Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,3/10
Service7,8/10
Decor6,7/10
Romy D. Meesterproever (23 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Voor het eerst naar Murphy’s Grill geweest met de AH actie.
Vriendelijk ontvangen, we mochten een tafeltje uitzoeken.
De inrichting is veel hout en doet wat gedateerd aan, maar dat past goed in de sfeer van het restaurant.
Helaas staat de muziek iets te hard en daarbij een Spaanse zanger waar ik niet erg gek van ben; dat zorgt voor wat onrust. Daarbij is er een nogal luidruchtige gast, gelukkig blijft die niet erg lang.
Men is niet bekend met glutenvrij, dus wordt er een uitleg aan mij gevraagd. Ik had bij de reservering opgegeven dat 1 persoon glutenvrij moet eten. Eigenaar doet zijn best om er zich bekent mee te maken. Ik let zelf extra op wat ik bestel en met gegrild vlees kun je niet snel “fout” zitten.
Gelukkig zijn er ook gepofte aardappelen bij het hoofdgerecht ipv frites, dat is een veiliger alternatief.
Vooraf Argentijnse ham met meloen, lekker, maar de meloen is wat smakeloos. Kan gebeuren.
Daarna verlaten we het AH menu en bestellen beiden een ribeye, medium gebakken, maar hij is wat te rood als hij wordt opgediend. Beter te rood dan teveel doorgebakken.
Het vlees is van goede kwaliteit.
Daarbij frites, salade, gebakken warme groenten (aubergine, courgette, paprika) maar die vinden we wat slapjes en flauw, niet erg inspirerend.
Er komt ook een bordje op tafel met mayonaise en 2 sausjes die ik niet in de Argentijnse keuken vind passen, meer voor een BBQ thuis.
Chimichurri saus is ook niet standaard op tafel, maar is wel beschikbaar.
Ik heb meer het gevoel in een BBQ restaurant te zitten dan in een Argentijns restaurant, ondanks de foto van onze koningin aan de wand.
Als dessert neem ik een Murphy’ special koffie en mijn man een andere ijscoupe dan van het keuzemenu. Is geen probleem.
Er wordt in andere reviews geklaagd over de prijs van een glas huiswijn, daar ben ik het niet mee eens. De kwaliteit is goed en het is een groot en vol glas, dat in tegenstelling tot andere restaurants met maximale prijzen voor een minimale hoeveelheid.
Bij het afrekenen, dat kon vandaag alleen contant omdat er een pinstoring was waar netjes van te voren over was gebeld, wordt er keurig de prijs van 1 keuzemenu van de rekening afgehouden.
Fijn dat je dus toch gewoon a la carte kunt eten.
Prima adres maar niet Argentijns, wel grill.
Liesbethakkermans . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben er vorig jaar ook gegeten met de AH actie en zijn gisteren op herhaling gegaan.
Het eten is heerlijk, niks op aan te merken alleen de prijs van een glas rode wijn is wel erg duur, in verhouding dan.
Ton246 . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een nette zaak met goed eten en zeer vriendelijke bediening..zeker een aarader.. bij binnenkomst netjes ontvangen en naar onze plaatsen gebracht. Vervolgens een broodje met kruidenboter op tafel en alle gerechten in een rustig tempo op tafel...goede kwaliteit van eten.kortom...top!!!
Joyce.nolet . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben echt supper lekker gegeten! De bediening was geweldig! Lieve mensen! We hebben gekozen voor de spareribbs en de ossenhaas, supper goed. De ossehaas was heerlijk mals en heel lekker gekruid. We gaan er zeker vaker heen. Gr joyce en dennis
Patriesja65 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was zoals altijd weer voortreffelijk. Personeel deed erg zijn best om het ons naar ons zin te maken. Hoewel één van de serveersters wel een beetje meer had mogen lachen. Volgens mij werkte ze er nog niet zo lang en had nog wat sturing nodig. Maar dit werd door de anderen heel goed gecompenseerd. Het decor kan misschien wel een opknapbeurt gebruiken, het is nogal rommelig.
