Muller en Co.

Kerksingel 9 2651 CC Berkel en Rodenrijs Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Muller en Co.

7,2
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gisteren zijn we gaan eten bij Muller en Co. Bij binnenkomst werden we begroet door de medewerkster, maar bleek dat de reservering niet was doorgekomen. Dit was geen probleem en we mochten plaatsnemen. De zaak zag er erg spectaculair uit en leuk dat ze sinterklaas versiering hebben opgehangen, maakt de zaak nog gezelliger. Het eten was smaakvol, maar de Fish kon iets krokanter. Al met al was het bezoek aan Muller & Co zeer prettig en we komen hier graag nog eens terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Wij hadden risotto en de vegetarische wellington. Porties waren redelijk klein. Bediening echt super vriendelijk. Het was wel erg rumoerig in het restaurant, tafeltje stond heel dicht op dat van de buren.
Elivnoort .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De sfeer van de zaak is prima. De bediening ook. Maar eten matig en veel te duur. Ik had een eendenborst met linzen. Klein beetje patat. Vond de eendenborst vrij droog. € 23,50 is echt teveel geprijsd. Zag later op de bon dat ik voor een witte wijn € 7,75 moest betalen! Jammer maar kwaliteit/prijsverhouding is niet oke.
Helmaburg .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Woensdag 19 okt hier naar toe voor de lunch.
Mijn man bestelde een omelet en ik een salade eendeborst.
Toen de ober mijn bestelling op tafel zetten, rook ik direct dat het bedorven was! Het vlees zag er glazig en groen uit. Na een stukje geproeft te hebben bleek ik gelijk te hebben. De ober nam het mee naar de keuken en kwam terug om te vertellen dat de chef en de souchef het beide geproefd hadden en het niet bedorven was. Ik mocht gerust wat anders uitzoeken. Ik vroeg mijn bord terug te brengen zodat ik het dan dus op kon eten, de ober kwam terug met het bericht dat ze toch even een nieuwe maakte! Ik heb jaren in het slagersvak gewerkt en weet echt wel of het vlees bedorven is. Jammer, geen verontschuldiging of drankje aangeboden. Was voor ons de laatste keer bij Muller!
MeesterSiem .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De hoeveelheid was perfect! Heerlijke patatjes in een leuk frituurmandje. De kip was heerlijk gaar. Al met al, we hebben echt genoten.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Recent tweemaal het weekmenu gegeten was erg lekker en goede prijs / kwaliteit.
Een mooie locatie en goede service.
Een aanwinst in Berkel...
Gerard En Henny S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Omdat mijn vrouw uitsluitend glutenvrij kan eten (coëliakie) vóóraf gevraagd of een glutenvrije lunch mogelijk was. Erbij verteld dat mijn vrouw die dag haar verjaardag vierde.
Dat zou géén probleem opleveren, aldus het personeel. Aldus een tafeltje gereserveerd en met de ober de mogelijkheden/beperkingen besproken. De lunchkaart doorgenomen en getracht een geschikte lunch samen te stellen. Viel niet mee want zowel de dressing op de salades alsook de verschillende sauzen/mayonaise waren niet 100% glutenvrij volgens de ober.
Het 'normaal geserveerde brood' kon weliswaar worden vervangen door glutenvrij gebakken brood van de plaatselijke bakker. Onze ervaring is NIET doen want in een 'gewone' bakkerij zijn de omstandigheden hiervoor ongeschikt.
Op onze vraag of er dan frites geserveerd kon worden kwam even later het eerlijke antwoord dat in de frituur ook kroketten worden meegebakken! Heel onverstandig voor een zaak met enige ervaring/kennis van zaken.
Kortom de lunch voor mijn jarige partner was een 'uitgeklede' omelet -helaas ook niet gaar- met niets erbij, zelfs geen beetje salade.
Verras Uw klanten eens door wat verder te kijken wat de mogelijkheden zijn. En die zijn er legio tegenwoordig, zoals glutenvrije dressings, mayonaise, glutenvrij brood (gebakken in speciaal daarvoor geschikte bakkerijen).
Vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten voor de lunch. De club Sandwich was meer dan voldoende en goed van smaak net als de gestoomde pepermakreel die mijn partner had werd ook zeer gewaardeerd. Wij waren ook enorm te spreken over de vriendelijkheid van het personeel, we voelden ons erg welkom. Zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft!
Kittyvol .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met een groot gezelschap wezen eten. Mooie tent en gezellig. Het eten vind ik erg weinig voor de prijs en niet geweldig qua smaak.
Cappaccio smaakte niet vers. Als hoofdgerecht gamba's 24.50 voor 5 kleine gamba's vind ik echt duur . Als nagerecht aardbeien wat echt heel weinig was.
Oscar R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Leuke en gezellige brasserie. De inrichting is sfeer vol, maar veel tafels binnen, waardoor je dicht op elkaar zit. Meer ruimte zou welkom zijn. De brasserie ziet er schoon uit.
Lekkere hamburger gegeten van Nederlands rundvlees en frieten. De frieten waren erg lekker. Dat was een verassing. Er werd voldoende groente bij geserveerd.
De bediening is vlot en erg beleefd en maken, wanneer het niet te druk is een babbeltje met je. Dat verhoogt de sfeer.
