Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

6,8
PietSt .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zo als inmiddels bekend is het eten super lekker. De AH kortingskaart ingeleverd, maar ook dat menu is heerlijk. De spareribs zijn voortreffelijk en ook de kipsalade is super. Heerlijk gemarineerd en gebakken. Ook deze kip was heerlijk als hoofdgerecht. De malse ossenhaas was perfect gegrild en op smaak gebracht. De bediening was deze keer top. Erg vriendelijk en attent. Kortom, het was weer top daar.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met AH actie gegeten dus voordelig, zonder de AH-actie is de prijs-kwaliteitverhouding redelijk. Vlees was heerlijk. Het interieur is gedateerd. Bediening vriendelijk.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Aankleding in restaurant is achterhaald,eten kwam in een hoog tempo. Eten was lekker,sausjes zouden wat smaakvoller mogen. Het was ruim voldoende.
wendyvanginneken .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten is er super super super lekker. Alles smaakt even mals, je kunt het vlees onderhand wegzuigen zo zacht. Echt een aanrader voor echte vleeseters. Ik weet zeker dat wij hier nog vaak heen zullen gaan.
C V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We blijven terug gaan! Voor de zoveelste keer en het is elke keer weer ZEER goed.
... dusss binnenkort zien ze ons weer verschijnen!!!!!!
h.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zoals altijd bij dit restaurant is de kwaliteit en smaak van het vlees voortreffelijk. Ook alle bijgerechten zijn van een zeer goede kwaliteit. Kortom: we blijven terugkomen.
M. L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super gegeten via de AH actie met het 6 personen, biefstuk was heerlijk mals klaargemaakt, zoals ook het overige vlees goed was bereid. De hoeveelheid aan voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was te veel en heerlijk, maar helaas konden we niet al het voorgeschotelde eten op. De bediening was super en het personeel was erg vriendelijk. Het is zeker een aanrader en wij zullen zeker nog terugkomen!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Murphy's Grill via de AH restaurantactie! De spareribs waren overheerlijk en de beef van de grill ook. Jammer dat we niet in de buurt wonen want hier zou ik wel elke week willen eten, geweldig!
Groetjes van Carin & Erwin uit Eindhoven.
Chelien Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij waren met 10 personen en we waren het er allemaal over eens dat we heerlijk gegeten hebben. Vriendelijke bediening. Een aanrader!
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. En een goed glas wijn erbij. We komen hier zeker terug.
Karin L.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Al vaker hier gegeten, prima restaurant met AH actie, met de korting is de prijs normaal, zonder korting zou ik het te duur vinden.
A. L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten.
Erg netjes dat ze steeds vroegen of de volgende gang al mocht komen.
Komen zeker nog een keertje terug.
vibeke01 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ze bekijken het heel goed wanneer ze de volgende ronde gaan serveren.
Je wordt niet gehaast en zit ook niet lang te wachten, kortom gewoon goed.
harry R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
we blijven steeds maar op die heerlijke biefstukken terugkomen!
De bediening is ALTIJD AARDIG en nu dat Irakese meisje HELEMAAL!
P G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hadden om 18.30 gereserveerd, heb daar ook een bevestiging van gekregen , maar de eigenaar zelf dacht dat we veel te laat waren omdat er op zijn lijst 17.00 uur stond. gelukkig was er plek maar jammer dat ze het dan zelf verkeerd noteren. We hebben heel goed gegeten daar.
Chiel G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten is goed tot zeer goed (Ossenhaas), maar de zaak zelf doet denken aan een bruincafe. Wat wel tegenvalt zijn de toiletten e.d.. Wanneer je daar bent geweest vervliegt je vertrouwen in de hygiene; de roosters zijn zo vies en hangen uit het plafond. De vloer was nat en vies. Het is oud.
Erg jammer, want dat geeft daardoor toch ook een andere indruk van het eten dat verder goed is.
als laatste is het kindermenu wat aan de prijs en valt dan het worstje of de kipfilet tegen. Dat zou wat meer op de jongste gericht kunnen zijn.
Nogmaals: eten is verder goed, maar in de zaak zou e.e.a mogen veranderen/opknappen.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, de ossenhaas was perfect gegrild. De frietjes lekker krokant en heet!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
John P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Dit is de tweede keer dat ik hier ben gaan eten en zal zeker niet de laatste keer zijn.
Wij zijn tevreden en hebben goed gegeten!
John W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke gerechten en goede service. Dankzij AH restaurant actie zeer goed betaalbaar.
Komen vast en zeker nog een keer terug!