Mucha

De Sterke Arm 1 3901 EK Veenendaal Nederland Kaart

Speciale deals

Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Mucha

Sfeervol dineren aan het water van het kanaal de Grift. Prachtig locatie waar je heerlijk kunt eten en verbaasd zult staan van de creativiteit van de chef kok. Wat denk je bijvoorbeeld van een ‘Bonbon van Zalm’? Het is een voorgerecht gevuld met zalmmousse en mierikswortelcrème. Of als hoofdgerecht Gebakken Eendenborst met appelstroop en rode wijnsaus? Klinkt bijzonder aantrekkelijk, vind je niet? Maak kennis met opvallende gerechten en laat je verwennen door het personeel in dit mooie restaurant.

Meer informatie over restaurant Mucha

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mucha

Harry B.
    • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
    Joost P.
    • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
    Vanavond bij Mucha gegeten. In één woord: fantastisch! Vooraf al vlot het brood op tafel met sausjes erbij van het huis. Heerlijk voorgerecht op: langzaamgegaard buikspek. Je merkt dat de koks in de keuken passie voor hun vak hebben. Hoofdgerecht Ossenhaas.. Helemaal Top gegaard! Bediening super vriendelijk en staan constant voor je klaar en vragen telkens of alles naar wens is.. Zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader voor Veenendaal!
    Andreas R.
    • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
    In een heerlijke ontspannen setting genoten van een heerlijk diner. Een absolute aanrader voor zowel een diner met een groep als een romantisch etentje.
    Edward V.
    • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
    We werden zeer vriendelijk ontvangen, nog naar betaalvrije parkeerplaats verwezen. En er werd ook heel lief stilgestaan bij de verjaardag van mijn vrouw! Al met al voor herhaling vatbaar.
    hans.van V.
    • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
    Een prima restaurant met goed eten en een prettige bediening.
    Arjan B.
    • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
    Afgelopen vrijdag hier met z'n 5& gegeten en ik was aangenaam verrast. Het eten was zeer goed de bediening ook. We hadden om een rustige tafel gevraagd ivm mij vader die slecht hoort en daar was gelijk rekening mee gehouden. We gaan hier zeker vaker heen.
    Rienk D.
    • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
    Heerlijk gegeten. Gezellig sfeertje, leuke bediening en lekkere kaart.

Als voorgerecht had ik de Vitello Tonato. Bij de hoofdgerechten kon ik eerst niet goed kiezen, want er stond zoveel lekkers op de kaart. Uiteindelijk ben ik voor de tonijnsteak gegaan. Een topkeuze!
    Als dessert had ik kazen. Het was heel gaaf dat een van de kazen aan tafel werd bereid door middel van een girolle. De smaken van de kazen verschillen enorm. Tot slot heb ik Chai Latte gedronken. Ik had het nog nooit op, überhaupt nog nooit van gehoord. Een aanrader. De smaak is uniek en smaakt naar meer! Voor ik het wist was ik 3 uur verder.
    evanneerbos .
    • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
    Afgelopen zaterdag 3 gangen menu bij Mucha gegeten. Voorgerecht tonijn was niet bijzonder, hoofdgerecht picanha en rib-eye heerlijk en ook toetjes waren lekker maar over de bediening waren we niet te spreken. We zaten amper toen ze al kwamen vragen wat we wilden drinken, meteen daarna de kaart en de bestelling opnemen en heel snel het voorgerecht, alsof ze ons zo snel mogelijk de deur weer uit wilden hebben. Vervolgens dachten ze dat wij ons voorgerecht nog niet hadden gehad omdat het bestek er nog lag (tja we kregen stokjes bij de tonijn), toen duurde het dus meer dan een uur voordat het hoofdgerecht arriveerde. Tussentijds 3 x naar de bediening moeten lopen om te vragen of we nog wat mochten drinken, het meisje van de bediening reageerde hier non-verbaal zichtbaar geïrriteerd op. Een persoon kreeg het hoofdgerecht rare (maar had daar helemaal niet om gevraagd), ging wat mis met de bijgerechten en na het toetje nog en hele poos op de rekening moeten wachten omdat het personeel druk was met opruimen. Verder hele slechte akoestiek waardoor je elkaar amper kon verstaan. Lekker gegeten maar niet voor herhaling vatbaar. Een bedrijfsleider of wat ouder personeel of in elk geval een enige opleiding over hoe je serveert is aan te raden.
    Johanna V.
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
    Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten! Gezellige entourage, leuke meiden in de bediening. De algehele indruk is wat gehaast. Binnen 10 minuten stond het broodje op tafel en nadat we na ca. 20 minuten een keuze hadden gemaakt, stond het eten ook met 10 minuten op tafel. Dat vonden wij wel erg snel. Dat een kopje thee met een macaroni als nagerecht à € 7,50 wordt berekend vonden wij wat overdreven.
    Elly V.
    • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
    Een reuze gezellig sfeervol restaurant. Prima bediening. Heerlijk gegeten.
    Het 3 gangenmenu gekozen. Daarvan de ossenhaas: uitstekend!!!!!
    Dit restaurant kennen we goed. We komen er graag.
    C.L. H.
    • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
    Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Bediening vlot en goed op de hoogte van de mogelijkheden. Vlotte bediening, maar niet te snel.
    Demi G.
    • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
    Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De carpaccio was heerlijk! Voor herhaling vatbaar.
    Restaurant Mucha, ga zo door!
    Michel H.
    • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
    Lekker gegeten en goede service door vakkundig en net personeel. Mensen met ervaring en kennis van hun werk.
    Locatie is netjes ingericht.
    Angel K.
    • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
    Heerlijk gegeten, vlees was supermals. Bediening was erg vriendelijk.
    Nicole S.
    • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
    Stijlvol, gezellig restaurant. Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!
    tonny B.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    Lekker gegeten. Mooi verzorgd.
    Carpaccio beetje te zoet. Biefstuk lekker mals en goed gebakken.
    Dessert erg lekker
    Vriendelijk personeel
    Jolanda V.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    Voorgerecht torentje van makreel was goed van smaak, maar een beetje droog. de kwaliteit van de ossehaas was goed. Ik had gevraagd om kruidenboter i.p.v. Stoganoff saus. Eerst kreeg ik alsnog uitgeserveerd met stroganoff saus. Vervolgens kreeg ik mijn bord weer terug met kruidenboter, maar helaas was intussen mijn vlees lauw. Dit eet toch niet zo prettig. De cheescake als dessert was prima. Bediening was vriendelijk, maar organisatie kan nog wel wat beter.
    Lucienne V.
    • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
    Wachttijd was precies goed, (beetje kromme antwoorden voor deze vraag).
    Doordat eigenaresse in het begin niet aanwezig was, had dit invloed op het personeel, vandaar mijn antwoord op deze vraag. Normaal is ontvangst en service goed.
    Het was weer een gezellig avondje uit!
    Frans D.
    • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
    Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een goede en vriendelijke bediening.
    Henk R.
    • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
    Wij vierden onze trouwdag met een gekregen dinercheque. Wat een geweldige avond! we voelden ons compleet in de watten gelegd! Het eten was verrukkelijk, en de bediening was er echt voor ons. Super vriendelijk, vlot en terzake kundig. Hier gaan wij zeker terugkomen. Oh ja, als laatste nog even een dikke pluim voor de onvergetelijk lekkere koffie