Munzur

Schiekade 131 3033 BL Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Munzur

Turks in Rotterdam Noord

Voor Turks in Rotterdam Noord kun je prima bij Munzur terecht. Dit is een fijn Turks restaurant waar je de lekkerste humus, rijst in wijnbladeren of Turkse filodeeg met feta kunt proberen. Munzur is een plek waar je lekker in de watten gelegd wordt door de vriendelijke Turkse bediening voor een nog veel vriendelijkere prijs!

Meer informatie over restaurant Munzur

Haydar B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Bestaan al meer dan 10 jaar en smaakt van eten nog steds hetzelfde. Voorgerechten van munzur kan je niet overaal te krijgen. Dit keer hebben we munzur speciaal gekozen en wij hebben lekker genoten. Als kebab willen zijn de juiste adres.
Winny A.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Na een lange tijd ben ik gister weer wezen eten bij Munzur, dit was voor mij de vierde keer. En het is elke keer weer verrukkelijk. Het eten is zo ontzettend lekker hier. We hadden als voorafje humus met brood gedeeld (krijg je in je eentje niet op) en gefrituurd filodeeg met peterselie en fetakaas. Als hoofdgerecht koos ik gekruid gehakt gemengd met kaas, en mijn vriendin die voor de eerste keer hier kwam, koos gekruid gehakt met turkse yoghurt op lavas brood. Als toetje zijn we voor kunefe gegaan. Alles was heerlijk, wij hebben gesmuld! Mijn vriendin gaf aan dat ze het hoofdgerecht in Nederland nog nergens zo lekker heeft gegeten als bij Munzur.
Service is prima, vriendelijk en attent.
Bedankt Munzur, ik kom binnenkort weer.
Groenten S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Na een lange tijd weer bij munzur  gegeten.. Heb weer de heerlijke voorgerechten besteld, het was weer vanouds  heerlijk..
Hoofdgerecht karn?yar?k besteld ,was voor mij voor het eerst dat ik karn?yar?k  in munzur at. Volgende keer ga ik weer  voor de karn?yar?k..
De bediening is nog steeds goed..
SimonAad .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Binnenkomst netjes begeleid naar tafel, onze jassen netjes aangenomen.
We hebben lekker drie gangen menu genomen, met als eerste mezze (4 soorten). daarna onze hoofdgerecht gegrilde ossenhaas in champignonsaus (wat naar mijn mening iets te veel saus) en als dessert Künefe (aanrader van de eigenaar).
Alles was voortreffelijk één voor één een aanrader, behalve het champignonsaus dat ik te veel vond. Porties zijn ruim voldoende, ik heb veel mezze's gegeten maar die van Restaurant Munzur is wel een 10 waard.

Voor de prijs hoef je niet ergens anders te eten, het was waard voor je geld. Sfeer was geweldig, lekker druk, maar niet storend.

Bediening was goed eten kwam netjes op tijd.

