Mr. Wok

Meer informatie over restaurant Mr. Wok

6,6
Aartsjes .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Zondag avond met z'n tweetjes even lekker gewokt. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Niets meer en niets minder. Eten was aangepast aan het aantal gasten en werd netjes aangevuld of doorgeroerd op zijn tijd. Erg vriendelijk personeel. Entourage is wat saai. De hele avond Sandra Nieuwland nogal aanwezig, dat is niet ons ding. Maar goed, al met al een voldoende.
Bredaproever .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten is echt heel erg goed, zeker voor de relatief lage prijs! De koks weten echt wat ze doen en dat proef je. Zeker een aanrader om wok af te halen, maar ook om met een groep te gaan eten. Het decor van het restaurant laat wat te wegen over, maar de kwaliteit van het eten maakt dat ruimschoots goed (vooral de Thaise kerrie saus ;) )
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
dit is een goeie wok,zag er goed en fris uit en smaakte ook goed niet allemaal dezelfde smaak. goeie frituurolie lekker vers en krokant
en heel vriendelijk personeel
hier ga ik vaker heen zeker weten
Dordrecht21 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Vandaag samen met mijn partner vanuit dordrecht naar mr wok in breda geweest omdat die als 1 van de weinige ook vvv diner cheques aannemen. Het was de moeite waard om naar breda te gaan. Het is een wat kleinere zaak daarom oogt het niet zo als een vreet schuur. Het buffet is ook niet heel uitgebreid maar wat ze hadden was erg lekker. De sushi die ze hadden was erg goed, het wok en grill gedeelte word met liefde bereid en dat proef je. De bediening erg vriendelijk. Al met al een goed adresje voor een goede prijs
Celco .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Met mijn semi-rolstoelafhankelijke moeder de 2 trappen genomen voordat je het restaurant betreedt, waarbij een vriendelijke serveerster haar nog een trap naar boven begeleidde naar het toilet, en weer terug. Potje jasmijnthee besteld, en na de heerlijke bouillon en de gegrilde garnalenspiesjes van het prima verzorgde wok- en dessertbuffet gebruik gemaakt. Ik miste alleen de schalen met babi pangang en foe yong hai en miehoen enzo. Maar evengoed hebben we genoten van wat er wel was, en dat voor een Sweetdeal-prijsje van 21 euro voor 2 personen. Dat was de klim wel waard...
Aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Afgelopen donderdag ben ik met 33 man gaan eten. We hebben genoten van het eten. De service was vriendelijk. We waren met een grote groep en werden toch nog met genoeg aandacht geholpen. Wat ik wel jammer vond was het decor. De muren waren beschadigd. Verder was het top!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Hier op de laatste dag van de groupon bon gegeten en dat was te merken, hele zaak bommetje vol, maar omdat we heel vroeg waren niets van gemerkt. All you can eat concept, kwalitatief goed en snelle en degelijke service
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Al ziet het er van nogal schreeuwerig uit aan de buitenkant, hier een aantal keren afhaalmaaltijden gehaald. Nette en snelle service en grote porties lekkere wokgerechten! Ook is het mogelijk er gewoon te eten, hier alleen nog geen ervaring mee.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
De bediening is vriendelijk en snel, al is het wat jammer dat er met grote regelmaat een aantal doorheen lopen die luid naar elkaar schreeuwen in hun eigen taal. De koks die het eten klaarmaken (zowel bij de wok en de grillplaat) zijn snel en kundig. Bij de wok is niet alles kapot gekookt, en bij de grillplaat wachten ze even met de biefstuk zodat alles tegelijk klaar is, en het nog mooi rood is van binnen.

De entourage is wat saai, weinig aangekleed, maar voldoet voor het type restaurant. Niks bijzonders, al moet je een flink stuk lopen naar de toiletten. Ze zijn heel ruim, maar niet heel schoon.

Het eten is lekker. Er is veel keuze voor ingrediënten voor door de wok, en er zijn ongeveer 10 sauzen om uit te kiezen. Zoals eerder benoemd wordt het eten ook goed bereid. Vreemd genoeg een van de weinige restaurants die ook noodles heeft om mee te laten wokken.

Daarentegen is er zeer weinig keuze bij het koud/warme buffet. Ik telde vier verschillende soorten sushi, wat standaard stukken vis en de gebruikelijke friet, frikandellen, nasi en kip.

Degelijk, lekker en zo veel je wilt voor een goede prijs.

André V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Bijzonder vriendelijk personeel/bediening!! Keurig, netjes en leuk ingericht! Hoewel we in Dordrecht wonen zullen we zeker nog eens vaker hier speciaal naar toe komen! Mr. Wok: Warm aanbevolen!!

André & Lydia van der Linden
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Gegeten van het buffet, met vooraf een lekkere Chinese tomatensoep. Het buffet omvatte verschillende soorten vlees, vis, groente en andere Chinese (wok)producten. Daarnaast was er ook een mogelijkheid om verschillende producten (zoals pangasiusfilet en kangoeroe) te laten grillen. Het smaakte allemaal goed, je eet snel te veel. We vonden het een redelijk goed wok restaurant met vriendelijk, gastvrij personeel in een vrij ongezellige (kantine-achtige) ruimte. Er worden redelijk nette prijzen gehanteerd.