Mucha

De Sterke Arm 1 3901 EK Veenendaal Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Mucha

Sfeervol dineren aan het water van het kanaal de Grift. Prachtig locatie waar je heerlijk kunt eten en verbaasd zult staan van de creativiteit van de chef kok. Wat denk je bijvoorbeeld van een ‘Bonbon van Zalm’? Het is een voorgerecht gevuld met zalmmousse en mierikswortelcrème. Of als hoofdgerecht Gebakken Eendenborst met appelstroop en rode wijnsaus? Klinkt bijzonder aantrekkelijk, vind je niet? Maak kennis met opvallende gerechten en laat je verwennen door het personeel in dit mooie restaurant.

Meer informatie over restaurant Mucha

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
    • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
    bvroemisse .
    • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
    Graag placemats oid. Bestek op houten tafel leggen,niet fris.
    Fles witte wijn werd zo ingeschonken,zonder eerst te laten proeven.
    1 uur wachten tussen de gangen. Borden met de resten van de vis bleven zo heel lang staan en zo hadden we veel last van vliegen.
    Bestelling koffie met macaron ( stond op kaart) werd koffie met een schaal met bonbons ed.
    Ijs met slagroom werd ijs zónder slagroom. Dit moet echt allemaal beter.
    Wél erg lekker gegeten!
    jterlouw .
    • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
    Al vaker bij Mucha gegeten en het valt nooit tegen. Heerlijk eten met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en een leuk terras!
    Demi G.
    • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
    Van de week bij Mucha gegeten en het was zeer goed bevallen! Concept is 3-gangen voor een vaste prijs. Het was echt super lekker! Veel keuze in de voor- hoofd- en nagerechten. Ik had de drieluik uit de zee met een rokend schaaltje op tafel waar de makreel op lag! Fantastisch bedacht! Smaak was super! Als hoofdgerecht de rib-eye die zeer mals was! Top gebakken! Brood met olijven en aioli zat ook nog bij de prijs in. Daar moet meestal extra voor betaald worden. Kan bijna niet voor die prijs! Zeer vriendelijk personeel dat zeer oplettend is. Super! Mucha ga zo door! Wij komen zeker vaker terug!
    jamgio .
    • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
    Een mooi en gezellig interieur, vriendelijke en snelle bediening en ook nog heerlijk gegeten
    de kwaliteit van het eten is goed en mooi geserveerd , de prijs is prima
    Neeke21 .
    • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
    Zeer slechte service. Erg onvriendelijk personeel, inclusief bazin! Duurt een eeuwigheid voor iemand aan je tafel komt om te bedienen, terwijl ze je de tafel aanwijzen. Personeel kent de kaart niet en kan geen uitleg geven. Eten is matig, kregen met 5 personen 1 klein bakje frietjes. Voor meer moet je bijbetalen... Uitstraling van restaurant is goed.
    Bodine .
    • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
    Een leuk en gezellig restaurant! Het personeel is echt heel erg kundig en vriendelijk. De borden zijn erg mooi opgemaakt, ik vond alles van mijn 3 gangen menu lekker en de smaken zijn goed in verhouding. Ik vond alleen de porties (ook van mijn tafelgenoten) van het voorgerecht aan de kleine kant. Voor grote eters is het raadzaam om bij het hoofdgerecht extra bijgerechten te bestellen.
    Nienn .
    • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
    Geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening die bij een volgende restaurant veelal op een grote groep loopt. Hierdoor (?) lang moeten wachten op het eten. Voorgerecht gamba's in tempura; vier kleintjes maar liefst, die leken (en smaakten) op die vd McDonald's, lagen op een in dressing zwemmende sla. En een klein bakje krieltjes bij het hoofdgerecht voor vier personen, waaronder twee flinke mannen, friet of sla erbij kost extra...
    B W.
    • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
    Gezellig restaurant, goed eten, vriendelijke bediening. Bij het eten worden standaard alleen krieltjes in schil geserveerd. Friet of salade moet je extra bestellen en betalen, dat is wel jammer.
    Ad V.
    • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
    Wij waren met vrienden uit Veenendaal en hebben allemaal heerlijk gegeten.
    Lekkere gerechten voor iedereen voldoende keus.
    Het was 12 jaar geleden dat we hier voor het laatst waren, maar nu zullen we ongetwijfeld sneller teruggaan.
    Willem Jan K.
    • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
    Voor het eerst bij Mucha gegeten. Leuke lokatie, zeker bij mooi weer met een terras aan het water.
    Prettige en persoonlijke ontvangst. Na een broodje met aioli en olijven kozen we het drie gangen menu van de kaart. Vooraf de gamba's in tempura, gewoon lekker. De kippendijen in een krokant jasje waren ook lekker. Als hoofdgerecht beide de gebakken eendenborst. Deze was lekker mals en sappig voorzien van lekkere groenten en genoeg saus. Heerlijke combinatie! Als dessert gekozen voor de snickers parfait die ondanks de chocolade niet zwaar was. Ook de carrot cake was geen teleurstelling.Bij de gerechten de witte en rode huiswijn gedronken. Deze waren niet bijzonder maar gewoon lekker.
    Al met al prima gegeten en zeker voor een herhaling vatbaar!
    Bea D.
    • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
    Wat een verrassing, er was voor ons een tafel buiten gedekt en er zaten al veel mensen te eten. Onverwachts op 30 maart buiten eten. Bediening was heel hartelijk. We waren met 6 collega's en alles was prima geregeld. Er kwam nog een collega langs om alleen iets te drinken en men pakte meteen een stoel en een drankje.
    Het eten is eenvoudig maar zeer smaakvol. Porties goed en na afloop nog een macaron bij de koffie. Het was een geslaagde avond.
    Jos D.
    • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
    Prettige ontvangst, en vriendelijke bediening. Smaakvolle presentatie van de gerechten. Prijs en product zijn in balans. Prima locatie.
    Roger N.
    • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
    Onlangs met met partner gegeten bij Mucha. Het restaurant is sfeervol en warm ingericht. Het personeel is vriendelijk. Wij hadden als voorgerecht gefrituurde champignons, heerlijk! Als hoofdgerecht de biefstuk ossenhaas, deze was boterzacht met een heerlijke roze pepersaus. Als nagerecht een kaasplankje met een lekker glaasje port. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
    Gert '.
    • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
    Heerlijk gegeten, voor een 3 gangenmenu voor deze prijs, mijn complimenten, prima kwaliteit. Alles was heerlijk, goed op temperatuur, zelfs een kaasplankje op de kaart, alles is een aanrader.
    Ook een heerlijk wildstoofpotje op de kaart, en de tournedos, daar kan een duur restaurant een voorbeeld aan nemen.
    Noury T.
    • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
    Afgelopen zondag wederom bij Restaurant Mucha wezen eten, ditmaal in gezelschap van mijn vrouw, broer en zus. Vanaf de buitenkant is het weer een plaatje; elk jaar rond deze tijd de mooie zwevende, verlichte kerstbomen op het terras. We werden vriendelijk ontvangen en mochten aanschuiven aan de tafel bij de keuken. Erg leuk! Af en toe de keuken in kijken, en tegelijkertijd een mooi zicht hebben over het warm gedecoreerde restaurant. Vooraf heb ik zelf Mucha's Jacht gegeten, een leuke proeverij van diverse wildgerechten. Mijn tafelgenoten aten de Hertencarpaccio. Alle gerechten vielen goed in de smaak. Het hoofdgerecht was echter geweldig. We kozen voor de hertenhaas met vanille/portsaus. Echt zo ontzettend lekker en goed bereid, ik heb nog nooit zo'n mals stukje vlees gegeten. Absolute aanrader dus! Ons diner hebben we afgesloten met tiramisu en tarte tatin. Net als de voorgaande keren was het weer genieten, we blijven hier komen. Tot snel!
    Nelis D.
    • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
    Regelmatig bij Mucha gegeten. De laatste keer was het erg matig. Het eten was prima. Echt niks op aan te merken. De service en bediening waren echt beneden de maat.
    Bij binnenkomst een tafeltje op terras uitgezocht, was nog er vies, wat niet erg is maar we moesten zelf vragen of er een doekje overheen mocht. Vervolgens een flesje witte wijn besteld. Wilden ze inschenken in de gebruikte rose glazen, weer zelf vragen moeten vragen om nieuwe glazen. Water besteld waarbij de glazen vergeten waren. Na opnieuw vragen werden glazen gebracht welke vies waren. Bij het uitserveren van de gerechten werden er drie van de vier gebracht, in plaats van meteen bord nummer vier te halen werd eerst uitgebreid drinken opgenomen bij een grote andere grote tafel. Al met al eten goed. Bediening slecht. We zijn beter gewend en hopen dat dit eenmalig was op deze manier.
    niels F.
    • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
    leuk restaurant aan het water in veenendaal! heerlijk gegeten (vooral de lamsrack was heerlijk) en een goede bediening, vooral in de zomer kun je daar lekker het terras zitten!
    Arjan D.
    • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
    Lekker gegeten, de gerechten waren prima op smaak gebracht.
    Een van de betere restaurants in Veenendaal en een zeer sfeervol interieur.
    Een niet te uitgebreide kaart is naar mijn mening een recept voor goede gerechten en dat proef je bij Mucha.
    Het driegangen menu (a la carte) is zeker een aanrader (goede prijs-kwaliteit verhouding), en de porties zijn zeker voldoende.
    De keuken staat open voor opmerkingen, dus mocht iets je niet aan staan, kun je het de bediening gerust zeggen, zodat zij het doorgeven aan de keuken. Zo was de eend die ik geserveerd kreeg - naar mijn smaak - lekkerder geweest als de buitenrand knapperig zou zijn.