Anne-vliet . Fijnproever (2 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten!
Vlees was verrukkelijk groente/salade was wat karig maar wel lekker
Hebben het AH menu gehad en vonden de voorgerechten vrij groot
CxxxM . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten met het AH menu. De spicy chicken en de entrecote zijn een echte aanrader. De huiswijn, zowel wit als rood smaakte voortreffelijk. Komen hier zeker nog een x terug.
Robbertje999 . Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De uitstraling van Murphy's Grill was voor ons niet genoeg om daar te gaan eten, de verhalen over de steaks wel. Bij binnenkomst werden wij niet positief verrast, het zag er allemaal wat gedateerd uit. We werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke medewerkers en we mochten zelf een tafel uitzoeken, dat vonden we erg fijn. Het viel ons direct op dat er geen bedrijfskleding werd gedragen, ook niet door de medewerkers in de (open) keuken, dat gaf ons niet de gewenste positieve eerste indruk. Nadat we hadden plaatsgenomen bleek de tafel niet geheel vetvrij te zijn, na het aanleunen bleef kleding aan te tafel plakken. Vanwege die reden gingen we een beetje rondkijken en kregen we niet de indruk dat alles even goed werd gereinigd. Natuurlijk de topper van het restaurant besteld (zo stond het ook vermeld op het menu): botermalse Argentijnse ossenhaas. Mals was het zeker, lekker gegeten, jammer dat we het gevoel kregen dat deze in roomboter was gebakken. Het vlees lag in een 'vet' badje. Tevens lagen de geserveerde gegrilde groenten ook in een badje van vet. Helaas niet een prettige beleving gehad, het blijft natuurlijk een momentopname. Wij gaan Murphy's Grill niet aanraden bij vrienden, familie en kennissen.
Ton239 . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was voortreffelijk met heerlijke mex. tomatensoep en spicey kipsalade, malse ossenhaas (wel 5,50 euro extra....2 keer!) en heerlijk toetje. Het kindermenu was ook uit de kunst: goede kipfilet en grote verse frieten. En met dik 30 euro korting (AH-menu) verwacht je dan rond de 70 á 80 euro uit te komen.... Het werd ondanks de korting 90 euro met louter tonic(3x) (3x) fanta en 3 biertjes!! Daarmee is de prijskwaliteitverhouding(*) een beetje scheef. Ook stond de airco en een tweetal buitendeuren aan, resp. open...we zaten flink op de tocht! Door dit alles dus geen 9 of 10!..... De 9 drankjes bleken 30 euro!.......advies: zelf water meenemen! (*Een kindermenu van 14,50 euro vinden wij gewoon te duur!)
Turboflip . Fijnproever (3 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij vonden het zoals elke keer weer helemaal geweldig!!!
Bediening,vooral de eigenaresse zeer lief en aardig,alles naar wens.
De zoon van de eigenaren was deze avond de kok. Hij is net zo geweldig als zijn vader...goede leerschool gehad :-)
Voorgerecht spicy chicken salad was perfect,heerlijk pittig.
Hoofdgerecht,hun topper, argentijnse ossenhaas,écht dus een topper.met vakwerk bereid en geserveerd,écht om weg te zuigen,zooooo super,nergens kun je dit meemaken,alleen dus maar bij Murphy's Steak en Ribhouse.
Nagerecht de dame blanche,ook heerlijk.
Al met al onze favoriet onder alle restaurants in Brabant.
Jaja zonder enige twijfel....wij komen híer regelmatig terug.
Dikke 10 voor dit top restaurant.
Hettyvanvliet . Fijnproever (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij vonden de lendebiefstuk heel lekker. Wat we jammer vonden : we hadden als voorgwrecht pittige kipsalade qua presentatie een aanfluiting. Deze lag op een bordje sla met 1 schijfje komkommer en 1 mini tomaatje. Qua smaak wel heerlijk.
