Mumtaz

Amsterdamseweg 448 1181 BW Amstelveen Nederland Kaart
31-203629162

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Mumtaz

Elke dag van de week kun je vanaf 5 uur ‘s middags terecht in dit sfeervolle Indiase restaurant. Geniet hier van traditionele vleesgerechten klaar gemaakt in een originele, houtgestookte kleioven. Houd je wel van een beetje pikant? Probeer een van de vele curries op het menu en geniet van deze Indiase specialiteit. Allemaal vers bereid alvorens het met veel zorg en aandacht op je tafel terecht komt.

Meer informatie over restaurant Mumtaz

Dagelijks 17.00 - 00.00 uur
(Dinsdag tijdelijk gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mumtaz

Marco B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor een heel schappelijke prijs.Was voor ons de tweede maal.Ga zeker nog een keer terug.
Vero C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De enige bediening was vriendelijk maar ook langzaam, terwijl het niet eens zo druk was in het restaurant. Mijn vriend zag haar op een gegeven moment glazen afspoelen in de keuken, dus misschien moest ze meerdere functies tegelijk vervullen? Ze leek het Nederlands ook niet goed te beheersen... Jammer!
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij hebben hier echt superlekker gegeten. Leuke gastvrouw en gezellig restaurant. Ook de wijnen zijn lekker en redelijk geprijsd. vind het alleen altijd jammer als je moet betalen voor een fles water, zeker als je een fles wijn besteld zou je gewoon een kan water moeten kunnen krijgen. Verder alles top en wij komen hier zeker terug.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker eten we hadden menu 3 curries enige minpuntje was dat alle 3 in dezelfde smaakrichting zaten.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heelijk gegeten in klein en gezellig restaurant!
Cassansdra M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten vriendelijke bediening aanrader voor de volgende keer
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima gegeten,aardige en goede bediening
Margot P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Fantastisch lekker eten, helaas wel wat last van de ogen als je wat dichtbij de keuken zit, ivm het open karakter van de keuken en de tandoori gerechten, nogal wat rookvorming. Maar superfijne, lieve mensen!!
Filip A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Chicken tikka massala en butter chicken met peswari naan.
Uitstekende bediening en prima prijzen.
Ineke U.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Lekkergegeten, aardige mensen
Max W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Al onze bestelde gerechten waren erg lekker en smaakvol. Heerlijk al smaken van al die fijne specerijen. Als er gerechten bediend werden kwamen al die heerlijke geuren je te gemoed.
Wij hebben er van genoten en komen zeker terug.
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten , zeer vriendelijk personeel , “ medium” curry’s niet erg pittig dus houdt je van pittig ga gerust voor meer spicey
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima gegeten, goede service.
sroq R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik heb vaker gegeten bij Mumtaz en dit keer voor het eerst met mijn kinderen. Die vonden het eten ook lekker. De bediening was wederom prima en eten was ook goed.
Hilda F.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het was prima eten en zeer aardige bediening. Met de 50% actie was het een superdeal.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk eten en hele vriendelijke service. We komen zeker terug!
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Maandag avond. Restaurant was voor 1/3 gevuld. Geluidsniveau was prettig. Eten was van voorgerecht tot dessert subliem, helemaal top. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Met de 50procent actie zeer voordelig gegeten en gedronken. De wc's mogen wel beter schoongemaakt worden. Toch hebben wij een positief gevoel overgehouden aan het etentje bij Mumtaz.
Dave
Shadena S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gisteren wezen eten in het restaurant. Er was een grote groep aan het eten waardoor wij ons vergeten voelde, moest elke keer vragen om geholpen te worden. Het eten was ook niet heel speciaal. Wij kwamen via iens daar met een leuke korting eten maar het leek dan ook alsof we minder eten kregen. Ik vond de verhouding van de porties bizar klein. Als dit de verhoudingen zijn zeg ik niet doen veels te duur en zo lekker is het restaurant niet.
Jody T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben hier gisterenavond heerlijk gegeten! Met de korting van 50% was het zeer goed te betalen, normaal gesproken ook al niet duur. Ontzettend vriendelijk personeel, fijne sfeer. Aanrader!
sroq R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk. We hebben hier vaker gegeten en tot nu toe bevalt het goed.