Mrs. Jones Wijnbar & Eeterij

Korte Geere 19 4331 LE Middelburg Nederland Kaart
31-118620515

Over restaurant Mrs. Jones Wijnbar & Eeterij

Bourgondisch genieten in Zeeland

In het schitterende Middelburg vind je deze knusse, gastvrije zaak. Je proeft hier de lekkerste gerechten uit de Franse keuken met hier en daar een internationaal tintje. Je merkt dat het personeel plezier heeft in het werk! Vraag ook zeker om een wijnadvies, want dat is hier - hoe kan het ook anders - spot on!

Meer informatie over restaurant Mrs. Jones Wijnbar & Eeterij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Duur
Leo En Dini H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een heerlijk avondje weg met partner.Wij hebben heerlijk gegeten (met kortings kaart) .Bediening was goed en gastvrij, de wijn was heerlijk en wij vonden het gezellig. Jammer dat zij, hier in Middelburg, gaan stoppen.
Jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hebben hier al meerdere keren gegeten en zoals gewoonlijk kwalitatief zeer goed. Gemoedelijke en ongedwongen sfeer, leuke en vriendelijke bediening. Wij vinden het jammer dat deze zaak, op deze locatie na 17 december aanstaande zijn deuren sluit. Wij hebben hier altijd met veel plezier gegeten.
Sigridlouise .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Jammer dat ze gaan verhuizen maar wij hebben er op de valreep nog kunnen eten! Leuke kleine zaak en gezellige sfeer. Tikkeltje aan de prijs voor de hoeveelheid op je bord. Iets meer groente mag!
Ekamro .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
gisterenavond heerlijk gegeten en gedronken bij mrs jones.
ontvangst en bediening was zeer hartelijk
prima sfeer in dit restaurant
Nandabakker .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was goed maar paste qua prijs wat ze er voor vroegen niet bij de uitstraling / ambiance van het restaurant.
De porties waren ook ongelijk. Het voor en nagerecht Vd buren waren bijna 2 keer zo groot/veel. Zij zaten vol maar wij niet echt.
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten. Niets op aan te merken. Kwaliteit was goed. REstaurant stopt er binnenkort mee. Dat is jammer. Het is een zaak om nog eens terug te komen.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dit restaurant gaat binnenkort verkassen naar België, en dat was te merken: De kok had er duidelijk geen zin meer in & zat met zijn hoofd al bij de verhuizing.

