Mulia

• Af te huren , Catering
7,1
Bloemenrijk .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Naar aanleiding van de goede recensies hebben we hier afgelopen vrijdag gegeten. Wat een heerlijke sfeer hangt hier. Die is huiselijk te noemen. Omdat er lovend geschreven over de rijsttafel hebben we hiervoor gekozen. Veel verschillend vlees en heerlijke saté. De inrichting past wel in deze zaak. Er is genoeg te zien. We komen zeker terug!
Elsemarie V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Ik blijf er graag terugkomen. Het eten is fantastisch. Als vegetarier heb je keuze genoeg om een rijsttafel samen te stellen, maar het bord nasi kuning is mijn favoriet. Altijd net iets meer dan ik op krijg. De familiesfeer, weinig woorden, authentiek menselijk en gewoon goed. Nooit opdringerig of overdreven. En nee, het is geen fastfood. Er wordt hier voor je gekookt. En dat duurt even.

Het interieur heeft z'n eigen sfeer en is met de jaren retro geworden. Warme sfeer. Vraag vooral eens naar de instrumenten of foto's. Alles heeft een verhaal.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vrijdagavond 22 januari 2016 met 3 personen de meest uitgebreide rijsttafel besteld.
Alle gerechten waren van uitstekende kwaliteit en goed van smaak.
De bediening was attent en vriendelijk.
Arno1000 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij wonen in de regio van Dordrecht (mijn vriendin is Indonesisch), en dachten er al een tijdje over na om eens bij een echt authentiek Indonesisch restaurantje te gaan eten. Via Iens bij Mulia in Dordt terecht gekomen, en gezien de goede recensies toch wel nieuwsgierig geworden. We hebben diverse gerechten besteld, en deze smaakten echt heerlijk, en volgens mijn vriendin de kenner, echt zoals het zou moeten smaken. Zeker ook de Sate was echt voortreffelijk. We waren al voorbereid op een wat langere wachttijd, want dit werd al vaker hier op Iens vermeld. Dus na het bestellen duurde het inderdaad wat langer, maar als je dan het resultaat proeft, en weet dat alles per bestelling vers wordt bereid door de eigenaar zelf, en dus niet zoals bij de doorsnee chinees uit de magentron komt, is dat het wachten echt meer dan waard. De familie die dit restaurant runt is uitermate vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader! Wij komen nog eens terug. Arno & Desi
Trudibakker .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
vleeseters en flex-vegetariërs, Mulia's vegetarische rijsttafel moét je echt eens proberen. Saté kambing erbij? Jammie, smullen maar. Vrienden uit Frankrijk komen voor ons én Mulia in Dordrecht op bezoek. Petje af voor de eigenaars die hier een klein stukje Indonesië hebben gebracht.
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Dit Indonesische restaurant is al vele malen bezocht door ons voor een lekkere afhaalmaaltijd. Nu gingen we er ook eens zitten om te dineren, mede op verzoek van onze Amerikaanse familieleden die in de U.S.A. nergens kunnen rijsttafelen.
We namen met zeven personen de grote rijsttafel. Binnen het half uur stonden er 10 soorten vlees en groenten op tafel (rund-, kippen- en varkensvlees) plus 2 soorten saté. De bakjes zaten goed vol met smakelijke Indonesische gerechtjes en smaakten stuk voor stuk fantastisch. Ondanks het feit dat ik een grote eter ben had ik bijna moeite om alles op te krijgen!
Het interieur van het restaurant is wel wat verouderd, maar dat draagt op zich wel bij aan de algehele sfeer.
Conclusie: Superlekker eten, een absolute aanrader in Dordrecht.
Albert Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Gisteren bij Mulia gegeten, de sfeer van het restaurant is gemoedelijk en warm. Prima ambiance om te onthaasten en als je niet van een zakelijk Jan de Bouvrie-achtig interieur houdt, je moet er even de tijd voor nemen.
Mijn moeder en ik namen beiden een "Sate' Gado Gado schotel" mijn moeder met Oedang en ik Babi. Wij hebben heerlijk gegeten en de portie was ruim! De sate babi icm de pindasaus was hartig en rond. De Sate Oedang verraste enorm' het waren perfect gegrillde (sappige) Chinese garnalen, met barbeque smaak in een heerlijke ketjapsaus'
De pindasaus was zoet zurig, naar smaak van een bepaalde streek op Java. Na afloop hadden wij een voldaan gevoel en kon er echt niets meer bij! De prijs was zeer coulant.

Albert Zwaan

Jhoogwegt .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vanavond hebben mijn man en ik weer heerlijk bij Mulia gegeten. We zijn er vaste klant en elke keer weer zijn we onder de indruk van de versheid, de verrukkelijke smaak en dat het bord en de gerechten goed warm worden opgediend.
Wij bevelen Mulia hierbij aan, prima eten voor een billijke prijs.
Jan Hoogwegt en Sylvie Schoemaker
Anderberg .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Wij wonen sinds een jaar in Dordrecht en restaurant Mulia is voor ons een pareltje! Het eten is prima, de bediening persoonlijk en de sfeer authentiek. Mulia is een aanrader voor iedereen die van heerlijk Indonesisch eten in een leuke ambiance wil genieten.
Xstreamer .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
We besloten hier een keer take away te halen n.a.v. de goede reviews. Bij binnenkomst rook 't meteen al erg muf. Je ruikt gewoon het eten en de kruiden in 't interieur, maar dan op een oude en muffe wijze. De man die ons hielp, de eigenaar vermoed ik, was niet erg vriendelijk. Z'n vrouw (vermoedelijk) stond in de keuken het eten te bereiden. Ik denk dat we hier ruim 40 minuten hebben moeten wachten op ons eten in die muffe lucht in een erg oubollig interieur. Na een ruzie tussen de man en vrouw kregen we dan eindelijk ons eten, waar we inmiddels weinig trek meer in hadden.

