Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,6
h.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij waren er dit keer via de AH-Restaurantactie. Als voorgerecht de Argentijnse Ham en Meloen (prachtige malse ham, goede portie) en een kleine portie spareribs (lekkere pittige strike, heerlijke BBQ smaak, prima portie).
Als hoofdgerecht hadden we een entrecote (perfect gegrild, heerlijk van smaak, goede portie) en een ossenhaas (perfect rood van binnen en toch warm, lekkere BBQ smaak, ruime portie).
Als nagerecht hadden we een Dame Blanche (standaard, goed) en een cappuccino.
Alles bij elkaar weer een voortreffelijke maaltijd die we iedereen kunnen aanbevelen. Wij blijven in iedere geval terugkomen!
Culinairliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer met de A&H actie. Ruime menukeuze met mogelijkheden voor uitbreiding. Heerlijk gegeten. Wij komen zeker een keer terug.
elsje123 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Goed eten, goed klaar gemaakt voor een betaalbare prijs. Voor herhaling vatbaar.
Interieur mag een opfrisbeurtje gebruiken.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden als voorgerecht de mini spareribs die waren verrukkelijk. En als hoofdgerecht de mixed grilles en lendebiefstuk dat was ook heerlijk. En 1 kindermenu met spareribs die vond mijn dochter ook heerlijk en ze kreeg nog veel ook. Dus al met al raden wij je aan om hier te gaan eten
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Parkeren was even zoeken daarna goede vriendelijke ontvangst, en bediening aan tafel was weer goed, met vlees bereiding weten ze om te gaan , was weer erg lekker.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Spare ribs waren aangebrand. Niet voor herhaling vatbaar voor ons dit is niet de kwaliteit die je verwacht in een restaurant.
jukebox1947 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Weer lekker gedineerd bij Murphy's. De spareribs en lendebiefstuk waren in een woord heerlijk. Lekker mals. Komen zeker terug. Een van mijn favoriete restaurants.
h.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Perfect gegrilled vlees, precies zoals we hadden gevraagd (steak: blue!). Mooie porties en lekkere bijgerechten. We waren er via de AH-restaurantactie. Zeer aan te bevelen.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten was goed, het vlees voortreffelijk, zeker voor herhaling vatbaar.
Het restaurant doet wat oubollig aan, lijkt op een bruin café.
frankenbea .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuk menu met de AH restaurant aktie , maar als je zo gaat eten dan is het best prijzig. Ontvangst was lauw en de achterkamer was net een kringloopwinkel dat zeker een update nodig heeft. Bediening deed hun best maar opleiding mag zeker. Doe hier wat mee zou ik zeggen.
frankenbea .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met de AH restaurantactie, prima menu. Inrichting is verouderd en mag wel een update hebben. Ontvangst was matig . Ga je hier zonder de actie eten dan is het duur betaald gezien de inrichting en de bediening, je mag dan wel iets meer verwachten, het zijn de kleine dingen die het doen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Achterkamer is smaakloos zeer gedateerd ongezellig met ouwe allemaal verschillende eethoeken en tafel vsan de kringloper Wist niet dat dit nog bestond anno 2016 Eten goed maar kom hier niet meer terug ivm inrichting
henk C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zeer goed restaurant, het eten was zeer goed en de ossenhaas was geweldig. Verder was de sfeer en bediening heel goed, zeker om nog een keer terug te komen. henk clemems
p.j.j.snijder .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een niet te groot restaurant.
Lekker gegeten, en vlotte bediening.
Gerechten waren ook van hoeveelheid ruim voldoende.
Zeker voor herhaling vatbaar.
tonlansbergen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
gezellige ambiance, goede, vriendelijke bedoening en vooral:
heerlijke spare-ribs en botermalse biefstuk.
een aanrader voor de smuller !
maduck .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ontvangst goed , bediening vriendelijk , eten ruim voldoende en heerlijk vlees.
Jammer dat er twee consumpties op staan terwijl er maar een genomen is ( dit zag ik pas bij thuiskomst.
Prijs van fris en bier aan de hoge kant , en een mandje stokbrood met kruidenboter veel te duur.
De inrichting is een bij elkaar geraapt van alles wat .
Kortom het is niet mijn zaak om nog eens naar toe te gaan
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Was niet de eerste keer dat we bij " Murphy's" gingen eten . Voorgerecht was VEEL te zout ! De Argentijnse biefstuk was erg goed !! Jammer dat we na controle ( (Thuis) van de faktuur, ontdekte dat deze te hoog was uitgeschreven ! ( 4 glazen wijn ipv 3 ) afijn een leermoment controleer ter plaatse!????
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zorg voor betere, vlottere bediening.
Knap de zaak en het interieur op.
Maak de grill schoon, het vlees smaakt naar de grill.
Zorg voor betere sidedishes.
Kwaliteit vlees is goed, daar komen de mensen nog voor, maar als andere dingen niet aangepakt worden, zullen de klanten weg gaan blijven.
Kortom, besteed meer aandacht aan de zaak!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten! Er wordt na het voorgerecht gevraagd wanneer je het hoofdgerecht wilt, dus je kunt zelf bepalen hoelang je aan tafel zit! De bediening is erg vriendelijk en doet erg zijn best. Vind alleen de wijn een beetje prijzig, maar dat is het enige minpuntje.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben het ah menu gehad en was echt overheerlijk we hebben goed gegeten
het was lekker druk binnen maar we hoefden toch niet lang te wachten op het eten prima tent gaan zeker terug