Mucha

De Sterke Arm 1 3901 EK Veenendaal Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Mucha

Sfeervol dineren aan het water van het kanaal de Grift. Prachtig locatie waar je heerlijk kunt eten en verbaasd zult staan van de creativiteit van de chef kok. Wat denk je bijvoorbeeld van een ‘Bonbon van Zalm’? Het is een voorgerecht gevuld met zalmmousse en mierikswortelcrème. Of als hoofdgerecht Gebakken Eendenborst met appelstroop en rode wijnsaus? Klinkt bijzonder aantrekkelijk, vind je niet? Maak kennis met opvallende gerechten en laat je verwennen door het personeel in dit mooie restaurant.

Meer informatie over restaurant Mucha

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mucha

Ton V.
    • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
    Sfeervol restaurant met lekker eten.
    Ik mis alleen een varkenshaas of saté op de kaart.
    Jammer, want die gerechten doen her altijd goed.
    Maar ik heb heerlijk gegeten en ben tevreden naar huis gegaan
    S.
    • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
    Heerlijk eten, gezellige inrichting en vriendelijk personeel. Wij hadden verzocht om een rustige plek (voor 8 personen), dat was keurig geregeld.
    geurt.cornelissen .
    • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
    Fantastisch gegeten met een uitstekende bediening op een gezellige en sfeervolle locatie.
    Enig minpuntje was de dubbele espresso als afsluiting deze had kwalitatief beter gekund.
    Karin M.
    • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
    Leuk restaurant met een mooie kaart. Veel keus en ook wat mooie wild gerechten. De proeverij van wild was werkelijk geweldig en leuk gepresenteerd. Het hoofdgerecht was een duo van wild wildzwijn medailjons en hassfilet met het standaard garnituur. Als ik 1 opmerking zou moeten plaatsen is dat een variatie hierop ook wel eens zou mogen. Dus ipv rodekool ( die trouwens wel erg lekker was) en puree en het bekende peertje bijvoorbeeld pompoenpuree en spruitjes of knolselderij puree of iets van een gratin. maar verder was het fantastisch.
    Gert H.
    • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
    Erg leuk qua prijs een 3 gangen diner voor 27,50, kwaliteit was erg goed, echt een aanrader. Hier komen we graag nog terug. De Ossenhaasbiefstuk en het wild was van zeer goede kwaliteit, ook de kabeljauw uit de oven, erg goed.
    Trudy V.
    Top !
    Fijne bediening en zeer goed eten !
    Miranda T.
    • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
    Aanrader! Kwaliteit eten: zeer goed. Sfeer Mucha: gezellig & warm interieur. Prijs: Goed Eten per gang: Goed gevulde mooie opgemaakte borden met kwaliteit producten. Personeel: aardig & gastvrij.
    Mucha krijgt van mij 'n dikke 9
    Bea R.
    • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
    Gezellig, goede bediening, lekker eten mdusnprima avondje
    Bep B.
    • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
    Was toen we binnen kwamen erg warm, en veel geluid, gerechten heel kort op elkaar geserveerd gevraagd of het tempo wat lager mocht. Maar eten was goed
    Mirjam D.
    • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
    Afgelopen weekend voor het eerst gegeten bij Mucha: zeker voor herhaling vatbaar! Super lekkere gerechten en het wordt ook nog eens creatief opgediend (het oog wil ook wat;)
    €27,50 voor een heerlijk 3-gangen diner is goed betaalbaar. Verder ook een gezellig en sfeervol ingericht restaurant met comfortabele stoelen. Ik ga hier nog vaker heen!
    Max V.
    • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
    Top gegeten!!!
    Joke K.
    • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
    Het was al een aantal jaren geleden dat we bij Mucha gegeten hadden. Het was nog steeds een gezellig restaurant met een goede sfeer. Heerlijk gegeten. Wildproeverij is een aanrader.
    Mersad D.
    • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
    Eten was voldoende, niet heel bijzonder gezien de prijzen . De service is prima en de inrichting is gezellig.
    Els R.
    • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
    Het duurde echt veel te lang. We hebben voor ieder gerechtje een uur moeten wachten en we waren de eerste 1,5 uur de enige gasten, dus aan de drukte kan het niet gelegen hebben. We waren juist vroeg gekomen (17.30 uur) omdat we nog andere verplichtingen hadden maar waren toch pas om 20.00 uur klaar en hebben zelf afgezien van het desert. Ik heb dat als erg teleurstellend ervaren.
    Demi G.
    • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
    Met een vriendin na een tijd hier weer eens komen eten en het was weer top! Super genoten van de soep van surf en turf, ossenhaas en het kaasplankje.
    John H.
    Altijd goed.
    Gezellige locatie, goede service, vriendelijk personeel en niet te vergeten prima eten.
    Eenvoudig kaart die per seizoen wijzigt en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Johan S.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
    Lekker gegeten. Vlotte bediening en vriendelijk. Restaurant is mooi ingericht met fluwelen stoelen die heerlijk zitten. Leuk en trendy! Mooie opgemaakte gerechten en goed van smaak. Relatief goedkoop in verhouding voor de 3-gangen. Wij konden helaas niet meer parkeren op de parkeerplaats naast het restaurant, maar daar kon mucha niks aan doen, want het was druk. Kortom: leuk avondje uit gehad met vrienden!
    S.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
    Ik kom heel erg graag bij Mucha maar gisteren lieten ze helaas toch wat steekjes vallen. Maar ik ben er zeker niet voor het laatst geweest.
    Miranda V.
    • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
    Gisteravond gegeten bij mucha. Heerlijke gerechten en enthausiaste bediening. Alles goed op smaak. Zeetong is echt een aanrader. Fijn dat er een wijnkaart op tafel staat. Ze hebben ook veel wijnen die per glas te bestellen zijn. Restaurant is leuk ingericht en echt orgineel. Mooie locatie bij het water en dicht bij het centrum. Wij kwamen er na een avondje shoppen in veenendaal. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Fenn V.
    • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
    Een super ervaring om bij mucha te eten. De bediening was erg vriendelijk, zowel het voor als hoofdgerecht was mooi opgediend en smaakte super. Zeker een aanrader om hier heen te gaan.