Mumtaz

31-203629162

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mumtaz

Elke dag van de week kun je vanaf 5 uur ‘s middags terecht in dit sfeervolle Indiase restaurant. Geniet hier van traditionele vleesgerechten klaar gemaakt in een originele, houtgestookte kleioven. Houd je wel van een beetje pikant? Probeer een van de vele curries op het menu en geniet van deze Indiase specialiteit. Allemaal vers bereid alvorens het met veel zorg en aandacht op je tafel terecht komt.

Meer informatie over restaurant Mumtaz

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur
(Dinsdag tijdelijk gesloten)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mumtaz

Melinda R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Twee van ons vegetarisch. Van niet pittig tot zeer pittig, alles heerlijk gevarieerd gekruid. We hadden allen een voorgerecht, daardoor niet alles van het hoofdgerecht op kunnen eten, maar dat konden we meenemen.
Margot B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten! Gerechten met passie klaargemaakt. Fijne ambiance met zeer vriendelijk personeel. Kortom: We komen snel weer terug...
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Door verschillende positieve recensies wezen eten maar de genoemde kwaliteit viel tegen. Kan beter.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij zijn hier al meerdere malen geweest, en het eten is elke keer super lekker! Alle gerechten die wij inmiddels hebben geproefd zijn goed bereid, authentiek, heerlijk op smaak en goede porties. Het personeel zeer vriendelijk en attent. We hebben ook een keer afgehaald, ook super. Zeker een aanrader! Onze favoriet is de mulligatawany soep!
Rinske S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Geweldig gegeten. Een zeer attente ober en het eten was heerlijk. Er zitten veel Indiase restaurants in Amstelveen, maar ik vind deze verreweg de beste. Er werd gevraagd of we het overgebleven eten wilde meenemen, erg prettig. We komen graag vaker.
Proever2906 T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed eten in een aangename omgeving. Als voorgerechten mullagatawny soep en paneer pakra, zeer smakelijk.
Hoofdgerechten de lamb madras, die als zeer pittig op het menu staat. Tot mijn tevredenheid bleek dat inderdaad zo te zijn. Verder de lamb tikka, geroosterd vers lamsvlees, niet uit de diepvries. Ook zeer smakelijk.
De bediening is vriendelijk en attent.
Bareetgoed V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ik ben een echte liefhebber van Indiaas eten,en dit is sinds de opening mijn favoriet! Alles geweldig lekker,de butter chicken komt in een saus die ik nooit beter heb geproefd.Super aardige bediening en grote porties.