zo mals, zacht, sappig, goed van smaak! Toppie. En de pofaardappel met kruidenboter. Mmmmm! Met de gemengde salade en gemengde groente een gezonde maaltijd.
Service: vlot, gastvrij, attent. Prachtig om de chef-kok in de open keuken bezig te zien.
Wat hebben jullie het binnen mooi opgeknapt (gemoedelijk. Goed om met het gezin of zakenrelaties lekker te smullen, want ze hebben nog zoveel meer heerlijk vlees. Voor ieder wat wils, zelfs vegetariërs worden verwend).
Dank voor deze lovende woorden
Vriendelijke groet,
Murphys Grill
I. R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het restaurant serveert super biefstuk en spareribs. Zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten. Erbij zit salade en friet. Dat is basis, maar het vlees heeft niet meer nodig.
De bediening is voorkomend en werkt erg hard.
Dank voor deze lovende woorden
Groet Murphys Grill
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
we hebben echt genoten, lekker soepje vooraf, goed stukje vlees lekker mals goed gekruid en een lekker ijsje na primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
MarvanWan .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Murphy's is het beste Argentijnse Steak/Grill House in Brabant! Wij komen er al jaren en elke keer weer eten wij er onze vingers bij op (bij wijze van spreken dan..!). Wij komen speciaal voor de ossenhaas; perfect stukje vlees en al jaren dezelfde sublieme kwaliteit!
De service is over het algemeen genomen uitstekend, hier en daar laat men een steekje vallen, maar dat is menselijk.
Nicky R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
het duurde erg lang voordat we uberhaupt de vraag kregen of we drinken kregen maar het was wel heel erg lekker en het ijs was ook op dus dat was wel jammer we hebben daarvoor wel vervanging gekregen
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Wij hebben al een paar keer eerder gegeten bij Murphy's en het is altijd goed bevallen. Deze keer ben ik minder enthousiast. Toen we binnenkwamen zagen we al dat het hele restaurant vol zat, het personeel had het dus erg druk. Nadat we konden gaan zitten hebben ze ons drinken opgenomen en gevraagd of we stokbrood wilden. Na 10 minuten kwam er weer iemand drinken opnemen. Na nog eens 10 minuten werd ons drinken gebracht, na nog eens 10 minuten het stokbrood. Dit moet toch wel beter kunnen. Het hoofdgerecht was er redelijk snel maar toen wij om een vork vroegen omdat ze die hadden meegenomen duurde het weer zo verschrikkelijk lang dat ik zelf maar een vork ben gaan halen uit de bestekbak die daar lag. Het vlees is echt heel lekker, daarvoor zouden we zo terugkomen. Maar het is wel een totaalplaatje. Met zijn 3en moesten we 100 euro afrekenen, dit is een fors bedrag, en ik moet zeggen dat ik het qua prijs/kwaliteit niet waard vond. De service is ver beneden de maat, het personeel weet echt niet wat ze aan het doen zijn. Als die nou eens wat gaan bijleren, dan zou ik het restaurant echt aanraden. Nou besteed ik mijn geld liever ergens anders.
Dank voor uw recensie, aan de bediening wordt gewerkt, 2 vaste krachten zijn met vakantie.
wel fijn dat u het eten lekker vond, en hopen u toch nog een te verwelkomen.
Sylviaverkooijen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Wij hebben al heel vaak bij Murphy's gegeten, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Bij binnenkomst vroegen ze of we van de Albert Heijn waren. We antwoorden ja en we werden achterin de zaak gezet waar naar alle waarschijnlijkheid alle actie mensen werden neergezet. De tafels en decor zo ontzettend verouderd, het mandje met stokbrood was helemaal kapot, de borden leken wel van de camping en personeel wist helemaal niks van de actie. Het voorgerecht was erg slecht er zat zand in de sla!!! Ze vertelde dat ze niet wisten hoe het kwam het kwam tenslotte uit een zakje. Mijn vriend had een paar vleugeltje op zijn bord gekregen zonder garnering. Op een heel verouderd bord.
Het hoofdgerecht was lekker zoals altijd de ossenhaas is heerlijk. Nagerecht ook heel simpel en somber. Uiteindelijk moesten we nog 89 euro betalen. Erg veel geld voor zo'n matig slechte maaltijd.

