Mt. Everest

Gestelsestraat 9 5615 LA Eindhoven Nederland Kaart
31-402024005

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mt. Everest

Indiaas, Nepalees en Bhutaans genieten

Restaurant Mt. Everest is de specialist op het gebied van de gerechten uit Bhutan, Nepal en Noord-India. De gastheer en -vrouw heten je van harte welkom bij het restaurant in Eindhoven. Hier geniet je in een gezellige en stijlvolle ambiance van een heerlijke diners uit Bhutan, Nepal en Noord-India. Kruidige en smaakvolle curry's, gerechten bereid in tandoorovens en natuurlijk nan. Ga voor een avond op reis!

Meer informatie over restaurant Mt. Everest

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Mt. Everest

Marrit D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk eten, aardig personeel. Alleen jammer dat de AH korting niet op a la carte gold, al stond wel zo aangegeven. De uiteindelijke korting was daardoor geen 50%. Maar het eten was zo heerlijk, dat het het waard was! Restanten in doggie bag meegekregen :-)
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Gezellige sfeer. Ontspannen. Leuk om buiten voor het restaurant te kunnen eten.
Geweldige gerechten i.h.b. de hoofdgerechten.
Cocky N.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Het is altijd lekker daar en een goede bediening. We komen er graag.
Egon L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Lekker, leuk en gezellig
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik heb enthousiasme en gastvrij ontvangst van de ober gemist. Ik wil me welkom voelen. Hij was beleefd en er niet helemaal bij volgens mij. We bestelden thee en hij kwam met koffie.
De gerechten vond ik niet authentiek genoeg, niet zo smakelijk als ik gewend ben van vergelijkbare keukens.
Ik vond het er smoezelig. Bij het afrekenen aan de receptie zag ik kringen op de bar en de bar plakte toen ik deze aanraakte om geld uit m'n portemonnee te pakken. Ik vind dat niet kunnen.
Het toilet was ook niet fris.
Kortom een teleurstelling.
Jelle T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten.
Nienke van Houten V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk eten, erg vriendelijke bediening, restaurant is niet modern maar die sfeer vind ik juist wel heel erg leuk, het is genieten in een simpele omgeving met een goede prijs kwaliteit verhouding
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Ontzettend lekker gegeten bij Mt. Everest! Een gerecht met kip in currysaus, een Bhutaans rundgerecht, met heerlijke basmati rijst en naanbrood erbij! De service was goed en het personeel was vriendelijk. Het was wel een beetje donker ingericht. Maar enorm aan te raden! We komen hier graag nog eens terug.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijke sfeer. Goed eten met liefde bereid. En een heerlijke energie in het restaurant.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Leuke vriendelijke bediening.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten. Verrassingsmenu vonden wij een aanrader omdat we zo vanalles wat konden proeven
Marie J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten. Beviel erg goed. Genoten van de Indiase keuken. Het was niet zo druk dus we konden lekker rustig zitten. We waren ok wel vroeg maar goed. Wij gaan hier terugkomen!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig gegeten. bediening was vriendelijk. Het eten was met zorg bereid en geserveerd.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Erg lekker eten voor een hele goede prijs. Sobere inrichting. Vriendelijk personeel maar niet al te snel.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Na het lezen van alle postive recencies viel het eten een beetje tegen. Het was redelijk, maar niet meer dan dat. Zeker In vergelijking met andere indiaas-type restaurants. De currie was erg vlak van smaak en ook te zoetig voor mij. Wellicht te veel aangepast aan de algemene NL smaak? Het voorgerecht van chicken wings was wel goed van smaak, maar niet lekker krokant gebakken.
We zaten verder leuk en de service was verder ok, alhoewel wel soms een beetje klungelig, maar dat heeft ook zijn charme.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
We hadden een hele gezellige avond met heerlijk eten en een fantastische ambiance!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Hele vriendelijke service, heerlijk eten!
Muryel R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zoals altijd. Ik eet daar bijna altijd net iets teveel omdat het allemaal zo lekker is. Zeer geschikt voor vegetariers. Vriendelijke bediening.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Echt lekker gegeten, lieve en aardige bediening en de sfeer was top.