Ik kom hier zeker nog terug, al is het alleen al voor de mezze's
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vrijdagavond naar Munsur gegaan. Lekker gegeten met attente en gastvrije bediening. Keuze uit vele gerechten waardoor we zeker nog een keer terug komen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Op de zondagavond was het even zoeken waar we nog terecht konden bij het Hofplein in de buurt. Of de zaak zat vol of de zaak was geslote., maar dat geldt niet voor Munzur. We hebben hier vaker gegeten en het is een mooie zaak met vriendelijke bediening. We hebben lekker gegeten met Gefrituurd filodeeg gevuld met fetakaas, Gefrituurde inktvisringen en Kofte. ls hoofdgerecht hadden we Vegetarische groenteschotel in tomatensaus, Gekruid lamsvlees van de grill en een aubergine pot met lamsvlees. Turkse koffie toe voor 90 euro voor 3 personen is meer dan redelijk.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
De laatste paar jaar als we met mijn moeder Turks gaan eten gaan we altijd naar een restaurant in de buurt. Maar die is op maandag gesloten. Dus vandaar dat ik wat gegoogled heb voor een mooi alternatief. En zo kwam ik bij Munzur terecht. Die krijgt prima recensies en is ook dichtbij. Vele jaren geleden toen het nog "Authentiek" heette heb ik hier regelmatig gegeten. Inmiddels heet het ook al weer vele jaren Munzur, maar daar was ik nog niet geweest. Alhoewel ik dat ook niet helemaal zeker weet. Het was in ieder geval allemaal prima. Een leuke vriendelijke ober en erg lekker eten voor een heel betaalbare prijs. De ruimte is wel groot, maar ook mooi en smaakvol ingericht. Kortom, grote kans dat we hier wel vaker gaan komen. We hadden een prima avond en het restaurant heeft terecht goede recensies.
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Zeer vriendelijke en gastvrij onthaal Iedereen doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken
Hygiëne is top.
Het eten prima bereid Gerechten mooi gegaard en uiterst sappig.
Leuk om de Turkse wijnen te ontdekken.
De service is efficiënt en effectief.
De keuze uit authentieke gerechten is groot en -volgens kenners van de Turkse keuken- bijzonder smakelijk.
Een aanrader. Ons en onze Turkse metgezellen zien ze hier zeker terug.
Dat wij na afloop van ons diner nog een drankje kregen maakte dat de gastvrijheid een extra plus verdient
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vandaag bij Munzur wezen eten met onze 2 kinderen. Wij zijn hier al een aantal keren eerder geweest en zoals altijd word je hartelijk ontvangen door de gastheer. Je voelt je op je gemaak in dit restaurant alsof je bij een bekende komt eten. Het eten is van goede kwaliteit, het lamsvlees is mals en de gerechten zijn smakelijk en met zorg bereid. De porties (hoofdgerechten) zijn groot maar je gaat niet met een zwaar gevoel weg omdat het niet overmatig gekruid is. Ik vond het koude voorgerecht (tapenades met brood) voor 2 personen aan de prijzige kant (18 euro). Wij komen zeker terug.
Yveqia .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heel aardig gastheer. Snelle service. Sigara boregi was lekker en de tavuk sis was smakelijk. Mijn vriend heeft mij hier naartoe meegenomen en dacht eerst dat wij een kroegje binnenstapte maar eenmaal binnen zag ik de turkse elementen in het interieur. Zeker voor herhaling vatbaar
Keeslau .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Onze gastheer voor deze avond had ons naar Munzur geleid waar je echt Turks kan eten vertelde hij. Ik was erg benieuwd, Munzur is tenslotte een bekende naam in Rotterdam.

Vooraf koos ons gezelschap voor een combinatie van warme en koude voorgerechten. De kok heeft voor ons als koud voorgerecht een bord vol tapenades samengesteld wat ik een beetje veel van hetzelfde vond. Op de kaart waren veel meer uitgesproken voorgerechten die ik veel liever zou kiezen. Een les voor de volgende keer dus. Op de tapenades komt ik zo terug. Als warme voorgerechten was er een leukere selectie; Paçanga Böre?i (gefrituurd filodeeg gevuld met fetakaas en peterselie), Midye sote (gebakken mosselen met ui, Turkse pepers, kruiden met tomaten-roomsaus) en Karides sote (gebakken garnalen met Turkse pepers, knoflook en tomatensaus). Ook hier echter bleven de smaken nogal vlak.

Als hoofdgerecht heb ik Etli patl?can güveç (lamsvlees met aubergine, tomaten, ui, Turkse pepers, knoflook, kruiden en kaas) gegeten. Op zich allemaal mooie ingrediënten en het vlees goed gegaard, maar ook hier weer erg vlak van smaak. En dat terwijl de serveerster nog gevraagd was of het goed was als het extra pittig werd gemaakt.

