Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Koude tapas(meze)
      Koude en warme tapas(meze)
      Koude tapas(meze)
  • Hoofdgerechten
    • Mix Grill XL
      Ossenhaas
      Zeebaarsfilet
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Mix van drie (drie soorten lekkernijen met bolletje ijs)
      Kunefe (engelenhaarnestje van filodeeg met honingsiroop)

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Yilmaz O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Lekker gegeten aardige bediening was helemaal top, nou dat word elke maand MR. Twins de tijd gaat zo snel en personeel is ook aardig en klat vriendelijk helemaal happy :)))
Selma B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Lekker chique turks eten wat ook mediterraans betekent, mooie sfeervolle omgeving met vriendelijke medewerkers, pluim voor deze leuke tweeling broers.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Gisterenavond bij MR Twins gegeten met vrienden.
Het eten was erg goed. De bediening was erg goed en zeer gastvrij. Kortom een goede sfeer met goed eten.
Zeker een reden om een keer terug te gaan.
Engelien M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We waren hier met z'n vieren voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste keer.
Gezellige betrokken bediening,echt heerlijk eten en gezellige entourage!
Absolute aanrader!
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Vanavond met een lieve vriendin bij Mr. Twins in Rhoon, Hof van Portland, gaan eten. Via Groupon hier terecht gekomen, want je moet wel weten dat in deze buurt zo'n prettig restaurant gevestigd is... Heel aardige gastheren, prachtig en warm ingericht restaurant en lekker eten, vooral Turkse keuken. De Turkse keuken is veelzijdig en kent echt heerlijke smaken, zoals met name in de linzensoep, die we vooraf kregen, te proeven was. Dit restaurant verdient een breed publiek - niet alleen uit Rhoon!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Zeer gedreven eigenaren die er alles aan doen om het klant naar zijn zin te maken en waarbij het eten voor een aantal smaakexplosies zorgt. De sfeer is geweldig, huislijk en de muziekkeuze zorgt voor een heerlijke ambiance.
Mirelle J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Klant is koning! De deur wordt voor je open gedaan, je jas wordt opgehangen en wat je wil is altijd te bespreken!

Het eten is goed en genoeg!

Binnen waan je je in buitenlandse sferen.

Blij met zo'n leuk restaurant in de buurt!
Gwen C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
We hebben hier afgelopen vrijdag gegeten met een groupon bon. We hadden onbeperkt tapas en we hebben ons laten verassen door de kok. We hebben genoten van de heerlijke koude en warme tapas. De bediening was heel erg vriendelijk, zelf toen het erg druk werd bleven ze vriendelijk. We hebben genoten en zullen er zeker een keer naar terug gaan.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Leuk en gezellig restaurant. Personeel erg vriendelijk en ook lekker eten!! Wij hebben voor de tapas gekozen (zowel warme als koude) Vooral de Sigaar boregi was erg lekker! Als tip zou ik meegeven dat wat mij betreft de kaart qua tapas groter mag. Had wel wat meer lekkere dingen willen proeven
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Super lekker gegeten. Leuke gezellige bediening. Onbeperkt Tapas via Groupon geboekt. Wij als groep vonden het allemaal heerlijk. Heerlijk dessert warme appelkoek met ijs. Zeer tevreden en komen zeker een keer terug.
Meral T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Het eten was lekker. Het decor was erg warm en aangenaam, af en toe leek de muziek wat te hard te staan of het waren de mensen om mij heen die harder begonnen te lachen. Al met al erg gezellig. Aanrader!
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Net terug van mr Twins. Bij reservering aangegeven met groupon aanbieding te komen. Bij aankomst nogmaals aangegeven. Bij het bestellen voor en hoofdgerecht uitgekozen. Ober stelt zelft voor dat we ook de 'grand twin' kunnen bestellen omdat dat hetzelfde inhoud als wat we hadden uitgekozen alleen dan met een kopje thee of koffie na het dessert. Bij afrekenen moet ik 80eu betalen omdat er is "afgeweken" van het menu. Belachelijk, want ze bieden het zelf aan. Ook heb ik geen mandje brood en geen biertje ontvangen omdat dat was vergeten..... Voor mij geen tweede keer. Ook kon ik mijn partner moeilijk verstaan ivm harde muziek. Misschien dat iemand anders mijn groupon wil -.-"
Angelique ik zie dat uw niet tevreden was bij mrtwins.kunt uw mij hier over bellen naar mrtwins 0104802203 mvg mrtwins

Reactie van proever:

