Mr. Wok

5,6
Duur
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gisteren wezen eten, toen we binnenkwamen was onze eerste gedachte "hier moeten we niet willen zijn", toch het voordeel van de twijfel gegeven maar wel spijt van.
Er zit totaal geen sfeer in deze zaak, onlogisch ingedeeld met een trap naar boven midden in de zaak en rondom het buffet is het donker en niet echt uitnodigend. Het eten viel enorm tegen, zelfs het vlees wat in een saus ligt is zo droog dat het niet weg te krijgen is.Het lekkerste wat we op hebben waren de ingekochte toetjes. EENS MAAR NOOIT WEER.
Schravies .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Paar maanden geleden hier geweest, toen was alles oké, nu met de kinderen en aanhang geweest maar hebben we eigenlijk spijt van, de borden waren vies, schoondochter greep in saus die aan de onderkant nog zat, de afwasser kreeg gelijk een flinke reprimande maar toch,,,hadden ze zelf ook kunnen zien want bovenop de borden ook niet schoon,heel weinig aanbod wat er stond, nu was het ook gek genoeg super stil dus lag het daaraan ? 1 serveerster lag ziek in de wc helemaal over de pot ( met de bedrijfskleding aan ) nu is dat uiteraard sneu voor haar, maar geen gezicht voor de klanten lijkt me zo, deur was gewoon open en daar lag ze, er was geen liter fles water of karaf te verkrijgen, na veel aandringen kwam er een mini karafje water ( wel gratis ) op tafel, de grote flessen of karaffen zouden er niet meer zijn, pot thee kon ook al niet, kortom ik denk niet dat we hier nog een keer terug komen, wat is dit achteruit gegaan, de tafel ( ronde voor het raam ) kleefde al bij aankomst, hygiëne is ver te zoeken, serveerster was een aardige dame, maar zelfs dat maakt dit etentje niet goed. Wat jammer van zo;n zaak die toch eerst echt wel goed en stampvol zat op een prachtige locatie, hopelijk gaan ze serieus hier wat aan doen.
Foodredactie .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Wij hadden gisteren avond hier met 40 personen onze kerstdiner gehad. Wat was dat rampzalig. We moesten boven gaan zitten waar geen buffet was en met 40 personen moesten wij steeds heen en weer lopen. Manager hierop aangesproken. Werd gezegd dat het binnen 5 min opgelost zou worden. Echter duurde dit wel 50 min. Daarna werd ons verteld dat ze niet wisten dat we daar zouden komen eten en alleen drinken (wij hadden een all-in reservering gedaan). Beetje raar. Eten was zeer slecht, werd niet aangevuld en variatie was ver te zoeken. Ik kan op oprecht zeggen dat Mr. Wok onze kerstdiner verpest heeft. Erg jammer. Wij komen hier NOOIT meer terug en wij zullen anderen hiervan zeer zeker op de hoogte stellen. Beter dat de zaak sluit.
NoZe71 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Mr Wok vanavond, voorheen al eens eerder geweest maar moet gelijk zeggen dat het allemaal beter en zeker netter (hygiënischer) was toen. Het eten: redelijk, wordt goed gewokt en gebraden maar keuze was voorheen groter. de Sushi was gewoon op en duurde erg lang voor er nieuwe kwam. De opstelling van het eten is niet prachtig, veel is er vies. veel vlekken, veel troep rondom het buffet. Jammer. De wok-kok niest een keer en gaat zonder handen wassen weer gewoon vrolijk verder. Kan eigenlijk niet he! het toilet plakt... het hele restaurant is niet echt bepaald fris. maar ja wat is de definitie van vies? Het personeel: allemaal meiden die enorm hun best doen, super vriendelijk, ze proberen er echt iets van te maken maar het is gewoon te druk, te weinig serveerster op de vloer. Meerdere malen geen drankjes of koffie ontvangen, zelfs zelf wezen halen aan de bar op een gegeven moment. Geloof niet dat dit onwil is van de meiden die er werken, die doen echt wat ze kunnen maar kunnen dit tempo gewoon niet aan, dat is menselijk. daarom wel een 7 voor de service die er ook weer niet was... Zonde dat zo'n leuke tent een soort van versloft nu. Doe er iets aan mensen, maak het weer leuker en zeker... schoner!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Afgelopen zondag hier weer gegeten. We komen hier met de familie erg vaak, omdat we dit toch wel de lekkerste wok in de buurt vinden.
De cola komt niet uit een flesje (postmix?) dus neem ik altijd cassis of fernandes, want die krijg je uit een blikje.
Je hebt hier zo veel keus uit voorgerecht, hoofdgerecht en toetjes! Ik eet hier altijd veel te veel, maar zelfs de volgende ochtend heb ik geen spijt!
Mijn favoriet bij de wok is de ma pao sau (nummer 4). Er staan 2 pepertjes bij, maar het is totaal niet pittig! Van de tipan neem ik vaak speklap en vraag ik of de biefstuk er ook op mag (en niet op de bbq). Dit is nooit een probleem. De koks doen hier nooit moeilijk over.
De spekkoek en de chocolade fontein blijf ik het lekkerst vinden!
De lege borden worden op tijd opgehaald. Er kan wel iets sneller worden gevraagd of we nog wat te drinken willen, maar ze lopen vaak genoeg voorbij dat we zelf niet lang hoeven te wachten om het zelf te vragen.