Dit restaurant vonden wij het slechtste dat we in tijden hebben bezocht: het buikspek was gortdroog, de cote a l'os taai en bovendien schreeuwend duur. (voor 60 euro mag je wel een lekker stuk vlees verwachten). De bediening was wel aardig en het decor is gezellig.
Rob473 A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Uitstekende keuken, zeer attent en vriendelijk personeel. Moesten wel wat lang op de tweede gang wachten. Al met alrima ervaring!
Merdij .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten, vooral de pompoensoep is een aanrader.
Verse producten gebruikt. De scholfilet smaakt hier voortreffelijk.
Jammer dat deze zaak gaat sluiten !
Sarah C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij hadden al veel goede ervaringen gehoord over Mrs Jones en besloten er met een groepje vrienden naartoe te gaan. Helaas hebben wij het niet als heel goed ervaren.
Een aantal dames in de bediening was erg traag en onervaren. Wij hebben 15 minuten moeten wachten op de kaart en tot de eerste ronde drankjes werd opgenomen.
Wij hadden ook vegetariërs in het gezelschap. Er was maar één voorgerecht en één hoofdgerecht geschikt voor vegetariërs. Het hoofdgerecht werd omschreven als ragout van wortels. Dat bleken dus 6 wortels op een bord te zijn met een paar balletjes meloen en avocado mousse. Dus prijs kwaliteitsverhouding was uit balans.
Misschien hebben wij gewon pech gehad en een slechte avond gehad, maar ik zal er in ieder geval niet nogmaals dineren.
Kooproosjes .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellig restaurant, net buiten de drukte. Heerlijk gegeten en volop keuze uit de kaart. Kortom even doorlopen en je zit goed.
AnneGL .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij (2 vriendinnen) hebben hier met de AH restaurantactie bonnen gegeten. De zaak zat helemaal vol.
Keuze op het menu was voldoende en het smaakte zeer goed. Opvolging van de gerechten waren goed getimed, geen lange wachttijden. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. We waren toch nog (incl water en 1 fles wijn)
€ 84 kwijt maar het was het wel waard.
C B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Ja wij zijn er 11 sep. wezen eten met vrinden! en gemeld dat we met de A-H kortingskaarten wilde eten. De wijn die we kozen was op? van de 4 voorgerechten op de kaart 1 op? met 4 man het zelfde voorgerecht gekozen kabeljauwtartaar, smaak heerlijk maar wel een minimaal portie! 1 persoon kalfsvlees (prima), 1 persoon Zalm(goed) en 2 personen scholfilet( was echt zeer klein). Lig dit aan de AH kaarten of zijn deze porties altijd zo klein, dan is de prijs wel heel erg hoog!!!!!
Heidie M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op vrijdagavond gegeten bij mrs. Jones met de AH restaurant actie. Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding ronduit slecht. De voorgerechten waren best goed, vooral de bitterbal met mosselen, maar de hoofdgerechten waren niet bijzonder. Vooral de scholfilet was een aanfluiting. Je kreeg EEN KWART scholfilet op wat groente! En daar moet je dan normaal gesproken €23,50 voor betalen! En dan te weten dat schol een van de goedkopere vissoorten is. Het desert was aardig, maar bijna 9 euro voor een bolletje ijs met wat frambozen en slagroom is m.i. overdreven. Gelukkig hoefden wij maar de helft af te rekenen, maar het was de eerste en de laatste keer bij Mrs. Jones.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
het was heel goed, goede bediening, goede sfeer, gezellig tafelen, en ze hadden de tijd voor je.
het was prima. gezellig personeel.
Tgsteketee .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het voorgerecht (mosselbitterballen) was erg lekker en verrassend.
Het hoofdgerecht (scholfilet en kalfsstaartstuk) smaakte uitstekend.
Porties in verhouding met prijs wat aan de kleine kant, wel voldoende voor onze maag!
Het tweede glas rosé ging niet door, want de nieuwe flessen waren niet gekoeld. Een eerlijke opmerking, maar wel een minpuntje bij een vol restaurant!
Veel gasten in een kleine ruimte, maar niet persé storend.
We waren iets te vroeg, waardoor we zelf onze plaats konden kiezen. Voor het raam hadden we een gezellige plek.
Mlvantuijl .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten voor,hoofd,en nagerecht waren met zorg klaargemaakt.
De bediening was ook heel vriendelijk. Het is echt een aanrader.
Fiekevanderwerff .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
een gevarieerd en verrassend menu
attente bediening
het lange wachten ivm de drukte werd beloond met een aperatief van de zaak.
Boekenwurm .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Weer met de A.H. actie uit eten geweest. Dit is nu de 4e keer. Dus ga je natuurlijk vergelijken.
Vooropgesteld: het eten was over het algemeen o.k., maar ik zou nooit zonder bon bij Mrs. Jones gaan eten. De prijs/kwaliteit vind ik niet in verhouding tot elkaar. Als je a la carte dineert en je telt het op tot een 3 gangen diner is deze zaak erg duur. Bijna 25 euro voor een hoofdgerecht (schol), waarbij je 2 kleine moten vis krijgt en summier warme groente met wat gebakken aardappelpartjes in de schil, geen salade, vind ik heel erg aan de prijs. Vooral omdat het zo weinig vis was.
Het voorgerecht was heerlijk en royaal: 3 huisgemaakte bitterballen gevuld met mossels en daaromheen een kleine salade, Wel ook 14 euro 95.
Het andere hoofdgerecht was kalfsvlees met paddenstoelen en stroganoffsaus. De saus was zo gevuld dat er bijna geen saus overbleef om het vlees smaak te geven. het vlees was op zich goed. Behalve de paddenstoelen geen andere groentes.
Nagerecht van mij was lekker: citroenmerenque met een bolletje ijs. Mijn man had peche melba, maar vond het jammer dat de saus niet gemaakt was van echt pure chocolade.
De rioja wijn was heerlijk. Wel 6 euro per glas. Je krijgt geen tafelwater aangeboden en er was ook geen amuse vooraf.
De tafeltjes staan bij deze zaak erg dicht op elkaar, zodat je ongewild met de buren meeluistert. De toiletten zijn aan renovatie toe. Het is binnen wel gezellig ingericht. De bediening was vriendelijk en attent.
Duboissuzanne .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Super heerlijk gegeten ! De smaken waren verrassend samen gesteld! Uitleg over het eten was goed! Bediening erg vriendelijk kortom aanbeveling!!!
Prijs iets aan de dure kant vinden wij maar wij hadden geboekt met de AH dinerbon dus dat was mooi.