Huiijbregts . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was toppie, de indeling van de tafels minder
Je kon niet naar achtere schuiven met de stoel zodat je makkelijk kon gaan zitten, want dan zat je tegen de andere tafel aan
Tip: stoelen met armleuning aan de buitenkant/gangpad houden
De service was in zo verre prima maar ze vergaten weleens wat dingen, die daarna recht werden gezet alsje het weer vroeg
We zullen hier zekers vaker terugkomen
Adebeen1 . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voortreffelijk vlees. Heel smaakvol. Het voor- en nagerecht was simpel. Ben je een vlees liefhebber dan moet je hier zijn.
Stefanie V. Expertproever (5 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten was wederom net als altijd zeer goed. We hebben met de AH-actie gegeten, 2e driegangenmenu gratis. Voorgerecht spareribs (keuze tussen zoet en pikant), we hadden beide zoet gekozen maar die van mij was meer richting pikant dan zoet, die van mijn vriend waren prima zoet.

Hoofdgerecht ossenhaas, was ook weer heerlijk met 3 verschillende sauzen salade en friet. Wel met een bijbetaling van € 5,50 p.p. maar dit wordt van te voren netjes aangegeven.

Nagerecht was niet bijzonder maar gewoon goed.

Alleen de wijn vond ik erg duur. Ik had niet naar de prijs gekeken, maar toen ik op de rekening keek was ik blij dat ik maar één rode wijn op heb, deze was namelijk €5, 75. Ik vind dit aan de hoge kant voor een "simpel" wijntje.
Cobyklundert . Fijnproever (4 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was goed. We hadden echter twee verschillende gerechten besteld, deze zagen er echter exact hetzelfde uit. Service kan beter, men leek niet echt geïnteresseerd. Misschien kwam dat omdat we de eerste gasten waren. Het is binnen heel erg donker ingericht. Gelukkig hadden we een plaats bij het raam. Ikzelf zou hier niet meer gaan eten.
PaSiC . Fijnproever (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Smaak en kwaliteit gerechten is zéér goed.
Bediening is niet altijd even professioneel.
Inrichting is een bijeen geraapt geheel zonder enkele uitstraling.
Sandra M. Fijnproever (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten maar zoals ook al bij eerdere recensies te lezen is, heeft het personeel er niet veel zin in.
Ze groeten niemand die binnen komt en een lachje kan er ook niet af. Je zou bijna denken dat ze daar hun taakstraf aan het vervullen.
Menu voor de actie is leuk en gevarieerd genoeg. Voorgerechten (spare ribs en spicey chicken): lekker en veel, hoofdgerechten (lende biefstuk): perfect medium/rare gebakken en de dame blanche als nagerecht was ook prima. Wij gaan zeker nog eens terug.
Pmmkonincks . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
voor de vierde keer daar gegeten, en het was weer perfect.d
begonnen met de hete kip salade. (is een aanrader).
daarna maxima gril. (diverse stukken vlees)
en als laatste de dam blanche.
goede bediening en lekker eten
Dagmar90 . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was heel erg lekker, niets op aan te merken. Service ook prima. Entourage; gezellig eetcafe.
Enige nadeel; met de AH kaart lijkt het pf er geld uit andere dingen wordt gehaald. Het menu is 35 p.p. (2e gratis) maar normaal zou je dat er niet voor betalen p.p. Drankjes wel erg duur.

Totaal natuurlijk nog goedkoper uit dan wanneer je zonder AH kaart gaat eten, dus wel de moeite waard gezien het heerlijke 3 gamgen menu.
Ans V. Expertproever (7 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De ontvangst was prima. Er waren genoeg keuzemogelijkheden bij de diverse gangen. Geen vis. Voor mij geen probleem.
Het eten was lekker, alleen is er weinig groente bij. De sfeer en de bediening waren prettig. Al met al voldoende reden om hier nog een keer terug te komen.