Mt. Everest

Gestelsestraat 9 5615 LA Eindhoven Nederland Kaart
31-402024005

Over het restaurant Mt. Everest

Indiaas, Nepalees en Bhutaans genieten

Restaurant Mt. Everest is de specialist op het gebied van de gerechten uit Bhutan, Nepal en Noord-India. De gastheer en -vrouw heten je van harte welkom bij het restaurant in Eindhoven. Hier geniet je in een gezellige en stijlvolle ambiance van een heerlijke diners uit Bhutan, Nepal en Noord-India. Kruidige en smaakvolle curry's, gerechten bereid in tandoorovens en natuurlijk nan. Ga voor een avond op reis!

Meer informatie over restaurant Mt. Everest

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
YVH1956 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Al vaker geweest en wederom heerlijk gegeten! Vlotte en zeer vriendelijke bediening, ontspannen sfeer. Bij de prijs-kwaliteitsverhouding heb ik "gunstig" gezet, maar dat komt doordat we gebruik hebben gemaakt van de AH-spaarkaart. Anders zou ik het aan de dure kant vinden.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het was fijn om weer in dat restaurant te kunnen eten. Het voelt als een thuis. Dank zij de actie van AH is het voor mij ook mogelijk om dit uitje te ondernemen.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
redelijk indiaas eten met in de aanbieding de juiste prijs, een zeer vriendelijke bediening die echter (nog?) totaal geen idee had wat ze aan het doen was
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
we hebben er gegeten met de AH dinerspaar actie. daar wordt aangegeven dat het menu 37.50 kost dat is het niet waard . er wordt een naar een prijs gerekend en dan krijg je de 2 persoon gratis. niet helemaal transparant. is niet alleen bij mount everest maar bij meerdere restaurants die met de AH actie mee doen. maar we hebben heerlijk gegeten. en heel vriendelijk mensen
jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten. Voor het hele gezin een leuk menu met een assortiment van diverse voor en hoofdgerechten (we hebben geen kaart gezien). Zeer vriendelijke bediening, waarbij het alleen wat lastig is dat de oudere dame niet echt nederlands verstaat, dus dat 2de biertje kan maar niet.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Viel zwaar tegen voor de "3e beste in brabant" weinig smaak aan de gerechten
rvanammelrooij .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een derde keer hier gegeten, blijft goed bevallen. Jammer voor het restaurant dat
zo weinig klanten die zondag een bezoek brachten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekkere gerechten en een fijne rustige sfeer
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was goed verzorgd, maar vergeleken met andere Indiaase restaurants, was de eindafrekening pittig.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening.
C.W. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker en gevarieerd eten voor een schappelijke prijs; bier relatief duur. Wachttjden m.b.t. bediening kunnen korter. Sobere (wat ouderwetse/goedkope) inrichting draagt niet bij aan een gezellige sfeer.
Wiljan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekkere niet al te grote porties van verse groenten en vlees in Indiase Nepalese en Bhutaanse gerechten. Echt een aanrader. Leuk, niet te groot intiem restaurant.
will B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten. Met AH actie gegeten. Speciaal AH menu, jammer. Er waren lekkere wijnen. Bediening prima, al kon je de serveerster (Roemenië) moeilijk verstaan bij de uitleg van de gerechten.
Maar te duur als je geen korting zou krijgen. Dan is ook de accomodatie te gewoontjes.
QL2112 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De bediening, en het personeel in het algemeen zijn zeer vriendelijk. De gerechten waaruit het AH menu bestond waren gevarieerd, smaakten voortreffelijk en ruim voldoende hoeveelheid.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker gegeten, Je krijgt allemaal verschillende gerechten waar ze ook uitleg over geven. Ik vond het behoorlijk fris de klimaat die in het restaurant hjng.
reflexcj .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Serveerster was erg vriendelijk sprak engels geen nederlands, Gaf goede uitleg over de gerechten. De inrichting was eenvoudig en schoon. Het eten was lekker.
rvanammelrooij .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Al weer voor de tweede keer hier wezen eten. We kregen deze keer alle gerechtjes van de menukaart. Het was erg lekker. Vriendelijke bediening, we komen zeker nog een keer terug. Chapeau.
peterger .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
leuk klein restaurant met goed eten je krijgt uitleg over het eten maar in ons geval moest je wel Engels spreken want de vriendelijke serveerster sprak geen Nederlands. je krijgt er ruim voldoende en veel verschillende gerechten zodat je een goed idee krijgt van deze keuken. alles goed op smaak, niet te pittig
Riks D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
zeer mooi menu om de gerechten te leren kennen, we hebben een fijne avond gehad. Het was ons 2e bezoek, en deze ervaring voldeed aan de verwachtingen.
Ingrid_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening van zowel kok als serveerster. Het eten is prima maar weinig bijzonder. Interieur is aan een renovatie toe.