Muang Thai

31-206180024

Meer informatie over restaurant Muang Thai

Eva H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Dit is een prima Thai. Ik had kai pad kapauw (kip met rode peper en thaise basilicum) welke heel mild was maar wel smaakvol. Portie is behoorlijk en alles lekker vers. Denk dat ze het met opzet niet zo scherp maken, zodat meer mensen het kunnen eten. Goede optie als afhaalthai.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Prima Thai. Lekker vers en goed gemaakte curry en rijst. Niet de beste Thai waar ik geweest ben, maar op zich prima.
Rode Curry was goed, zei het dat deze wat pittiger had gemogen. Beef was niet te droog. Wel een overdaad aan bamboescheuten.

De Thom Ka Kai (pittige kippensoep met kokosmelk) was een echte opkikker. Ook deze mag wat pittiger, maar we zijn wel in Nederland en niet in Thailand natuurlijk. Erg zwaar aan de korianders was hij wel, maar het ging nog.

Over service en decor in dit restaurant is niet veel te zeggen. Voldoende, maar springt er niet uit...

Voor lekker Thais eten, kan je hier prima heen.