Mr. Twins

Hof van Portland 49 3162 WJ Rhoon Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Koude tapas(meze)
      Koude en warme tapas(meze)
      Koude tapas(meze)
  • Hoofdgerechten
    • Mix Grill XL
      Ossenhaas
      Zeebaarsfilet
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Mix van drie (drie soorten lekkernijen met bolletje ijs)
      Kunefe (engelenhaarnestje van filodeeg met honingsiroop)

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mr. Twins

Genieten bij Mr. Twins

Voor heerlijkste Turkse gerechten kun je terecht bij Mr. Twins. Dit restaurant wordt gerund door de tweelingbroers Murat en Riza. Een sfeervol plekje voor een fijne lunch of diner met ontzettend vriendelijk personeel. Kom snel langs!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mr. Twins

- Ontbijt 11:00 - 12:00
- Bar 18:00 - 23:30

Marja G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijke pure producten maken kunstwerk van eten smaken zijn zo geweldig. Persoonlijke aandacht ik zeg ga echt een keer eten bij mr.twins
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn gevraagde ijstaart was vergeten Dior hen te bestellen. Dit werd goed gemaakt met een gewone taart (die overigens heel,lekker was). Zeker omdat het zo warm was, beetje jammer dat de ijstaart er niet was.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het was druk dus we moesten ook wat langer wachten. Maar verder alles okay.
Dara R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Voor de tweede keer geweest vandaag. Goede service, eten was heerlijk.
richarddekeyzer .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Leuke zaak en goed eten. Menukaart is uitgebreid genoeg dus niet te groot. Fijne bediening en altijd in voor een praatje. Ik vind het een top restaurant.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Top zaak met lekker eten en veel gezelligheid. We komen er graag.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten . Aardige bediening.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Je kunt hier met een gerust hart gaan eten, ook met een glutenvrij dieet. Er wordt dan aangepast voor je gekookt.
Eten is lekker, gerechten worden leuk gepresenteerd en de service is prima.
Wij komen hier vast nog wel een keer terug.
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Altijd heerlijk eten hier. Je voelt je echt een gast. Het eten wordt als kunstwerkje opgediend en smaakt heerlijk
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke mensen
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Voorgerecht, Meze twins special voor twee personen €19,- is echt veel te veel geld voor wat je krijgt. Kan eigenlijk niet. Hoofdgerecht Lamsbout uit oven met groente. Groente niet gezien, wel bakje rauwkost. Fles wijn besteld, deze was niet koud, kan gebeuren. Kreeg er ijs bij maar geen ijstang of zoiets. Ijs met je handen in je glas gooien? Kan eigenlijk niet. Tot slot reservering via IENS gemaakt zij gaven aan dat je 20% korting kreeg, maar deze korting niet op de bon terug gezien. Weliswaar niet om gevraagd, maar toch. Samengevat: Het eten was redelijk, zeer vriendelijke hardwerkende bediening, maar toch teleurgesteld. Wij zouden niet snel terugkeren.
sandra Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
het was geweldig eten en de bediening was erg vriendelijk. zelfs net een groep ging alles heel goed. we komen hier graag nog eens.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zoals altijd gastvrije ontvangst en het eten zoals altijd meer dan geweldig. Probeer toch steeds iets anders uit en alles is gewoon erg lekker en zo prachtig opgemaakt.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Was weer super, goed gegeten tegen een prima prijs. Kwaliteit van het eten is zeer goed en de bediening ook zeer goed en netjes. Blijven hier terug komen !!!
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Van buiten mag het wat meer uitstraling krijgen. Doet niet recht aan het eten. Dat was met aandacht gemaakt en opgediend en bovendien heerlijk. Vriendelijke bediening en aandacht voor de gast. Wij komen hier zeker terug.
gerard U.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Voor eerst wezen eten op5mei kan niet meer zeggen als voortreffelijk,bediening gezellig, gerechten is echt aandacht aan besteed en mooi opgediend ,komen hier zeker terug.
Nikizhah B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gisteren voor de 2de x met 2 vriendinnen wezen eten. Het eten was super lekker en personeel zeer klantvriendelijk. ga zo door!!!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Voor het eerst moesten we lang wachten, dat zijn we hier niet gewend. Toen de hoofdmaaltijd werd opgediend bleek mijn keuze een beetje tegen te vallen: Beyti Sarma, In yufku (wrap) opgerolde adana kebab met knoflook, yoghurt en tomatensaus, was een lauw klein portie. We hadden verwacht dat er nog aardappeltjes of friet bij zouden komen, maar die bleven in de keuken. Echtgenote had een mixed grill en dat was een goede keuze (zoals eigenlijk bij alle Turkse restaurants). De kunefe, harig en hard deeg in honing en bolletje ijs erop, aan het eind was weer smullen. Dat maakte veel goed. Alleen nog iets doen aan omvang van de Beyti en de wachttijden en het is perfect.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Vriendelijke bediening, mooie menukeuze. Porties goed, maar bijgerechten zijn te beperkt. Graag keuze uit extra salade, couscous etc. Grand dessert is lekker, maar verhouding fruit en andere gerechtjes is wat scheef. Je moet wel echt van fruit houden, hergeen voor mijn partner zeker geldt, voor mij iets minder. Neemt niet weg dat we heerlijk gegeten hebben en de turkse gerechten ons zeker aanspreken.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018