Mt. Everest

Gestelsestraat 9 5615 LA Eindhoven Nederland Kaart
31-402024005

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mt. Everest

Indiaas, Nepalees en Bhutaans genieten

Restaurant Mt. Everest is de specialist op het gebied van de gerechten uit Bhutan, Nepal en Noord-India. De gastheer en -vrouw heten je van harte welkom bij het restaurant in Eindhoven. Hier geniet je in een gezellige en stijlvolle ambiance van een heerlijke diners uit Bhutan, Nepal en Noord-India. Kruidige en smaakvolle curry's, gerechten bereid in tandoorovens en natuurlijk nan. Ga voor een avond op reis!

Meer informatie over restaurant Mt. Everest

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

7,1
marius G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het menu is veranderd sinds de laatste keer. Helaas wel minder geworden. De smaak in het algemeen is wel erg aangepast aan de Nederlandse norm. Je moet vragen of het iets pittiger kan. Ook de prijs is hoger in vergelijk met de laatste keer, en is niet in verhouding tot het geleverde.
marleen_gerzon .
renatevanvliet .
Paula T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Intiem en gezellig, huiskamersfeer, vriendelijke bediening. Fijne keuken ervaring met grote variatie op het gebied van smaak.
Derk D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
eten was goed. heel gastvrij en vriendelijk. De keuken lijkt op de Indiase keuken maar komt uit Nepal. Een echt familierestaurant. je hebt het gevoel alsof je hier ergens thuis bent uitgenodigd.
Cathy R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gezellig sfeervol restaurantje met fantastisch lekker eten voor een hele mooie prijs.
Cyriel S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een aanrader voor iedereen die van Indiaas eten houdt. Het eten was heerlijk, de bediening heel goed en vriendelijk en we werden goed geholpen bij het uitzoeken van de gerechten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer authentiek en met zorg bereid. En zeer vriendelijke service en persoonlijke aandacht. Zeker een aanrader voor een bezoekje aan Eindhoven, ook al is het wat buiten het centrum.
Stephan F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik ben er geweest met de AH restaurantactie. Er was maar 1 kaart maar je kreeg een ruime mix van lekkere gerechten. Wij gaan er zeker nog eens eten.
paul L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was echt heerlijk en de bediening super vriendelijk. Meestal krijg je met een Albert Heijn bon kleinere porties maar nu zaten wij beiden helemaal vol.
YVH1956 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Al vaker geweest en wederom heerlijk gegeten! Vlotte en zeer vriendelijke bediening, ontspannen sfeer. Bij de prijs-kwaliteitsverhouding heb ik "gunstig" gezet, maar dat komt doordat we gebruik hebben gemaakt van de AH-spaarkaart. Anders zou ik het aan de dure kant vinden.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het was fijn om weer in dat restaurant te kunnen eten. Het voelt als een thuis. Dank zij de actie van AH is het voor mij ook mogelijk om dit uitje te ondernemen.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
redelijk indiaas eten met in de aanbieding de juiste prijs, een zeer vriendelijke bediening die echter (nog?) totaal geen idee had wat ze aan het doen was
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
we hebben er gegeten met de AH dinerspaar actie. daar wordt aangegeven dat het menu 37.50 kost dat is het niet waard . er wordt een naar een prijs gerekend en dan krijg je de 2 persoon gratis. niet helemaal transparant. is niet alleen bij mount everest maar bij meerdere restaurants die met de AH actie mee doen. maar we hebben heerlijk gegeten. en heel vriendelijk mensen
jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten. Voor het hele gezin een leuk menu met een assortiment van diverse voor en hoofdgerechten (we hebben geen kaart gezien). Zeer vriendelijke bediening, waarbij het alleen wat lastig is dat de oudere dame niet echt nederlands verstaat, dus dat 2de biertje kan maar niet.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Viel zwaar tegen voor de "3e beste in brabant" weinig smaak aan de gerechten
rvanammelrooij .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een derde keer hier gegeten, blijft goed bevallen. Jammer voor het restaurant dat
zo weinig klanten die zondag een bezoek brachten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekkere gerechten en een fijne rustige sfeer
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was goed verzorgd, maar vergeleken met andere Indiaase restaurants, was de eindafrekening pittig.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening.