Mt. Everest

31-402024005

Speciale deals

Over het restaurant Mt. Everest

Indiaas, Nepalees en Bhutaans genieten

Restaurant Mt. Everest is de specialist op het gebied van de gerechten uit Bhutan, Nepal en Noord-India. De gastheer en -vrouw heten je van harte welkom bij het restaurant in Eindhoven. Hier geniet je in een gezellige en stijlvolle ambiance van een heerlijke diners uit Bhutan, Nepal en Noord-India. Kruidige en smaakvolle curry's, gerechten bereid in tandoorovens en natuurlijk nan. Ga voor een avond op reis!

Meer informatie over restaurant Mt. Everest

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Mt. Everest

Erika V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Erg lekker gegeten bij Mt Everest. Het was wel erg rustig (woensdagavond) en de bediening was een beetje onhandig, maar de kwaliteit van het eten maakte dat zeker goed.
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, smakelijk bereidde gerechten. Service was een beetje klungelig, maar dat heeft ook zijn charme. We gaan er zeker kog een keer eten.
Mikael W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk dat de chef nog eens kwam vragen of alles ok was .
GJ C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We zijn hier al verschillende keren geweest. Een keus aan heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening. Heel betaalbaar. Een aanrader
Joep H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Warm welkom, goede service en heerlijk eten
b.zomerplaag Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was verrassend om de sfeer en de voeding uit een ander deel van de wereld te proeven. We hebben een zeer vriendelijk sfeer ervaren. Het is aan te bevelen om in Mount Everest uit eten te gaan.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten, qua smaken ligt het de Indiase en Iraanse keuken in. De inrichting is netjes, beetje oud.
N. H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eerst het goede nieuws: het restaurant heeft – tov de foto’s op de website – een metamorfose gehad. Nu is alles in witte kleuren. Dus het is een warm, gezellig restaurant geworden. Allemaal erg netjes ingericht. Zeer vriendelijk ontvangst (er was een probleem met onze zegelkaart, dit werd perfect opgelost) en dit was ook de toon door de hele avond: een super vriendelijke, alleraardigste serveerster. Zij is ook de reden dat ik niet meteen met het slechte nieuws begin….

….het eten :-(
Ik moet wel vermelden dat we via de AH Restaurantactie gegeten hebben. Dus ik heb geen idee, of het menu wat wij hadden representatief is voor de keuken hier. Ik hoop het niet.

Het voorgerecht was nog wel prima (behalve de vegetarische samosa, die er trouwens allemaal verdacht uniform uitzagen… en zo ook smaakten).
De hoofdgerechten (2 x vlees, 3 x vegetarisch, rijst, 1 naan) heb ik voor de helft laten staan. De spinazie bij 1 vleesgerecht was prima, de rest van de curries was vlak van smaak (mijn huis-tuin-keuken spinazie heeft nog meer smaak), waterig.

Slecht ook dat er standaard geen salade bij het menu zit (AH actie of niet). Ik had er nog eentje eentje besteld: 1 TL ijsbergsla met rondom 4 schijfjes komkommer. Die kreeg ik ‘van het huis’ omdat er bij het voorgerecht iets mis was gegaan (werd trouwens netjes opgelost). Naja.. ‘van het huis’? Dat hoort bij het menu te zitten. Had ik hiervoor anders nog moeten betalen?

Heel erg: Groene thee besteld. Krijg je een klein kopje water met daarnaast een pickwick zakje green lemon thee. AARGH! Beste mensen, doe dat niet.

‘Toetje’ (wat bolletjes ijs met een zielig toefje slagroom) hebben we maar geskipped en alleen koffie genomen.

De topper vond ik de prijs: ze rekenden voor dit ‘menu’ € 36 pp. Door de AH actie hebben we maar 1 x € 36 betaald. Een absurde prijs gezien de kwaliteit. Als ik het volle pond had moeten betalen was ik spontaan in huilen uitgebarsten.

Voor mensen die niet van de uitgesproken kruiden van de Indiase keuken houden is dit eten misschien prima en een leuke afwisseling op de Hollandse pot. Als je van de Indiase keuken houdt moet je hier naar onze mening wegblijven.

@Lieve serveerster: jammer dat we over het eten niets positiefs kunnen schrijven. Alleen u bent de reden dat wij nog wel met een smile naar buiten zijn gegaan.
John D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Op zondag 22 oktober 2017 samen met kennissen gegeten en gedronken. Waren zeer tevreden over de bediening en het eten. De moeite waard om nog een keer terug te keren maar dan a la cart.
Gerrie G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. Uitstekende bediening. Gerechten heel smakelijk opgediend en goed warm gebleven tijdens maaltijd.
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Als vanouds heel lekker eten! Alleen t.g.v. een taalbarrière kregen we niet het bestelde extra spicy eten. Dat is later weer goedgemaakt door één gerecht extra spicy te serveren.
gonnyvdvorst .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was echt Geweldig en overheerlijk
Bediening was Super Vriendelijk
Daar Gaan we zeker nog eens naar toe. Het is ons zeer Goed bevallen!!!
g.v.d.linden18 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede ontvangst. Er werd heel goed rekening gehouden met een allergie met ons AH-restaurant-actie menu. Bediening is prettig. Heerlijk gegeten.
Tip: de papadums werden tegelijkertijd met het voorgerecht geserveerd. Het lijkt me beter / het is gebruikelijk om de papadums vooraf aan het eerste gerecht te serveren.
George S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sober ingericht restaurant maar dat is absoluut niet storend. Met het eten was niks mis. Gewoon prima in orde. Bediening vriendelijk en accuraat.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed gegeten in aangename sfeer.
illegaal .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hadden een smakelijke variatie van traditionele gerechten. De lam saag sprong eruit: erg lekker!
Er hangen veel foto's en snuisterijen aan de muur. Daardoor oogt het restaurant niet erg chique, maar wel knus.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
very good indian food with sweet service.

cibo molto buono, prezzo giusto, raccomandato
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We komen zeker nog eens terug!
Lucie R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Fijne avond, lekker eten, hele vriendelijke bediening
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wil je eens wat anders dan is Mt. Everest zeer zeker aan te raden. Heerlijk gegeten! Het menu via de AH actie kost € 36,00 voor 2 personen (3 gangen).