Wij komen regelmatig hier terug!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Gisteravond na een filmpje hier gegeten. Gezellig decor, druk maar niet massaal. Kwaliteit van het buffet vond ik tegenvallen. Daarentegen was de kwaliteit van de wok en grill/bbq uitstekend! De service liet wat te wensen over. We waren hier met zes personen, toen onze drankjes op waren vroeg de serveerster maar aan twee van de zes wat ze wilden drinken, daarna liep ze weg. Toen we onze hand opstaken werden we eerst vijf keer genegeerd. Wanneer je wel reactie krijgt was dat: "ik zal zo even een collega laten komen", die kwam vervolgens ook niet. Dit vond ik wel erg irritant.
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Met 8 personen konden we zitten in de round-seat, een ronde tafel met banken waardoor je gezellig als groep kunt blijven praten. Er is een zeer royale keuze bij zowel het buffet als bij de 'wok' ingrediënten. Ook wat nagerechten betreft kom je er niets tekort. Leuk is de choco-fontein maar ook diverse kleine zoetwaren en ijs zijn verkrijgbaar. Qua smaak vond ik sommige dingen wat vlak terwijl juist de Oosterse keuken een smaaksensatie kan geven. De bediening was vlot en vriendelijk. Vloeren van toilet en restaurant vond ik niet schoon. Prijs is netjes voor al hetgeen je er kunt eten.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Een meer dan fijn restaurant, super gewoon! Een absolute aanrader! Alle oude recensies totaal niet aan de orde. Service is erg goed. Restaurant is van een Chinese familie en heeft een echte Chinese warme gastvrijheid, die je bijna nergens meer tegen komt! Eten is top, super vers en zeer mals vlees. Veel keuze, ook voor kinderen. Wat een ruime keuze zeg. Zelfs een chocolade fontein. Met uitzicht op de Maas. En zelfs prijs technisch gunstiger dan het bekende Japanse restaurant aan de overkant. Volgende keer als we weer uit eten gaan, ook met ons kantoor, dan komen we absoluut hier weer terug!
BasKb .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
De goed lopende sushi toko aan de overkant zat vol, dus maar besloten bij Mr. Wok wat af te halen. Het restaurant was ondanks de mooie locatie rond etenstijd praktisch leeg. Geen goed voorteken, maar toch maar de gastheer de afhaal menu kaart laten toelichten. Het kwam erop neer dat zij de groenten en kip/garnalen opscheppen en wokken met saus naar keuze. Twee karige bakjes voor 18 euro (1 kip, 1 garnalen) en een bak bami (3 euro). Het was niet genoeg en ook niet zo lekker. De pittige saus was totaal niet pittig. Ik verwacht bij een afhaal wok dat je je lekker vol kan eten en nog wat overhoudt ook. Dit was hier niet het geval. En als ik wat over had gehouden, had ik het niet bewaard, was echt vers dag het er niet uit.
Jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Een wokrestaurant met een warm, koud en dessertbuffet. Eerlijk gezegd ga ik op voorhand al naar dit soort gelegenheden met het voornemen ongegeneerd te schuiven voor een klein prijsje, en alleen met een perspectief als dit beleef je een prettige avond. Ik heb bewust weinig uit de wok genomen en me tegoed gedaan aan wat kleinere gerechtjes van het buffet, omdat de wokmaaltijden er groot en vullend uitzagen. Sommige bakken en ingredienten van het buffet heb ik bewust overgeslagen; zo zag niet alle vis er even vers uit. Zoals gezegd is dit door de grote keus aan de buffetten wat gemakkelijker door de vingers te zien en heb ik alleen gekozen voor hapjes die me wel smaakten, zoals de sushi, gefrituurde garnalen, loempia'tjes en kerriedriehoekjes, maar ook van de salade en het fruit. Het dessertbuffet viel me een beetje tegen; sommige gerechtjes zoals de brownies/fudge en de spekkoek waren niet vers en dus taai, en niet alle smaken ijs waren bijgevuld. Het was niet allemaal kommer en kwel, maar dit zijn wel zaken die je opvallen. Enkel om de vriendelijke service zou ik hier nog eens terugkeren, al denk ik dat je in Rotterdam met een zelfde wok/buffet formule en voor een zelfde prijs een betere maaltijd kunt krijgen. Met een gezellig gezelschap kun je hier met een gering budget een prima avond doorbrengen, maar een kwalitatief goed restaurant is Mr Wok helaas niet te noemen.
Dervis K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Het was heel goed. De shushi was ook lekker alleen de kreeft was niet zo lekker. De lams karbonede was verrukelijk!! goed gekruid en mals.het wokken was heerlijk. de kleine hapjes waren ook goed en ze waren heel klantvriendelijk!! Al met al was het een perfecte avond!!!!!!!
Miechenne D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Het eten was alles behalve lekker. Het warme buffet was lauw/koud. Je moest erg lang wachten bij de grillplaat, en was totaal niet lekker. Het was ook erg druk, ook al snap ik zelf niet echt waarom, achteraf gezien. De tomatensoep was ook erg zoet, te zoet vonden wij. Het wokken zelf vond ik wel redelijk, net als het toetje. Dit was de 1e en zeker ook de laatste keer dat wij hier gegeten hebben..
Friddi .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Ik begrijp eerlijk gezegd helemaal niks van de slechte commentaren. Gisteren met een grote groep wezen eten, werkelijk al het eten prima in orde. Het warme buffet alles goed naar smaak en tepanyaki/bbq en wok zijn ook goed. De desserts waren echt goed, lekkere spekkoek, appeltaart en verschillende soorten fruit en ijs.
Ik heb begrepen dat Mr. Wok sinds kort een nieuwe eigenaar heeft. Dat was zeker te merken want het blijkt dat deze man zich de kritieken goed heeft aangetrokken. Prima wokrestaurant (heb wel bij meerdere wokrestaurants gegeten dus heb wel wat vergelijkingsmateriaal)
Ulric .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Totaal niet lekker. Het wokgedeelte kon er mee door, maar alles wat daar naast geserveerd werd was smaakloos. Wij hebben wel eens vaker bij een wokrestaurant gegeten en dit was verweg de slechtste wat betreft de smaak van het voedsel.
Over de service maar niet te spreken.
Wij hebben het restaurant op een zaterdag bezocht. Of ze te weinig personeel hadden of de drukte niet aan konden weet ik niet, maar in tegenstelling tot hetgeen aangegeven wordt werd de tafel maar niet afgeruimd. Op een gegeven moment moesten we zelf de borden stapelen. Bediening lette niet op de glazen en als we drank bestelde duurde het erg lang alvorens de bestelling geleverd werd.
Dit is 1 restaurant die ik niet meer bezoek de prijs/kwaliteit is totaal niet in verhouding.
Lotty66 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
De kwaliteit van het voedsel en de service van Mr. Wok gaan steeds achteruit.

