Mr. Twins

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Theo S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Voor de tweede keer via groupon bij mr.twins wezen eten Eerste keer geweldig prima ervaring!!
Tweede keer wat een teleurstelling!!! Mochten niet kiezen van de kaart Waarom andere Wel???
Vastgesteld menu was verder wel aardig hoor maar zeker niet veel harde muziek en moesten erg lang wachten tussen de gangen Had een houten kont op een gegeven moment Jammer een gemiste kans Groet Theo-Astrid
Hallo astrid
Ik wil toch aan uw vragen wie dat gezegd heeft dat uw niet mocht kiezen wil uw mij hier over bellen naar mrtwins 0104802203 mvg mrtwins
suezelie .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Heerlijk gegeten echt een super avond gehad! We hadden met groupon een 3 gangen a la carte bon gekocht. We mochten alles kiezen! Het eten zag er erg verzocht uit en smaakte super. Ook de bediening was heel vriendelijk, maakte tussendoor de tafel schoon en toen we vroegen wat een bepaald toetje was kwamen ze hier zelfs een stukje van brengen zodat we het konden proeven! Een echte aanrader, als je de zaak ziet verwacht je niet dat je hier zo goed kan eten maar het is zeker de moeite waard!
PaulBoog .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Op het terras gegeten.
Het heerlijke eten werd mooi geserveerd door een uitermate vriendelijke bediening.
Nu kennis gemaakt via Groupon maar komen hier zeker terug.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heerlijke en gezellige avond gehad met 12 man! In overeenkomst met het restaurant een heerlijk menu afgesproken, waarbij de ober alles aan tafel kwam toelichten. Perfect!
ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
afgelopen dinsdag hier geweldig gegeten met zijn drieen. Dit restaurant is een voorbeeld van de hedendaagse Turkse keuken. Lichte en verfijnde ingrediënten. Eindelijk weer eens humus gegeten welke niet of droog was maar ook niet droop van het vet. De juiste constitutie dus. De spiezen smaakten zeer goed en werden begeleid door bulgur en gegrilde groenten. Mijn zoon ( een grote eter) had zelfs teveel. Mooie Turkse wijnen op de kaart. De bediening oogt wat onervaren maar compenseert dit door enthousiasme en interesse in de gast. Met andere woorden een aanrader en dan heb ik het geen eens over de prijsstelling welke zeer vriendelijk te noemen is
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Gegeten met z'n tweeën op vrijdagavond, reservering uurtje eerder gemaakt. Het was niet druk in het restaurant, het zat ongeveer voor een kwart vol. We werden heel gastvrij ontvangen. We hebben gekozen voor tapas onbeperkt. Vooraf kwam er een door het restaurant samengestelde schotel met een aantal varianten. Daarna kozen we zelf. Voor het dessert hebben we het mix toetje genomen. Al het eten was erg lekker, de bediening heel netjes, alles op het bord werd even toegelicht. Eigenaar en bediening hebben veel ambitie en willen er echt iets leuks van maken en dat merk je. Prima. We hebben hier leuk, lekker en ook betaalbaar gegeten. Aanrader !!
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Wij hadden net als de andere schrijvers ook een Groupon bon voor een 3-gangen diner. We werden vriendelijk ontvangen en mochten een plaatsje nemen waar we wilden. We konden alles kiezen van het menu (terwijl dat niet of nauwelijks het geval is met Groupon deals in restaurants)! Dat was een heel klantvriendelijk. We kregen een mix van voorgerecht en werd ons uitgelegd welk voorgerecht wat was. Heel fijn om te horen als je niet vaak echt Turks eet. Dat vonden wij al zalig dus laat staan het hoofdgerecht ossenhaas en kalfshaas.. Weer heerlijk genoten van het creativiteit van de opzet van het hoofdgerecht ongekend en van hoge kwaliteit!! Heerlijk en lekker voldaan gegeten. Ik zeg voldaan omdat we niet te vol of te weinig hadden maar precies genoeg voor een toetje.
Ik had van tevoren gereserveerd en verteld dat mijn vriendin jarig was tussen neus en lippen door. Maar ik had niet verwacht dat zij dit nog hadden onthouden.
Het dessert kwam aan en de muziek werd stilgezet en een plaatje "van harte gefeliciteerd.." Werd gedraaid.. Het was me helemaal ontschoten en echt heel leuk dat zij daar aan dachten!!
Het dessert kregen we aangereikt (mijn vriendin uiteraard met een feestelijk sterretje)ook weer exclusief en appetijtelijke voorbereid. Uiteraard weer kostelijk gesmaakt!!

Dit is echt een top Turkse restaurant. Ik zou het iedereen aanraden, vooral als je nooit Turks heb gegeten!! Klasse, creativiteit en klantvriendelijkheid voor een leuk prijsje.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
3 Gangen dinner a la carte met groupon hier heb ik op mijn strepen gestaan! Na even een heen en weer gebabbel kwamen we er toch uit dat we vrij konden kiezen. Het was een drukke zaterdag muziek stond erg hard aan, gezellig babbeltje werd wat schreeuwen naar elkaar. Bediening is vriendelijk maar erg langzaam 15 min op een wijntje en fles water wachten(geen karaf water) is erg lang. Vooraf mezze speciaal is karig met ook hier brood die al een tijdje stond. Hoofdgerecht lamsbout en mixgrill, is redelijk maar niet om te zeggen dit is een topper. Nagerecht de appel met vanille saus was lekker maar flensje als een pannekoek met ijs en marmelade was matig. Smaken verschillen zal ik maar zeggen.
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Mooi nieuw sfeervol restaurant in Rhoon-Portland, waar wij nav een Groupondeal aten. Volgens de deal was het een 3-gangenmenu á la carte, echter bij het bestellen bleek alleen het hoofdgerecht á la carte. De menukaart op zich mag wel wat beter en netter: nu had ik een kaart waar eea was doorgestreept, mijn tafelgenoot had een onbevlekte kaart. Gaf een rommelig geheel. Als voorgerecht kregen we een 4-tal koude mezze met een mandje brood. Het mandje stond kennelijk al even klaar, want héél vers was het brood niet meer. Als hoofdgerecht wilden we een kalfshaas en een ossenhaas bestellen, waarbij de ossenhaas volgens de bediening niet beschikbaar was. Even later hoorden we een tafel verderop wel ossenhaas bestellen... Eigenaar hier op aangesproken: volgens hem een communicatiefoutje? Uiteindelijk bestelden we ipv de ossenhaas lamskoteletjes: 4 stuks heerlijk bereid en met zorg op het bord gelegd met prima bijgerechtjes (rijst en gegrilde groente). Als nagerecht kregen we een mix van baklava, ijs en kazanbidi: heerlijk! Conclusie: leuk, nieuw restaurant, leuke oosterse sfeer, prima eten en vriendelijke bediening. Nu even de menukaart en communicatie aanpakken en we zijn er.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Gisteren echt geweldig gegeten bij Mr. Twins. Wat een smaken en geweldige opgemaakte borden. Bediening ook zeer correct. Wij komen zeker terug, want was echt een culinair feestje.