Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,6
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het is goed eten daar. Een schappelijke prijs.
robbenning4 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Uitstekend gegeten met de AH actie, wel prijzig was de rode wijn (5,45 per glas) en een fles water (6,50)
Mandje brood wordt apart berekend
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het vlees was geweldig, krijgt warme groentes en salade erbij, meedere sauzen, leuke uitstraling, zeker de moeite waard om daar weer te gaan eten.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De Steaks zijn top, een van de beste ooit, aankleding is gedateerd, je gaat naar Murphy's voor de het vlees niet voor de sfeer.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was goed, het was er erg druk. Helaas konden de 2 dames van de bediening het niet zo goed aan. Uiteindelijk hebben we lekker gegeten en is het voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Alweer een perfecte maaltijd bij dit restaurant. Wie van gegrild vlees op een echte houtskool gril houdt kan niet beter terecht dan hier. Zowel de lendebiefstuk als de ossenhaas werden perfect naar onze wens gegrild: prachtig rood van binnen en toch heerlijk warm. Ook de bijgerechten (frieten, salade en wokgroenten) zijn van hoge kwaliteit. We zullen hier nog vaak komen!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was zeer goed eten de bediening was ook heel goed .
Ook was de sfeer goed.
Het is voor herhaling vatbaar.
We waren met vrienden.
Het interieur had een gezellige uitstraling.
Je kon er ook makkelijk parkeren.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bediening kan vriendelijker,totaal geen passie in het werk. Mevrouw zelf had er deze avond ook niet echt zin in, beetje jammer. De bijgerechten ,sla en warme groenten erg rommelig.
Maar het voorgerecht en de ossenhaas waren voortreffelijk vlees bereiden kunnen ze echt wel!! Friet bakken en aardappels poffen ook. Toet hebben we niet gedaan gewoon lekker bakje koffie met likeurtje en thee.
corrysins .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De ober was een beetje nors, maar verder was de bediening goed,
Het eten was heerlijk, Lekker gekruid en gegrild vlees.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij waren er dit keer via de AH-Restaurantactie. Als voorgerecht de Argentijnse Ham en Meloen (prachtige malse ham, goede portie) en een kleine portie spareribs (lekkere pittige strike, heerlijke BBQ smaak, prima portie).
Als hoofdgerecht hadden we een entrecote (perfect gegrild, heerlijk van smaak, goede portie) en een ossenhaas (perfect rood van binnen en toch warm, lekkere BBQ smaak, ruime portie).
Als nagerecht hadden we een Dame Blanche (standaard, goed) en een cappuccino.
Alles bij elkaar weer een voortreffelijke maaltijd die we iedereen kunnen aanbevelen. Wij blijven in iedere geval terugkomen!
Culinairliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer met de A&H actie. Ruime menukeuze met mogelijkheden voor uitbreiding. Heerlijk gegeten. Wij komen zeker een keer terug.
elsje123 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Goed eten, goed klaar gemaakt voor een betaalbare prijs. Voor herhaling vatbaar.
Interieur mag een opfrisbeurtje gebruiken.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden als voorgerecht de mini spareribs die waren verrukkelijk. En als hoofdgerecht de mixed grilles en lendebiefstuk dat was ook heerlijk. En 1 kindermenu met spareribs die vond mijn dochter ook heerlijk en ze kreeg nog veel ook. Dus al met al raden wij je aan om hier te gaan eten
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Parkeren was even zoeken daarna goede vriendelijke ontvangst, en bediening aan tafel was weer goed, met vlees bereiding weten ze om te gaan , was weer erg lekker.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Spare ribs waren aangebrand. Niet voor herhaling vatbaar voor ons dit is niet de kwaliteit die je verwacht in een restaurant.
jukebox1947 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Weer lekker gedineerd bij Murphy's. De spareribs en lendebiefstuk waren in een woord heerlijk. Lekker mals. Komen zeker terug. Een van mijn favoriete restaurants.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Perfect gegrilled vlees, precies zoals we hadden gevraagd (steak: blue!). Mooie porties en lekkere bijgerechten. We waren er via de AH-restaurantactie. Zeer aan te bevelen.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten was goed, het vlees voortreffelijk, zeker voor herhaling vatbaar.
Het restaurant doet wat oubollig aan, lijkt op een bruin café.
frankenbea .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuk menu met de AH restaurant aktie , maar als je zo gaat eten dan is het best prijzig. Ontvangst was lauw en de achterkamer was net een kringloopwinkel dat zeker een update nodig heeft. Bediening deed hun best maar opleiding mag zeker. Doe hier wat mee zou ik zeggen.
frankenbea .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met de AH restaurantactie, prima menu. Inrichting is verouderd en mag wel een update hebben. Ontvangst was matig . Ga je hier zonder de actie eten dan is het duur betaald gezien de inrichting en de bediening, je mag dan wel iets meer verwachten, het zijn de kleine dingen die het doen.