Mulan

Woensdag en Donderdag
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Fred G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
De menu- en wijnkaart zien er veelbelovend uit. We kozen voor een paar dim-sums en vier verschillende hoofdgerechten.
Coquilles en kikkerbilletjes zie je niet vaak op de kaart staan. Op de coquilles niets aan te merken, maar de delicate kikkerbilletjes waren 'verstopt' in een knapperig beslag, wat te veel overheerste.
De hoofdgerechten waren smakelijk, maar hadden te weinig 'eigen' smaak, waardoor alles een beetje op elkaar leek.
De huiswijn van Salentein was dik in orde.
Proevertje1944 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Dit is mijn all time favorite in Hulst. Attente bediening en heerlijk Chinees eten. Verwacht geen babi pangang of fou yong hai, maar wel Peking eend. Deze keer een viergangen verrassingsmenu genomen, waarbij we kennis maakten met gerechten, die we normaal niet zo snel zouden bestellen,als Peking eend-fanaat. Dim sum van Peking eend, krokant gebakken kip als uitschieters, ook de overige gerechten van het menu waren uitstekend. Reserveren in het weekend is noodzakelijk, want de nodige mensen werden weggestuurd, omdat zij niet gereserveerd hadden. Melissa tot gauw.
Marvin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Eerste restaurant die ik ooit vond op Iens en meteen raak!! Super heerlijk en de eend is echt een specialiteit.

Service erg goed en attent. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.
Davy W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Met Nieuwjaar bij Mulan gegeten met een grotere groep. Had het standaard Chinese matige eten verwacht, maar wat een verrassing!! Heerlijke gerechten die niets doen denken aan de 'afhaalchinees', zeer vriendelijke bediening en veel gekregen voor een 3-gangen menu. Zeker een aanrader!
Wing Yu R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Bijzonder Chinees eten in een gastvrije omgeving. De service is zoals het hoort met vriendelijk en betrokken personeel. Weet je niet wat je moet kiezen, laat je dan verrassen door de keuzes van de vrouwelijke chef. Ook vegetariërs komen hier goed aan hun trekken. Aanrader!
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Zeer goed familie restaurant met zeer goede gerechten. Wij komen hier zeker elke maand eten, vooral de Peking Eend en het Dim-Sum menu zijn voortreffelijk. De bediening is zeer vriendelijk.
Vindt u een gerecht lekker en het staat niet op de kaart, dan doet de kok haar best om het toch naar uw zin te maken.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Erg vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Veel beter dan de traditionele Chinees. Als er een vegetariër bij is, krijgt die een aangepast menu.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Fijn en overzichtelijk familie restaurant met mooie en originele gerechten. Ik kom hier vrijwel wekelijks en iedere keer ga ik tevreden de deur uit. Persoonlijke aandacht / gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Tijdens het hoofdgerecht wordt gevraagd of alles voldoende is. Wanneer dit zo mocht zijn (eenmaal meegemaakt) dan volgt een aan vulling waarvoor niets extra in rekening gebracht werd. Tip: neem een Ti Pan gerecht, deze worden feestelijk en smakelijk aan tafel bereid.