Mumtaz

31-203629162

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mumtaz

Elke dag van de week kun je vanaf 5 uur ‘s middags terecht in dit sfeervolle Indiase restaurant. Geniet hier van traditionele vleesgerechten klaar gemaakt in een originele, houtgestookte kleioven. Houd je wel van een beetje pikant? Probeer een van de vele curries op het menu en geniet van deze Indiase specialiteit. Allemaal vers bereid alvorens het met veel zorg en aandacht op je tafel terecht komt.

Meer informatie over restaurant Mumtaz

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur
(Dinsdag tijdelijk gesloten)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mumtaz

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Zeer goed eten, prettig restaurant qua bediening en aankleding. Voor ons echt een topper en voor de prijs hoef je het niet te laten. Van harte aanbevolen.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goed gegeten en super vriendelijke bediening
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na het afronden van de maaltijd duurde het even voordat wij onze koffie konden bestellen. In ons geval was dat geen probleem. Op deze manier konden we nog even rustig "uitbuiken" van de zeer smakelijke maaltijd. Voor een ander kan het echter een minpunt zijn. Het personeel is overigens zeer vriendelijk en geeft een prima uitleg over de gerechten. En zoals al in de beoordeling is aangegeven is de kwaliteit en de smaakbeleving van een hoog niveau. Derhalve is dit restaurant een echte aanrader!
rene K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima eten voor zeer acceptabele prijs.
Leuke bediening
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Een aanrader.
von V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten, wat we ook bestelde het was allemaal zalig!
De bediening was ook zeer vriendelijk, zelf toen het opeens behoorlijk druk begon te worden.
We hadden via Iens gereserveerd met de 50% kortingsdeal maar qua eten of bediening was dit niet te merken. We mochten gewoon bestellen vanaf de uitgebreide menulijst en we kregen de normale porties. Helemaal top, we komen hier absoluut nog vaker eten ook zonder zo'n mooie deal.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten met een 50%-deal in dit kleine, kleurrijke restaurant. Vriendelijke bediening, fijne kaart met keuze in pittigheidsgraad, prima huiswijn en verrassend goede koffie. De milde korma curry wordt geserveerd in veel saus die wat ons betreft wat flauw en weeïg was. Verder alles goed, inclusief een verrassende keuze in soorten naan-brood en bijgerechten. Het enige serieuze minpunt was de doordringende frituurlucht uit de open keuken.
GJ K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het restaurant zat nagenoeg vol. Heerlijk gegeten. Prima verhouding prijs/kwaliteit. Een aanrader.
George P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Smakelijk Indiaas eten in een prettig klein restaurant. Gerechten hadden iets pittiger gemogen en misschien nog iets aparter. Maar dat zijn kleine puntjes want er viel weinig op aan te merken. Zeer vriendelijke en vlotte bediening!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Héél vriendelijke bediening. Lekker gegeten, ze hadden de hoeveelheid kruiden na overleg aangepast aan ons kind.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Nu 2 x gegeten in dit, voor Amstelveen, nieuwe Indiase restaurant. Eerste keer erg druk en daardoor wat lang wachten tussen de gangen. Tweede keer rustiger en perfecte timing. Het eten is heel authentiek, erg lekker en je kunt goed mild of pittig samenstellen. Tip: bij tandoor gerechten geen saus en groenten. Kies er een lekker bijgerecht bij. In de curry's zit vaak wel groente, maar niet altijd. Er zijn veel leuke bijgerechten en zo stel je zelf je Indiase feesttafel samen. Heerlijk! Prijzen zijn prima. Bediening door eigenaars-echtpaar uitermate vriendelijk!
De afzuiging mag echter verbeterd.
Fijne aanwinst voor Amstelveen!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten was smaakvol, ruim voldoende en niet onbelangrijk: erg lekker.... Bediening was erg vriendelijk en attent. Het enige minpuntje vind ik het heen en weer geloop van de thuisbezorgservice. Dat maakt het wat onrustig. Verder gewoon heerlijk gegeten en kom zeker terug.
Rishaf K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We moesten 1 uur wachten voor het eten. Dit was voor ons veel te lang. Echter eten was fantastisch.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontzettende aardige bediening. Lekker Indiaas biertje erbij . we kozen voor lam en garnalen curry. Perfecte smaak.
En inderdaad: voor alles geldt 50% korting dus maar een dikke fooi gegeven. Kortom een aanrader!
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk! alles vers en even smakelijk. Butter chicken als hoofdgerecht heerlijk romig, kon er geen genoeg van krijgen. Ook de kokos rijstpudding was fris en smakelijk! Enige minpuntje is dat het een half uur duurde voordat ons eten kwam, het hele restaurant zat vol dus het is begrijpelijk. We komen zeker terug, fantastisch!!!
Lise D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten, veel keus en vriendelijke bediening.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met goede bediening al werd de uitleg regelmatig onderbroken om dat even aan de chef te vragen. In tegenstelling wat ik dacht mochten we uit de gehele kaart kiezen, waarna we over alles , ook de drankjes onze korting kregen. We hebben dan ook maar een leuke fooi gegeven. Wat ons betreft was alles prima en buikje vol. We dachten , misschien zijn de gerechten wel erg pittig, maar we konden het prima hebben. wel een watertje er bij gevraagd.
von V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
HEERLIJK gegeten! De gerechten waren allemaal erg smakelijk ook het nagerecht was zalig. Wij komen hier absoluut vaker eten.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ser menu was wen goede optie om niet te veel te hoeven kiezen want zoveel is lekker... goed gegeten!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017