Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Ditte H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met een groep van 5 mensen: verschillende voorgerechten en nagerechten. Ieder zijn eigen hoofdgerecht!

Service goed en netjes en zeer vriendelijk!

Zou er zo weer heen gaan!
Siumei C.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Lekker eten en vriendelijke personeels.
Eten wordt mooi opgediend. Gezellig en knus restaurant , Heerlijk avond gehad.
M D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Reeds diverse verschillende restaurants bezocht, maar dit is echt een restaurant zoals het hoort te zijn, alles is hier top, ontvangst, vriendelijkheid personeel, uitstekende gerechten, uitstekende sfeer en goede bereikbaarheid/parkeergelegenheid. Absolute aanrader voor mensen die heerlijk avondje uit eten willen, complimenten voor de eigenaar.
tijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
het eten was er niet al te goed de bediening wisselde steeds af het was er rumoerig en niet super gezellig om met vrienden te eten.
Carola H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten, hartelijk ontvangst en vriendelijke bediening. Complimenten, ga zo door!
Marja R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening en eigenaren. Een van de gerechten was niet helemaal gaar, maar dat werd adequaat opgelost. Je kan er gezellig natafelen. Aanrader voor een avondje uit!
annie C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Leuk restaurant, sfeer is goed, eten is lekker, maar wel een beetje duur
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk warme en koude Tapas hapjes gegeten.
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Dit was de tweede keer dat wij in dit restaurant zijn wezen eten en het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn. Lekker eten, vriendelijke bediening en een leuke inrichting. Wat ons betreft een aanrader.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Hele prettige bediening, we konden zelf het eettempo bepalen.

Het eten was leuk opgemaakt en erg lekker.
Vooral het voorgerecht zag er goed uit.
charis1 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het restaurant houdt heel veel rekening met haar klanten en je kan in alle rust van de perfecte maaltijd genieten, er wordt zelfs aan je gevraagd of de volgende gang kan komen of dat je even wil wachten.
Al met al een klant vriendelijk restaurant waar ik zeker zal terug keren.
Ook de medewerkers zijn zeer vriendelijk en klant gericht.
Iliass E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk genoten van het eten!!!
Wij werden vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd.

Het personeel is vriendelijk en open.
De warme gerechten werden op de juiste warmte geserveerd.

Wij kregen ook alle tijd om rustig te eten.
Rick-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima tent, heerlijk eten van een erg goed niveau en met een prima prijs/prestatie verhouding. Aardige gastvrije eigenaren en vriendelijk en goed personeel. Aanrader!
Elly1955 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zoals altijd genoten van mijn verblijf en het eten bij Mr. Twins. Alleen de bediening liet zo hier en daar een steekje vallen.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wat een verrassend restaurant, ipv de standaard Turkse manier van koken en presenteren nu iets heel anders, moderne presentatie van de gerechten met een mooie fles ( Turkse wijn) jammer genoeg in verkeerde glazen . Maar de eigenaar bloofd beterschap.leuke avond gehad en gezellig kunnen praten met de eigenaar jammer dat het zo stil was deze avond.
Siebe P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten viel een beetje tegen. Het vegetarische menu bestond vooral uit veel rijst (volgens mijn tafelgenoten). Zelf had ik een mixed grill. Het vlees wat wat droog en smaakte niet echt lekker. Ook al door de wat rare combinatie met stroop als een soort dressing
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch gezellig restaurant met goede aardige bediening en een zeer goed 4 gangen menu. Alle borden waren met heel veel zorg gedecoreerd, waardoor het een zeer luxe uitstraling had. De gerechten waren van zeer goede kwaliteit. Voor het vlees gaf mijn zoontje van 10 zelfs een 10 en complimenteerde de kok in de keuken. Dat doet hij niet vaak. al met al een aanbeveling waard. Wij hadden een Groupon bon en daar werd geen onderscheid mee gemaakt.
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gisteren voor het eerst gegeten bij Mr. Twins. Wat een aangename verrassing! Niets aan te merken op de gerechten; zowel voor- hoofd- en nagerecht merkbaar met passie bereid en op de borden opgemaakt. Lekker eten in een fijne ambiance, wij komen zeker terug!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. De presentatie van de gerechten is mooi. We waren er voor de tweede keer een komen vast nog wel eens.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prijs - kwaliteit zonder kortingsbonnen loopt uit de pas. Lekker gegeten maar niet meer dan dat.