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Broodplankje was goed, aspergesoep duur en waterig, kipsaté redelijk maar de patat slecht te hard en alleen kleine stukjes, klein bakje salade. De pasta met tonijn ook niet goed en de tonijn was koud.Ook de vegetarische maaltijd was koud, bediening goed, maar ik kom daar nooit meer veel te duur voor het gebodene.
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De sfeer van dit restaurant klopt helemaal. Er is veel werk gemaakt van de inrichting. Jammer dat het eten niet goed is. De rumpsteak was goed, evenals de crab soep en de paddestoelen soep. De min punten zijn de pasta's. De pasta tonijn was onvoldoende, de tonijn smaakte niet vers (wellicht diepvries?) en doorgekookt. De pasta was penne en dit stond niet in het menu vermeld, ik kon geen kappertjes proeven terwijl dit wel aangegeven stond. Met de pasta carbonara weer hetzelfde, penne die niet stond vermeld en de carbonara saus was matig en niet veel. De kinderpasta ' penne met tomatensaus' ....daar stond wel vermeld dat het penne was, was dezelfde hoeveelheid als de volwassen portie. De borden waar het geserveerd werd zijn erg onhandig om te eten. Voor ons was niet meer de moeite waard om een dessert te bestellen. De huiswijn was lekker. De hygiëne van een ober laat wensen over, mijn kinderen hebben gezien dat hij na het urineren zijn handen niet had gewassen. Al zou hij dit later in de keuken hebben gedaan dan nog moet je de schijn vermijden. Mijn kinderen wisten dat hij de ober was omdat hij een schoortje droeg. Ze waren erg verbaasd, en wij ook. Wij komen wellicht voor een borrel terug maar niet om te dineren.
Tasty_rijswijk V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Heerlijk met mijn tante gegeten. Vriendelijke bediening, niet onbelangrijk vlot. Vooraf een krabsoep, erg lekker! Mooie gladde soep, vol van smaak. Gebakken grietfilet, goed van smaak. Mediterrane saus wel aan de zware kant qua smaak. De cheesecake als toetje maakte het af.
Mh6265 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Regionaal een bekende zaak. Ook maar eens gaan eten. Bediening is vriendelijk en duidelijk getrained op upselling... de vitello tonato was zeer mager geportionerd. En niet lekker Ceasar salad was ok qua formaat. Smaak mwa. Lekkerste was de extra kip. Euro 2,50 extra voor Muller. Voor het eten komen we niet mer. Wel voor een borrel. De zaak is erg sfeervol. Hopelijk wordt de keuken ook nog een keer wat.
Vstr .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Supermooie locatie, leuk ingericht binnen en in de zomer ook een goed terras zowel aan de voorkant als aan de achterkant.
Het eten is goed en gevarieerd. De bediening is altijd erg attent en doet goed hun best.
Leniee .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Sfeervol en gezellig restaurant! Lekker gegeten met vriendinnen. De bospaddenstoelen soep is heerlijk en voor herhaling vatbaar.
Ook de carpaccio en vitello tonato zijn lekker maar niet groot van portie.
Uiteraard hebben we genoten van een kaasplankje als nagerecht maar wat meer verschillende soorten kaas zou wel leuk zijn. Bediening is jong maar altijd vriendelijk.
Wij komen zeker snel weer terug
Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijke lunch genoten. Ben een echte fan van makreel serieus een mooie en heerlijke salade. De clubsandwich viel wel beetje tegen, een sausje of dressing zou het broodje dienst doen. De koffie is daaraan tegen niet best. Dit kan zeker beter. Kom hier zeker vaker terug.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ik vond de bediening erg aardig alhoewel vergeetachtig. De wijn en koffie waren prima. De tafeltjes staan véél te dicht op elkaar waardoor je nul privacy hebt. De akoestiek is om te huilen, het is net alsof je in een zwembad zit. Een beetje normaal gesprek is niet te voeren.
En het eten? Tsja. Te duur, dat sowieso.
Ik nam een Caesar salade die erg klein was, waarbij ik olijfolie en azijn apart erbij kreeg (hoort een dressing bij op mayo-basis) Met geraspte kaas erover (waardoor je 'm dus niet proeft. Gebruik vlokken de volgende keer!) in een bord waar je amper uit kon eten, een soort soepbord. Niet te doen. Verder gaf ik aan dat ik glutenvrij at, dus het brood en de croutons niet wilde. Ik bestelde wel extra kip want alleen sla met een gekookt eitje is wat karig. De kip werd apart berekend. Ik had 'm erbij gegeven als compensatie voor de croutons en het brood. Maar wie ben ik?
Kortom: smakeloos was het. Sorry. Dat kunnen jullie toch wel beter mag ik hopen?
EE070 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben er lekker gegeten, de kaart is divers en heeft voor elk wat wils. De kwaliteit is zoals je van een eetcafe verwacht, de porties ruim voldoende, echter de prijzen zijn wel een tikkeltje aan de hoge kant. Het is een prachtige bar, zowel voor een borrel als om een hapje te eten, het personeel is vriendelijk en de bediening ging soepel. Voor Berkel is het zeker een aanwinst!
FredVerbeek .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Leuke tent met geweldige sfeer! Eten is goed, maar verwacht niet iets bijzonders. Het is vooral een leuke tent om gezellig met vrienden een borrel te drinken. Zeker voor herhaling vatbaar!