Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zijn gisteren hier geweest , en wij geven ze een dikke tien. Eten was erg lekker , service was erg goed . Hebben een leuke avond gehad . Wij gaan zeker terug. De pittige spare ribs waren echt super lekker .
dpunt .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prime restaurant . Goede service en uitleg van AH restaurantkaart. Erg vriendelijke gastvrouw (eigenaars en haar stond achter de kachel (fornuis). Ze runnen dit al 17 jaar en goed opgeleid personeel. Je, voelt je daar op je maak.
Een aanrader.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De sfeer van het restaurant is prima en zou ik als ZEER GOED beoordelen, maar onder dezelfde noemer zit de score voor inrinchting. Deze zou wel wat gemoderniseerd mogen worden, met name de route naar het sanitairgedeelte. Sanitair zelf was overigens prima schoon.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kwaliteit vlees is heel goed, bijgerechten teleurstellend. Eetbeleving slecht door bedienend personeel en sfeer restaurant. Vaker hier gegeten voor het vlees, maar dit was de laatste keer
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was geweldig!!!! Nog nooit zo’n lekkere spare ribs en ossenhaas gegeten! Toetje was ook heerlijk! We hebben meteen weer een reservering gemaakt
Andrea J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker en voldoende gegeten met de AH restaurant actie.
Goede bediening al kwam ze wel heel vaak vragen of we nog iets te drinken wilden.
Zeker aanrader????????
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De bonnen van AH vergeten in de auto, dus 1 x menu AH en 1 x mix grill XL.
Met de eigenaresse besproken,. Wij wilden even wachten, en voor de volgende ronde een seintje geven, maar helaas alle medewerksters kwamen om de beurt vragen of wij al iets van de kaart wilden bestellen, of nog iets wilden drinken.jammer dat er niet 1 persoon vaste tafels bediend. Wij werden hier kriegel van.
Ook de prijs kwaliteit was niet in verhouding. Veel te weinig vlees, eten, voor de 100€ die wij moesten betalen.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
leuke avond , heerlijke steaks ! Zeer tevreden .
j.rooyakkers2 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met goed eten, we hebben genoten van de maaltijden.
De spareribs en de pikante kip als voorafje was aan te bevelen prima.
De hoofdmaaltijd die we gekozen hebben de spies en de varkenshaas was heerlijk maals ,super.
Voor herhaling vatbaar
Stacey B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel lekker gegeten met de albert heijn actie. Er was een aangepast menu, maar alsnog genoeg keuze.

Het vlees was mals en goed op smaak, overal zat een lekkere frisse salade bij, en bij het hoofdgerecht mocht je kiezen tussen salade en friet. Het was meer dan genoeg en ik geef het eten een welverdiende 10!

De bediening was ietsje minder, maar zeker niet slecht. Wij zijn altijd netjes en vriendelijk geholpen en tussendoor kwam de ietwat onervaren/onzekere dame, genoeg voor drankjes vragen.

Aan het einde moesten we wel zelf naar de kassa lopen voor het afrekenen, er werd niet meer naar koffie/thee gevraagd en het duurde dus vrij lang voordat er weer iemand kwam nadat de tafel was afgeruimd.

Een kleine opbouwende feedback, maar wij zouden zeker een keer terug komen!
Willeke O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bij binnenkomst leek het een beetje een gedateerd restaurant maar de bediening vriendelijk en het eten uitstekend. We zijn gaan eten met AH bonnen maar zonder vind ik de prijs een beetje aan de hoge kant
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekker gegeten een aanrader zeer tevreden vriendelijk personeel gezellig heerlijke gerechten met A H actie veel keuze Complimenten voor de KOK.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De keuze was erg beperkt,daarbij vond ik het jammer dat je bij moest betalen voor bepaalde gerechten,de salade die geserveerd werd bij de gerechten was erg droog ,geen dressing aanwezig dit vond ik erg jammer.
Elvira P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het vlees was super lekker goed gebakken, personeel vriendelijk en niet lang hoeven wachten op de gangen.
Spareribs als voorgerecht was wel erg vullend, zou wat mij betreft wat minder mogen, maar ik zit best gauw vol, dus misschien dat het voor een ander niet te veel is.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Eten was kwalitatief fantastisch en kortom heerlijk.
AH restaurant actie maakte het financieel ook nog erg aantrekkelijk.
Met z’n vieren een tóch al leuke dag geweldig afgesloten.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, de ossenhaas is voortreffelijk gegrild, met een erg lekkere kruidenolie. Ruim voldoende, lekkere frietjes. De warme groenten hadden iets langer gegrild mogen worden. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vlees was van perfecte kwaliteit . Evenals het stokbrood en de frietjes.
De sla mag daarentegen wel wat spannender. Was een beetje simpel.
Al met al wel heerlijk gegeten. En voor herhaling vatbaar.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Geweldig lekker, nergens beter vlees, echt top!!
Voor herhaling vatbaar, ook de wijn is super lekker.
Aardige vlotte bediening.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben daar gisteren gegeten, was erg goed. De bediening was vriendelijk. Prijs kwaliteit was prima, wij hadden wel met AH bonnen gegeten.
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en alles was van goede kwaliteit en fijne bediening! Lekker stuk biefstuk als hoofdgerecht gekozen en die was heerlijk mals. We komen graag nog eens terug