Murphy's Grill

5-A Tilburgseweg 4902 TL Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Murphy's Grill

Steak op zijn best

Hier eet je steak zoals het hoort! Perfect gegaard met enorm veel smaak, bij Murphy's Grill hebben ze het begrepen. Natuurlijk serveren ze ook heerlijke spareribs, garnalen en kipgerechten. Daarnaast schenken ze hier exclusieve Argentijnse wijnen en natuurlijk ook Murphy's bier van de tap. Genoeg te ontdekken dus!

Meer informatie over restaurant Murphy's Grill

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,6
M S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij hadden een zeer vriendelijke ontvangst< De gerechten waren heerlijk en van goede kwaliteit (ook goede kwaliteit/prijs verhouding) en vriendelijke bediening!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super lekker gegeten, de ossenhaas smelte op je tong. Zeker een aanrader!!! Dus echt proberen, kr ik geen je geen spijt van!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten, het was super! De ossenhaas smelte op je tong. Bediening was ook correct, de toiletten zijn ook netjes, ook belangrijk. En je kon in de keuken kijken. Echt een aanrader!!! Die 2,5 van 10 is niet goed!!! Veel beter!!!
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hebben het AH menu gegeten en dit was goed. Hebben lekker gegeten en gaan zeker nog een keer terug.
Bediening was correct en vriendelijk.
Enig minpunt was dat de wijn erg duur was, n.l. 5,45euro per glas.
pjotrdark .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zeer goede keus voor het AH actie drie gangen menu. Goede kwaliteit Argentijnse steaks, gezellige sfeer en vlotte bediening!
Bevalt ons uitstekend !!
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Naar Murphys ga je voor het vlees. De ossenhaas was perfect. Van de bijgerechten en de gehele entourage moet je niet veel verwachten..simpel/gedateerd.
Maar wij blijven komen voor het vlees.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Erg lekker eten en vriendelijke service, Murphys is wat an de dure kant maar het eten is ook van zeer goede kwaliteit.....
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Als je van vlees houdt moet je hier zijn
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Royale porties en vriendelijke bediening.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het is goed eten daar. Een schappelijke prijs.
robbenning4 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Uitstekend gegeten met de AH actie, wel prijzig was de rode wijn (5,45 per glas) en een fles water (6,50)
Mandje brood wordt apart berekend
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het vlees was geweldig, krijgt warme groentes en salade erbij, meedere sauzen, leuke uitstraling, zeker de moeite waard om daar weer te gaan eten.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De Steaks zijn top, een van de beste ooit, aankleding is gedateerd, je gaat naar Murphy's voor de het vlees niet voor de sfeer.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was goed, het was er erg druk. Helaas konden de 2 dames van de bediening het niet zo goed aan. Uiteindelijk hebben we lekker gegeten en is het voor herhaling vatbaar.
h.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Alweer een perfecte maaltijd bij dit restaurant. Wie van gegrild vlees op een echte houtskool gril houdt kan niet beter terecht dan hier. Zowel de lendebiefstuk als de ossenhaas werden perfect naar onze wens gegrild: prachtig rood van binnen en toch heerlijk warm. Ook de bijgerechten (frieten, salade en wokgroenten) zijn van hoge kwaliteit. We zullen hier nog vaak komen!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was zeer goed eten de bediening was ook heel goed .
Ook was de sfeer goed.
Het is voor herhaling vatbaar.
We waren met vrienden.
Het interieur had een gezellige uitstraling.
Je kon er ook makkelijk parkeren.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bediening kan vriendelijker,totaal geen passie in het werk. Mevrouw zelf had er deze avond ook niet echt zin in, beetje jammer. De bijgerechten ,sla en warme groenten erg rommelig.
Maar het voorgerecht en de ossenhaas waren voortreffelijk vlees bereiden kunnen ze echt wel!! Friet bakken en aardappels poffen ook. Toet hebben we niet gedaan gewoon lekker bakje koffie met likeurtje en thee.
corrysins .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De ober was een beetje nors, maar verder was de bediening goed,
Het eten was heerlijk, Lekker gekruid en gegrild vlees.
h.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij waren er dit keer via de AH-Restaurantactie. Als voorgerecht de Argentijnse Ham en Meloen (prachtige malse ham, goede portie) en een kleine portie spareribs (lekkere pittige strike, heerlijke BBQ smaak, prima portie).
Als hoofdgerecht hadden we een entrecote (perfect gegrild, heerlijk van smaak, goede portie) en een ossenhaas (perfect rood van binnen en toch warm, lekkere BBQ smaak, ruime portie).
Als nagerecht hadden we een Dame Blanche (standaard, goed) en een cappuccino.
Alles bij elkaar weer een voortreffelijke maaltijd die we iedereen kunnen aanbevelen. Wij blijven in iedere geval terugkomen!
Culinairliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer met de A&H actie. Ruime menukeuze met mogelijkheden voor uitbreiding. Heerlijk gegeten. Wij komen zeker een keer terug.