Mt. Everest

Gestelsestraat 9 5615 LA Eindhoven Nederland Kaart
31-402024005

Over het restaurant Mt. Everest

Indiaas, Nepalees en Bhutaans genieten

Restaurant Mt. Everest is de specialist op het gebied van de gerechten uit Bhutan, Nepal en Noord-India. De gastheer en -vrouw heten je van harte welkom bij het restaurant in Eindhoven. Hier geniet je in een gezellige en stijlvolle ambiance van een heerlijke diners uit Bhutan, Nepal en Noord-India. Kruidige en smaakvolle curry's, gerechten bereid in tandoorovens en natuurlijk nan. Ga voor een avond op reis!

Meer informatie over restaurant Mt. Everest

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was goed verzorgd, maar vergeleken met andere Indiaase restaurants, was de eindafrekening pittig.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening.
C.W. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker en gevarieerd eten voor een schappelijke prijs; bier relatief duur. Wachttjden m.b.t. bediening kunnen korter. Sobere (wat ouderwetse/goedkope) inrichting draagt niet bij aan een gezellige sfeer.
Wiljan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekkere niet al te grote porties van verse groenten en vlees in Indiase Nepalese en Bhutaanse gerechten. Echt een aanrader. Leuk, niet te groot intiem restaurant.
will B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten. Met AH actie gegeten. Speciaal AH menu, jammer. Er waren lekkere wijnen. Bediening prima, al kon je de serveerster (Roemenië) moeilijk verstaan bij de uitleg van de gerechten.
Maar te duur als je geen korting zou krijgen. Dan is ook de accomodatie te gewoontjes.
QL2112 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De bediening, en het personeel in het algemeen zijn zeer vriendelijk. De gerechten waaruit het AH menu bestond waren gevarieerd, smaakten voortreffelijk en ruim voldoende hoeveelheid.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker gegeten, Je krijgt allemaal verschillende gerechten waar ze ook uitleg over geven. Ik vond het behoorlijk fris de klimaat die in het restaurant hjng.
reflexcj .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Serveerster was erg vriendelijk sprak engels geen nederlands, Gaf goede uitleg over de gerechten. De inrichting was eenvoudig en schoon. Het eten was lekker.
rvanammelrooij .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Al weer voor de tweede keer hier wezen eten. We kregen deze keer alle gerechtjes van de menukaart. Het was erg lekker. Vriendelijke bediening, we komen zeker nog een keer terug. Chapeau.
peterger .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
leuk klein restaurant met goed eten je krijgt uitleg over het eten maar in ons geval moest je wel Engels spreken want de vriendelijke serveerster sprak geen Nederlands. je krijgt er ruim voldoende en veel verschillende gerechten zodat je een goed idee krijgt van deze keuken. alles goed op smaak, niet te pittig
Riks D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
zeer mooi menu om de gerechten te leren kennen, we hebben een fijne avond gehad. Het was ons 2e bezoek, en deze ervaring voldeed aan de verwachtingen.
Ingrid_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening van zowel kok als serveerster. Het eten is prima maar weinig bijzonder. Interieur is aan een renovatie toe.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een menu van de AH is leuk, want dan heb je allemaal kleine gerechtjes. Service is goed, kok kwam vragen of alles naar wens was. Omgeving is leuk. Zeker moeite waard, het is vlak bij de stad, dus als je daarna nog iets wil gaan drinken is het ideale locatie.
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten er was meer dan genoeg, alleen jammer dat er geen gerecht bij zat waarvan de smaakpapillen tot rust konden komen.
Eigenlijk was het tafeltje te klein om al dit lekkers op te presenteren.
C.vanholland .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk eten. Er werd goed met onze wens om geen vis geserveerd te krijgen rekening gehouden. Voor de geserveerde hoeveelheid eten zou ik geen 72 euro over hebben gehad voor 2 personen. Nu met de AH -actiewas het wel goedkoop en zeker de kosten waard.
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We eten vaker bij Mt. Everest en wat telkens bij de AH actie opvalt is dat het speciale menu dat dan aangeboden wordt weliswaar goed is, maar dat de vermeende originele prijs nergens op gebaseerd is. Het voordeel is dus minder groot dan wordt gepretendeerd. Dat is niet slim, de actie is immers ook een gelegenheid om nieuwe klanten te werven. Die zullen op basis van de gestelde originele prijs menen dat het restaurant duurder is dan het in werkelijkheid is. Het werkt echt beter om gewoon het tweede menu gratis te geven, maak desnoods een beperkte selectie uit de gewone kaart. Dan geef je klanten ook gelijk een goed beeld van je menukaart.
rosaliegr .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker eten, veel eten. Snelle bediening en ook de temperatuur in het restaurant was aangenaam. Op verzoek kregen we het eten wat niet op was gegaan, in een doggy-bag mee (zonde om weg te gooien!).
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten met familie. Erg smakelijk. Vriendelijke bediening. Kok komt langs de tafels vragen hoe het smaakt. We hadden het Mt. Everest special menu. Ruim voldoende te eten. De inrichting is sober. De foto's aan de muur zijn top.
Wim Wim Zimmerman Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij zijn er geweest met de AH-actie kaart. Het verrassingsmenu kon zowel met vlees als vegatarisch en was heerlijk. Aardige mensen, de vriendelijke kok kwam langs om te vragen of het gesmaakt heeft. Qua decor niet heel speciaal, maar wel aangekleed met typische spulletjes uit India.
Jeannette100 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het lamsvlees vlees was het lekkerste, de andere gerechten waren ook heerlijk. Met bonnetjes van AH gegeten, konden kiezen uit enkele vaste menu's. Alles was lekker, van de voorgerechten tot toetje. Kruiden zijn erg lekker. Was nog stil toen we kwamen, was ook op dinsdagavond in de vakantie. Restaurant niet te groot, knus. Bediening erg goed en beleefd.