Mt. Everest Tandoori

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Mt. Everest Tandoori

Een aangename Oosterse sfeer

Mt. Everest is een restaurant waar je toevallig tegenaan moet lopen, maar wat een warm bad! Hier heerst een aangename Oosterse sfeer waarin je je binnen no-time thuis voelt. Het decor van het restaurant is typisch Nepalees met religieuze vlaggetjes en afbeeldingen van de hoogste berg ter wereld. Je waant je voor even duizenden kilometers oostwaarts. Je eet hier verrassende en exotische gerechten waarin de Nepalese en Indiase keuken worden gecombineerd. Dit levert authentieke, maar vooral voortreffelijke creaties op. Geniet!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mt. Everest Tandoori

• Kom je met de auto?
    Met de pont vanaf Centraal Station, neem hierbij IJ-plein. Vanaf het IJ-plein is het 4 minuten lopen naar het restaurant.
  • : Gratis parkeren in de buurt & valet parking

Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lima Y.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Aardige personeel en lekkere eten. Helaas hadden ze geen gele rijst maar gelukkig was t eten voor de rest wel lekker. Geen mooie uitzicht maar interior is wel mooi, klein en knus. Tafels gekleed met lakken, servetten netjes gevouwen. De vloer loopt af dus let op als je daar loopt. Je kan niet alleen terecht voor Indiase gerechten maar ook voor Nepalese gerechten. Ze hebben eten snel geserveerd. Personeel was erg behulpzaam en aardig. Ze schenken geen alcohol. Afgelegen gebied (noorden van Amsterdam). Wel een aanrader. We gaan zeker nog paar keer daar eten.
Nadine T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik zal zeker nog naar Mont Everest restaurant gaan ! De hot wings met tandori saus waren zooooo lekker !
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben gister bij Mt Everest Tandoori gegeten met vrienden.
Het eten was smaakvol en lekker. Verder was het eten redelijk snel klaar.
Het was er niet druk.
Groet Alex
Tuvdenbaatar G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was erg goed en de bediening was buitengewoon hartelijk en vriendelijk. Kortom een echte aanrader en we komen zeker nog eens terug. Wij hadden 50 % korting van de Iens deal.
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Aanrader, super aardige eigenaar en bediening. Je merkt dat de eigenaar oprecht geïnteresseerd is naar jouw ervaring in zijn restaurant. Het eten was erg goed, lokale gerechten voor een goede prijs!
Enny A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten, maar vooral voor de super vriendelijke service moet je hier naartoe gaan! Interieur is niet heel smaakvol, maar eten en eigenaar daarentegen heel erg!
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
eten was lekker, de bediening zeer vriendelijk. Moesten wel wat langer wachten op onze gerechten, omdat er ook veel thuisbezorging gerecht bereid moesten worden. op zich geen probleem, uit eten doe je toch niet met haast.... toch?
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het eten was goed bereid en we gingen niet met lege magen naar huis en dat voor een prima prijs. Vooral de voorgerechten zijn aan te raden. Ook was de mango lassi heerlijk bij een licht pittig gerecht.
Barend D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker eten met een verrassende smaak. Een smaak die anders is dan het al bekende eten. Een goede bediening, en een helpende hand bij je keuze.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Ik weet niet of er een nieuwe kok is, of dat ze voortaan op de centjes moeten lette, maar de achteruitgang van hetgeen daar geserveerd wordt is drmatisch, om niet te zeggen stuitend. De onion bhajee aan de buitenkant veel te zout en de bijbehorende saus smaakloos. Het is dat ik om een lamb jhal friazy had gevraagd omdat ik dat elders erg lekker vind, maar bij dit gerecht van Mount Everest waren de uien en tomaat en de smaak van gember en knoflook niet te ontaren en de hoeveelkheid vlees was minimaal. De "saus" was niet meer dan bruinig warm water. Als bijgerecht had ik een chana massala (kikkererwten in medium hete kerriesaus met uien en verse tomaat). In plaatsvan de uiren en tomaat zaren er twee flinke stukken aardappel in. De "saus" was ook hier nier meer dan gekleurd warm water. Ironisch genoed bevatte het bijgerecht meet vast voedsel dan het vleesgerecht.
Fraai is anders. Ze zien mij bij Mount Everest niet meer terug. Hun score? Hooguit een 1.
