Mucha

De Sterke Arm 1 3901 EK Veenendaal Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Mucha

Sfeervol dineren aan het water van het kanaal de Grift. Prachtig locatie waar je heerlijk kunt eten en verbaasd zult staan van de creativiteit van de chef kok. Wat denk je bijvoorbeeld van een ‘Bonbon van Zalm’? Het is een voorgerecht gevuld met zalmmousse en mierikswortelcrème. Of als hoofdgerecht Gebakken Eendenborst met appelstroop en rode wijnsaus? Klinkt bijzonder aantrekkelijk, vind je niet? Maak kennis met opvallende gerechten en laat je verwennen door het personeel in dit mooie restaurant.

Meer informatie over restaurant Mucha

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mucha

Jos V.
    • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
    Ruime keuze in voor-, hoofd en nagerechten. Sommige wat veilig/traditioneel, andere wat aparter. Heerlijk gegeten. De achtergrondmuziek, vooral de bas, had wel een tandje minder gekund.
    Bert V.
    • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
    Het was weer top! Combinatie van vis als voorgerecht echt heerlijk. Zeetong als hoofdgerecht. Mooi goudbruin in de roomboter gebakken. Lekkere saus bij geserveerd. Als nagerecht de cheesecake. Die is echt verrukkelijk!! Alles klopte. Goedkoop voor wat je allemaal krijgt! Service, uitstraling restaurant en zeer goede gerechten. Alles is top! Complimenten aan team mucha!
    Heleen V.
    • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
    Fruits de mer vooraf lekker uitgebreid: zo'n 8 verschillende gerechtjes. De wasabi bij de sashimi was flauw en gelei-achtig en het rivierkreeftje niet heel vers, de oester was lauw van temperatuur, maar tonijn, de krokante sushi en garnalenkroketjes heerlijk. Er zat ook een garnalenspies bij die terugkwam bij mijn hoofdgerecht: Surf en Turf. Niet op gelet en niet op geattendeerd. Eigenlijk was het voorgerecht al zo volumineus dat ook nog een hoofdgerecht achteraf teveel was. Mijn tafelgenoot had als hoofdgerecht de tournedos en die was heerlijk. Vlees erg mals. Koffie na met macaron. Caffeinevrije espresso was goed. De macaron was hard en taai. Al met al wel goed gegeten, maar ik vond de prijs/kwaliteitverhouding niet spectaculair. Ruim 100 euro (voor/hoofdgerecht/koffie/fles wijn).
    Marianne M.
    • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
    Heerlijk gegeten, super mooie locatie, vriendelijk personeel.
    Rene D.
    • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
    Echt genoten bij Restaurant Mucha in Veenendaal. We hebben heerlijk bij het raam aan het water gezeten. Het is leuk wegkijken daar bij het centrum van Veenendaal. Fijn dat er voldoende parkeergelegenheid is bij de deur. Ze hebben leuke en diverse gerechten op de menukaart staan. Combinatie van vis in het voorgerecht echt een aanrader! Hoofdgerecht lekkere mosselen op. Waren zeer goed op smaak gebracht! Mijn tafelgenoten waren blij dat ik gereserveerd had bij Mucha. Iedereen was enthausiast. Zelf het restaurant ziet er mooi uit! Uniek! Wij komen hier snel nog eenkeer terug.
    Bastiaan V.
    • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
    Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant. Kwaliteit zeer goed! Leuke bediening en goede service. Gerechten hoog op smaak, terwijl het niet duur is waarvoor je betaald. Kwaliteit hoog ten opzichte van de prijs. Zeer verrassend! Oesters waren heerlijk even vooraf. Mooi opgemaakt! Crushi was heerlijk! Echt uniek, nog niet verder ergens gezien of geproeft. Ribeye was zeer mals! Goede garing. Avond was al met al geslaagd! Wij gaan hier vaker eten. Echt een top restaurant!
    Nicole D.
    • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
    Weer heerlijk gegeten. Leuke menukaart met mooie gerechten. Leuke prijs voor een 3 gangenmenu. Erg vriendelijke bediening. Al herhaaldelijk hier gegeten en zeker niet de laatste keer.
    Yvette B.
    • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
    Echt heerlijk gegeten met vriendelijke bediening! Prijs/kwaliteit zeer goed. Zeer afwisselende gerechten op de menukaart, Komen hier zeker nog terug,
