Mucha

De Sterke Arm 1 3901 EK Veenendaal Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Meer informatie over restaurant Mucha

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
    Erg gunstig
    Roger N.
    • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
    Onlangs met met partner gegeten bij Mucha. Het restaurant is sfeervol en warm ingericht. Het personeel is vriendelijk. Wij hadden als voorgerecht gefrituurde champignons, heerlijk! Als hoofdgerecht de biefstuk ossenhaas, deze was boterzacht met een heerlijke roze pepersaus. Als nagerecht een kaasplankje met een lekker glaasje port. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
    Gert '.
    • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
    Heerlijk gegeten, voor een 3 gangenmenu voor deze prijs, mijn complimenten, prima kwaliteit. Alles was heerlijk, goed op temperatuur, zelfs een kaasplankje op de kaart, alles is een aanrader.
    Ook een heerlijk wildstoofpotje op de kaart, en de tournedos, daar kan een duur restaurant een voorbeeld aan nemen.
    Noury T.
    • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
    Afgelopen zondag wederom bij Restaurant Mucha wezen eten, ditmaal in gezelschap van mijn vrouw, broer en zus. Vanaf de buitenkant is het weer een plaatje; elk jaar rond deze tijd de mooie zwevende, verlichte kerstbomen op het terras. We werden vriendelijk ontvangen en mochten aanschuiven aan de tafel bij de keuken. Erg leuk! Af en toe de keuken in kijken, en tegelijkertijd een mooi zicht hebben over het warm gedecoreerde restaurant. Vooraf heb ik zelf Mucha's Jacht gegeten, een leuke proeverij van diverse wildgerechten. Mijn tafelgenoten aten de Hertencarpaccio. Alle gerechten vielen goed in de smaak. Het hoofdgerecht was echter geweldig. We kozen voor de hertenhaas met vanille/portsaus. Echt zo ontzettend lekker en goed bereid, ik heb nog nooit zo'n mals stukje vlees gegeten. Absolute aanrader dus! Ons diner hebben we afgesloten met tiramisu en tarte tatin. Net als de voorgaande keren was het weer genieten, we blijven hier komen. Tot snel!
    Nelis D.
    • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
    Regelmatig bij Mucha gegeten. De laatste keer was het erg matig. Het eten was prima. Echt niks op aan te merken. De service en bediening waren echt beneden de maat.
    Bij binnenkomst een tafeltje op terras uitgezocht, was nog er vies, wat niet erg is maar we moesten zelf vragen of er een doekje overheen mocht. Vervolgens een flesje witte wijn besteld. Wilden ze inschenken in de gebruikte rose glazen, weer zelf vragen moeten vragen om nieuwe glazen. Water besteld waarbij de glazen vergeten waren. Na opnieuw vragen werden glazen gebracht welke vies waren. Bij het uitserveren van de gerechten werden er drie van de vier gebracht, in plaats van meteen bord nummer vier te halen werd eerst uitgebreid drinken opgenomen bij een grote andere grote tafel. Al met al eten goed. Bediening slecht. We zijn beter gewend en hopen dat dit eenmalig was op deze manier.
    niels F.
    • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
    leuk restaurant aan het water in veenendaal! heerlijk gegeten (vooral de lamsrack was heerlijk) en een goede bediening, vooral in de zomer kun je daar lekker het terras zitten!
    Arjan D.
    • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
    Lekker gegeten, de gerechten waren prima op smaak gebracht.
    Een van de betere restaurants in Veenendaal en een zeer sfeervol interieur.
    Een niet te uitgebreide kaart is naar mijn mening een recept voor goede gerechten en dat proef je bij Mucha.
    Het driegangen menu (a la carte) is zeker een aanrader (goede prijs-kwaliteit verhouding), en de porties zijn zeker voldoende.
    De keuken staat open voor opmerkingen, dus mocht iets je niet aan staan, kun je het de bediening gerust zeggen, zodat zij het doorgeven aan de keuken. Zo was de eend die ik geserveerd kreeg - naar mijn smaak - lekkerder geweest als de buitenrand knapperig zou zijn.