De ontbrekende stap naar echte Turkse smaken zoals je die in Istanbul eet is eenvoudig het ontbreken van de smaken van de vele verse kruiden die de Turkse keuken rijk is. Ik heb ze niet kunnen proeven en ik vermoed dat al die kruiden in deze keuken uit een potje komen. Doodzonde want het is een kleine moeite en maar iets duurder, maar dan heb je ook wat. In ruil daarvoor mag de prijs best een klein beetje hoger zijn. Nu waren we inclusief drankjes en koffie per persoon 35,00 kwijt.
Isja .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Munzur is een modern, Turks restaurant dat dit jaar 13 jaar bestaat. Het heeft een redelijk uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Enige pittigheid wordt niet geschuwd. Tijdens ons bezoek op zondagavond was het enorm druk, we hadden nog maar net een tafel (niet gereserveerd). Het was een vrolijke drukte in een voornamelijk Turks gezelschap. Zo te zien was het merendeel van de eters er kind aan huis. De wachttijden waren wat langer dan te doen gebruikelijk waarvoor ook excuses werd aangeboden. De mosselen vooraf waren heerlijk en goed romig, mijn tafelgenoot had aubergine met Turkse pepers, behoorlijk pittig. Ook de lamskoteletjes en de Munzur kebab waren zalig.
434033 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Oke Oke dit is nostalgie, cuisine, gastheerschap, ambiance en beleving wat allemaal samenkomt hier in deze tent !!!! Ik heb 2 weken geleden heerlijk gegeten in Turks restaurant Munzur van Fam. Tosun gewoon ge-wel-dig. Ik heb de eerste stappen van de zaak gezien omdat ik 14 jaar geleden studeerde op het Hofplein Rotterdam. Deze zaak is gewoon top, top, top !!! Ik had vooraf de hummus die gewoon van een andere planeet is, zo zacht en ik wil bijna zeggen romig.. ik weet niet of dit een Turkse stijl is maar gewoon heeerrrrrrrlijk men. Okeej als hoofdgerecht uiteraard de mixedgrill bestaande uit 4 soorten vlees, uit mijn hoofd , kofte (heerlijk vers gekruid en op smaak) , kipfilet, lamskotelet en biefstuk, heerlijk gekruide rijst erbij en salade mmmm..... doet me denken aan Arrabische fatousjh oké als dessert heerlijk gestoofde peer met bolletje ijs en rode saus. Deze mensen zijn old skool horeca en je krijgt een fantastische avond als je hier eet. Ik kom deze week terug met vrienden.
Nedim B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Beetje ongemakkelijk als je binnenkomt en de tafels voor 13 personen staan in het midden van het restaurant, grote groep voor een kleine eetgelegenheid. Ach voor de 2 en een half uur dat ik daar ben geweest heb ik me daar prima vermaakt. Buiten met een cigaret en andere gasten die vertellen dat het goed is bij Munzur deed me goed. Voor mij was het de eerste keer en met mijn 25 jarige jubileum ben ik zeer tevreden over de hele avond. Het eten is goed de bediening is goed. Helemaal geslaagd en voor de prijs mag je het zeker niet laten. Munzur bedankt voor de geweldige avond.
Rwbergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Munzur blijft een favoriet als we turks willen eten in Noord. Super vriendelijke bediening en het eten is door de jaren alleen maar lekkerder geworden. Vooraf nemen we altijd wat verschillende koude/warme voorgerechten. Lekkere humus met brood, wat aubergine, sigaren (fillodeeg met feta) en echt lekkere gevulde wijnbladeren. Het hoofdgerecht was voor ieder van ons achtkoppig gezelschap anders, meer veelal met lam. Malse kotelettjes of lekkere stoofgerechten. Prima kwaliteit. En toe, ja wat anders dan de super lekkere baklava!. kortom, vaker doen! Oh, ook niet belangrijk, dat alles voor 4 tientjes pp.
Tes B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wat leuke eenvoudige Turkse restaurantje waar je prima kan eten. prijs-kwaliteit goed in verhouding. Hoofdgerecht bestond uit sac kavurma die prima van smaak was met een heerlijke turkse wijn.wij komen zeker terug
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Heel goed gegeten bij dit Turkse restaurant. En dat was ook de mening van mijn tafelgenoten. Ik had een lamsovengerecht. Eten is allemaal erg vers en smakelijk. Bediening zeer attent. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Decor ziet er netjes uit, maar zou meer in een Amerikaans grill restaurant passen.
Ischa E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Veel keuze in vegetarische gerechtjes maar helaas sprong geen een er echt uit qua smaak. De bediening was niks mis mee maar de decoratie had zeker wat levendiger en vrolijker gekund.
Rupert A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Prima eten voor een redelijke prijs.
Ik heb hier op een vrijdag avond gegeten en vooraf gereserveerd. Dit is aan te raden aangezien het helemaal vol was. Je kan voor de deur in de straat (betaald) parkeren. Het eten is goed en de service vlot en vriendelijk. De inrichting is niet super de luxe, maar voor een Turks familie restaurant gewoon ok. Ook de andere gasten leken een prima avond te hebben. Er waren zowel Turkse als ook Nederlandse gasten en ook toeristen uit andere landen. Een leuke mix. Kortom een restaurant zonder pretenties die een goede kwaliteit voor een nette prijs leveren.
Jurrien B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Ik heb hier onlangs in mijn eentje gegeten. Ik werd nogal nors ontvangen (omdat ik alleen was?) en met lichte tegenzin bediend. Ik heb een selectie van voorgerechten (als een soort proeverij) plus een salade gegeten. De voorgerechten bleken allemaal een soort smeerseltjes te zijn. Dat vond ik jammer, ik had iets meer variatie in consistentie verwacht. De smaak was daarentegen prima. Een soort deed me erg aan kant-en-klare huzarensalde denken - die vond ik minder geslaagd. Het erbij geserveerde brood was verrukkelijk, vers gebakken, warm uit de oven. De salade was prima, niet spectaculair maar lekker, vers en met een goede dressing.