    Evert V.
    • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
    In een mooie omgeving een heerlijke maaltijd genoten. Maaltijden zeer goed goede smaak balans. Aardige en correcte bediening.
    • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
    Zeer vriendelijk personeel, goede kwaliteit van de gerechten, goed rekening gehouden met glutenvrij dieet. Enige tip; het zou perfect zijn als ik ook vanzelf een glutenvrij broodje had ontvangen.
    Rob L.
    • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs
    De bediening is goed en het is er gezellig.
    Zeker nog een keer overdoen.
    Het is wel rumoerig ( het galmt een beetje)
    Misschien een paar gordijnen (die dempen het geluid)
    Jan M.
    • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
    In de toekomst zal ik vaker naar restaurant Mucha gaan en bij mijn vrienden en kennissen reclame maken voor Mucha. Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Prima bediening. Kortom super!
    Jan Mucha
    Rik Z.
    • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
    Afgelopen zondag weer heerlijk op het terras aan het water gezeten bij Restaurant Much. Goede service, top eten en een uitstekende sfeer in het restaurant! Wij komen zeker snel weer terug!
    Ton V.
    • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
    Zeer vriendelijk en Gastvrij Restaurant, heerlijk gegeten,zeker voor herhaling vatbaar ! Lekker op het terras genoten met mijn Partner.
    Jessy V.
    • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
    Zalig gegeten. Vooraf Fruits de mer: een prachtige etagère met oog-en tongstrelende gerechtjes uit de zee, waaronder een oester met frambozenazijn. Hoofd: Surf en turf. Zalige picanhasteak met chimichurrie en spies garnalen. Na: Dame blanche (met échte chocoladesaus, waar vind je dat nog?) en de triffle met gemarineerde peer, mascarpone, brownie en chocolademousse. Toe nog een koffietje. Gezellig personeel: vriendelijk en betrokken, goede onderlinge sfeer. We komen snel weer terug. Chapeau team Mucha!
    H. V.
    • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
    De wachttijd tussen de gerechten was erg lang. Het was de vorige keer ook zo, maar toen dachten we: dat kan een keer als het druk is. De bediening is druk met bedienen, dus misschien te weinig mensen voor een vol terras.
    S.
    • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
    Minpuntje: Muziek op terras stond te hard.
    Verder alleen maar lof!!! Het zit um vaak in de kleine dingen, zoals zonder te vragen een mandje met stukjes stokbrood en toebehoren; vroeg een glas water bij de wijn, kregen we een hele fles water met 4 glazen; zonder bijbetaling extra schaaltje krieltjes en mayonaise; enz enz.
    Het maandmenu was echt toppie qua prijs en kwaliteit en hoeveelheid; lekkere groenten bij de rode poon filet.
    Dus: we komen heel graag terug!!!!
    Tip: attendeer jullie gasten op de eigen parkeerplaatsen. Wij hadden het niet in de gaten.
    Quinty W.
    • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
    Gisteravond gegeten bij Restaurant Mucha, bij binnenkomst al gelijk super ontvangen door zeer vriendelijke bediening. We werden naar onze tafel geleid en we kregen na ons drankje al gelijk een mandje brood van het huis. Vooraf had ik de ‘Fruits de mer’ besteld, heerlijk bereid op een etagière met onder andere oesters en krokante sushi met wasabimayonaise en geraspte parmezaan. Bij het hoofdgerecht de Surf & Turf besteld, ook echt een topper. De hele avond bediend door zeer enthousiaste serveersters. Al om al een top avond! Echt een aanrader.
    Ton S.
    • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
    Heerlijk gegeten. Net even anders, voor ieder wat wils. Zeker voor herhaling vatbaar. Fijne locatie, en goede bediening
    Zou het aanraden.
    Klasina V.
    • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
    Service is erg goed. Er zitten jonge dames tussen die vaak niet alle ervaring nog hebben maar, ook zij doen het echt super!! :)