Nogmaals, de bediening is erg vriendelijk en geeft je een welkom gevoel. Ook nog voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Wij komen zeker terug als het mooi weer is om van het terras te genieten!
    Herma G.
    • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
    Voor een toneelstuk in de Lampegiet hier zonder reservering neer gestreken.
    Aardige bediening, diverse tafeltjes mogelijk maar helaas niet bij het raam.
    Stokbroodje aiolie, heerlijk. De combi voorgerechten verrukkelijk. Jammer dat de ossenhaas niet zoals aangegeven medium-well was maar rare...... Als u de volgende keer sneller reageert kunnen we er iets aan doen......
    Lekkere groenten en frietjes bijbesteld.
    Leuke inrichting, maar 1 ding waar echt iets aan gedaan moet worden is de irritante herrie van schuivende stoelen. Dopjes?
    Arieb68 .
    • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
    Afgelopen zaterdag samen met mijn partner gegeten bij restaurant Mucha. Als voorgerecht had ik de carpaccio à la Mucha. Deze was erg goed, vooral de dressing maakte de carpaccio compleet. Het hoofdgerecht was ook heerlijk. Ik had de ossenhaas, mijn partner de hertenhaas. Deze waren allebei goed bereid en heerlijk mals. Buiten het menu om hebben we een schaaltje friet bijbesteld, dat dit wat meer kost is geen probleem als je kijkt naar de prijs-kwaliteitverhouding van het eten. Na hadden we beide een overheerlijke crème brûlée. Al met al super gegeten en een erg vriendelijke bediening. Het restaurant straalt een prettige sfeer uit. Wij komen zeker terug!
    TvdDikkenberg .
    • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
    Prima eten voor wie houdt van fantasieloos. Als je naar huis gaat heb je geen honger meer, en je wordt ook niet ziek, maar dat is het dan ook wel.
    Vanille-ijs met kersen opgewarmd uit een pot, taaie gamba's opgeleukt met een fluf simpele sla, de wilde eend op de kaart was opeens toch een tamme eend.
    Verder zaten er maar 5 tafeltjes op zondagavond. Dus we zaten een beetje verloren in de grote (overigens sfeervol aangeklede) eetzaal.
    Laat ik zeggen: voor de prijs krijg je een acceptabele avond. Maar wij gaan niet meer terug voor 't eten.
    PeterReil .
    • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
    Als wij in de buurt zijn van Veenendaal proberen wij het altijd even te combineren met een bezoek aan ons favoriete restaurant Mucha. Ook gisteren. Wij kozen deze keer de Duivenborst, Hertenhaas en tot slot de Tarte tatin als dessert. Een echte aanrader! De prachtig geserveerde Duivenborst, de heerlijke Hertenhaas met een zoet sausje en de altijd mooie combi van warm/koud dessert bij de Tarte tatin. Complimenten aan de keuken en tot de volgende keer! ;)
    Thebankerswife .
    • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
    Heerlijk wild gegeten bij dit gezellige restaurant in Veenendaal. Het vlees was bijzonder goed gegaard en heerlijk van smaak. Veel restaurants bieden tegenwoordig wild aan, maar slagen er niet in om echt goede wildgerechten neer te zetten, vaak is het vlees doorgeslagen of niet goed op smaak. Voor ons was dit dus echt een hele goede ervaring en dat ook nog eens voor een zeer aantrekkelijk tarief!
    De gastvrouw en de bediening waren vrolijk en vriendelijk, ondanks de drukte verliep alles op op rolletjes (we waren met een wat grotere groep). Echt een aanrader en we komen ook zeker terug om de rest van de kaart uit te proberen!
    Gizella V.
    • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
    Wij komen al jaren bij ons favoriete restaurant Mucha. Hebben diverse keren bij andere restaurants gegeten, maar komen telkens tot de conclusie dat de kwaliteit van het eten nergens zo goed is dan bij Mucha. De bediening is vriendelijk en zorgt ervoor dat je met een goed gevoel na lekker te hebben gegeten weer huiswaarts gaat. Voor ons is het telkens weer een feestje als wij daar aan tafel gaan. Ze spelen goed op de seizoenen in met hun menukaart, met name de wildgerechten die nu weer aangeboden en geserveerd worden zijn daar een sprekend voorbeeld van. Heerlijk !!! Voor iedereen een aanrader om hier te gaan eten ! En zeker niet onbelangrijk....de inrichting van het restaurant, erg mooi !
    Rene V.
    • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
    Deze week gegeten bij restaurant Mucha en het is me heel goed bevallen. Wij waren met z'n tweeën en zaten aan een leuke tafel bij het raam. De sfeer was gezellig en het eten is verrukkelijk! Als voorgerecht had ik de carpaccio; het vlees was zo zacht dat het op je tong smelt. Als hoofdgerecht had ik een ribeye; heerlijk mals! Mucha is een echte aanrader, wij komen zeker nog maandelijks terug!
    jonenrene .
    • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
    Gisterenavond samen met mijn man weer bij Mucha gegeten. Zoals altijd weer heerlijk! Mijn man ging natuurlijk weer voor de carpaccio en ik had de vitello tonato. Als hoofdgerecht de rib eye. Super lekker allemaal!
    paulvanbreemen .
    • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
    Zondag hier gegeten met 4 mensen, ik had carpaccio als voorgerecht en lamsrack als hoofdgerecht. Wij hebben hier lekker gegeten voor een hele schappelijke prijs. 3 gangen menu voor €24,95. bij dit soort bedragen krijg ik vaak een beetje argwaan maar dit is volledig weggenomen want bij Mucha krijg je er gewoon lekker en goed eten voor :-)
    Het eten is hier goed (iedereen vond het lekker) en bediening was goed en vriendelijk. In de zomer kun je op een lekker terras zitten aan het water.
    Stijn B.
    • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
    Leuk sfeervol ingericht restaurant met een internationale kaart. Wij aten er onder andere prima asperges en lam. De bediening is ook vriendelijk en efficient. De prijzen zijn redelijk, zeker het driegangen keuzemenu is voordelig. Bij mooi weer kun je gezellig buiten aan het water zitten.
    Willem .
    • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
    Gisterenavond met onze Veenendaalse vrienden bij restaurant Mucha gegeten. Ruime parkeergelegenheid, wel betaald, maar als dat direct naast het restaurant is vind ik dat geen probleem.
    Het restaurant is erg mooi ingericht en het is daar gezellig eten. Zoals in de meeste restaurants weinig absorberende materialen, dus de grote groep die net achter ons zat hebben we goed kunnen horen.
    De bediening was voortreffelijk ! De dames waren zeer attent en letten steeds goed op of ze iets voor hun gasten konden doen. Complimenten !
    Het eten was heerlijk. Twee personen hadden als voorgerecht de krokante asperges met gamba's in spek vergezeld, een persoon de Vitello Tonnato en een de gefrituurde champignons. Ieder van ons vond het erg lekker.
    Als hoofdgerecht hadden er 2 de asperges met lam (heerlijk!), een had de ossenhaas met pepersaus (wat een mooi stuk vlees!) en had asperges met kabeljauw i.p.v. de zalm.
    De wijnen en de dessertwijnen waren heerlijk!
    Inderdaad wordt het brood en de frites apart berekend, maar dat staat keurig op de kaart vermeld. Met een 3-gangenmenu voor € 24,50 kan dat ook haast niet anders. Geen probleem dus.
    Wij komen zeker terug! Ga zo door!
    densb1983 .
    • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
    Heerlijk gegeten bij Mucha, al vele keren het voornemen gehad om eens bij hen naar binnen te lopen en nu moest het er maar van komen. En we zijn niet teleurgesteld!

