Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

Jouw recensie over het restaurant Murphy's Grill

• Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We komen hier regelmatig, prima eten voor redelijke verhouding kwaliteit/prijs. De bediening is in de loop der tijd verbeterd en de tijd tussen de gangen is prima. De huiswijn is zeker aan te raden al is € 4.95 per glas redelijk aan de prijs. We komen graag weer terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Kwalitatief zeer goede steaks tegen een redelijke prijs, vriendelijk personeel maar een beetje een oubollige inrichting.
harry V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
erg jammer zo niet teleurstellend dat de 20% kortingsbon die ik na het afrekenen( 5 minuten later) wilde presenteren(ach vergeten) omdat ik hem bij het afrekenen van mijn rekening van ongeveer € 140,00 niet had laten zien als commentaar kreeg ....als U morgen of een andere keer wederom komt eten dan kunt U hen verzilveren want sorry de kassa in nu gesloten.....happy Valentine. enne you to mister Murphy and no thanks...want daar kon ik het mee doen ...kusjes voor al die lief heeft,,,,groetjes Harry van Rossum..
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wederom zijn we bij Murphys geweest en weer was het erg goed en lekker. De spareribs vooraf waren zoals altijd top en erg lekker. Ook de gevulde paprika met gehakt was goed. De Nieuw Zeelandse ossenhaas was uitstekend gegrild als gevraagd en erg mals en lekker. De lady spareribs waren ook erg lekker en gekruid. Als gezegd: perfect en erg lekker!
johanendimphiedejongh .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
wij zijn goed te vrede over de serves en de bediening en zeker over het eten tot de volgende keer zeker een aanrader voor de familie en vrienden om daar een keer te gaan eten
W. D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Een prima kerstavond met goede geruchten en attente bediening.
Ossenhaas is echt top. Lamsrack volgens mijn partner heerlijk.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We gaan er met regelmaat eten. Ik vind het er heerlijk. Als ik het restaurant mag kiezen, kies ik altijd voor Murphey's. Ondanks dat ik niet zo een vlees eter ben en ergens anders kies voor vis geniet ik hier echt van het vlees.
jan van B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor de eerste keer, prima.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten!
Elsaroelen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We waren voor de eertse keer bij Murphy's en hebben heerlijk gegeten. Hele vriendelijk mensen in de bediening.
We gaan zeker vaker eten bij Murphy's.
greetwesterop .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het door ons gekozen drie gangen diner was overheerlijk. De spareribs de pittie kipsalade de vleesspies en curry kip was smaakvol. Het toetje dame blance sloot het af
Mats1709 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten is hier geweldig. Zelfs met de AH restaurant actie komen ze met grote porties en doen ze niet moeilijk als je een stukje spare rib liever hebt dan wat er als keuze is bij de lijst als hoofdgerechten. Steakmes, bakje voor de botjes, schoonmaakdoekje, ze leggen het er allemaal bij, zoals het hoort. Daar kan menig steakhouse restaurants nog van leren. Interieur is wel heel erg oubollig. De open keuken is leuk.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was weer gezellig en lekker.We hebben hier al vaker gegeten en we komen steeds terug.zo tevreden zijn wij.
Niks verkeerds op aan te merken.
C. C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gewoon top! en die ossehaas.... jeetjee. wat lekker! Beide deden we erg lang over de laatste hap om er zoveel mogelijk van te genieten. Top!
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Verrukkelijk gegeten, correcte bediening, korte wachttijd, en overleg met de bediening, hoe laat het dessert geserveerd diende te worden
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon. Vlees keuze was geweldig. Entre cote en varkenshaas . Goed gegaard. Komen zeker nog eens terug.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was weer een heerlijk etentje bij Murphy. Complimenten voor de kok .
De spare ribs van Murphy en ook de Varkenshaas waren "super".
Ook de bediening was lekker huiselijk we voelden ons echt thuis.
Graag tot een volgende keer.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij zijn hier al meerdere keren geweest, en het bevalt ons uitstekend.
Het eten is fantastisch en héérlijk. Gaan zeker nog vaker terug.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Weer lekker gegeten, vriendelijk personeel. De saus bij de kipfilet lekker gekruid en pittig! Vlees was goed gegrilld.
We komen zeker nog eens terug.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zijn gisteren hier geweest , en wij geven ze een dikke tien. Eten was erg lekker , service was erg goed . Hebben een leuke avond gehad . Wij gaan zeker terug. De pittige spare ribs waren echt super lekker .