Mr. Twins

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Marja G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuke sfeervolle zaak,eten werkelijk een plaatje om te zien ,en van goede kwaliteit kortom zeker een aanrader ,het was de 3 e keer dat ik hier ben geweest en er zullen nog vele keren volgen .
anton M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
heerlijk eten, niet vet en vers gebruikte kruiden
jaap I.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
je wordt er vriendelijk ontvangen, erg prettig is dat je zelf beslist over tempo waarin de gerechten komen. Wij hadden besloten niet uren te blijven en dat ging prima. De inrichting is wat simpel en geluid van andere tafels wordt nergens door grdempt. Het eten was lekker, maar niet geweldig, voor de prijs was het zeker een aanrader.
Dirk T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Waren hier voor tweede keer en er zal zeker een derde keer komen.
ger S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten leuk restaurant zeket een aanrader
Francine H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Aardig ontvangst, geen harde muziek, dus prettig. Wij hadden de Twins meze special a€9,50 pp, we kregen een mandje brood, 4 kleine bolletjes smeersel, twee lauwe, taaie balletjes kofte en twee kleine lauwe filodeeg met feta. Erg prijzig, maar goed. Het hoofdgerecht was een grote teleurstelling. Een piepklein bakje salade, de mixed grill warem spiesjes vlees met vieze vette stukken. Een klein schepje rijst. De wrap met kebab was droog en alleen dat, een dunne wrap met droog gehakt. Geen rijst of patat. Niets.
Wij zijn er nu twee keer geweest, maar we vinden het erg duur. Niets bijzonders. We lopen er voortaan voorbij.
badia L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Aardige host en heerlijk eten
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Zeer goed gastheerschap. Uitstekend bereide gerechten tegen vriendelijke prijs.
Komen zeker nog een keer terug.
Ruime parkeermogelijkheid.
Kenny .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Doordat er bijna geen friet, rijst of gebakken aardappels bij de gerechten geserveerd worden, zijn de gerechten niet zo vullend als vooraf gedacht. Om voldaan te vertrekken, moet je eigenlijk voor-, hoofd- en nagerecht nuttigen. Wij hadden geen voorgerecht genomen en voelden ons daardoor net niet volledig voldaan. Dat weten we nu voor een volgende keer.
Helen F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Was gezellig maar moesten wel erg lang op de volgende gang wachten en prijs /kwaliteit niet helemaal in verhouding. Hadden bv best wel wat rijst/frietjes of pilav bij gemogen. Grand dessert bestond bv uit een niet rijpe mango, veel versiersel van schillen en een vierkante cm baklava. En bolletje ijs.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
We kwamen binnen en de deur werd voor ons open gedaan. Dat zie je niet veel meer.
Het personeel was vriendelijk en het eten erg lekker.
De inrichting gezellig met van die gekleurde lampen.
Kortom, aan te raden!
M. Eetlust .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Dit was onze 4e keer in dit restaurant. Het eten is niet alleen smaakvol, maar ook geweldig opgemaakt. Het ziet er geweldig smakelijk uit en dat is het ook. De bediening is vriendelijk en attent,wat wil een mens nog meer? Wij gaan zeker nog vaak terug!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad!! Eten was echt top!! Personeel erg vriendelijk. Een prima restaurant voor een avondje uit!!!
Nick N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben met 9 personen heerlijk gegeten. Wat lang moeten wachten op ‘t eten, maar als je het voor je hebt, begrijp he waarom. Alle gerechten zijn met zorg bereid. Heerlijke vleesgerechten. De zwaardvis was wat minder. Maar voor de rest alles heerlijk. Ook zijn de voor, hoofd en nagerechten een lust voor ‘’t oog. De bediening is erg vriendelijk. Het voelt alsof je bij vrienden eet.
Hier gaan we zeker nog eens heen!!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vanwege Iens aanbieding (50% van totale rekening) in Rhoon verzeld geraakt.
Deze zaak is top. De bediening geweldig, de gerechten verrukkelijk en zo mooi opgemaakt.
De gamba's vond Ik verrukkelijk en de mixed grill was too much.
De prijs kwaliteit is ook gewoon goed, vanwege 10 mix drankjes liep de rekening wel op maar dat kwam omdat we wat te vieren hadden.
We hebben dit restaurant al bij verschillende vrienden aanbevolen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met vrienden heerlijk gegeten , erg vriendelijk personeel , komen vast en keer terug .
wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ruime porties, zeer gastvrij en vriendelijk geholpen.
Rita O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Warm en gezellig. Uitstekende en verrassende gerechten, mooi geserveerd en het belangrijkste ze waren heerlijk.
Wij hebben het 3 gangen diner gekozen. Prijs/kwaliteit; uitstekend. Kom hier zeker terug.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super lekker gegeten, mooie opmaak borden, bediening erg vriendelijk en correct.