Mt. Everest

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mt. Everest

Indiaas, Nepalees en Bhutaans genieten

Restaurant Mt. Everest is de specialist op het gebied van de gerechten uit Bhutan, Nepal en Noord-India. De gastheer en -vrouw heten je van harte welkom bij het restaurant in Eindhoven. Hier geniet je in een gezellige en stijlvolle ambiance van een heerlijke diners uit Bhutan, Nepal en Noord-India. Kruidige en smaakvolle curry's, gerechten bereid in tandoorovens en natuurlijk nan. Ga voor een avond op reis!

Meer informatie over restaurant Mt. Everest

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Mt. Everest

gonnyvdvorst .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was echt Geweldig en overheerlijk
Bediening was Super Vriendelijk
Daar Gaan we zeker nog eens naar toe. Het is ons zeer Goed bevallen!!!
g.v.d.linden18 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede ontvangst. Er werd heel goed rekening gehouden met een allergie met ons AH-restaurant-actie menu. Bediening is prettig. Heerlijk gegeten.
Tip: de papadums werden tegelijkertijd met het voorgerecht geserveerd. Het lijkt me beter / het is gebruikelijk om de papadums vooraf aan het eerste gerecht te serveren.
George S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sober ingericht restaurant maar dat is absoluut niet storend. Met het eten was niks mis. Gewoon prima in orde. Bediening vriendelijk en accuraat.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed gegeten in aangename sfeer.
illegaal .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hadden een smakelijke variatie van traditionele gerechten. De lam saag sprong eruit: erg lekker!
Er hangen veel foto's en snuisterijen aan de muur. Daardoor oogt het restaurant niet erg chique, maar wel knus.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
very good indian food with sweet service.

cibo molto buono, prezzo giusto, raccomandato
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We komen zeker nog eens terug!
Lucie R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Fijne avond, lekker eten, hele vriendelijke bediening
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wil je eens wat anders dan is Mt. Everest zeer zeker aan te raden. Heerlijk gegeten! Het menu via de AH actie kost € 36,00 voor 2 personen (3 gangen).
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De gerechten waren super goed op smaak en de bediening erg vriendelijk. Graag had ik meer kleine porties van verschillende curry's geproefd. Maar raad het zeker aan!
marius G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het menu is veranderd sinds de laatste keer. Helaas wel minder geworden. De smaak in het algemeen is wel erg aangepast aan de Nederlandse norm. Je moet vragen of het iets pittiger kan. Ook de prijs is hoger in vergelijk met de laatste keer, en is niet in verhouding tot het geleverde.
renatevanvliet .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wat een vriendelijke ontvangst door 2 dames! We waren blij verrast door het menu dat voor de aktie was samengesteld. Heerlijk gegeten. We komen hier zeker terug!
marleen_gerzon .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De ontvangst is heel vriendelijk en de gerechten super lekker en je krijgt er een uitleg bij wat het allemaal is. Het restaurant zelf is leuk ingericht
Paula T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Intiem en gezellig, huiskamersfeer, vriendelijke bediening. Fijne keuken ervaring met grote variatie op het gebied van smaak.
Derk D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
eten was goed. heel gastvrij en vriendelijk. De keuken lijkt op de Indiase keuken maar komt uit Nepal. Een echt familierestaurant. je hebt het gevoel alsof je hier ergens thuis bent uitgenodigd.
Cathy R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gezellig sfeervol restaurantje met fantastisch lekker eten voor een hele mooie prijs.
Cyriel S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een aanrader voor iedereen die van Indiaas eten houdt. Het eten was heerlijk, de bediening heel goed en vriendelijk en we werden goed geholpen bij het uitzoeken van de gerechten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer authentiek en met zorg bereid. En zeer vriendelijke service en persoonlijke aandacht. Zeker een aanrader voor een bezoekje aan Eindhoven, ook al is het wat buiten het centrum.
Stephan F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik ben er geweest met de AH restaurantactie. Er was maar 1 kaart maar je kreeg een ruime mix van lekkere gerechten. Wij gaan er zeker nog eens eten.
paul L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was echt heerlijk en de bediening super vriendelijk. Meestal krijg je met een Albert Heijn bon kleinere porties maar nu zaten wij beiden helemaal vol.