Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,6
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Achterkamer is smaakloos zeer gedateerd ongezellig met ouwe allemaal verschillende eethoeken en tafel vsan de kringloper Wist niet dat dit nog bestond anno 2016 Eten goed maar kom hier niet meer terug ivm inrichting
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zeer goed restaurant, het eten was zeer goed en de ossenhaas was geweldig. Verder was de sfeer en bediening heel goed, zeker om nog een keer terug te komen. henk clemems
P.j.j.snijder .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een niet te groot restaurant.
Lekker gegeten, en vlotte bediening.
Gerechten waren ook van hoeveelheid ruim voldoende.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Tonlansbergen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
gezellige ambiance, goede, vriendelijke bedoening en vooral:
heerlijke spare-ribs en botermalse biefstuk.
een aanrader voor de smuller !
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Was niet de eerste keer dat we bij " Murphy's" gingen eten . Voorgerecht was VEEL te zout ! De Argentijnse biefstuk was erg goed !! Jammer dat we na controle ( (Thuis) van de faktuur, ontdekte dat deze te hoog was uitgeschreven ! ( 4 glazen wijn ipv 3 ) afijn een leermoment controleer ter plaatse!????
maduck .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ontvangst goed , bediening vriendelijk , eten ruim voldoende en heerlijk vlees.
Jammer dat er twee consumpties op staan terwijl er maar een genomen is ( dit zag ik pas bij thuiskomst.
Prijs van fris en bier aan de hoge kant , en een mandje stokbrood met kruidenboter veel te duur.
De inrichting is een bij elkaar geraapt van alles wat .
Kortom het is niet mijn zaak om nog eens naar toe te gaan
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zorg voor betere, vlottere bediening.
Knap de zaak en het interieur op.
Maak de grill schoon, het vlees smaakt naar de grill.
Zorg voor betere sidedishes.
Kwaliteit vlees is goed, daar komen de mensen nog voor, maar als andere dingen niet aangepakt worden, zullen de klanten weg gaan blijven.
Kortom, besteed meer aandacht aan de zaak!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten! Er wordt na het voorgerecht gevraagd wanneer je het hoofdgerecht wilt, dus je kunt zelf bepalen hoelang je aan tafel zit! De bediening is erg vriendelijk en doet erg zijn best. Vind alleen de wijn een beetje prijzig, maar dat is het enige minpuntje.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben het ah menu gehad en was echt overheerlijk we hebben goed gegeten
het was lekker druk binnen maar we hoefden toch niet lang te wachten op het eten prima tent gaan zeker terug
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lskker eten. Bij twee personen was het alleen niet goed doorbakken nog rood vlees zichtbaar voor één persoon mocht dat echt niet onderling gerolen.
Bedienend personeel was teleurstellend kon bv niet antwoorden of Mexicaanse tomatensoep pittig was. En ook weinig / geen humor
Karinverschuren .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met de ah actie hier gegeten. Heerlijke biefstuk en spareribs!! Verwacht niet een lange avond dineren maar voor een etentje met kinderen ideaal!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten! We hadden de ossenhaas genomen, naar daar moest wel € 5,50 p.p. meer voor betaald worden. Uiteindelijk wordt de maaltijd toch nog duur, terwijl je gebruik maakt van de AH bonnen, maar het was zeer de moeite waard.
Liatempelaars .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Op zich goed gegeten, maar het ging allemaal wel erg snel. We waren er om 19.00 uur en om 20.10 uur stonden we weer buiten.
35 euro voor het geboden AH 3 gangen menu( Mexicaanse tomatensoep, lende biefstuk en iets wat ze een dame blanche noemen, maar ijs met slagroom en een beetje koude chocolade decoratie is ) en vond ik erg, duur. ( al snap ik wel dat ze er toch nog iets op proberen te verdienen) 5,45 Euro voor een glas wijn vind ik echter idioot.
C.mastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Weer een heerlijk menu gegeten met veel smaak.Nette en vlotte bediening.Voorgerecht ,hoofdgerecht en toetje was heerlijk.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
H÷rlijk gegeten en gedronken. Het enige minpuntje dat ik kan benoemen is weg naar de toiletten. Hier moet je langs de herentoiletten die open staat . verder was er niets op aan te merken goede bediening sfeer en gezelligheid.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Samen met mijn echtgenote gevierd onze 43ste huwelijksdag gevierd. Dit restaurantje is net iets anders dan de doorsnee zaken in de binnenstad. Een aanrader.
H.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
We hadden gereserveerd via de AH-actie. Voortreffelijke voorgerechten: kleine spareribs en Argentijnse ham met meloen. Als hoofdgerecht de lendebiefstuk en ossenhaas. Perfect gegrild (wij willen het echt rood van binnen!) en grandioos van smaak. Met alle bijgerechten is er nauwelijks meer plaats voor een dessert, maar de Dame Blanche en de Capuccino waren toch te verlijdelijk. Kortom een zeer goede ervaring die we zeker gaan herhalen.
Anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk voorgerecht. Zalig vlees van de gril. Een lekkere dame blanche als dessert.Leuke zaak. Komen zeker nog een keer.
Whmvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een gedateerd en troosteloos restaurant. De vleesgerechten waren prima maar de garnituur was onder de maat (slappe sla, minimaal bakje warme groente).
De bediening was vriendelijk maar niet deskundig. Een simpel dieetprobleempje kon niet adequaat worden opgelost. Alles bijeen een 6 minnetje
A.M. Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zelden zo'n lekker stukje vlees gegeten in een restaurant. Zonder de AH zegels was ik nooit in het restaurant terecht gekomen.