Alsof je een gezellig drukke huiskamer binnenloopt. Niet een hele uitgebreide kaart, maar keuze genoeg en het is ten slotte de kwaliteit die telt, en dat zat wel goed (bij zowel eten als bediening)! Hier wordt nog met plezier gewerkt.

Opvallend was het mandje brood vooraf, dit was een koud, wit stokbroodje. Daarnaast is 3 gangen € 25, maar ieder schaaltje friet of groenten kost 3,50 extra, maar wordt zonder dit te melden bij bestellen als vanzelfsprekendheid aangeboden.

Al met al een erg leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar.
    PieterAmsterdam .
    • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
    Altijd goed!

We komen al sinds enkele jaren regelmatig bij Mucha in het kader van familiebezoek en ' t valt nooit tegen! Sterker, de kwaliteit qua eten en service blijft gewoon heel consistent! Corrie en Hans zwaaien de scepter (gastvrouw / Chefkok ) en zorgen voor accurate service en innovatieve gerechten. 2e paasdag hebben we genoten van de 'gamba's' in krokant jasje, carpaccio en 'pulled pork'. De hoofdgerechten waren van hetzelfde niveau; lamsrack met portsaus, ribeye en kafsbiefstuk; alles zeer mals en uitstekend op smaak!
    Corrie & Hans: wederom bedankt voor een fantastisch diner! Tevens complimenten aan de bediening en keukenmedewerkers.
    Als we in de buurt van Veenendaal zijn is Mucha voor ons het restaurant! Tot snel!

Pieter
    DCG3 .
    • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
    Heerlijk gegeten 3 gangenmenu voor 24,50 pp
    Leuke sfeer en apart ingericht.
    Betaald parkeren naast het restaurant - ons geluk deed de machine het toen niet -
    Zeker de moeite waard en wij zullen zeker nogmaals komen.