Geachte mevr. Verkooijen, wij betreuren het ten zeerste dat uw bezoek aan Murphy's deze keer niet aan de verwachtingen heeft voldaan.Dat er gevraagd werd naar u AH actie is normaal in de dat hoort bij de voorwaarden. Op zaterdag was het restaurant volgeboekt. De achterzaal wordt ieder weekend gebruikt als restaurant, het interieur is anders dat is correct. De overige klachten zal ik per heden onderzoeken en actie op ondernemen. Groet Murphys grill
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Heerlijk mals vlees. wij komen regelmatig terug voor de botermalse ossenhaas.Ons favoriete tentje als het om vlees betreft. Vorige keer met een vrienden er gegeten die zijn razend enthousiast over de bereidwijze en malsheid van het vlees.
Tonno1 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Voor de tweede keer hier gegeten, en de goede ervaring van de eerste keer werd wederom waargemaakt. Ossenhaas van Nieuwzeelands rund, medium gegaard van de grill : perfect klaargemaakt, smaakvol en uitermate mals. Het glas rode huiswijn, Merlot-Malbec uit Argentinie, combineerde er uitstekend bij. De bijgeserveerde frietjes waren ook voortreffelijk: krokant gegaard, totaal niet vettig. Bijgeserveerde salade en groente kan beter, maar voor de vleesliefhebber is dit restaurant een echte aanrader.
Jan343 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Met het hele gezin, 6 personen, bij Murhpy's Grill gegeten.
We hebben allemaal het menu gekozen maar verschillende gerechten. Het vlees was geweldig klaargemaakt, eigenlijk geen sausje bij nodig. De aanbevolen bijpassende Argentijnse wijn was ook top. Prima bediening. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe om te eten.
PRSOnline .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
We hebben hier al vaker gegeten en weten dat de ambiance niet super is.
Maar het eten en de bediening zijn goed. Op het moment dat je een lekker stuk vlees van de houtskoolgrill opgediend krijgt, vergeet je de ambiance meteen.
De bijgerechten zijn goed van formaat, maar de gegrilde maïskolf is te soppig en wat klef.

Kortom, voor een goed stuk vlees ben je hier zeker aan het goede adres.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Afgelopen week bij Murphy's gegeten en ben niet zo lovend als de andere gasten. Via iens hier terecht gekomen en dan merk je dat de internet indruk niet altijd klopt.

Het decor is erg gedateerd en geeft je bijna het gevoel dat je in een bruin café binnen komt. Maar goed over smaak voor inrichting valt niet te twisten, je komt er om te eten.

De bediening is vlot en to the point...iets wat ik erg prettig vindt. Op de wijn kaart staan verschillende wijnen en onze keuze viel op een heerlijke merlot, niet goedkoop maar wel erg lekker. Zonder te vragen een karafje water erbij...prima dus.

Het brood met kruidenboter vooraf viel gelijk tegen...de boter erg flauw maar nog veel erger , het brood leek te zijn opgepiept. Daardoor te hard en te droog. Ook viel mij op dat er meer kontjes in het mandje lagen dan gewoon brood...

De voorgerechten: Escargots en spareribs. De escargots worden geserveerd in een klein schaaltje en niet in de huizen. Dit gebeurd natuurlijk wel vaker maar het oogt toch minder. De smaak was er niet of nauwelijks...blijkbaar dezelfde flauwe kruidenboter gebruikt. Ook de gratiëring met kaas was er niet of nauwelijks en dat maakte de slakken tot een flauwe hap.

De sparribes waren wel op smaak ...maar sommige stukken verbrand. Wat verder opviel is dat de opmaak van het boord echt nergens op lijkt. Wat rode ui en een tomaatje is geen garnituur!

Het hoofdgerecht bestond bij ons natuurlijk uit vlees...entrecote en sirloin steak met gambas (surf & Turf). De bijgerechten worden geserveerd op een schaal, frites, salade en groente. Daarnaast drie schaaltjes met sausen, peper, champignon en mayonaise. De groente bestond uit boontjes en waren weinig inspireren en de frites was lekker maar niet bijzonder.