Als u wilt reageren op mijn bericht kan dat hier of u kunt mij mailen naar a_gabriella@live.nl.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Heb hier vorige week gegeten met een Groupon bon voor onbeperkt tapas. We werden heel gastvrij ontvangen en de koude en de warme tapas waren heerlijk! We kregen genoeg. Leuke en nette bediening. Zeker een aanrader! Ik ga zeker nog een keertje terug :-)
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Net terug van een avond bij Mr. Twins. Groep van 5 waarvan 1 van de kaart gegeten heeft en de rest via groupon de keus van de tapas kaart. Ik ben geen hoog eisende eter, maar qua smaak hadden de meeste gerechten beter gekund. De kip spies ala carte was in orde en weinig op aan te merken op de ietwat koude rijst.
Bediening was ronduit slecht de tapas kwamen vrij vlot, maar voor een nieuwe ronde duurde het erg lang voor men eens kwam kijken. Zelfs het drinken (extra inkomsten dus blijven voeren lijkt mij?!) opnemen en brengen ging in hetzelfde tempo en meneer ' de ober' had het te druk met andere zaken en mensen leek het. Erg jammer was dat deze na verzoek tot bestelling van nog wat tapas en wat drinken zei ' ik kom het zo opnemen' niet meer gezien werd waarna wij maar besloten voldoende gegeten te hebben en te vertrekken.
Vreemd dat de rekening binnen 2 minuten wel op tafel verscheen, maar de deur open houden en fijne avond en tot ziens er niet vanaf kon. (wat overigens wel bij onze voorgaande vertrekkers gebeurde)
Of het aan ons lag weet ik niet, maar ik weet wel dat wij hier niet meer terug zullen komen. Zelfs bij de snackbar krijg ik meer service. Jammer!
Hallo kim
Kunt uw mij hier over inlichting of kunt uw mij hier over bellen naar mrtwins 0104802203 mvg Mrtwins
010lekkerbek H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Het begon al met het reserveren, dat was al geen makkelijke klus om een datum te vinden om met 5 man te mogen komen eten.
Afgelopen week konden we hier toch terecht met onze grouponbon. Over smaak valt niet te twisten, ik ben een makkelijke eter, maar ik kan dit niemand aanraden. De keuze, omwille van de grouponbon, was erg beperkt. De bediening was bijzonder slecht. Aandacht was er vooral voor andere gasten, maar amper voor ons. 'Ik kom er zo aan,...' vaak gehoord, maar weinig van gemerkt.
Mij zien ze daar niet meer!
Wil mij hier over inlichting a.u.b .Wij zijn niet gewend om zulke dingen mee te maken of uw kan mij ook hier over bellen naar mrtwins 0104802203 mvg mrtwins
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Echt een super ontdekking!, wat een perfecte bediening!, ook het eten en de presentatie zijn fantastisch, leuke inrichting en een nette rookruimte.
GerardBarendregt .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Zaterdag 20-09-2014 bij Mr Twins gegeten.We gingen omdat er in de Schakel een stuk stond over Rob Geus bij Mr Twins, en dat alles daar zo netjes was dat hij twee stickers op de deuren had geplakt. Daar worden wij ook blij van. We hadden niet gereserveerd, want dat is toch niet nodig bij een Turks restaurant. Bij binnenkomst keken wij vreemd op, de hele zaak zat vol op 1 tafeltje na, en hier konden wij plaats nemen. Gekozen voor een menu van 27,50. Als voorgerecht een mix van warme en koude Turkse gerechten, dan gekozen voor de Gamba's als hoofdgerecht en als laatste een mix van diversen nagerechten en ijs. Alle borden en schalen waren super mooi opgemaakt, zodat het zowel voor de tong als voor het oog een feestje was. Dit hadden wij bij een Turks restaurant zeker niet verwacht, en hiervoor willen wij best wel even wachten als de bediening het zo druk heeft. Het enige minpunt is dat we geen karaf water op de tafel hadden. Maar wij komen hier zeker snel weer terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Vanavond met 4 personen met de Grouponbon onbeperkt tapas wezen eten.
Dit was voor ons de derde keer dat we bij Mr Twins kwamen.
We werden heel gastvrij ontvangen. Er werd rekening gehouden met de voedselallergie van een van onze vrienden.
De tapas waren heerlijk en de gangen werden in goede tussenpozes geserveerd. Bij alle gangen werd we verteld wat er op tafel stond. We hebben een ontzettend gezellige avond gehad en we voelden ons echt als gast behandeld.
De Smaakpolitie van Rob Geus is langsgeweest en ze hebben de beroemde sticker op de deur geplakt. Terecht verdiend!
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was super heerlijke gekruid. Mix van koude en warme voorgerechten was niet alleen heerlijk maar ook mooi opgemaakt. Het hoofd gerecht was ook al zo een plaatje en dessert ...top! Mooi modern turks restaurant wat vooral eruit sprong was het gastvrije en bovenal vriendelijke personeel dat er was.Als je in ontspannen sfeer wilt eten is dit echt een aanrader. Aan te bevelen voor heel rhoon en omstreken. Gratis parkeren en...je kan hier ook turkse tapas eten!!
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Gisterenavond met de groupon voor driegangenmenu hier gegeten. Wat een verrassend leuk en lekker restaurant. Een geweldige aankleding met prachtige lampen en sfeervolle muziek.

De bediening was keurig netjes en vol interesse. Het eten was ontzettend lekker en enorme porties. Vooraf kregen we een heerlijke linzensoep met vers Turks brood, vervolgens een mixed grill met een spies met kip, paprika ui, een lamskotelet, een stuk lamsgehakt en een spies met lamsvlees. Dit alles werd vergezeld van heerlijke geurige bulgar, gegrilde courgette, tomaat en zoete gegrilde peper en als bijgerecht een salade. Het nagerecht was een schitterend opgemaakt bord in vorm van een palmboom waarbij de bladeren gevormd werden door schijfjes meloen, de stam van twee soorten jam, vervolgens een stukje baklava, een kaneel appel taartje, een zoete in het leek honing gedrenkte cake en een bolletje vanille ijs. Zelf nog afgesloten met heerlijke koffie. De witte wijn was een goede en erg voordelig, slechts 2,80 per glas. Een goed, leuk en sfeervol restaurant waar wij zeker vaker terug gaan komen.