Mumtaz

Amsterdamseweg 448 1181 BW Amstelveen Nederland Kaart
31-203629162

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mumtaz

Elke dag van de week kun je vanaf 5 uur ‘s middags terecht in dit sfeervolle Indiase restaurant. Geniet hier van traditionele vleesgerechten klaar gemaakt in een originele, houtgestookte kleioven. Houd je wel van een beetje pikant? Probeer een van de vele curries op het menu en geniet van deze Indiase specialiteit. Allemaal vers bereid alvorens het met veel zorg en aandacht op je tafel terecht komt.

Meer informatie over restaurant Mumtaz

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur
(Dinsdag tijdelijk gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mumtaz

Francesco B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De gerechten waren OK, maar niet echt superlatief. Het is een standaard indiaase restaurant. Service was goed en snel. Serveester was erg vriendelijk, de ober had een geur van sigaretten wat niet echt best was...
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Zeer lekker gegeten: Puppadums met mangochutney als starter, mulligatawanysoup vooraf, lamb balti en butterchicken masala met side-dishes gele linzen, raita en knoflook naanbrood als hoofdgerecht. Echt overheerlijk! Prachtige kruidenmixen, perfect gebalanceerd. Smaaksensaties. Ruime porties, we konden het niet allemaal op. Bediening zeer lief en vriendelijk. Muziek traditioneel Indiaas. Inrichting ook echt Indiaas. Kortom we hebben genoten!
Ernst C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Een rustig restaurant met een goede kaart en heerlijk eten. De keren dat wij er geweest zijn (ongeveer 10 maal) hebben wij en ook onze familieleden heerlijk gegeten.
André F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vriendelijke en hulpvaardige bediening. Gerechten zijn smakelijk.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Super lieve en vriendelijke bediening en heerlijk eten. Tot ziens
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
leuke rustige plek om met kennissen/familie te eten. Lekker eten, en niet duur! Vriendelijke bediening.
K. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker eten rustige prijzen aardige en heel vriendelijke mensen 1 nadeel is dat ze met de weg bezig zijn maar daar kan het restaurant tuurlijk niets aan doen
Maia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Eten erg lekker, bediening vriendelijk en attent.
wc zou iets schoner kunnen.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Weer erg lekker gegeten. Fijne bediening. Wij komen ook snel weer terug,
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor een heel schappelijke prijs.Was voor ons de tweede maal.Ga zeker nog een keer terug.
Vero C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De enige bediening was vriendelijk maar ook langzaam, terwijl het niet eens zo druk was in het restaurant. Mijn vriend zag haar op een gegeven moment glazen afspoelen in de keuken, dus misschien moest ze meerdere functies tegelijk vervullen? Ze leek het Nederlands ook niet goed te beheersen... Jammer!
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij hebben hier echt superlekker gegeten. Leuke gastvrouw en gezellig restaurant. Ook de wijnen zijn lekker en redelijk geprijsd. vind het alleen altijd jammer als je moet betalen voor een fles water, zeker als je een fles wijn besteld zou je gewoon een kan water moeten kunnen krijgen. Verder alles top en wij komen hier zeker terug.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker eten we hadden menu 3 curries enige minpuntje was dat alle 3 in dezelfde smaakrichting zaten.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heelijk gegeten in klein en gezellig restaurant!
Cassansdra M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten vriendelijke bediening aanrader voor de volgende keer
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima gegeten,aardige en goede bediening
Margot P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Fantastisch lekker eten, helaas wel wat last van de ogen als je wat dichtbij de keuken zit, ivm het open karakter van de keuken en de tandoori gerechten, nogal wat rookvorming. Maar superfijne, lieve mensen!!
Filip A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Chicken tikka massala en butter chicken met peswari naan.
Uitstekende bediening en prima prijzen.
Ineke U.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Lekkergegeten, aardige mensen
Max W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Al onze bestelde gerechten waren erg lekker en smaakvol. Heerlijk al smaken van al die fijne specerijen. Als er gerechten bediend werden kwamen al die heerlijke geuren je te gemoed.
Wij hebben er van genoten en komen zeker terug.