Muggebeet eten & drinken

Zaterdag 10:00 - 21:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Onopvallend eetcafeetje in de hoek van het Kerkplein. Allegaartje qua inrichting, geen duidelijke stijl. Rommelig. Meisje van de bediening erg vriendelijk, maar tikkie onhandig. Buigt over de gast heen bij het neerleggen van het bestek. Voorgerecht Oosterse ossehaaspuntjes kleurloos. 6 kleine Ossehaaspuntjes gortdroog en nauwelijks ergens in gebakken (ketjap). Slappe natte sla als garnituur. Hoofdgerecht 2 kleine sliptongetjes met friet. Zelfde slappe natte sla erbij. Niet écht slecht, maar zeker niet bijzonder. 1 klein bakje mayo voor twee personen. Eerste glas wijn halfvol, tweede helemaal vol. Tijdens ons bezoek eet de eigenaar zelf aan een van de tafels. Patat en frikandellen met z'n handen.....
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Na een eerdere goede ervaring vanavond een enorm teleurstellend geheel. Erg lang moeten wachten op het eten en op het moment dat we het verwachtten kwam de boodschap dat de bestelde pasta op was. Opnieuw de kaart erbij en vermeld dat we dan wel vlot ons eten verwachten na dit oponthoud, omdat we nog weinig tijd over hadden. Helaas was dit niet het geval. De bediening deed haar best om te redden wat er te redden viel want het hele terras was inmiddels aan het mopperen.. Een enorm probleem in de keuken wat niet meer goed te praten is met "communicatieprobleem" Uiteindelijk in een recordtempo ons eten naar binnen gewerkt, wat natuurlijk niet lekker valt. Erg jammer als je denkt even gezellig een lekkere plate te kunnen eten!
Voordeur2 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Zaterdagavond, beetje (te) rustig, goede anticiperende bediening, goed gegeten, smaak voortreffelijk, niet al te uitdagend menu, wel wat aan de dure kant, kom er graag nog terug.
Baszer .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Vrijdagavond hier gegeten. Helaas was het niet zo druk waardoor het een beetje ongezellig overkwam. Maar ik denk dat als het wat drukker is, het de gezelligheid ten goede komt.

We zijn begonnen met een proeverij van voorafjes (oa kipfilet salade, visrolletjes op tonijnsalade) . Dit was zeer lekker en we waren ook zeer benieuwd wat het hoofdgerecht zou brengen.

Helaas. Dit viel ons een wat tegen. Mijn vriendin had twee sliptongetjes en ik een entrecote. De sliptongetjes waren wel lekker, maar niet bijzonder. De entrocote was wat droogjes. Beide gerechten waren geserveerd op een bedje van verschillende gebakken groenten. Hierbij werden frietjes en salade geserveerd.

Beide gerechten waren ongeveer 20 euro. Ik vind dat te duur voor wat we kregen (er zijn betere restaurants te vinden met hoofdgerechten in deze prijsklasse).