Muntrestaurant

Molenstraat 1 6001 GW Weert Nederland Kaart

Over restaurant Muntrestaurant

Italiaanse specialiteiten

Proef de heerlijke Italiaanse smaken in hartje Weert. De specialiteiten zijn gerechten van de grill, bijvoorbeeld een malse steak of sappige garnalen. De inrichting is ontzettend gezellig en knus, je voelt je vast helemaal thuis bij Munt.

Meer informatie over restaurant Muntrestaurant

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Kishan G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag uit eten geweest met vrouwlief. Een knus restaurant met een uitgebreide kaart. De lamskoteletten waren heerlijk en de tiramisu.... wauwwww! De eigenaar kookt met liefde en dat proef je. Wij komen snel weer terug, hartelijk dank voor een geslaagde avond! Mvg Kishan & Sunanda
Trijntjemaria .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zaterdag met mijn familie uitstekend gegeten. Van vlees tot kip en pizza's allemaal vers en goed verzorgd en zoutloos eten is geen probleem voor de kok. Bediening was ook goed. Complimenten. Voor herhaling vatbaar.
Morgan S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Leuk traditioneel restaurantje wat me eigenlijk nooit op is gevallen. Ben blij dat ik er nu per toeval terrecht kwam. De bediening is ronduit vriendelijk, open en behulpzaam. Het komt erg spontaan over. De chef weet een heerlijk gerecht op tafel neer te zetten. De entrecote was geweldig en recht van de gril. Je proef bij alle gerechten de verse ingredienten. Je hoeft zeker niet te klagen over de hoeveelheid want je komt niets te kort voor een zeer goede prijs. Lekker genieten op een avondje uit. Ben blij dat ik het heb gevonden en ga er binnenkort weer genieten van een ander mooi product. Aanrader!
Peter-Boschma .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Heerlijk gegeten in Muntrestaurant is Weert. Inrichting een beetje sober maar mijn ervaring is dat er dan meer energie en liefde aan de gerechten besteed wordt. Dat is ook uitgekomen. Verder uiterst schappelijke prijzen en een leuke sfeer. Ik hou niet zo van dat formele. We gaan er zeker weer een keer eten wanneer we in Weert zijn!
Biys .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gisteren heerlijk gegeten bij muntrestaurant. Lekkere gerechten, leuke bediening, gezellige sfeer.
Voor een leuk prijsje kun je hier nog eens goed eten, drinken kortom een leuke gezellige avond gehad. Ik had zelf het vleesmenu, heerlijk en kom volgende keer terug om de pasta's te proberen want die zagen er goed uit en het rook heerlijk in de zaak met zo'n open keuken.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Lekker gegeten, we hadden een drie gangen menu erg lekkere champignons met roomsaus en heerlijk zelfgemaakt brood daarna mix grill heerlijk en chef had me ook spaghetti laten proeven erg lekker als laatste zelfgemaakte tiramisu erg lekker super gastheer zeker een aanrader je krijgt het gevoel als je thuis komt.
Weert16 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
uitleg over AH actie was slecht. Al eens eerder bij het Muntrestaurant gegeten en was goed,Italiaans en dat verwachtte ik weer. Maar bleek of vlees of vis schotel te zijn. Het eten was goed maar een veel te lange zit. Kwart voor 7 binnen en pas tegen half 9 voorgerecht en uur later later hoofdgerecht. Daarbij vond ik het best duur, AH actie 1+1 gratis en dat voor €36,-- met alleen 2 drankjes en 2 Capucino's , geld zat. Heb nog een aanbieding liggen maar laat ik voorbij gaan.
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Decor is ronduit slecht. Bediening was erg matig, weinig professioneel en weet niet goed wat de kaart inhoud. Eten was goed, alleen werden er door mijn wederhelft wat haren in het eten gevonden. Onduidelijk was of ze van haar waren of vanuit de keuken kwamen, dus daar doe ik in de beoordeling geen uitspraak over.
T2106 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
naar aanleiding van de Albert Hein actie in het muntrestaurant gaan eten.
De verhouding tussen prijs en kwaliteit is goed.
De service scoort hier voor mij zeker prima.
Laat je zelf eens verrassen.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
De inrichting zou wat beter kunnen. Maar het gaat tenslotte toch om het eten. Heerlijk mals vlees. Ga zeker nog een keer terug.
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
heerlijk gegeten. prijs was super. een leuke avond gehad met gezellig personeel. Hier gaan we zeker vaker eten. zeker een absolute aanrader
Iboyah .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
We hebben hier vanavond gegeten met 3 personen. Het restaurant zat helemaal vol. Wij hebben hier heerlijk gegeten de entrecote is een echte aanrader.
JGA V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Uitstekend eten, goede en vriendelijke bediening. De aankleding is uiterst eenvoudig, maar de prijzen ook uiterst vriendelijk. De prijzen van de wijnen gaan niet zes keer over de kop, waar vind je dat nog? Hier komen wij dus zeker terug!!!
Jeanny O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-actie en hadden er nog nooit gegeten. Het zat vanavond helemaal vol en het Muntrestaurant is een gezellig en klein restaurant. Wij hadden het vismenu en zijn er zeer over te spreken, echt lekker. Het meisje van de bediening was heel vriendelijk en alles verliep vlot.
Voor ons was het een zeer geslaagde avond en wij gaan zeker nog eens terug.
Een echte aanrader !!!!
IneEveraers .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Klein, gezellig restaurant. Het vismenu in het kader van de AH-aktie was goed. Alleen wat veel olie gebruikt bij de groenten van het hoofdgerecht. De vis was erg lekker.
RemcovanDijk .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Goede prijs/kwaliteit verhouding. De eigenaar heeft hart voor zijn gerechten en heeft een ruime ervaring met de Italiaanse keuken. Het brood is zelf gebakken en dat proef je. De lekkerste gerechten vonden wij daar waar de Italiaanse keuken in zijn puurheid wordt beleefd. De uitstraling van het restaurant is eenvoudig en netjes en vergelijkbaar met een eetcafe.
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Heerlijk gegeten bij het muntrestaurant.
Compliment voor de kok.Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten.Goede kwaliteit met veel zorg bereid.Karin en John zijn dus dik tevreden
Leonora S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Om 7 uur binnen, slechte uitleg over de actie van AH, vis of vlees werd gevraagd. Geen uitleg over wat de menu's en de inhoud ervan. Meisje van de bediening is vreeeeeeselijk langzaam. na het voorgerecht (champignons met saus, matig) 65 minuten later hoofdgerecht, 4 stukjes vlees, kophaas, kip, ribbetje en lamskoteletje, verschillende cuisons, allemaal te gaar en droog. Helaas alles geserveerd met uien en paprika, en spaghetti aglio olio ook met een peppertje. Net iets te veel pit voor mij persoonlijk. Kok erg vriendelijk, deed super zijn best. Maar helaas geen 2de x voor ons.
Collega50 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Samen met mijn collega dit restaurant bezocht toen we gewinkeld hadden in Weert. We hebben lekkere pasta op. Mijn collega koos voor spareribs en ik voor de grote gegrilde garnalen. Bij de gerechten werden gegrilde groenten en een lekkere verse slade geserveerd. Eenvoudige inrichting maar een goede sfeer. Complimenten voor de kok!
Roel M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Jeanne uit Son
We hebben heerlijk gegeten, mijn man 'n entrecote en ik 'tongfilet met groentegarnituur en frietjes .
De bediening was vriendelijk, het is 'n aanrader voor mijn vrienden.
Nog bedankt voor de gezellige ontvangst, we komen zeker nog terug