Tegenwoordig gebruiken ze een grill, niet de teppanyaki. Het vlees van de grill was ronduit smakeloos, droog en op bepaalde plekken verbrand. De sushi was smakeloos en alles van het warme buffet (m.u.v. de rijst en de bami) was lauw.

Ook word je als klant met “je” aangesproken door bepaalde medewerkers. En verwacht geen reactie als je per email een klacht indient.

Wij zullen Mr. Wok aan niemand aanraden.

Evelyne G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Eerste indruk van het restaurant is leuk, totdat je verder gaat kijken. De borden, bij de wok of grilplaat, waar het eten op bediend werd staan op hoest afstand van alle mensen die op hun eten staan te wachten. Deze borden zijn geregeld vies. De vloer van de wc plakte, water om je handen na een bezoek te wassen was minimaal aanwezig, uit de niet werkende kraan kwam nog net een pisstraaltje. Het tapijt in het restaurant is vies. Het eten was flauw, de dim sum uitgedroogd en zat compleet aan het ijzer van het stoommandje vastgeplakt. Ook de eieren bij het koude buffet waren uitgedroogd. Het "verse" fruit komt volgens mij allemaal, op de meloen na, uit blik. Toen wij een doorbakken biefstukje bestelden, werd de biefstuk gewoon doormidden gesneden, om toch snel klaar te zijn. Dit komt de smaak natuurlijk niet ten goede. Het restaurant gebruik weinig of geen V-tsin, dat is dan weer een voordeel.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Voordat we naar de bioscoop gingen (zit vlakbij Pathe de Kuip!) even hier een hapje gegeten. Restaurant is modern ingericht en ziet er netjes uit. Personeel is afstandelijk en er wordt weinig gevraagd of men nog een drankje wil. Wij hebben het lopende buffet gedaan. Dit stelde niet veel voor, en was niet heel bijzonder. Weinig smaak en slap. Hier komen we niet meer terug...