Het vlees was inderdaad geweldig goed, medium klaar gemaakt en lekker mals.

Omdat het vlees goed is heb ik zonder te veel morren afgerekend maar je mag toch op zijn minst verwachten dat simpele zaken als brood en kruidenboter, slakken en spareribs fatsoenlijk worden klaar gemaakt.

Denk dat het een echte topper zou kunnen zijn als ze net iets meer aandacht besteden aan andere zaken dan alleen het vlees.

Voor nu alles net voldoende.
sabrina1988 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Voor de echte vleesliefhebber is dit het restaurant waar je moet zijn. Het interieur is niet geweldig, maar wel ontzettend gezellig. Hier weten ze hoe ze vlees moeten bereiden met een echte grillsmaak. De bediening is ontzettend gastvrij en behulpzaam. Hier ben ik al vaak geweest en zal ook zeker vaker terugkomen
Elebia .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Op doorreis Antwerpen Den Helder op internet deze steakhouse gevonden. Wij hebben zeker geen spijt dat wij hier zijn gestopt.
Het eten is echt aan te raden. Ook de bediening (Gilainie) heeft ons op een zeer nette prettige wijze geholpen.wij gaan zeker in de toekomst hier vaker genieten van een op houtskool gegrilde steak.prijs kwaliteit goed.
Barry W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Als je ambiance belangrijk vindt, ben je hier aan het verkeerde adres. Decor is duidelijk gedateerd en niet meer van deze tijd. Kom je echter voor een ongekend goed stuk vlees, dan is dit 'the place to be'. Ik heb héél wat steakhouses bezocht (nationaal en internationaal), maar deze staat qua smaak echt duidelijk in de hoog op het lijstje. Het vlees wordt op een échte met houtskool gestookte grill bereid en dat proef je. Botermals en vol van smaak!! Aanrader!!
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Het eten was werkelijk waar voortreffelijk. Voor het eerst Wagyu gegeten en dat smaakte echt geweldig, mede door het feit dat het zo goed bereid was. Niks geen poespas maar gewoon waar voor je geld! Inrichting voelt enigszins gedateerd aan maar daar proef je niks van! Aanrader!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
je kunt er lekker eten voor een betaalbare prijs
service is goedhet eten des te lekerder
komen al heel lang en nog steeds is het goed
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Wegens afwezigheid van mijn vrouw maar eens uit mijn werk hier wezen eten met een collega. We hebben alleen een hoofdgerecht genomen.
Pikante King Ribs: Smaakte erg lekker. En eindelijk ook eens echt pikant!
Argentijnse steak: Boterzacht. Smolt op de tong...

De garnering is wat simpel, (bakje sla, bakje gemixte diepvriesgroente en "Vlaamse" frieten), maar voldoet.

Ergo: Prime gegeten voor het geld.

Wel is de inrichting een beetje aan vernieuwing toe... en een iets persoonlijkere bediening zou ook wel mogen.
Joost Oomen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
De kwaliteit van het eten in dit restaurant is ruim voldoende. Niet meer en niet minder. De smaken zijn vrij eenzijdig en passen goed bij de grill-keuken. Rook- en zoete barbecuesmaken en als je er van houdt kan het behoorlijk pittig worden, een beetje Cajun. De bediening draait op routine en maakt geen contact. Niet dat ik daar altijd op zit te wachten maar ik voel me graag welkom. Koeltjes allemaal. Op de menukaart staan gerechten uit zo'n beetje alle windrichtingen. Veel keuze dus. De garnering bij mijn voorgerecht bestond uit een kwart tomaatje. Dat was alles. Fantasieloos en zeker niet wat we verwachtten nadat we andere recensies hadden gelezen. De ossenhaas was botermals en mijn tafelgenoten roemden de kip en de spareribs. De groenten bij de gerechten waren overduidelijk niet vers en de salade erg simpel maar smakelijk. Tot slot het decor. Bijna voldoende. En dat is een 5. Met een pittige rekening sloten we af. Al met al een beetje een tegenvaller en we zullen dit restaurant niet snel aanraden. En dat is toch het belangrijkste criterium.