carina M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier gegeten met actie van NU-deal. 3 gangenmenu voor 15,95. Beperkte keuze uit de kaart. De prijs van de gerechten waaruit je mocht kiezen bij elkaar opgeteld was nauwelijks hoger dan de prijs van de actiebon, maar dit terzijde, want value for money zit hier sowieso wel goed. Heerlijke dahl-soep, lekkere uienbeignets, heerlijke curry's (lams en hete kip). Keuze uit 3 desserts, allen mierzoet en niks voor mij, maar zonder enig probleem mocht ik een zoute lassi i.p.v. dessert. Voor-en nagerechten waren kleine porties, de hoofdgerechten overvloedig groot. Mijn verrukkelijke lamscurry kreeg ik nog niet eens half op, en die werd dus voor me ingepakt om mee te nemen. De volgende dag ook nog van gesmuld! In dit opzicht zeer goede service dus. Het vriendelijke meisje dat ons bediende was wel onoplettend. Bij binnenkomst werd ons niet gevraagd of we iets wilden drinken, en het kostte enige tijd om de aandacht van de serveerster te trekken, die inmiddels aan een tafeltje was gaan zitten en met een vriendin zat te kletsen. Ach, dat heeft ook wel weer zijn charme, in elk geval geen agressieve up-selling. Toen we eenmaal de aandacht van de serveerster hadden een heel gesprek gevoerd over de gevolgen van de aardbeving in Nepal, totdat ik haar er zelf op moest wijzen dat andere gasten iets wilden bestellen. Dat vond ze jammer, want ze was net uitleg aan het geven over de restauratie van monumenten na de aardbeving. Kortom, supervriendelijk en ongedwongen, maar met volkomen lak aan commercialiteit of professionaliteit. Wij vonden dit eigenlijk heel aangenaam, wie weet is het typisch Nepalees, in elk geval on-Nederlands! Het restaurant is qua entourage zeker niet strak, afbladderende verf en klemmende deuren, maar wel opgeleukt met veel Nepalese objecten/foto's. Al met al een heel leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Cheffie1 I.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Ben hier een paar jaar geleden ooit geweest. Toen vond ik het niet heel super, maar ze zijn echt enorm verbeterd t.o.v. de vorige keer. Heb het afgelopen maandag nog een keer geprobeerd met mijn vriendin. De uitstraling is veel verbeterd, alles is leuk aangekleed en gezellig om er te zitten. De bediening is heel vriendelijk en verzorgend, en alles was snel klaar! We hoefden nergens lang op te wachten. Het eten was ook super net als vorige keer. Porties waren wel aan de grote kant waardoor ik het helaas niet helemaal ol kreeg. Al met al, top!!
sergionl89 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met familie. Eten was erg lekker, bediening was vriendelijk. Zag er voor de rest netjes en verzorgd uit. Alleen jammer dat we niet konden reserveren oo de tijd die we wilden. Voor de rest topavond gehad!
Donna F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik kan het mij zelden permitteren om uit te eten maar ik dacht iets lekkers en betaalbaars te ontdekken achter de graffiti-beschilderde rolluik. Vooral gezien de positieve recensies alhier plus het interessante menu. Wij waren de eerste in de zaak maar moesten 40 minuten wachten op een kop thee van specerijen wat uiteindelijk niet was uitgezeefd waardoor we monden vol gruis kregen. Ondertussen vond een verhuizing plaats van achterin de zaak naar de voordeur waardoor telkens gesleept werd met oude bedden, matrassen, vuilnis, niet bepaald een smakelijke voorstelling, om het zachtjes uit te drukken. Alle gerechtjes van mijn dochters lams thali waren lauw tot koud. De drie op het menu genoemde bijgerechten van mijn Nepalese gebakken rijst zijn niet geserveerd waardoor ik een kom rijst met restjes groenten en wat raita kreeg, waar voor €13,50 in rekening werd gebracht. Bovendien was de bediening geheel ongeïnteresseerd. Geen Nepalese sauzen, groenten curry en salade zoals op de kaart had gestaan. een grote afgang en een geval van "goedkoop is duurkoop".
Louis L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Op 28 januari in een toepasselijke sfeer heerlijke Nepalese gerechten gegeten. Het was een drie gangen menu. Kwaliteit eten, prijs en ambiande een dikke acht.
Imel H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten tijdens de AH-couponactie. 1-persoon kreeg een menu en de ander mocht a la Carte. Het menu was oke, en we hebben gewoon alles gedeeld. Voldoende gegeten.
De bediening is redelijk. Vriendelijke mensen maar bijna geen woord Nederlands en gebrekkig Engels. Maar ze deden wel hun best. Het eten was ook sneller op tafel dan de vorige keer dat ik er was.
Het decor kan wat verbetering gebruiken. Oubollig en ontiegelijk veel boedha's/olifanten etc.. Maar dat doet niets af aan het eten... En daar kom je voor.
iens4 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heel smaakvol en lekker. Zeker de Nepalese gerechten zijn een absolute aanrader. Vriendelijke bediening, heel aardige mensen. Wij komen terug na deze geslaagde kennismaking via de AH-actie
hs75muiden .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Weet iet meer hoe alles heet, voorgerecht was er niet en hebben garnalen gegeten was lekker, maar niet bijzonder.
Hoofdgerecht lamsvlees met rijst was heerlijk
Toetje slecht vingerverven stukjes mango,negen ijs dus, nadat we het hadden fijngestampt was het nog net te eten.
Het restaurant was te koud, 17 graden, dat heeft de sfeer behoorlijk gedrukt, dat was jammer.