Het eten was een soort brij van allerlei gerechten, allemaal in 1 bak gegooid. Het smaakte op zich wel, maar alles smaakte een beetje hetzelfde. Niet echt voor herhaling vatbaar.
Wimjmuller .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Weer heerlijk gegeten bij Mulia.
Een authentiek Indonesisch restaurantje, met vers bereide gerechten, waar het primair om de kwaliteit gaat. Hierdoor duurt het soms iets langer als het erg druk is, maar met o.a. een voortreffelijke sate kambing schotel en andere specialiteiten.
Eenvoudige inrichting, zonder pretenties en kitscherige opsmuk, maar met een Indisch sfeertje en bijbehorend achtergrond muziekje.
We komen hier al vele jaren steeds weer tot veel genoegen.
AncaB .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
We komen al een jaar of 15 bij Mulia en hebben hier altijd bijzonder lekker gegeten. Als het druk is moeten we wel eens even op ons eten wachten, omdat de eigenaars maar met zijn tweeën zijn, maar dat nemen we dan voor lief. Het decor is authentiek en schoon en zal niet iedereen aanstaan maar wij kunnen het wel waarderen. Kortom een aanrader voor iedereen die van echt lekker Indonesisch eten houdt!
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Weer eens bij Mulia gegeten, moet zeggen dat het iets minder was. De smaken waren wat vlakker, miste een beetje het echte kruidige uit de Indonesische keuken. Het was niet slecht, ben alleen beter gewend van hun. De service is wat het is.......TRAAG, die man kan het echt niet aan. Hij was nu beetje beledigd dat ik een gerecht voor een ander gerecht aan zag, gelijk chagrijnig. Volgende keer beter hoop ik, zoveel goede Indonesische restaurants zijn er in de Drechtsteden niet.
Basile L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Mulia was ons aanbevolen. Het is ons tegengevallen. We hebben na bestelling een uur op onze rijsttafel moeten wachten. En toen kregen we bovendien niet wat er op het menu stond. Want: men had zelf maar besloten om ons iets anders te serveren. Wat een bizarre gang van zaken.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Een tegenvaller: onaangename geur bij binnenkomst. Eten was flauw en lauw. De smaken vielen tegen. De bediening was summier, alleen de oude eigenaar. Interieur troosteloos en stoffig.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Al meer dan tien jaar komen we hier regelmatig. De kwaliteit van het eten is en blijft hoog. Vandaag de nasi tjampoer weer gegeten: een groot bord met een flinke bol rijst (er is keuze uit wit, kuning en goreng) met daaromheen een keur aan heerlijke gerechtjes van o.a. rundvlees, kip, groente en ei. Voor een uitgebreide rijsttafel kun je hier natuurlijk ook terecht.
Jean Henri A.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gisteren bij Mula gegeten, een eerste kennismaking en hoge verwachting na het lezen van de recentie's (achteraf niet goed genoeg gelezen) .

Vriendelijk ontvangen. Wel rustig voor een zaterdagavond, maar het is paasweekeinde dus het kan.

Mijn partner bestelde de sate schotel en die was gewoon goed. Ik heb de uitgebreide rijstafel gekozen. Die viel tegen. Juist waar je zoekt naar de diversiteit en de vele kruiden waren veel gerechten erg vlak.

Waar ik juist uitkeek naar een veelbelovende maaltijd viel het tegen. De domper werd groter toen bleek dat je niet met pin of credit card kan afrekenen. Na een zoektocht naar een pin automaat kon ik eindelijk afrekenen.

Vriendelijke mensen, redelijk gegeten maar uiteindelijk ontevreden de zaak verlaten.
-Pas- .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Ik had hoge verwachtingen van Mulia. Die zijn helaas niet ingelost. We hoefde niet lang te wachten op het eten, het werd razendsnel geserveerd. Door de smaak van de kipsaté, soms iets te hard en te droog, heb ik sterk het vermoeden dat deze is voorgegaard. Iets wat ik niet had verwacht en afbreuk doet aan de smaaksensatie. Ook de Pisang Goreng kan niet vers zijn geweest. Het deeg was namelijk helemaal slap terwijl het korstje krokant hoort te zijn. De rund en kip gerechten van de rijsttafel vond ik smaakvol. Ook de vers gemaakte Atjar komkommer ging er goed in. Ik wacht liever een uur op mijn eten dan dat ik te snel iets krijg. De porties zijn overigens ruim en de prijs is heel aangenaam.
Jeroen U.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Op maandag avond lekker uit eten in een goed restaurant, dus beland je bij mulia. Gewoon open, inrichting precies zielsveel dat hoort bij een indonesisch restaurant. De bediening is wat stijfjes maar zeer correct en het voedsel is ronduit fantastisch! Deze keer een rijsttafel voor een zeer schappelijke prijs. Heerlijk en meer dan genoeg! Een echte aanrader!
Dennishanssens .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Voor het eerst bij Mulia gegeten. Net als bij de andere recensies moet ik beamen dat bij binnenkomst een onbestemde penetrante geur in de lucht hangt.

Verder is de inrichting en bediening eenvoudig, en moet je lang op je eten wachten.....maar........

Het is allemaal zeer zeker de moeite waard. Want het eten (we hadden een rijsttafel besteld) is lekker en authentiek. De diverse rundvleesschotels waren heerlijk en het vlees was lekker zacht en smaakvol. Dus ga je voor Old School Indisch eten, dan is Mulia een aanrader. En ik kan het weten (als Indo).