Muller en Co.

Kerksingel 9 2651 CC Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Muller en Co.

6,8

Jouw recensie over het restaurant Muller en Co.

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wij kwamen hier voor het eerst en wat mij meteen opviel was de erg smoezelige entree...vieze kale kokosmat en vuile ramen . Ik denk dat dat toch de eerste indruk is? enfin bediening erg vriendelijk dus we bestelden kleine lunch die was niet byzonder daarna cappucino slap Toen bleek dat op de banken waar wij zaten tussen de naden allerlei kruimels zaten . Zo'n prachtige zaak jammer doe hier iets mee aub!
Nico C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Genoten van een prima zondagmiddaglunch (7 personen) met heerlijke gerechten in een sfeervolle setting en attente, aardige bediening !
Woke .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een heel gezellige plek om te eten maar we komen niet meer terug op vrijdag.....de muziek vinden we om lekker rustig te eten en te praten veel te aanwezig maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat ook aan onze leeftijd kan liggen.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De carpaccio en de saté zijn aan te raden, erg lekker!
De bediening was vlot.
Wij waren er op zaterdagavond en het was gezellig druk.
Ook was er live muziek iets later in de avond.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
bediening heeft veel aandacht voor gasten. verzorgd. zoals ook interieur. wel allemaal wat rommelig door de grote drukte. wel gezellig.meest jong tot middelbaar publiek.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuk ingericht etablissement met een goede sfeer. De bediening is vriendelijk en let goed op. En ook de borrelhappen zijn prima.
Het diner viel helaas wat tegen. De salade met spelt was niet lekker (veel te veel spelt) en de bavette was rauw (medium gevraagd) en heel zenig en taai. De bijgevoegde gegrilde groenten waren niet op smaak en bovendien een beetje fantasieloos. Ik kom wel terug, maar de volgende keer gewoon voor een borrel.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Mooie sfeervolle locatie met in de directe omgeving ruime parkeergelegenheid.
Vriendelijk personeel
Goed verzorgde heerlijke lunch
Eveliene B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was heerlijk! Zeker de gratis cocktail die we kregen omdat onze gereserveerde tafel nog bezet was!!!!! Vriendelijke bediening en ondanks de grote drukte hoefden we niet lang op ons eten te wachten. Chapeu!!!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer gezellige sfeer. Leuke muziek die vrij hard is maar we konden elkaar prima verstaan. Kwaliteit eten hoog, verrassende kaart en prima personeel; die snappen waar ze mee bezig zijn.
sofia D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Sfeervol en leuke plek om met vrienden af te spreken, met familie of voor een zakelijke meeting.
Geweldig bediening en erg lekker eten.
Niets op aan te merken!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
vrienden hadden zeebaars en sateh. waren prima.

mijn vrouw en ik hadden echter wild, fazant en hazenpeper dat we ook elders de laatste 2 weken 3x hebben gegeten

helaas allebei veel en veel te droog. was geen sukses. hebben dit aan de bediening -die overigens heel vriendelijk en goed was- gezegd. zij zou dit doorgeven en we zouden nog wat horen. door de drukte was dit haar zeker teveel want we hebben niets meer vernomen.

sfeer was overigens prima. heel leuk, meest jong publiek.
karinbrandsen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Inrichting en sfeer waren goed. Wat mij tegen viel was kwaliteit van het vlees (hazenpeper erg droog) met een klein beetje rode kool en een schepje puree geserveerd in 2 kommen op een houten bord?? Niet om erg positief over te zijn. Fish en chips op een houten bord, waar de helft van af viel is ook geen goed idee. Jammer.
henk G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke plek en aan de vriendelijke bediening zal het niet liggen. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik matig. Voor dat geld eet je op andere plekken aanzienlijk beter. Met andere woorden leuke tent om een drankje te drinken of een terrasje te pakken, voor het eten sla ik hem volgende keer over.
Roca B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prijs/kwaliteit kan beter. Vindt het duur zeker met een voorgerecht wat je krijgt. Verder goed eten en een gezellig restaurant.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een heel leuk en gezellig ingericht restaurant. Ruime sortering aan gerechten. Goede wijnkaart met heerlijke wijnen op glas.
Het hoofdgerecht werd wel razendsnel na bestelling uitgeserveerd.
We komen zeker terug.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
3 hoofdgerechten en 3 drankjes. 2 keer een foutieve rekening. Beide keren te veel berekend!
Het was beslist niet druk, dus geen goed excuus voor dit soort fouten.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De Bavette was erg rood en rauw terwijl ik medium besteld had ! De Bavette werd weggehaald en de serveerster vond het ook niet goed. Mijn familie zat inmiddels te eten en ik te wachten op mijn nieuwe Bavette.
Toen bleek dat dezelfde Bavette weer opgewarmd was en nog steeds niet goed was ( erg taai ).
Er had natuurlijk een nieuwe moeten komen. Ik kon wat anders krijgen maar maakte daar geen gebruik van omdat ik anders alleen zat te eten. De patat was trouwens ook niet goed ! ( Heel veel kleine stukjes ).
De menukaart is ook erg aan de krappe kant wat sortering diner betreft !

Ik en mijn familie waren dus zeer teleurgesteld over de gang van zaken. Mijn vrouw werd die dag 65 jaar en aangezien ik eigenlijk haast niet gegeten heb was de rekening wel aan de hoge kant ondanks kleine vergoeding.
Ik moet ook nog vermelden dat er hoegenaamd geen groente bij zat.

met vriendelijke groet,
G. Janson
Hercules 7
2665BL Bleiswijk
Guy R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Smaakvol ingericht, goed eten en erg vriendelijke bediening.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Bij Muller ga je vooral voor de sfeer. De zaak ziet er prachtig uit, maar het eten blijft daarentegen wat achter bij de rest. Comfort food. Mijn cijfer komt nu lager uit dan wat ik daadwerkelijk vindt, Muller is immers eerder een gezellige bar dan een restaurant.
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Even lekker opwarmen met een soepje en een flesje rode wijn bij muller en co is altijd goed! Daarna genoten van de heerlijke carpaccio en natuurlijk zoals altijd de avond afsluiten met een kaasplankje en port.