Nogmaals, de bediening is erg vriendelijk en geeft je een welkom gevoel. Ook nog voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Wij komen zeker terug als het mooi weer is om van het terras te genieten!
    Herma G.
    • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
    Voor een toneelstuk in de Lampegiet hier zonder reservering neer gestreken.
    Aardige bediening, diverse tafeltjes mogelijk maar helaas niet bij het raam.
    Stokbroodje aiolie, heerlijk. De combi voorgerechten verrukkelijk. Jammer dat de ossenhaas niet zoals aangegeven medium-well was maar rare...... Als u de volgende keer sneller reageert kunnen we er iets aan doen......
    Lekkere groenten en frietjes bijbesteld.
    Leuke inrichting, maar 1 ding waar echt iets aan gedaan moet worden is de irritante herrie van schuivende stoelen. Dopjes?
    Arieb68 .
    • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
    Afgelopen zaterdag samen met mijn partner gegeten bij restaurant Mucha. Als voorgerecht had ik de carpaccio à la Mucha. Deze was erg goed, vooral de dressing maakte de carpaccio compleet. Het hoofdgerecht was ook heerlijk. Ik had de ossenhaas, mijn partner de hertenhaas. Deze waren allebei goed bereid en heerlijk mals. Buiten het menu om hebben we een schaaltje friet bijbesteld, dat dit wat meer kost is geen probleem als je kijkt naar de prijs-kwaliteitverhouding van het eten. Na hadden we beide een overheerlijke crème brûlée. Al met al super gegeten en een erg vriendelijke bediening. Het restaurant straalt een prettige sfeer uit. Wij komen zeker terug!