Mucha

Speciale deals

-20% op de Rekening

Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Mucha

Sfeervol dineren aan het water van het kanaal de Grift. Prachtig locatie waar je heerlijk kunt eten en verbaasd zult staan van de creativiteit van de chef kok. Wat denk je bijvoorbeeld van een ‘Bonbon van Zalm’? Het is een voorgerecht gevuld met zalmmousse en mierikswortelcrème. Of als hoofdgerecht Gebakken Eendenborst met appelstroop en rode wijnsaus? Klinkt bijzonder aantrekkelijk, vind je niet? Maak kennis met opvallende gerechten en laat je verwennen door het personeel in dit mooie restaurant.

Meer informatie over restaurant Mucha

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mucha

Karin M.
    • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
    Jammer een beetje teleur gesteld. Het is de derde keer dat wij hier geweest zijn. Voorafje was wel lekker maar van het hoofdgerecht asperges met zalm was de zalm te gaar en dus droog. Daarna veel te lang moeten wachten op de dessert kaart terwijl er maar 4 tafels bezet waren . Wij zijn dus gewoon maar weg gegaan zonder toetje. Het enige excuus wat wij kregen tijdens het afrekenen was "sorry ik dacht dat u beide achter elkaar naar het toillet gingen" dat was ook waar maar zeker 15 tot 20 minuten geleden.
    Mies V.
    • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
    Lekker gegeten, 4 gangen menu, prima maat van de porties. broodmandje van het huis. gezellige inrichting, kom nog wel eens terug
    Lucienne V.
    • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
    Weer een heerlijk avondje uit! Lekker gemoedelijk. Uitstekend gegeten. Prijs kwaliteit naar verhouding
    brenda V.
    • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
    Gerben V.
    • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
    Bediening aan tafel was correct, echter een beetje meer uitleg en wat meer rust mag wel.
    Een aantal keren ging de telefoon van het restaurant, hard in ietwat irritant. Later gelukkig niet meer.
    harry J.
    • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
    Het eten was goed. Alleen de voorgerechten voor de dames (cocktail gerookte kip) was voor wat betreft de kwantiteit nogal summier. Ik heb het idee dat de porties eten in verhouding minder zijn en dat komt naar mijn mening, omdat via uw organisatie korting wordt gegeven.
    Wijny .
    • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
    Het is een restaurant met een hele fijne uitstraling. Mooie gerechten.
    Waar ik wel aan zou werken is het feit dat de bediening niet per tafeltje loopt, dan krijg je dat je soms wel 2x het zelfde gevraagd wordt. Verder is het prettig als de bijgerechten snel na het uitserveren van het hoofdgerecht worden gebracht.
    Maar eerlijk is eerlijk , we hebben weer heerlijk gegeten!
    Angel K.
    • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Echt een aanrader, ook ideaal voor als je daarna een voorstelling hebt in de Lampegiet.
    Jos V.
    • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
    Prima eten voor een gunstige prijs. Uitgebreide keuze aan (voor)gerechten. Vriendelijke bediening. Sfeervol. Zeker een aanrader.
    W.A. V.
    • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
    Prima ontvangst met stokbrood en olijven. Porties niet al te groot, maar er is genoeg omheen te bestellen. Heerlijk gegeten.
    Mickey B.
    • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
    Heerlijk eten, prima in orde. Bediening niet helemaal efficiënt. We hebben te lang moeten wachten op alle gangen. Dat voelt niet gemakkelijk. Sfeer en inrichting gezellig, geluidsniveau te hoog.
    G V.
    • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
    Lekkere gerechten voor een gunstige prijs en in een goede ambiance. Voor mensen met een gehoorprobleem ,waarvan drie in ons gezelschap, was de rumoerigheid wel een minpuntje. Maar ik zou ook niet weten hoe het anders moet.
    Carin N.
    • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
    Gezellig restaurant en heerlijk eten het enige minpuntje is het geluid in de ruimte het lijkt niet goed weg te kunnen zodat het rumoerig klinkt
    Corja .
    • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
    Prima plek om goed te eten. Vriendelijk en attent personeel en een kok die weet waarmee
    hij/zij bezig is! Heel goed! Echt een aanrader.
    Anja B.
    • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
    Het eten wordt prachtig opgemaakt en is echt heerlijk! Goede bediening, aanrader!
    Locatie aan de grift is mooi, ietwat bijzondere stijl van onrichting maar leuk gecreerde zithoekjes.
    I B.
    • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
    Heerlijk gegeten, alles klopte! Komen zeker nog wel een keer terug. Mooie entourage en vriendelijk personeel.Prijs ,kwaliteit eten prima
    Gerard G.
    • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
    Weer lekker gegeten bij restaurant Mucha!! Het zag er allemaal super leuk uit en het was erg gezellig. Al met al top!

Gr, familie gaasbeek
    Eefke B.
    • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
    Leuke tent. Informele sfeer. Gewoon lekker gegeten.
    D.
    • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
    Prima gegeten. Alle (di)eet wensen perfect vervuld. Akoestiek blijft moeizaam maar niet zodanig dat we dit restaurant niet opnieuw bezocht hebben.
    Saskia V.
    • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
    Zoals altijd heerlijk gegeten. De kwaliteit is zeer constant, goede kaart met niet alleen standaard gerechten. Wel is het altijd nogal rumoerig, ik heb daar zelf geen problemen mee maar kan me voorstellen dat dit voor sommige mensen lastig is.