Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

6,9

Jouw recensie over het restaurant Murphy's Grill

Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We gaan er met regelmaat eten. Ik vind het er heerlijk. Als ik het restaurant mag kiezen, kies ik altijd voor Murphey's. Ondanks dat ik niet zo een vlees eter ben en ergens anders kies voor vis geniet ik hier echt van het vlees.
jan van B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor de eerste keer, prima.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten!
elsaroelen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We waren voor de eertse keer bij Murphy's en hebben heerlijk gegeten. Hele vriendelijk mensen in de bediening.
We gaan zeker vaker eten bij Murphy's.
greetwesterop .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het door ons gekozen drie gangen diner was overheerlijk. De spareribs de pittie kipsalade de vleesspies en curry kip was smaakvol. Het toetje dame blance sloot het af
Mats1709 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten is hier geweldig. Zelfs met de AH restaurant actie komen ze met grote porties en doen ze niet moeilijk als je een stukje spare rib liever hebt dan wat er als keuze is bij de lijst als hoofdgerechten. Steakmes, bakje voor de botjes, schoonmaakdoekje, ze leggen het er allemaal bij, zoals het hoort. Daar kan menig steakhouse restaurants nog van leren. Interieur is wel heel erg oubollig. De open keuken is leuk.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was weer gezellig en lekker.We hebben hier al vaker gegeten en we komen steeds terug.zo tevreden zijn wij.
Niks verkeerds op aan te merken.
C. C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gewoon top! en die ossehaas.... jeetjee. wat lekker! Beide deden we erg lang over de laatste hap om er zoveel mogelijk van te genieten. Top!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon. Vlees keuze was geweldig. Entre cote en varkenshaas . Goed gegaard. Komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Verrukkelijk gegeten, correcte bediening, korte wachttijd, en overleg met de bediening, hoe laat het dessert geserveerd diende te worden
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was weer een heerlijk etentje bij Murphy. Complimenten voor de kok .
De spare ribs van Murphy en ook de Varkenshaas waren "super".
Ook de bediening was lekker huiselijk we voelden ons echt thuis.
Graag tot een volgende keer.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij zijn hier al meerdere keren geweest, en het bevalt ons uitstekend.
Het eten is fantastisch en héérlijk. Gaan zeker nog vaker terug.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Weer lekker gegeten, vriendelijk personeel. De saus bij de kipfilet lekker gekruid en pittig! Vlees was goed gegrilld.
We komen zeker nog eens terug.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zijn gisteren hier geweest , en wij geven ze een dikke tien. Eten was erg lekker , service was erg goed . Hebben een leuke avond gehad . Wij gaan zeker terug. De pittige spare ribs waren echt super lekker .
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
dpunt .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prime restaurant . Goede service en uitleg van AH restaurantkaart. Erg vriendelijke gastvrouw (eigenaars en haar stond achter de kachel (fornuis). Ze runnen dit al 17 jaar en goed opgeleid personeel. Je, voelt je daar op je maak.
Een aanrader.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De sfeer van het restaurant is prima en zou ik als ZEER GOED beoordelen, maar onder dezelfde noemer zit de score voor inrinchting. Deze zou wel wat gemoderniseerd mogen worden, met name de route naar het sanitairgedeelte. Sanitair zelf was overigens prima schoon.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kwaliteit vlees is heel goed, bijgerechten teleurstellend. Eetbeleving slecht door bedienend personeel en sfeer restaurant. Vaker hier gegeten voor het vlees, maar dit was de laatste keer
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eten was geweldig!!!! Nog nooit zo’n lekkere spare ribs en ossenhaas gegeten! Toetje was ook heerlijk! We hebben meteen weer een reservering gemaakt
Andrea J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker en voldoende gegeten met de AH restaurant actie.
Goede bediening al kwam ze wel heel vaak vragen of we nog iets te drinken wilden.
Zeker aanrader????????