Mucha

De Sterke Arm 1 3901 EK Veenendaal Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Mucha

Sfeervol dineren aan het water van het kanaal de Grift. Prachtig locatie waar je heerlijk kunt eten en verbaasd zult staan van de creativiteit van de chef kok. Wat denk je bijvoorbeeld van een ‘Bonbon van Zalm’? Het is een voorgerecht gevuld met zalmmousse en mierikswortelcrème. Of als hoofdgerecht Gebakken Eendenborst met appelstroop en rode wijnsaus? Klinkt bijzonder aantrekkelijk, vind je niet? Maak kennis met opvallende gerechten en laat je verwennen door het personeel in dit mooie restaurant.

Meer informatie over restaurant Mucha

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mucha

Rik Z.
    • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
    Zaterdagavond bij restaurant Mucha gegeten. Echt geweldig!
    Snelle service, heerlijke gerechten en een unieke locatie aan het water.
    Bediening echt heel vriendelijk en werken hard en snel.
    De gerechten waren top op smaak en goed van temperatuur, niks op aan te merken. Borden mooi opgemaakt!!
    Overal wordt rekening mee gehouden. Wij hadden iemand in ons gezelschap met een lactose allergie en daar werd goed op ingespeelt door de bediening en keuken!
    Wij gaan snel nog eens.
    Jessica V.
    • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
    Lekker eten, maar hoofdgerecht was wat klein. Goede bediening en ruim terras aan het water.
    • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
    Het was weer helemaal geweldig! Lekker gegeten!! Kom nu regelmatig en iedere keer is het goed. Goede service, lekker eten en een prachtige inrichting. Helemaal top!
    Betty E.
    • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
    Eten viel tegen ,bruine randjes aan salade en niet schoon.
    Vis was heerlijk maar zwom in het vet en aan het Ijstaartje zat zeer weinig smaak aan.
    Patrick .
    • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
    Eten was lekker, bediening ongeinteresseerd, kortaf.
    Echt jammer
    Cheesecake was kwarktaart ???? .............................
    Carlijn V.
    • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
    Heerlijk gegeten
    Aline H.
    • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
    Sfeervol, comfortabel met eten van prima kwaliteit. Geserveerd door uitermate aardige bediening.
    De vitello tonnato heerlijk en originele manier geserveerd. Ossenhaas precies zo gebakken als je wenste.
    Lekker gebakken krieltjes.
    Leuke toegankelijke wijnen.
    Plek om iedere keer weer naar toe te gaan.
    John H.
    • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
    Heerlijk.
    • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
    Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening! Uitstraling van het restaurant is ook uniek. We werden goed ontvangen en snel geholpen. Gerechten waren goed op smaak. Fruit de Mer en Zeetong zijn ruim en zeer groot, echt een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.
    Sabine V.
    • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
    Dit was een fantastische avond. Een persoon in ons gezelschap heeft allergien en is veganist. Dit hadden we van te voren doorgegeven en Mucha had alvast van te voren uitgezocht welke dingen ze kon eten met een beetje aanpassing. Echt super fijn! Dit maken we zelden mee. Hele dikke pluim!
    Gerard G.
    • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
    Gisteren gegeten bij restaurant Mucha, het eten was erg goed en zag er mooi uit. Ook werden we zeer snel en goed geholpen door de bediening, kortom helemaal top!
    Henk J.
    • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
    Heel veel lawaai en weinig aandacht.
    Astrid V.
    • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
    Snelle bediening en vriendelijk
    • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
    Gisteravond echt heerlijk gegeten! De bediening is correct aan tafel en op de hoogte van vele ingrediënten van gerechten. Als voorgerecht de salade watermeloen met feta op, echt top! Lekker fris gerecht voor op het terras. Hoofdgerecht een ossenhaas van de grill, heerlijk zacht van smaak! Nagerecht red velvet cake, mooie cake en niet te droog van smaak! Fijn dat er een drankenkaart en wijnkaart aanwezig is. We hebben verschillende nieuwe drankjes op deze manier uitgeprobeerd. Alles klopte in dit restaurant. De sfeer, gerechten en bedieningen waren super! Wij hebben een geweldige avond gehad. Prijs-kwaliteit is top! Wij komen zeker vaker terug!
    Fenn V.
    • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
    Esmeralde D.
    • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
    Uitstekend restaurant waar klantvriendelijkheid en kwaliteit voor het eten voorop staan, dat in een fijne ambiance, met fijne bediening en mooi opgemaakt borden maakt dat alles helemaal klopt en je alleen nog maar hoeft te genieten.
    Marja W.
    • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
    Heerlijk gegeten. Vlotte en keurige bediening. Bij ons kaasplankje een kleine wijnproeverij gekregen om de juiste dessertwijn te kunnen kiezen. Top!
    Jaap W.
    • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
    Patat was te lang gebakken!
    Te hard! En wij weten ECHT wel hoe
    patat moet zijn! Als Limburgers zijnde!
    Netty B.
    • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
    Helaas viel de bediening ons erg tegen. 2 personen hadden een koud hoofdgerecht. Dit werd wel opgelost, maar vervelend omdat er dan 2 personen 10 minuten zonder eten zitten. En je wilt toch graag samen eten daar kom je voor. Helaas was daarna het dessert ook teleurstellend. Een aantal bestelden een dessert en 3 personen koffie met een macron. Helaas waren ze de koffie vergeten te serveren. Heb dit bij de eigenaresse gemeld en zij gaf na een excuus direkt aan dat de grote groep die er ook was het probleem was. Jammer maar dat vind ik toch niet mogen. Wij kwamen eten omdat we iets te vieren hadden, en dan houd je hier toch wel een beetje een naar gevoel van over.
    R.
    • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
    Prima eten, gunstig geprijsd. Bediening is adequaat, vlot en vriendelijk. Aanpassen van een gerecht is mogelijk.
    Goede parkeergelegenheid. Zowel het restaurant binnen als het terras zijn smaakvol ingericht.