Mucha

De Sterke Arm 1 3901 EK Veenendaal Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Mucha

Sfeervol dineren aan het water van het kanaal de Grift. Prachtig locatie waar je heerlijk kunt eten en verbaasd zult staan van de creativiteit van de chef kok. Wat denk je bijvoorbeeld van een ‘Bonbon van Zalm’? Het is een voorgerecht gevuld met zalmmousse en mierikswortelcrème. Of als hoofdgerecht Gebakken Eendenborst met appelstroop en rode wijnsaus? Klinkt bijzonder aantrekkelijk, vind je niet? Maak kennis met opvallende gerechten en laat je verwennen door het personeel in dit mooie restaurant.

Meer informatie over restaurant Mucha

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mucha

Johanna V.
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
    Elly V.
    • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
    Een reuze gezellig sfeervol restaurant. Prima bediening. Heerlijk gegeten.
    Het 3 gangenmenu gekozen. Daarvan de ossenhaas: uitstekend!!!!!
    Dit restaurant kennen we goed. We komen er graag.
    C.L. H.
    • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
    Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Bediening vlot en goed op de hoogte van de mogelijkheden. Vlotte bediening, maar niet te snel.
    Demi G.
    • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
    Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De carpaccio was heerlijk! Voor herhaling vatbaar.
    Restaurant Mucha, ga zo door!
    Michel H.
    • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
    Lekker gegeten en goede service door vakkundig en net personeel. Mensen met ervaring en kennis van hun werk.
    Locatie is netjes ingericht.
    Angel K.
    • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
    Heerlijk gegeten, vlees was supermals. Bediening was erg vriendelijk.
    Nicole S.
    • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
    Stijlvol, gezellig restaurant. Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!
    tonny B.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    Lekker gegeten. Mooi verzorgd.
    Carpaccio beetje te zoet. Biefstuk lekker mals en goed gebakken.
    Dessert erg lekker
    Vriendelijk personeel
    Jolanda V.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    Voorgerecht torentje van makreel was goed van smaak, maar een beetje droog. de kwaliteit van de ossehaas was goed. Ik had gevraagd om kruidenboter i.p.v. Stoganoff saus. Eerst kreeg ik alsnog uitgeserveerd met stroganoff saus. Vervolgens kreeg ik mijn bord weer terug met kruidenboter, maar helaas was intussen mijn vlees lauw. Dit eet toch niet zo prettig. De cheescake als dessert was prima. Bediening was vriendelijk, maar organisatie kan nog wel wat beter.
    Lucienne V.
    • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
    Wachttijd was precies goed, (beetje kromme antwoorden voor deze vraag).
    Doordat eigenaresse in het begin niet aanwezig was, had dit invloed op het personeel, vandaar mijn antwoord op deze vraag. Normaal is ontvangst en service goed.
    Het was weer een gezellig avondje uit!
    Frans D.
    • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
    Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een goede en vriendelijke bediening.
    Henk R.
    • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
    Wij vierden onze trouwdag met een gekregen dinercheque. Wat een geweldige avond! we voelden ons compleet in de watten gelegd! Het eten was verrukkelijk, en de bediening was er echt voor ons. Super vriendelijk, vlot en terzake kundig. Hier gaan wij zeker terugkomen. Oh ja, als laatste nog even een dikke pluim voor de onvergetelijk lekkere koffie
    Jolanda V.
    • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
    We hebben heerlijk gegeten. Zelfs ivm mijn glutenvrij dieet was het totaal geen probleem. Heb zelfs een heerlijk broodje erbij gekregen met dipolie. Zeker een aanrader!
    Lucian M.
    • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
    Prima restaurant, maar net zoals vele anderen in Nederland, zeer teleurstellend eten voor de prijs. De service is snel en met een glimlach, het eten helaas net zo snel en net zo bijzonder als van een recept van de AH receptenboek.
    Winnie K.
    • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
    Mooi aangekleed restaurant met vriendelijke bediening. Eigenaresse besteed aandacht aan de mensen die ze kent. De gerechten zijn simpel maar smaakvol. De koffie liet iets te lang op zich wachten terwijl de overige gangen snel achterelkaar kwamen. Al met al lekker gegeten in een mooi restaurant.
    yvonne K.
    • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
    wij hebben alleen een hoofdgerecht en een nagerecht genomen omdat het anders te veel was. Het vlees was heerlijk! De gebakken aardappeltjes en salade waren precies goed. We hebben prima gegeten.
    Ben K.
    • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
    Heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs. Bediening heel erg vriendelijk. Veel bedienend personeel, dus onnodig wachten is er niet bij.
    Karin M.
    • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
    Leuk en sfeervol restaurant, keurige bediening en lekker eten, wat wil een mens nog meer. Ze hebben een aardige menukaart en wijnkaart. Voor het eerst sinds tijden weer eens Tonijn gegeten iets wat je eigenlijk te weinig op een menukaart ziet staan. In de vorm van sashimi en een gegrilde tonijnsteak. Heerlijk hoor, de sashimi was iets te koud maar met de gember, wakame en wasabi was het wel lekker. Voor mij was de tonijnsteak het hoogte punt goed gegaard op de grill.
    Janine K.
    • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
    Heerlijk gegeten. Ik wilde een gerecht net even anders en dit was geen probleem. Daarnaast is de prijs (27,50) voor het driegangenmenu dat je krijgt erg goed.
    Ik vind het een heerlijke plek om te zitten vanwege de mooie inrichting.
    bvroemisse .
    • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
    Graag placemats oid. Bestek op houten tafel leggen,niet fris.
    Fles witte wijn werd zo ingeschonken,zonder eerst te laten proeven.
    1 uur wachten tussen de gangen. Borden met de resten van de vis bleven zo heel lang staan en zo hadden we veel last van vliegen.
    Bestelling koffie met macaron ( stond op kaart) werd koffie met een schaal met bonbons ed.
    Ijs met slagroom werd ijs zónder slagroom. Dit moet echt allemaal beter.
    Wél erg lekker gegeten!