Muller en Co.

Kerksingel 9 2651 CC Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Over het restaurant Muller en Co.

Muller & Co in Berkel en Rodenrijs is een heerlijk brasserie en wijnbar midden in het centrum. Zo’n plek waar je het liefst alles van de menukaart zou bestellen, omdat het er allemaal even lekker uit ziet. Muller & Co is dan ook bij uitstek geschikt voor een gezellige lunch, tussen het winkelen door, of een diner met vrienden of familie.

Op de menukaart vind je klassieke gerechten zoals je ze zou verwachten bij een brasserie. Daarnaast staan er een aantal bijzondere combinaties op de kaart die je zeker een keer moet proberen. Daarbij worden de lekkerste wijnen geschonken, want bij Muller & Co is wijn een passie. Bij elk gerecht een passende wijn, of liever gewoon een heerlijke fles van de uitgebreide wijnkaart? Het kan allemaal en het zal zeker bevallen!

Naast lunchen en dineren kun je bij Muller & Co ook High-tea'en, High-winen of je verjaardagsfeest vieren. Een ideale plek in het centrum van Berkel en Rodenrijs!

De High tea en High wine arrangementen zijn niet online te reserveren, gelieve hiervoor telefonisch contact op te nemen, of een email te sturen.

Meer informatie over restaurant Muller en Co.

Jouw recensie over het restaurant Muller en Co.

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Lekker gegeten gisteravond, maar wel aan de prijzige kant. Een 'bodempje' (Haags bakje) Merlot voor € 6,25 p/glas vind ik wel geldklopperij.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prima avond, wachttijd soms te lang. Misschien is het goed om bij een walking diner menu-kaartjes te maken,
dan weet men wat er nog meer komt. Nu gingen gasten weg, omdat men dacht dat het klaar was.

Nogmaals het was verder prima.
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Chateaubriand voor 60 euro voor 2 personen was idioot duur voor 8 stukjes doorgegaarde biefstuk.

Oesters prima, maar goed..die kun je niet verknallen. Het "ribs" gerecht suggereert enkele ribs maar bleek 1 homp varken aan een rib te zijn.

Verder was eten ok. Bediening prima, prijzen idioot, 190 euro voor 3 man incluis een kind is niet in balans met wat je krijgt.

Conclusie, veel beter eten tegen betere prijzen in de buurt.

Mvg
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het eten was prima. Wel was het erg rumoerig tijdens het eten. Na 10 uur werd de muziek erg luid en was een normaal gesprek niet meer mogelijk.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Mooi net restaurant in een mooie entourage
...................................................................................
rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mijn verjaardag gevierd in de tuinkamer en was tot in de puntjes goed verzorgt. Thanks Muller en co team voor een geslaagde avond.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed restaurant, leuke bediening die echt iets extra's van je Valentijns diner probeert te maken. Lekker eten, maar helaas voor de kieskeurige eters, de menu kaart is klein. All met all wel echt te proberen waard!
Margreeth D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hebben een heerlijke High Tea gehad. Prima verzorgd en naar alle tevredenheid! Er was ook een vriendin bij met een gluten beperkt dieet en ook dit was prima verzorgd en heerlijk van smaak! Voor herhaling vatbaar!!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Lekker gelunchd met mijn broer en zijn labradoodle . Brood je van de week en tonijnsalade heerlijk. Tip messenger mogen iets scherper .
Odile V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ontzettende gezellige avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar.
En echt heel fijn personeel.
Hapjes waren heerlijk.
Muziek prima.
En de sfeer is top.
Goede plek om om te spreken met vrienden.
gjvt .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gisteren hebben we een voortreffelijk feestje gehad bij Muller&Co. Top personeel, attent en benaderbaar.
Heerlijk eten en drinken genoten.
Was echt heel goed!!
Linnyspinny .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een hele gezellige sfeer, heerlijk gegeten en vriendelijk deskundig personeel. Ik ben hier nu 2 keer geweest. De eerste keer met een vriendin die in de buurt woont en de tweede keer met mijn partner, maar wij wonen niet in de buurt, maar vonden het zeker de moeite waard om er wat langer voor te rijden (30 min.). Dit restaurant is een aanrader.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Afgelopen week heerlijk maar dan ook heerlijk zitten eten. Wij hadden expres een rustige dag uitgekozen om extra verwend te worden. Nou het is meer dan dat gelukt! Wij genieten zelfs dagen erna nog na van al het heerlijks wat ons werd geserveerd. Bediening super, meedenkend en gezellig. Wij blijven maar terugkomen:-) dank je wel top team!
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke zeebaars. Met risotto. Wel wat druk en lawaaiig. Personeel heel aardig en attent. De tafels staan nogal dicht op elkaar.
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een heerlijke brunch tweede kerstdag met de kinderen en kleinkinderen.
Aardig personeel en goed georganiseerd om van deze heerlijke brunch te genieten is zeker dat we nog eens langs gaan om te eten.????
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstmenu was prima. Kwaliteit is de laatste tijd verbeterd. Deze keer was Muller en Co echt zeer vol en mede daarom moesten we nu wel erg lang wachten. Allemaal goed opgevangen door het personeel maar 5 gangen tussen 18 en 22.30 vonden we net iets te veel van het goede.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
1e kerstdag gedineerd met 5 pp. Ergens ging er iets mis in de keuken want na het 1e tussengerecht 1,5 uur gewacht...... duurde allemaal veel te lang op harde stoelen. Eten was lekker, drankjes moesten we om vragen.
Leek iets te hoog gegrepen want normaal juist goede ervaringen bij Muller.
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het verwelkomen van de gasten kon beter, feestelijker. Dat Rober gewoon in zijn trui rondliep vond ik niet passend. De fazant als hoofdgerecht vond ik niet geslaagd; veel vet. Desert was daarentegen erg geslaagd. Het ontbreken van enige Kerstmuziek vond ik echt een gemis.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het viel ons erg tegen we hadden er meer van verwacht, waren 11 uur binnen, drankjes duurde erg lang , de helft niet gekregen wat er was besteld. Het was onduidelijk wanneer we iets te eten mochten gaan halen het ging per tafel maar daar was niets over gezegd,hoorde we van andere bezoekers. Wel een soepje vooraf ,dat was lekker!
En eindelijk om 12.15 konden we iets gaan halen. Maar het aanbod viel erg tegen, het brood was lekker ,ragout was lauw en niet lekker.We zaten erg krap stoelen en tafels stonden erg dicht op elkaar.
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was er erg koud in de serre ,kinderen zaten te bibberen na lang overleg kwam er verwarming en de kachels werden verplaats ! Als ik geweten had dat wij daar moesten zitten had ik het geannuleerd , ook het buffet stond te hoog kinderen konden het moeilijk zien , jammer van dit alles