Mr. Twins

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Erik B.
Super lekker vriendelijk mensen
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Verleid door de iens kortingsactie voerde ons de weg voor het eerst naar dit restaurant midden in een Vinex-wijk. En we kregen geen spijt: op de kaart stonden meer dan voldoende uitnodigende gerechten en we hebben heerlijk gegeten. De bediening was passend bij de entourage (Turks/oosters) vriendelijk. Het eten werd snel geserveerd, was mooi opgemaakt en smaakte uitstekend. We kozen als nagerecht voor het grand dessert met naast ijs en kleine stukjes Turks (?) gebak vooral heerlijk veel en goed rijp fruit (Iets wat we elders altijd missen). De moeite om nog eens te komen.
badia L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gisteren met mijn gezin gegeten bij Mr. Twins gebruik makend van de actie van 50%korting, we waren met 5personen, we hadden een voor/hoofd- en nagerecht. We hebben heerlijk gegeten, ondanks de korting werd er niet beknibbeld op de gerechten vers en eerlijk eten. We voelden ons erg welkom. Ik kan het iedereen aanraden om hier te gaan eten.
badia L.
gebruik gemaakt van de 50%actie met
heel mijn gezin (5pers) we namen voor- hoofd- en nagerecht en alles was vers en met zorg klaargemaakt. we hebben heerlijk gegeten. Kwaliteit was top ondanks de actie werd hier niet op beknibbeld. Personeel erg vriendelijk. Echt een aanrader????
Goldlenne G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gisteravond bij mr twins gegeten. Heerlijk gegeten, personeel waren vriendelijk. Gezellig restaurant. Voor herhaling vaatbaar.
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Zoals altijd goede kwaliteit. Tot snel!
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Zeer aparte inrichting, Turks erg leuk, bijpassende muziek je waant je bijna aan de Bosporus. Bediening en eten zijn prima in orde. Kortom een aanrader aan de rand van Rotterdam zonder de (parkeer) problemen van de stad.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Super lekker eten. En vriendelijke bediening.
Mona H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
De gerechten waren niet alleen heerlijk qua smaak maar ook qua vormgeving zeer mooi opgemaakt en dat tegen een redelijke prijs. De service is vriendelijk en je word zelfs bij de deur heel chique in-/en uitgelaten. De sfeer is ook gezellig. Een aanrader dus!
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vanavond voor het eerst bij mr Twins gaan eten, wat een heerlijkheid. Gastvrijheid een dikke 10. Het eten was super goed; op het bord leek het eten wel een kunstwerkje, zo leuk op gediend. Alles was top vers.
Wij hebben zelden zo goed gegeten,
Door een kortingsbon van Primera zijn we bij mr Twins terecht gekomen, we gaan er zeker voor 100% nog eens terug.

Echt een aanrader!!

Groet. Fam van Eeden
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was zoooo lekker! Heel mooi opgediend en de setting was zeer gezellig. Hele nette bediening. Wij gaan zeker vaker eten daar, kan niet wachten, hongerrr.
Pietjepb .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eigenaars zelf ook aanwezig in de zaak, fijne ruimte, alleen zouden wij adviseren een muurtje te plaatsen voor de deuropening. Je zit namelijk erg in de wind als er mensen gaan of binnenkomen.
Lieneke U.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fijn plekje, lieve mensen en heerlijk eten!
De tafel van Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het restaurant was wel erg vol gezet, hierdoor was er weinig ruimte over tussen de tafeltjes
René V.
Heerlijk gegeten, goede service, leuke bediening.
Zeker een adres om terug te komen!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten , super vriendelijke bediening .
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk en relaxed gegeten. Bediening is ook zeer vriendelijk. Door drukte zat er even een lange wachttijd tussen hoofd- en nagerecht, maar omdat de sfeer relaxed was hebben we dit niet als storend ervaren.
Komen zeker weer terug.
Ali S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gisteren dankzij een Iens-deal met 6 man hier gegeten. De ontvangst was correct en vriendelijk en ondanks dat de zaak helemaal vol was, vielen de wachttijden erg mee. De bediening was zeer attent en vlot en alle gangen waren van uitstekende kwaliteit (voorgerecht: Twins-special , hoofdgerecht: Mix grill, nagerecht : Grand dessert) Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend. We komen hier zeker terug.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Leuke bediening en goede producten
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat er twee gerechten niet geserveerd konden worden maar een andere keus was snel gemaakt. Vriendelijke bediening.
anton M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk eten, mooi decor en aardige bediening